quote:'hij loopt met scharen te gooien'
En hoequote:Op donderdag 23 september 2010 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Is Groningen ook weer eens in het nieuws
Hoho, morgen gaat Images weer feestelijk open!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:25 schreef Luco het volgende:
[..]
En hoe... Sinterklaaspakken in de fik, geroyeerde disputen, caravans die in de fik gestoken wordt en een tram waar iedereen op tegen is...
Oh ja? Hoe feestelijk?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hoho, morgen gaat Images weer feestelijk open!
Noem dat maar eens geen nieuws.:)
Ah, hoe leuk! Ik zag het allemaal ja, ziet er mooi uit!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:41 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*Heel* feestelijk:
24, 25 & 26 september: Feestelijk openingsweekend!
quote:onstanders vragen zich af of het een goeie kapper is. en men gaat massaal kapsalon eten vanavond. #ok
En ik vind Twitter echt kut, maar dit is wel handy.quote:sta in het hoogstraatje nu. stadswacht houdt me tegen bij lint. alle zichtlijnen afgesloten. gerucht: poltie gaat pand van achter in
Dat hangt er natuurlijk maar helemaal vanaf waar je heenwil.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:21 schreef Fems het volgende:
En ik wil vanavond op stap, hopen dat er iemand mee wil!
Ik vond het kut, maar nu ik het zelf heb moet ik zeggen dat het af en toe best grappig isquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Oneself het volgende:
Ahah, flauw:
[..]
[..]
En ik vind Twitter echt kut, maar dit is wel handy.![]()
Ahh, arme man. Ik heb wel medelijden met em.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:38 schreef Renesite het volgende:
http://www.tvnoord.nl/nieuws/indexvideo.asp?pid=94933&autoplay=ja
We hebben beeeelden
Ja, blijft een mooie attractiequote:Op donderdag 23 september 2010 18:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ahh, arme man. Ik heb wel medelijden met em.
Ik heb btw vandaag even gekletst met een man die gekleed gaat als vrouw; korset, opgevulde beha, hoge hakken, lang haar en nog tien keer zulke lange rode nagels (ze zijn van plastic, 'zij' plakt ze zelf en redt zich er pri-ma mee al moet wat grotere bewegingen maken); komt deze persoon iemand bekend voor?
Natuurlijk, de Stadsbazin.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ahh, arme man. Ik heb wel medelijden met em.
Ik heb btw vandaag even gekletst met een man die gekleed gaat als vrouw; korset, opgevulde beha, hoge hakken, lang haar en nog tien keer zulke lange rode nagels (ze zijn van plastic, 'zij' plakt ze zelf en redt zich er pri-ma mee al moet ze wat grotere bewegingen maken); komt deze persoon iemand bekend voor?
Dat is die vrij lange gast in zwarte vrouwenkleding met dat enorm samengesnoerde middel, toch?quote:
Lullig inderdaad, ik woon er dichtbij en moest helemaal omlopenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:25 schreef Oneself het volgende:Ken iemand die in de Gelkinge woont, en hij smst me net dat hij de straat niet eens in kon.
Die.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef Telecaster het volgende:
Dat is die vrij lange gast in zwarte vrouwenkleding met dat enorm samengesnoerde middel, toch?
Heb ik het net gemist, fuck.quote:Spannend verslag op @oogtv van uitzetting kaper Botros in Gelkingestraat in stad #groningen. Kapper is overmeesterd.
Ik doe niet aan twitter, snap de hype niet zo, maar voor dit soort dingen is het wel handigquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef BradleyQ het volgende:
Mensen die tweeten.![]()
Mensen die Twitter lezen.![]()
Mensen.
Je mist nogquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef BradleyQ het volgende:
Mensen die tweeten.![]()
Mensen.
Ja! Je zou er niet aan moeten denken dat je de revolutionaire handelingen van de schaargevaarlijke kapper moet missen!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doe niet aan twitter, snap de hype niet zo, maar voor dit soort dingen is het wel handig
Ik vond het wel even boeiend ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:25 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ja! Je zou er niet aan moeten denken dat je de revolutionaire handelingen van de schaargevaarlijke kapper moet missen!
quote:OOG Radio en TV: #groningen update Gelkingestraat: Kapper zonder geweld gearresteerd, afgevoerd naar het politiebureau
Zo is dat.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Die twee erboven ook, dus wat is je punt.
Alto's.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef BradleyQ het volgende:
Mensen die tweeten.![]()
Mensen.
Op Noorderzon was het, zelfs al zou je willen, inderdaad onmogelijk eraan te ontkomen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die.
Sorry, als je die nog nooit gezien hebt moet je de deur wat vaker uit.
Vandaag was hij/zij in het wit, en hij heeft meer taille dan de gemiddelde vrouw, indeed. Aardige man/vrouw btw, wat is verder het verhaal achter die 'Stadsbazin'? Meer dingen bekend?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat is die vrij lange gast in zwarte vrouwenkleding met dat enorm samengesnoerde middel, toch?
Ze heeft vroeger catwalk training gegeven! Vertelde ze me in rij van de AH, toen ze me een lesje ging geven over hoe ik moest staan.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Vandaag was hij/zij in het wit, en hij heeft meer taille dan de gemiddelde vrouw, indeed. Prima man/vrouw btw, maar wat is verder het verhaal achter die 'Stadsbazin'? Meer dingen bekend?
OK. Iemand verder zoals al eerder gevraagd, een idee waar dan die term "stadsbazin" vandaankomt?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Bob. het volgende:
En ze heeft toen het kleine jongetje achter me uitgebreid verteld of ze nou een man of vrouw was, maar de precieze details ben ik vergeten.
Nietzman.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:15 schreef Telecaster het volgende:
[..]
OK. Iemand verder zoals al eerder gevraagd, een idee waar dan die term "stadsbazin" vandaankomt?
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:15 schreef Telecaster het volgende:
[..]
OK. Iemand verder zoals al eerder gevraagd, een idee waar dan die term "stadsbazin" vandaankomt?
Ah, waarom verbaast me dat niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ze heeft vroeger catwalk training gegeven! Vertelde ze me in rij van de AH, toen ze me een lesje ging geven over hoe ik moest staan.
Gewoon gelul.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:15 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Och mens. Het lijkt me echt verschrikkelijk om met je hoofd voor zo'n camera te moeten staan om vervolgens een reactie te geven.quote:
quote:
Slechte instelling.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:38 schreef Fems het volgende:
[...]
Ik denk dat ik maar gewoon dik word.
[...]
Tja. Maar ik moet wel de hele tijd met die klote blessures lopen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
Pijnlijk zeg. Hopen dat het meevalt met je knie
En dat van die andere voet komt ook wel weer goed
Studievertragingen, stoppen met sporten.. Gaat niet zo lekker he? Vroeg naar bed, lief zijn voor jezelf.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:38 schreef Fems het volgende:
Dankje voor de kusjes.
Ik heb vandaag mijn knie verdraaid, dus ik loop nu met een zere voet aan de ene kant (wacht op operatiedatum) en een zere knie aan de andere kant.
Ik denk dat ik maar gewoon dik word.
(Ja, ik ben chagrijnig).
Klopt.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
Studievertragingen, stoppen met sporten.. Gaat niet zo lekker he? Vroeg naar bed, lief zijn voor jezelf.
Gewoon toelaten, 'adem in, adem uit', ogen dicht en nergens meer aan denken, dat soort dingen.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:46 schreef Fems het volgende:
[..]
Klopt.We zullen zien. Ik word momenteel even helemaal gek van mezelf.
Lig er al in, zo maar lekker slapen!
Dan moet je iemand vragen je je wil ondersteunenquote:Op donderdag 23 september 2010 23:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Tja. Maar ik moet wel de hele tijd met die klote blessures lopen.
De gebroeders Heijdanusquote:
Dank je! Ben nu bij zwolle, trein eerder dan gepland gepakt, ga een uur ter vroeg zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:45 schreef Oneself het volgende:
Hoi!
Succes Luco!![]()
Oeh, Tarkan - Simarik op tv.
Je kan heel goed hangen op Zwolle hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Dank je! Ben nu bij zwolle, trein eerder dan gepland gepakt, ga een uur ter vroeg zijn... Dan maar even op utrecht hangen straks...
Ik was op de fietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:26 schreef joppie_saus het volgende:
Moggel. Ook maar eens naar de Hanze zo. Gelukkig wel met de auto. Kutweer.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:36 schreef joppie_saus het volgende:
Goed voor jeIk ben weer terug, hoe was het bij jou?
Thrills and excitement? ;-)quote:
En hoe lang heb je geslapen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef Oneself het volgende:
Woah, ik wilde gewoon een half uurtje powernap doen.
No dude, geen man, ik net doekoes pinnen in de winkel gek,quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:08 schreef RickoKun het volgende:
Heeft een van jullie negers nog problemen met Pinnen gehad vandaag?
(ik niet)
No bad words over Zwollequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Je kan heel goed hangen op Zwolle hoor.![]()
Vandaar al die tokkies.![]()
Wat was er zo erg aan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef nietzman het volgende:
Echt, op stap met koters van zestien, eens maar nooit meer. De volgende keer dat zulks stukken grut op sleeptouw moeten, flikker ik ze bij de IKEA in de ballenbak.
Maar iedereen is er 16.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:22 schreef joppie_saus het volgende:
Kokomo is 18+, Drie Gezusters is sinds een maand 18+ en ook Oceans41 is 18+. Feest is 21+, dus met een 'jong uitziend' meisje kon dit nog wel eens problemen opleveren. Als je zelfverzekerd bent en gewoon beetje probeert moet het wel lukken.
Anders kan je nog naar Poeleplein, naar Ome Ko, Negende Cirkel. Twister is ook 21+
Ja, maar niet iedereen van 16 ziet er uit als 16. En hij zegt net, ze ziet er best jong uit. Gewoon proberen, maar het kan moeilijkheden opleveren.quote:
Jij was vast altijd een hele brave, vooral niet irritante 16-jarige.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:28 schreef nietzman het volgende:
Ja. kutkoters. Met bier en viltjes gooien, stom giechelen, aan elkaar zitten, niet zelf bier halen, stoer doen tegenover de grote mensen omdat die zogenaamd niet lang door kunnen en zelf om half éen op apegapen liggen in een willekeurige hoek van de kroeg en daar aangerand worden door wildvreemden, waar ik natuurlijk met m'n verantwoordelijke kop op moet gaan letten.
Ik snap niet waarom mensen hun kinderen niet gewoon tot hun twintigste in de kolenkelder opsluiten.
Ik denk dat ik genoeg referenties heb om te kunnen oordelen.quote:
Daarom noemde ik die ook niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen van 16 ziet er uit als 16. En hij zegt net, ze ziet er best jong uit. Gewoon proberen, maar het kan moeilijkheden opleveren.
En o ja, Feest en Twisters zijn ze best wel heel streng qua leeftijd.
Je vindt die persoon niet zo leuk?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef Renesite het volgende:
Shoot, was in de war met een datum, dacht morgen een verjaardagsfeestje te hebben. Is vandaag. Lig super mezelf uit te laten brakken... ik kom echt die fiets niet meer op
Ja, en de portier leuk groeten. Succes iigquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:11 schreef Slaif het volgende:
En gewoon op tijd gaan als er nog weinig mensen zijn, werkt volgens mij ook wel.
Jawel? Maar ik lig heeeerlijk in vrijdagavondmodus op bed te liggen en te hangen. En nou moet ik er uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:15 schreef Oneself het volgende:
[..]
Je vindt die persoon niet zo leuk?
[..]
Ja, en de portier leuk groeten. Succes iig![]()
Wou je zeggen dat ik tegenwoordig niet irritant ben? Raar kind.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:50 schreef Oneself het volgende:
Jij was vast altijd een hele brave, vooral niet irritante 16-jarige.
Ligt er maar aan wat je eisen zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef Vragende het volgende:
Weet iemand misschien hoe moeilijk het is om een kamer in groningen te vinden? ben van plan er volgend jaar te studeren
Het verschil is dat jij je gewoon vrijwillig lijkt te begeven onder de 16-jarigen en jezelf vervolgens zo ergert.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik tegenwoordig niet irritant ben? Raar kind.
Anywho, dat maakt natuurlijk geen fuck uit. Ik mag jou ook geen strontluier in je gezicht drukken omdat je zelf toevallig ook ooit een baby bent geweest.
Niet heel moeilijk als je vroeg begint met zoeken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef Vragende het volgende:
Weet iemand misschien hoe moeilijk het is om een kamer in groningen te vinden? ben van plan er volgend jaar te studeren
Nope. Zag wel lange rijen bij de pinautomaten staan trouwensquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:08 schreef RickoKun het volgende:
Heeft een van jullie negers nog problemen met Pinnen gehad vandaag?
(ik niet)
Ik kan moeilijk hysterisch gaan lopen schreeuwen "MIJN KROEG" en ze er allemaal uitslaan toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:36 schreef Oneself het volgende:
Het verschil is dat jij je gewoon vrijwillig lijkt te begeven onder de 16-jarigen en jezelf vervolgens zo ergert.
Rond deze tijd kenser moeilijk (tenzij je via via wat kan regelen, dat is het snelst) tenzij je -inderdaad- genoegen neemt met een kamer van 12 vierkante meter voor 320 per maand (sommigen durven dat ook echt te vragen, wtfquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef Vragende het volgende:
Geef ff aan wanneer je dat gaat doen, lijkt me echt tofquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk hysterisch gaan lopen schreeuwen "MIJN KROEG" en ze er allemaal uitslaan toch?
Ik heb niet veel eisen zolang het enigszins hygiënisch is (Niet binnen roken en geen huisdieren) ben ik al blij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je eisen zijn.
Als je geen probleem hebt om op 11m2 te wonen en met 10 anderen de faciliteiten te delen, heb je er zo 1 te pakken.
Waarom ben je nu al op zoek?...quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:43 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik heb niet veel eisen zolang het enigszins hygiënisch is (Niet binnen roken en geen huisdieren) ben ik al blij.
Op kamernet kom ik nu vooral erg veel dure kamers tegen en van die viespeuken die in natura betaald willen worden
Kan best.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk hysterisch gaan lopen schreeuwen "MIJN KROEG" en ze er allemaal uitslaan toch?
Je kan je inschrijven bij woningcorporaties als Lefier en Woningnet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:43 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik heb niet veel eisen zolang het enigszins hygiënisch is (Niet binnen roken en geen huisdieren) ben ik al blij.
Op kamernet kom ik nu vooral erg veel dure kamers tegen en van die viespeuken die in natura betaald willen worden
Zo dat ik ongeveer weet waar ik straks aan toe benquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom ben je nu al op zoek?...
Bovendien zijn er nu nog veel mensen die geen kamer hebben en er dringend een nodig hebben, dus nu vind je niets hoor.
Ik heb altijd het gevoel dat er nu de meest ongunstige kamers online staan die niemand wil hebben, alleen de wanhopigenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef Vragende het volgende:
[..]
Zo dat ik ongeveer weet waar ik straks aan toe ben
Van die kroegen waar alleen 50 plussers komen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
Kan best.
Haha nee, al zou een kroeg uberhaupt niet meer 'mijn kroeg' zijn als er op te veel irritante mensen komen. Maar goed, dat is wat anders.
Elke boerenkinkel uit de omgeving.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Floxcie het volgende:
Uiteindelijk blauwtje gelopen maar toch zin om morgen uit te gaan, wie gaan er morgen stappen?
Present! Nog meer mensen die gaan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Zondag de Oosterpoort: plato planet
Ja zulke zieke dingen zijn dat echt, gatver. Bij DWDD was ook zo'n filmpje laatst, had een meisje met een verborgen camera zo'n pervert gefilmd. Hij deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was echt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:43 schreef Vragende het volgende:
[..]
Haha, die ja!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Van die kroegen waar alleen 50 plussers komen.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Zondag de Oosterpoort: plato planet
Bij Plato waren de kaarten gewoon gratis (Tenminste, ik heb ze daar gratis gekregen).quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef Gitaarmat het volgende:
De namen zijn minder dan vorig jaar maar voor ¤5 zeker de moeite waard om een kijkje te nemen! De popquiz is ook vast wel leuk.
alleen als je een cd kocht zeker? dat zei een maat van me tenminste, en plato is op zondag niet open zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Bij Plato waren de kaarten gewoon gratis (Tenminste, ik heb ze daar gratis gekregen).
Nee, ben gewoon naar binnen gelopen en heb om 2 kaarten gevraagd. Gekregen en weer naar buiten gelopen (Tenzij ik afgezet ben met 2 flyertjes wat wel echt ruk zou zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
alleen als je een cd kocht zeker? dat zei een maat van me tenminste, en plato is op zondag niet open zeker?
I Am Oak!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik weet het niet, een maat van me zei dat je ze alleen bij een cd gratis kreeg maar ik sms nu een andere maat, die kan morgen dan kaarten halen en zondag lekker chillen in de oosterpoort, voor 5 euro is zo'n line-up nog wel redelijk.
Vorig jaar was de line-up veel beter met oa I Kissed Charles, Daily Bread en Drive like Maria.
Deze keer wel The Upsessions. Ska/reggae
ga je ook?quote:
Is leuk, heb ik in een kroeg in Arnhem gezien.quote:
Nu moet je fan worden.quote:
Oke, zie net tussen de foto;s op hun site een meisje die ik ken en die 14 is. Gewoon heen gaan met die damequote:
Wat dacht je dan. Als ze alleen 18 jarigen binnen laten, wordt het snel leeg zonder de doelgroep.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oke, zie net tussen de foto;s op hun site een meisje die ik ken en die 14 is. Gewoon heen gaan met die dame
Hun doelgroepquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:20 schreef joppie_saus het volgende:
Mja, weet niet wat voor doelgroep jij hebt? Ik hoef ze niet meer jonger dan mijn ex (wordt over twee week 18).
Right?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:26 schreef joppie_saus het volgende:
Ik maak mijn studie hier af, nog een jaartje en dan vertrek ik naar Utrecht
Hm i dunno, ik zou echt voor hen gaan maar a/d andere kant komen ze op 'n lastig tijdstip, ik zou die avond met 'n vriendinnetje daten dus even zien..quote:
Ik wil de uni niet in Groningen doen. Heb het gehad en gezien hier. Maastricht of Leiden mag ook, maar liefst Utrecht.quote:
Dit is geen studentenavond.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:27 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom stel je deurbeleid 18+ op en organiseer je studentenavonden als je als doelgroep 14/16 hebt? Mja, zal wel aan mij liggen dan
Zeker wetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:35 schreef Bob. het volgende:
Volgens mij vertrekt echt half Groningen naar Utrecht.Van mijn vriendinnen ook zeker de helft.
Is natuurlijk ook een leuke stad.![]()
Coolquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Morgen mijn zus helpen met verhuizen. Ze heeft gister de sleutel gekregen, dus dat gaat veel heen en weer rijden worden.
Donderdagavond al laat gemaakt, gisteren in een paar uur tijd ook veel bier genuttigd. Nee, we slaan er weer eens eentje overquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Floxcie het volgende:
Welke FOK!ker gaat er vanavond stappen en kan wat extra gezelschap erbij gebruiken?![]()
I ain't goin', maar woon je eigenlijk in Grunn?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Floxcie het volgende:
Welke FOK!ker gaat er vanavond stappen en kan wat extra gezelschap erbij gebruiken?![]()
Hoornsemeerquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
I ain't goin', maar woon je eigenlijk in Grunn?
Woah, net eventjes een sight-seeingtour op 2 wielen gedaan. Heerlijk!
*meldt zich*quote:
Ah, dus je bent niet zo geblesseerd dat je niet kan spelen vanavond? Mooi zo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:13 schreef Fems het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook. Als mijn benen het toelaten, want ik ga vanavond lekker wedstrijd spelen.![]()
Heb een afscheidsfeestje vanavond, beland daarna vast in de stad.
Eigenwijsheid speelt ook een grote rolquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:14 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ah, dus je bent niet zo geblesseerd dat je niet kan spelen vanavond? Mooi zo.
Waarvoor, uiteraard, hulde.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:20 schreef Fems het volgende:
[..]
Eigenwijsheid speelt ook een grote rol
Hmm, dat zou wel het beste zijn.Heb jij er 1 voor me? Maar ik denk dat het anders of: geen stad of: veel drank wordt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:22 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Waarvoor, uiteraard, hulde.
Ik kan je vanavond dus herkennen aan je rolstoel?
Nou heb ik best veel in huis, maar een rolstoel... ik heb wel een gitaarversterker op wieltjes waar je op kan zitten.Ook nog eens lekker warm als 'ie aanstaat.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, dat zou wel het beste zijn.Heb jij er 1 voor me?
Ik vrees dat 't voor mij vanavond weer optie 2 wordt... dat wordt volgende week maar extra veel fitnessen en veel groente eten.quote:Maar ik denk dat het anders of: geen stad of: veel drank wordt.
Dat klinkt goddelijk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nou heb ik best veel in huis, maar een rolstoel... ik heb wel een gitaarversterker op wieltjes waar je op kan zitten.Ook nog eens lekker warm als 'ie aanstaat.![]()
[..]
Ik vrees dat 't voor mij vanavond weer optie 2 wordt... dat wordt volgende week maar extra veel fitnessen en veel groente eten.
Ik kom net half lam terug van voetbalquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Floxcie het volgende:
Is goed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat klinkt goddelijk!Als het heel erg slecht gaat, zou ik daar graag gebruik van maken.
Zucht... ik weet het. Maar ja, het smaakt altijd zo goed.quote:Haha, foei, drank is slecht voor je:)
Kick ass!quote:En nu ga ik ervandoor! toedeloe!
Nietz!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Floxcie het volgende:
Voetbal kijken, fifa, bier, stad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:11 schreef nietzman het volgende:
Wat zijn je plannen vanavond Slaif?
Ja, gadverdebakkes, ik vond de stroopwafel niet lekker.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:44 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Vanille met appelkaneel bedoel je
Altijd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Floxcie het volgende:
Gonzalesquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef joppie_saus het volgende:
Woei, Niels in het Groningen-topic.
Gonzalo Garcia btw
Ja, ik moet eens wat vaker posten hier.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:29 schreef joppie_saus het volgende:
Woei, Niels in het Groningen-topic.
Gonzalo Garcia btw
Die zijn hier, voetbal kijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:31 schreef Renesite het volgende:
Moet jij niet bij je vrienden zijn, Joppie, wees een sociaal persoon men!
Haha, cool! Geen idee waar joppie saus naar smaakt tho.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:39 schreef Gitaarmat het volgende:
er komt nu ook een Lays chipssmaak met als smaak patatje joppie saus las ik van de week in DvhN
Nee, ik heb via Hyves (quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, cool! Geen idee waar joppie saus naar smaakt tho.
Joppie, jij kent Niels irl, of..?
Ik ook met jou.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:13 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, ik heb via Hyves ()wel twee connecties met hem
Oeh, stuur elkaar een secret crush-ding, of hoe dat heet.quote:
En ik maar de hele avond m'n versterker meezeulen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat klinkt goddelijk!Als het heel erg slecht gaat, zou ik daar graag gebruik van maken.
Ay. Beterschap dan maar!quote:Op zondag 26 september 2010 02:14 schreef Fems het volgende:
Heerlijk gespeeld. Topscoorder. Loop nu enkel wel met een kruk. Wedstrijd af kunnen maken en toen begaf ik het. Of eerder gezegd, mijn knie
Was 't leuk?quote:Op zondag 26 september 2010 01:47 schreef Luco het volgende:
En weer terug uit papendrecht. Uit eten gegaan in Harderwijk, daarna bij iemand thuis nog bier gedronken. Nu lekker slapen.
slaap lekker allemaal!
Ja, ontzettend gezelligquote:
Woah, 6-7 uur!quote:Op zondag 26 september 2010 10:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, ontzettend gezellig! Enige jammere was dat ik in de auto reed (we hadden een busje voor 9 man en dan moest er nog een auto achteraan) dus alle dingen uit het busje weet ik van horen zeggen. Och, ik heb 6-7 uur achter het stuur gezeten gister, mijn rijbeurt voor dit seizoen zit er ook weer zo goed als op
!
Italiaans restaurantje in Harderwijk. Meid die nu meetraint met ons en af en toe mee gaat als wissel komt uit die buurt en wist dit restaurantje. Was dus gezelligquote:Op zondag 26 september 2010 10:57 schreef Oneself het volgende:
Hai!
[..]
Woah, 6-7 uur!Jemig, dan mag je d'r vanuit gaan dat je even klaar bent ja! Bij wat voor soort restaurant zijn jullie geweest?
Man, dan weiger je ook nooit meer van je leven iemand een sigaretje.quote:Bedreigd met geweer na weigeren peuk
AMSTERDAM - Een 25-jarige man heeft zondagochtend in Rotterdam gedreigd met een dubbelloops jachtgeweer toen iemand hem een sigaret weigerde.
De man zonder vaste woon- of verblijfplaats vroeg uitgaanspubliek om een sigaret en draaide volgens de politie door toen hij die niet kreeg. Hij is aangehouden.
De woeste man bedreigde meerdere mensen op de Dordtselaan in Rotterdam-Zuid. Een getuige belde de politie, die de man verderop in de straat aantrof.
De bedreiger nam de benen, maar bleef staan toen agenten een waarschuwingsschot losten. De agenten troffen het wapen, een afgezaagd dubbelloops jachtgeweer, aan in de mouw van de verdachte. Het geweer was geladen met hagelpatronen. De man zit nog vast.
In wat voor context zat die droom?quote:Op zondag 26 september 2010 11:04 schreef Oneself het volgende:
Ah cool, gezelligheid! En dat kan ik me voorstellen met 7 rij-uren.![]()
[..]
Man, dan weiger je ook nooit meer van je leven iemand een sigaretje.
Ik heb trouwens ook gedroomd dat ik de politie had gebeld, haha.![]()
Dat is voor mij al genoeg om je beterschap te wensenquote:Op zondag 26 september 2010 11:47 schreef Fems het volgende:
Ben niet ziek hoor peterselieman! Ik loop gewoon lastig!
Haha, gek!quote:Op zondag 26 september 2010 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is voor mij al genoeg om je beterschap te wensen
Ja, ik was afgelopen week door mijn knie gegaan. Het ging opzich wel weer prima, kon weer lopen en alleen rennen wanneer ik koud was, deed een klein beetje pijn. We hebben een klein team, waar we eigenlijk niemand kunnen missen. En tja, ik ben eigenwijsquote:Op zondag 26 september 2010 11:52 schreef nietzman het volgende:
Had je niet afgelopen week ook al een inzinking met je knie Fems? Wat bezielt je dan om er weer vol mee te gaan sporten?
quote:
Geniaal is dan nog te zacht uitgedrukt. Ben je volgende week ook in Enschede?quote:Op zondag 26 september 2010 12:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zo af en toe is hij ook gewoon geniaal.
Ik wel (of in de buurt!) Jeuuuuujjjquote:Op zondag 26 september 2010 12:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Geniaal is dan nog te zacht uitgedrukt. Ben je volgende week ook in Enschede?
Nope.quote:Op zondag 26 september 2010 12:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Geniaal is dan nog te zacht uitgedrukt. Ben je volgende week ook in Enschede?
Vast niet bij Twente - Groningenquote:
Hmm, zonde. Wel begrijpelijk.quote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nope.
Scriptie heeft voorrang helaas.
Zou een poging kunnen wagen. Maar zit dan denk ik in het verkeerde vak. (als je het van jouw perspectief bekijkt).quote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vast niet bij Twente - Groningen
[..]
Hmm, zonde. Wel begrijpelijk.
Haha, waarom niet?quote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef joppie_saus het volgende:
Meld je ziek, René.
En Fems, voor vrouwen maakt dat niet uit
Omdat het vrouwen vergeven wordt als ze in het 'verkeerde' vak zitten.quote:Op zondag 26 september 2010 13:21 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, waarom niet?
Omdat vrouwen geen verstand van voetbal kunnen hebben?
Dan ga je toch ook bandjes kijken in de Oosterpoort?quote:
Moet werken en dus eten om 16:00 . Schiet niet op zo'n dag.quote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook bandjes kijken in de Oosterpoort?
Ik ga zo via wat af te halen vrienden die kant op - in ek geval; ga ik de Upsessions meepikken. Op Noorderzon waren ze al erg leuk.
Hm, nee - dat zuigt dan inderdaad flink.quote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet werken en dus eten om 16:00 . Schiet niet op zo'n dag.
Toch mooi dat ik me totaal niet voor voetbal interesseer, dat scheelt toch weer een paar bandjs.quote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef JH87 het volgende:
Ik sleep mezelf einde vd middag ook richting Oosterpoort. Net in stad geluncht en nu maar even voetbal kijken.
Toch mooi dat ik me totaal niet voor bandjes interesseer, dat scheelt toch weer een paar voetbal.quote:Op zondag 26 september 2010 13:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Toch mooi dat ik me totaal niet voor voetbal interesseer, dat scheelt toch weer een paar bandjs.
Haha gast.quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Toch mooi dat ik me totaal niet voor bandjes interesseer, dat scheelt toch weer een paar voetbal..
Jij gaat ook? Ik ga zo maar eens die kant opquote:Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben er nog niet geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |