quote:'hij loopt met scharen te gooien'
En hoequote:Op donderdag 23 september 2010 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Is Groningen ook weer eens in het nieuws
Hoho, morgen gaat Images weer feestelijk open!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:25 schreef Luco het volgende:
[..]
En hoe... Sinterklaaspakken in de fik, geroyeerde disputen, caravans die in de fik gestoken wordt en een tram waar iedereen op tegen is...
Oh ja? Hoe feestelijk?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hoho, morgen gaat Images weer feestelijk open!
Noem dat maar eens geen nieuws.:)
Ah, hoe leuk! Ik zag het allemaal ja, ziet er mooi uit!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:41 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*Heel* feestelijk:
24, 25 & 26 september: Feestelijk openingsweekend!
quote:onstanders vragen zich af of het een goeie kapper is. en men gaat massaal kapsalon eten vanavond. #ok
En ik vind Twitter echt kut, maar dit is wel handy.quote:sta in het hoogstraatje nu. stadswacht houdt me tegen bij lint. alle zichtlijnen afgesloten. gerucht: poltie gaat pand van achter in
Dat hangt er natuurlijk maar helemaal vanaf waar je heenwil.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:21 schreef Fems het volgende:
En ik wil vanavond op stap, hopen dat er iemand mee wil!
Ik vond het kut, maar nu ik het zelf heb moet ik zeggen dat het af en toe best grappig isquote:Op donderdag 23 september 2010 18:19 schreef Oneself het volgende:
Ahah, flauw:
[..]
[..]
En ik vind Twitter echt kut, maar dit is wel handy.![]()
Ahh, arme man. Ik heb wel medelijden met em.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:38 schreef Renesite het volgende:
http://www.tvnoord.nl/nieuws/indexvideo.asp?pid=94933&autoplay=ja
We hebben beeeelden
Ja, blijft een mooie attractiequote:Op donderdag 23 september 2010 18:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ahh, arme man. Ik heb wel medelijden met em.
Ik heb btw vandaag even gekletst met een man die gekleed gaat als vrouw; korset, opgevulde beha, hoge hakken, lang haar en nog tien keer zulke lange rode nagels (ze zijn van plastic, 'zij' plakt ze zelf en redt zich er pri-ma mee al moet wat grotere bewegingen maken); komt deze persoon iemand bekend voor?
Natuurlijk, de Stadsbazin.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ahh, arme man. Ik heb wel medelijden met em.
Ik heb btw vandaag even gekletst met een man die gekleed gaat als vrouw; korset, opgevulde beha, hoge hakken, lang haar en nog tien keer zulke lange rode nagels (ze zijn van plastic, 'zij' plakt ze zelf en redt zich er pri-ma mee al moet ze wat grotere bewegingen maken); komt deze persoon iemand bekend voor?
Dat is die vrij lange gast in zwarte vrouwenkleding met dat enorm samengesnoerde middel, toch?quote:
Lullig inderdaad, ik woon er dichtbij en moest helemaal omlopenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:25 schreef Oneself het volgende:Ken iemand die in de Gelkinge woont, en hij smst me net dat hij de straat niet eens in kon.
Die.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef Telecaster het volgende:
Dat is die vrij lange gast in zwarte vrouwenkleding met dat enorm samengesnoerde middel, toch?
Heb ik het net gemist, fuck.quote:Spannend verslag op @oogtv van uitzetting kaper Botros in Gelkingestraat in stad #groningen. Kapper is overmeesterd.
Ik doe niet aan twitter, snap de hype niet zo, maar voor dit soort dingen is het wel handigquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef BradleyQ het volgende:
Mensen die tweeten.![]()
Mensen die Twitter lezen.![]()
Mensen.
Je mist nogquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef BradleyQ het volgende:
Mensen die tweeten.![]()
Mensen.
Ja! Je zou er niet aan moeten denken dat je de revolutionaire handelingen van de schaargevaarlijke kapper moet missen!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doe niet aan twitter, snap de hype niet zo, maar voor dit soort dingen is het wel handig
Ik vond het wel even boeiend ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:25 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ja! Je zou er niet aan moeten denken dat je de revolutionaire handelingen van de schaargevaarlijke kapper moet missen!
quote:OOG Radio en TV: #groningen update Gelkingestraat: Kapper zonder geweld gearresteerd, afgevoerd naar het politiebureau
Zo is dat.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Die twee erboven ook, dus wat is je punt.
Alto's.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef BradleyQ het volgende:
Mensen die tweeten.![]()
Mensen.
Op Noorderzon was het, zelfs al zou je willen, inderdaad onmogelijk eraan te ontkomen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die.
Sorry, als je die nog nooit gezien hebt moet je de deur wat vaker uit.
Vandaag was hij/zij in het wit, en hij heeft meer taille dan de gemiddelde vrouw, indeed. Aardige man/vrouw btw, wat is verder het verhaal achter die 'Stadsbazin'? Meer dingen bekend?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat is die vrij lange gast in zwarte vrouwenkleding met dat enorm samengesnoerde middel, toch?
Ze heeft vroeger catwalk training gegeven! Vertelde ze me in rij van de AH, toen ze me een lesje ging geven over hoe ik moest staan.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Vandaag was hij/zij in het wit, en hij heeft meer taille dan de gemiddelde vrouw, indeed. Prima man/vrouw btw, maar wat is verder het verhaal achter die 'Stadsbazin'? Meer dingen bekend?
OK. Iemand verder zoals al eerder gevraagd, een idee waar dan die term "stadsbazin" vandaankomt?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Bob. het volgende:
En ze heeft toen het kleine jongetje achter me uitgebreid verteld of ze nou een man of vrouw was, maar de precieze details ben ik vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |