Matig. Ik heb hem al gedropt.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Maar eens kijken of samurai girls wat is deze herfst.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef Quir het volgende:
Op de eerste meet dat ik er bij ben sla ik jou met m'n pik in je gezicht.
Ik wil ook een nieuwe wallpaper maar ik wacht op foto's van Quirs zusjequote:Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe Senjougahara wallpaper en nu kijkt ze me iedere keer aan als ik naar het bureaublad ga![]()
Wat is die voice-actress irritant zeg. Maar de video's waren leuk om te zienquote:Op woensdag 15 september 2010 20:25 schreef Qunix het volgende:
Hele programma van een otaku... Wel tof om het te zien (ik zelf vind de figures niets aan, maar er zijn ook scenes van school en voice-over van Ritsu van K-ON)
Dit is de hele aflevering.
Show me homey!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe Senjougahara wallpaper en nu kijkt ze me iedere keer aan als ik naar het bureaublad ga![]()
Ik ben ook echt bang van een aziaat en een dwerg.quote:
mijn op hequote:Op woensdag 15 september 2010 21:20 schreef Quir het volgende:
Mijn OP gaat trouwens alweer bijna 50 delen mee.
Neem dan ook de verantwoordelijkheid en zet de laatste 7 topics dan ook in de OP.quote:
Ik zag t, haal m op dit moment binnen!quote:
Alles is welkom hier!quote:Op donderdag 16 september 2010 17:34 schreef boyv het volgende:
kijk zelf ook weleens meuk maar kom op zeg
Bedoel je die baggertekst die ik compleet over heb zitten typen in kladblok omdat hij vol fouten zat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
nvm ik kan niet lezenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet waar ik Immoral Sisters kan vinden ?
Hebben ze 'em niet op Tokyo Toshokan? Anders Baka BT eff proberen.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet waar ik Immoral Sisters kan vinden ?
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Welke serie bedoel je? Myanimelist kent heel de titel niet en dat is niet echt iets wat normaal gebeurt.
Is er een Japanse titel?
MAL kent zo veel alternatieve namen van series niet. Dat hij deze hentai ook niet onder die naam kent mag geen verrassing zijn.quote:Ai Shimai (愛姉妹), adapted into English as Immoral Sisters
Ik zocht op immortalquote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
MAL kent zo veel alternatieve namen van series niet. Dat hij deze hentai ook niet onder die naam kent mag geen verrassing zijn.
MAL.
Die shit moet ik hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef hexje het volgende:
Ik was verbaasd het op youtube te vinden.
vanaf 1.15 wordt het interessant
Relatief vaak down of anders staat er overal wel mysql error. Duizenden clubs die je constant pb's sturen in de hoop door de activiteit meer leden te werven. Clubs die om de 3 dagen nieuwe membercards willen uitgeven. Het trietste is dat de clubs het leukste deel van MAL's forum zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:34 schreef boyv het volgende:
kijk zelf ook weleens meuk maar kom op zeg
quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef Ascendancy het volgende:
http://www.animepaper.net(...)nogatari/item105094/
Deze wallpaper dus. Kijkt ze niet mooi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat je mij een pm kan sturen waar je zo'n shirt vandaan haalt? Voor niet al teveel geld, maar zou wel tof zijn om er eentje te hebben, nerd als ik benquote:Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef SleepSub het volgende:
K-On!! "Einde" was wel mooi, ik ben ook van plan de Dubble CD te kopen, zodat ik ook dat cassette-bandje erbij krijg. Een keer iets anders![]()
Ook al een Azusa-shirt gekocht, gaan we mooi dragen als ik weer naar school kan gaan, of misschien men SS-shirtje... douka na~![]()
Ookami-san Einde vond ik wel mhwahhh... Gaat, had meer verwacht...
![]()
Ookami-san einde was idd beetje een let down, had meer uit gehaald kunnen worden.
Gister Dog Eat Dog gezien, supervet!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Dat is inderdaad Teresa of the faint Smile.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:16 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga mijn avatar maar eens veranderen, ik realiseer me nu pas dat C.C. natuurlijk al lang niet meer de stoerste anime-chick is.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is inderdaad Teresa of the faint Smile.
Shiki krijgt er 22.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef .Cake. het volgende:
Shiki 11 de laatste?
Er is geen preview en de ED is ook anders. Of hebben ze die opeens samengevoegd?
Denk eerlijk gezegd dat het uit een 2e seizoen komt.
Het blijft C.C. dusquote:
Nice, maar deze hebben ze gewoon uit de episode geknipt volgens mij. Bovendien is het (zoals Azusa al zeiquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Qunix het volgende:
[sub-R2] K-ON!! Ep24 - HTT - Tenshi ni Fureta yo!! [FLAC]
Rustigaanquote:
Werkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Rustigaan
Zometeen komt de beste tsundere ooit er in, maar ik moest plotseling werken
Jah, mijn collega wist niet dat ie moest en zat aan de andere kant van het landquote:
Welk volume?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:59 schreef Frag_adder het volgende:
Is dat wat je typt als je te veel drinkt?
Berserk manga is echt geweldig(eerste manga die ik lees, ooit...)
40%quote:
Net gedownload, klinkt handig!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
MALupdater is een geweldig programma. Doet het allemaal voor mij
Ik ben nu bij 9, maar berserk is bruutquote:
Toch wel?quote:
MAAR HOE KAN HET VOLUME NOU 40% ZIJN GEKKERTquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Toch wel?![]()
Wat vindt je van MAL? Ik vind het heerlijk, hij update automatisch wat je gekeken hebt en je hoeft alleen maar op volgende episode te drukken. Hij kan het melden als TT nieuwe torrents voor jou series heeft etc.
alcohol 40% volume. Whiskyquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:59 schreef Quir het volgende:
[..]
MAAR HOE KAN HET VOLUME NOU 40% ZIJN GEKKERT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik herken mensen aan hun plaatjeis wennen zo...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
In Amsterdam (waar anders)... wel alleen naar het Nederlands vertaalt spul.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:14 schreef Ascendancy het volgende:
Waar hebben ze een bieb met manga?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In Amsterdam (waar anders)... wel alleen naar het Nederlands vertaalt spul.
Nederlandse mangaquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In Amsterdam (waar anders)... wel alleen naar het Nederlands vertaalt spul.
Ze kijkt lief he?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:50 schreef .Cake. het volgende:
Goeie UI Asc, houden zo!![]()
MAL, klinkt goed, ga ik na het weekend ook wat naar kijken. Ben nu eerst op huizenjacht
Texhnolyze, kudo's als je door die serie heen komt. Ik probeer 't zeker 1 keer per jaar. Maar ik strand steeds ergens in aflevering 2quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:14 schreef Quir het volgende:
Texhnolyze, Trinity Blood of Jojo's Bizarre Adventure... waarom is het zo moeilijk?
Tis een vrouw?quote:
Ik viel in slaap voor aflevering 1, ben net pas wakker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef zquing het volgende:
[..]
Texhnolyze, kudo's als je door die serie heen komt. Ik probeer 't zeker 1 keer per jaar. Maar ik strand steeds ergens in aflevering 2
Stommerd, je had C.C. moeten houden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ontken het mbt Senjougahara niet.
Senjougahara is nog tofferquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Stommerd, je had C.C. moeten houden.
Mocht je ooit op een meet komen, dan ga je 2 ballen lichter terug naar huisquote:
Asc to the rescue.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:29 schreef hexje het volgende:
Hier zoeken ze jullie hulp: Waarom drinken mensen bier als het niet lekker is?
Ik heb MALupdater gedownload. Super programma zeg, werkt perfect.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Toch wel?![]()
Wat vindt je van MAL? Ik vind het heerlijk, hij update automatisch wat je gekeken hebt en je hoeft alleen maar op volgende episode te drukken. Hij kan het melden als TT nieuwe torrents voor jou series heeft etc.
Hij update niets wat er al was voordat je het torrentgedeelte activeerde,quote:Op zondag 19 september 2010 11:48 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ik heb MALupdater gedownload. Super programma zeg, werkt perfect.
Alleen die torrents zoeken gaat bij mij niet, altijd maar lege resultaten terwijl er zeker een nieuwe Shiki aflevering was die ik nog niet had.
quote:
Ah vandaar. Lijkt me logischer te updaten vanaf wat er op de hdd aanwezig is.quote:Op zondag 19 september 2010 12:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij update niets wat er al was voordat je het torrentgedeelte activeerde,
zo moeilijk was het nietquote:
Je kan wel zien waar je de meeste SC doet.quote:
waar is het opgebaseerd ?quote:
Vriendjesgraaf van augustus 2010quote:
Koel, ik sta in het midden!quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 12:54 schreef SleepSub het volgende:
Ik weet (of wist) wat je bedoelt .Cake.
TT komt straks pas weer online.quote:Op maandag 20 september 2010 15:15 schreef .Cake. het volgende:
Doet tokyo toshokan het bij jullie ook niet?
met een gigantische anti-climax. Tof jahquote:Op maandag 20 september 2010 18:06 schreef .Cake. het volgende:
HotD 12: wel goed punt om te stoppen voor het seizoen.
Nee bij mij doet'ie hetquote:Op maandag 20 september 2010 15:15 schreef .Cake. het volgende:
Doet tokyo toshokan het bij jullie ook niet?
Maar je kan m gewoon uit MAL laden. Of had je nog geen MAL account?quote:Op maandag 20 september 2010 12:46 schreef .Cake. het volgende:
Net dat MAL bekeken, best geinig.
Alleen wel een hoop gedoe om alle anime in te vullen die je ooit hebt gezien.. Vergeet er ongetwijfeld nog wel een paar, maar dit is wel het leeuwendeel.
Oh!!!! Krijgt het nietquote:Op maandag 20 september 2010 19:43 schreef Qunix het volgende:
Met zo'n verdomd goede cliffhanger MOET deze serie een 2e seizoen krijgen![]()
![]()
Heerlijke serie!!!
Idd geen slecht ideequote:Op maandag 20 september 2010 19:10 schreef Qunix het volgende:
Eigenlijk wel een tof idee om iedereen zijn/haar MAL url toe te voegen in de OP.
http://myanimelist.net/animelist/pmk
Kijk nog eens goed naar het laatste shot met de quote van TS Elliotquote:Op maandag 20 september 2010 19:43 schreef Qunix het volgende:
Met zo'n verdomd goede cliffhanger MOET deze serie een 2e seizoen krijgen![]()
![]()
Heerlijke serie!!!
Check mijn postquote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar het laatste shot met de quote van TS Elliot
"This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper."
Kan zo maar zijn dat we geen s2 krijgen. Ik hoop het van wel natuurlijk
Is dat in Sliedrecht?quote:Op maandag 20 september 2010 20:09 schreef SleepSub het volgende:
We zullen wel een Season 2 krijgen, dat staat vast.
Maar de OVA komt als eerst en waarschijnlijk moet je een jaar wachten op Season 2
Trouwens: Wij hebben al Tsunacon 2011 kaartjes~ =D
gniffie: http://myanimelist.net/animelist/Evilministerquote:Op maandag 20 september 2010 20:37 schreef Qunix het volgende:
Een mod moet dit maar toevoegen aan de OP.
En in de wiki.
En iemand moet een plaatje hiervoor maken (?)
En waar is jordy_b?
Ja, in Sliedrecht. Kom ook, wordt het tegelijk een Conventie met wat FOK!ersquote:Op maandag 20 september 2010 20:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is dat in Sliedrecht?![]()
Daar woon ik vlakbij, maar nog nooit geweest.
Sliedrecht is hooguit een half uur fietsen voor mijquote:Op maandag 20 september 2010 20:50 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Ja, in Sliedrecht. Kom ook, wordt het tegelijk een Conventie met wat FOK!ers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bakuman lijkt me ook wel wat, de tekenstijl ziet er wel ok uit
En STAR DRIVER Kagayaki no Takuto klinkt interessant, net als Shinrei Tantei Yakumo. Neem ook wel een kijkje naar Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai, aangezien Divine er zo vol van is
Het verhaal van Shinryaku! Ika Musume klinkt ook wel grappig
Verder natuurlijk To Aru Majutsu no Index 2
En wat doen jullie?![]()
Uhmm wat? Only in Japan? Dat land is echt verrot aan het gaan. Vroeger had je nog vette actie series, nu lijkt het hele seizoen te bestaan uit slice of life / romance / vampieren gebeurenquote:Op maandag 20 september 2010 23:51 schreef .Cake. het volgende:
Ga ik een kans geven:
Panty & Stocking with Garterbelt
Gundam 00 zal dan idd nog wel even duren voor ie hier is, maar dan weet ik iig dat ie er aan zit te komenquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:20 schreef Frag_adder het volgende:
Waarom zit er altijd zo ongelofelijk veel tijd tussen de OVA's en heb ik zo ontzettend weinig geduld
Gundam 00 film moet inderdaad binnen kort uitkomen, maar is dat niet in de bios? Dan duurt het namelijk nog wel een half jaartje voordat hij hier te bezichtigen is.
Uhmm wat? Only in Japan? Dat land is echt verrot aan het gaan. Vroeger had je nog vette actie series, nu lijkt het hele seizoen te bestaan uit slice of life / romance / vampieren gebeuren. Dat of ik zoek heel slecht
Yep, samenwerking tussen MADHOUSE en Marvel. Check m hier.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt er een Iron man anime ?
Die van Marvel ?
ja net gezien ziet er nog wel redelijk uit,.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Yep, samenwerking tussen MADHOUSE en Marvel. Check m hier.
Niet gezien, maar ook niet zo de behoefte aanquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
ja net gezien ziet er nog wel redelijk uit,.
Beter dan de anime Wolverine wtf hebben ze gedaan
SPOILER: Occult Academy 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ook niet zo de behoefte aan
De vorige was echt 'WTF'... Ik ben benieuwd naar deze week.SPOILER: Occult Academy 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt, da's deze keer ook nog wel maar toch minder. Ik denk omdat je er al een weekje aan hebt kunnen wennenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
De vorige was echt 'WTF'... Ik ben benieuwd naar deze week.
Is het begin van je studie zo zwaar dat je geen tijd meer hebt voor anime?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:24 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga alleen Bakuman kijken.
Ik volg al zeker een maand geen 1 anime meer. Dus misschien eerst, als ik een beetje mijn studie ingerold ben, maar eens wat inhalen.
Nee, de studie is een eitje. Zeker na wat ik vorig jaar deedquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:21 schreef lelouch het volgende:
[..]
Is het begin van je studie zo zwaar dat je geen tijd meer hebt voor anime?
http://www.gamekings.tv/videos/preview-catharine/ .... loljapanese!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef Qunix het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/preview-catharine/
Oh en [Nipponsei] K-ON!! Official Band Yarouyo!! ~Let's MUSIC!! 2~ Band Score is tof!
Ligt aan jouw...quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het volgende seizoen lijkt me zeer magertjes, niet echt iets wat mij interesseert. Ligt dat gewoon aan mij of is het daadwerkelijk zwak?
meer gamekings fansquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef Qunix het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/preview-catharine/
Oh en [Nipponsei] K-ON!! Official Band Yarouyo!! ~Let's MUSIC!! 2~ Band Score is tof!
die clip iedere keer om 6 uur nadat fox kids afgelopen was, zat die daar op zijn fietsje te rappenquote:Op woensdag 22 september 2010 01:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
Skate is zo stoer... Ik weet nog toen hij door probeerde te breken als rapper. Maar die ene gozer (Steven toch?) die anime een soort van promoot is ook echt baas.
sindsdat Ed's renault laguna niet meer in de zeik is genomen is het blad hard onderuit gegaan. Wat al weer heel wat jaartjes geleden is.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:17 schreef msnk het volgende:
Vind het wel jammer dat Gamekings zoveel aandacht krijgt dat het de boel over lijkt te nemen van de PUPU is toch meer nostalgie.
Heb na het derde seizoen maar weinig GK gezien en op de website kom ik ook nooit. Wel toevallig dat stukje over Catherina gezien maar damn zeg
Watashi mo!quote:Op woensdag 22 september 2010 01:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
die clip iedere keer om 6 uur nadat fox kids afgelopen was, zat die daar op zijn fietsje te rappen![]()
Heb wel gelijk de foxkids magazine gehaald voor de cd die er gratis bijzat
de OVA's misschien wel, want als het goed is krijgt Miya haar route en die ene "secret girl".quote:Op donderdag 23 september 2010 02:57 schreef DJ_ het volgende:
net de eerste 12 eps van Amagami SS gekeken, maar de eerste 4 eps zijn gelijk de beste.
de rest is niet interesant meer
Ik zie het wel tegemoet.. De batch.quote:Op donderdag 23 september 2010 04:01 schreef SleepSub het volgende:
[..]
de OVA's misschien wel, want als het goed is krijgt Miya haar route en die ene "secret girl".
Ik ga niet over haar spoilen, googlse...![]()
Btw: De Blu-rays stromen hier binnen zeg... Vandaag de Blu-rays van Mitsudomoe, HOTD, Occult, Ookami-san, Seitokai, Sora No Woto, Vampire Bund en Shukufuku binnengevallen![]()
Tevens heb ik ook de Tea Time II CD besteld met daarbij de roze cassette bandje
Ik wacht trouwens met de HOTD BD's, ik wil namelijk als eerst de officiele ED Lyrics hebben, CD was vanaf gisteren te koop dus iemand zal het momenteel al wel hebben
eensch, na 5 heb ik het niet eens meer gevolgdquote:Op donderdag 23 september 2010 02:57 schreef DJ_ het volgende:
net de eerste 12 eps van Amagami SS gekeken, maar de eerste 4 eps zijn gelijk de beste.
[ afbeelding ]
Hmm ik vond 5 t/m 8 beter opgezet / uitgewerkt / leukere dame dan 1 t/m 4. Ik ben bij 9 afgehaakt omdat de persoon me weer totaal niet kon boeien en het tenenkrommend was, ik zal bij 13 eens kijken of het weer beter is.quote:Op donderdag 23 september 2010 02:57 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
Koaru is ook wel interesant en zoals hier onder wordt gezegt is het beter uitgewerk,quote:Op donderdag 23 september 2010 11:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
eensch, na 5 heb ik het niet eens meer gevolgd![]()
geef mij maar salad days
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:13 schreef Qunix het volgende:
Ik wacht op nieuwe K-ON!! van de vertrouwde fansubbers.
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:13 schreef Qunix het volgende:
Ik wacht op nieuwe K-ON!! van de vertrouwde fansubbers.
Geen idee, maar het is wel een van de "bekende series" dus ik denk dat het geen kwaad kan om het te proberen. JE komt er snel genoeg achter als je het niks vind denk ikquote:
Ik kijk geen anime meer (op dit moment) en ik wil niet de suggestie wekken dat ik een alcoholist ben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Asc post eens wat vaker. Meer Senjougahara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Woody, aangenaam. Speel ook een rol in de film Cowboy Bebop.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een cowboy was
Ach de mensen die het zo op hun kamer hebben staan hebben waarschijnlijk ook niemand die hun kamer binnen komtquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:44 schreef Frag_adder het volgende:
Moet je toch wat beter je best doen het topic vol te krijgen, OMG dat plaatje xD, je zal he tmaar zo op je kamer hebben staan
Is dat van die Animator Preview (ofzo) aan het eind vd maand? Moet ik misschien ook maar eens proberen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gister Summer Wars in de Melkweg gezien trouwens. Geweldig chille film!
quote:
Meestal gaat dat best hard als wij tegelijk in dit topic zittenquote:
Doen! Ook SE gaan kijken! Al vraag ik me wel af over welke kater je het heb. Toch niet Blair h? Want zij is een heel lief poesje (kater = een mannelijke kat).quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:15 schreef .Cake. het volgende:
Koel, als ik tijd heb en er aan denk dan ga ik volgende keer ook ff kijken of het wat isMorgen ga ik aan Soul Eater beginnen, ben benieuwd. Kater ftw!
Hehe, ik bedoel dat ik nu al weet dat ik morgen een kater heb = goed excuus om de hele dag in m'n ochtendjas te zitten meuren en aan Soul Eater te beginnenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Doen! Ook SE gaan kijken! Al vraag ik me wel af over welke kater je het heb. Toch niet Blair h? Want zij is een heel lief poesje (kater = een mannelijke kat).
Lol, de meeste mensen zijn niet blij om een kater te krijgen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoel dat ik nu al weet dat ik morgen een kater heb = goed excuus om de hele dag in m'n ochtendjas te zitten meuren en aan Soul Eater te beginnen![]()
Als ik het me goed herinner staat het er zo'n week (5 7 dagen) van tevoren wel...quote:Hoe lang van te voren maken ze die titels bekend? Had ff op de site van melkweg gekeken maar daar staat verder weinig specifieks bij.
flauwquote:
jeeeej!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je van shounen houdt zoals bleach en naruto dan is het zeker een aanrader.quote:Op zondag 26 september 2010 10:43 schreef Frag_adder het volgende:
Is one piece uberhaupt de moeite om ooit aan te beginnen? Aangezien je echt 400 afleveringen achter ligt of zo
Gewoon doen! Echt heel tof.quote:Op zondag 26 september 2010 10:43 schreef Frag_adder het volgende:
Is one piece uberhaupt de moeite om ooit aan te beginnen? Aangezien je echt 400 afleveringen achter ligt of zo
Do tell.quote:
Ja, te weinig actie, ik vond de leukste aflevering die vechtscenes waar ook die crossmotor in voor kwam.quote:Op zondag 26 september 2010 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
Iedere x die godver shots van achteren enzo
Als ik porno wil kijken heb ik wel beter materiaal.
Niet bang, maar het is gewoon storend veel.quote:Op zondag 26 september 2010 15:07 schreef lelouch het volgende:
Sinds wanneer zijn we hier bang geworden voor een paar panty shots?
Wat een bizarre meningen af en toe. Hoewel ik het wel eens ben met de mening dat mensen die in het echt "kawaii" gaan roepen (met uitzondering van japanners uiteraard) wel wat vaker naar buiten moeten. Zoals meet veel dingen (niet alles) in het leven moet je ook anime met mate tot je nemenquote:Op zondag 26 september 2010 17:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een droommeisjes topic... Waarom zitten jullie niet in dat topic!
Leuke meisjes die anime kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
NHK, goede seriequote:Op zondag 26 september 2010 20:22 schreef .Cake. het volgende:
Welcome to the NHK, dacht dat dat ook een sportserie was, maar lees nu net dat het niet zo is![]()
Waard om een keer te kijken?
Welcome to the NHK is het zeker waardquote:Op zondag 26 september 2010 20:22 schreef .Cake. het volgende:
Sportseries, een categorie die ik nog niet heb geprobeerd. Misschien ook maar eens een kansje geven. Maar eerst Soul Eater![]()
Welcome to the NHK, dacht dat dat ook een sportserie was, maar lees nu net dat het niet zo is![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 18:40 schreef hexje het volgende:
Ik zeg heel af en toe ook wel eens kawaii. Weetje wie dat ook doet?Kawaii is een kut woord dat te veel aan die hele mo onzin doet denken. Vervang liever 'sukkel', 'idioot' of 'noob' door baka!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Door organisaties als de NHL (National Hockey League) dacht ik dat vroeger ook. Daarom duurde het zo lang voordat ik 'em besloot te proberen.quote:Op zondag 26 september 2010 20:22 schreef .Cake. het volgende:
Giant Killing was baas! Al had ik liever nog enige afsluiting gehad. Dit voelt totaal niet aan als een einde.quote:Op zondag 26 september 2010 20:15 schreef gniffie het volgende:
Giant Killing, zeker serie van het jaar. Misschien wel beste sportsserie ooit
ETU !!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OKE DAN!!! genoeg onzin in dit topic gepost! laat ik maar mijn tanden gaan poetsen nog even Welcome to the N.H.K volume 7 gaan lezen en dan heerlijk maffen.
“An interesting thing is a good thing.”
Hahaha, ja ik had precies hetzelfde met die verwarring van NHL en NHK. Hmm maar als jij zegt dat t goed is dan geloof ik dat wel, ook al vind je K-ON kutquote:Op zondag 26 september 2010 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Door organisaties als de NHL (National Hockey League) dacht ik dat vroeger ook. Daarom duurde het zo lang voordat ik 'em besloot te proberen.![]()
Misschien NHK uitstellen tot weet ik veel, een bijzondere periode ofzo. Het kijken van de anime motiveerde me echt om iets te gaan doen of iets te veranderen. Ik wist alleen niet wat dus uiteindelijk bleef alles hetzelfde.
Nu heb ik ook alle acht volumes van de manga gekocht en ben ik op zoek naar het boek waarop de manga en de anime op gebaseerd zijn. Het is echt een inspirerende maar ook bovenal komische serie.
Ik lees geen manga. Niet uit principe ofzo, gewoon teveel moeite en ik heb al genoeg dingen waar ik mijn geld ook al aan moet uitgeven. Is het zo ernstig dan? Tot nu toe is het echt retevet namelijk!quote:Op zondag 26 september 2010 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
En over Soul Eater... Doe jezelf een plezier en kijk alleen de eerste 37 afleveringen. Lees daarna de eerste 3 chapters van de manga en begin vervolgens gewoon de hele manga door te lezen. Je kan eventueel de chapters 4 t/m 35 overslaan iirc, maar dat is niet aan te raden omdat er toch minieme verschillen zijn tussen de anime en de manga.
Dat is ook een reden dat ik tegenwoordig wat meer anime kijk. Er is niet echt iets koels op tv op dit moment. Zelfs Discovery is tegenwoordig slecht!quote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Frey het volgende:
Highschool of the Dead nu ook gehad en ik heb me weer prima vermaakt.![]()
Alleen dat open einde, grrrr... Hopen dat er nog een keer een vervolg komt.![]()
3 Animeseries in n maand tijd gekeken, dat is uniek voor mij. Toch ga ik snel weer kijken voor een volgende anime die me aanspreekt, want ik zit er nu helemaal in. Vooral met die bagger die vandaag de dag op tv is.
zooo, das kutquote:
Ik ben het zelf twee jaar geleden begonnen met kijken en ben nog steeds fanquote:Op zondag 26 september 2010 10:43 schreef Frag_adder het volgende:
Ik kan mij niet over die tekenstijl heen zetten.quote:Op maandag 27 september 2010 18:31 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik ben het zelf twee jaar geleden begonnen met kijken en ben nog steeds fan
Het is veel genialer dan bleach en naruto
Wtf is dat voor meuk?quote:
Zal ik je optillen?quote:Op maandag 27 september 2010 18:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik kan mij niet over die tekenstijl heen zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef gniffie het volgende:
moe
Ik ben nooit te moe voor een kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |