Ik kijk geen anime meer (op dit moment) en ik wil niet de suggestie wekken dat ik een alcoholist ben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Asc post eens wat vaker. Meer Senjougahara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Woody, aangenaam. Speel ook een rol in de film Cowboy Bebop.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een cowboy was
Ach de mensen die het zo op hun kamer hebben staan hebben waarschijnlijk ook niemand die hun kamer binnen komtquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:44 schreef Frag_adder het volgende:
Moet je toch wat beter je best doen het topic vol te krijgen, OMG dat plaatje xD, je zal he tmaar zo op je kamer hebben staan
Is dat van die Animator Preview (ofzo) aan het eind vd maand? Moet ik misschien ook maar eens proberen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gister Summer Wars in de Melkweg gezien trouwens. Geweldig chille film!
quote:
Meestal gaat dat best hard als wij tegelijk in dit topic zittenquote:
Doen! Ook SE gaan kijken! Al vraag ik me wel af over welke kater je het heb. Toch niet Blair hé? Want zij is een heel lief poesje (kater = een mannelijke kat).quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:15 schreef .Cake. het volgende:
Koel, als ik tijd heb en er aan denk dan ga ik volgende keer ook ff kijken of het wat isMorgen ga ik aan Soul Eater beginnen, ben benieuwd. Kater ftw!
Hehe, ik bedoel dat ik nu al weet dat ik morgen een kater heb = goed excuus om de hele dag in m'n ochtendjas te zitten meuren en aan Soul Eater te beginnenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Doen! Ook SE gaan kijken! Al vraag ik me wel af over welke kater je het heb. Toch niet Blair hé? Want zij is een heel lief poesje (kater = een mannelijke kat).
Lol, de meeste mensen zijn niet blij om een kater te krijgen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoel dat ik nu al weet dat ik morgen een kater heb = goed excuus om de hele dag in m'n ochtendjas te zitten meuren en aan Soul Eater te beginnen![]()
Als ik het me goed herinner staat het er zo'n week (5 à 7 dagen) van tevoren wel...quote:Hoe lang van te voren maken ze die titels bekend? Had ff op de site van melkweg gekeken maar daar staat verder weinig specifieks bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |