quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:34 schreef boyv het volgende:
kijk zelf ook weleens meuk maar kom op zeg
quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef Ascendancy het volgende:
http://www.animepaper.net(...)nogatari/item105094/
Deze wallpaper dus. Kijkt ze niet mooi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat je mij een pm kan sturen waar je zo'n shirt vandaan haalt? Voor niet al teveel geld, maar zou wel tof zijn om er eentje te hebben, nerd als ik benquote:Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef SleepSub het volgende:
K-On!! "Einde" was wel mooi, ik ben ook van plan de Dubble CD te kopen, zodat ik ook dat cassette-bandje erbij krijg. Een keer iets anders![]()
Ook al een Azusa-shirt gekocht, gaan we mooi dragen als ik weer naar school kan gaan, of misschien men SS-shirtje... douka na~![]()
Ookami-san Einde vond ik wel mhwahhh... Gaat, had meer verwacht...
![]()
Ookami-san einde was idd beetje een let down, had meer uit gehaald kunnen worden.
Gister Dog Eat Dog gezien, supervet!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Dat is inderdaad Teresa of the faint Smile.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:16 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga mijn avatar maar eens veranderen, ik realiseer me nu pas dat C.C. natuurlijk al lang niet meer de stoerste anime-chick is.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is inderdaad Teresa of the faint Smile.
Shiki krijgt er 22.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef .Cake. het volgende:
Shiki 11 de laatste?
Er is geen preview en de ED is ook anders. Of hebben ze die opeens samengevoegd?
Denk eerlijk gezegd dat het uit een 2e seizoen komt.
Het blijft C.C. dusquote:
Nice, maar deze hebben ze gewoon uit de episode geknipt volgens mij. Bovendien is het (zoals Azusa al zeiquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Qunix het volgende:
[sub-R2] K-ON!! Ep24 - HTT - Tenshi ni Fureta yo!! [FLAC]
Rustigaanquote:
Werkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Rustigaan
Zometeen komt de beste tsundere ooit er in, maar ik moest plotseling werken
Jah, mijn collega wist niet dat ie moest en zat aan de andere kant van het landquote:
Welk volume?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:59 schreef Frag_adder het volgende:
Is dat wat je typt als je te veel drinkt?
Berserk manga is echt geweldig(eerste manga die ik lees, ooit...)
40%quote:
Net gedownload, klinkt handig!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
MALupdater is een geweldig programma. Doet het allemaal voor mij
Ik ben nu bij 9, maar berserk is bruutquote:
Toch wel?quote:
MAAR HOE KAN HET VOLUME NOU 40% ZIJN GEKKERTquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Toch wel?![]()
Wat vindt je van MAL? Ik vind het heerlijk, hij update automatisch wat je gekeken hebt en je hoeft alleen maar op volgende episode te drukken. Hij kan het melden als TT nieuwe torrents voor jou series heeft etc.
alcohol 40% volume. Whiskyquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:59 schreef Quir het volgende:
[..]
MAAR HOE KAN HET VOLUME NOU 40% ZIJN GEKKERT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik herken mensen aan hun plaatjeis wennen zo...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
In Amsterdam (waar anders)... wel alleen naar het Nederlands vertaalt spul.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:14 schreef Ascendancy het volgende:
Waar hebben ze een bieb met manga?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In Amsterdam (waar anders)... wel alleen naar het Nederlands vertaalt spul.
Nederlandse mangaquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In Amsterdam (waar anders)... wel alleen naar het Nederlands vertaalt spul.
Ze kijkt lief he?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:50 schreef .Cake. het volgende:
Goeie UI Asc, houden zo!![]()
MAL, klinkt goed, ga ik na het weekend ook wat naar kijken. Ben nu eerst op huizenjacht
Texhnolyze, kudo's als je door die serie heen komt. Ik probeer 't zeker 1 keer per jaar. Maar ik strand steeds ergens in aflevering 2quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:14 schreef Quir het volgende:
Texhnolyze, Trinity Blood of Jojo's Bizarre Adventure... waarom is het zo moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |