Ik zag t, haal m op dit moment binnen!quote:
Alles is welkom hier!quote:Op donderdag 16 september 2010 17:34 schreef boyv het volgende:
kijk zelf ook weleens meuk maar kom op zeg
Bedoel je die baggertekst die ik compleet over heb zitten typen in kladblok omdat hij vol fouten zat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
nvm ik kan niet lezenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet waar ik Immoral Sisters kan vinden ?
Hebben ze 'em niet op Tokyo Toshokan? Anders Baka BT eff proberen.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet waar ik Immoral Sisters kan vinden ?
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Welke serie bedoel je? Myanimelist kent heel de titel niet en dat is niet echt iets wat normaal gebeurt.
Is er een Japanse titel?
MAL kent zo veel alternatieve namen van series niet. Dat hij deze hentai ook niet onder die naam kent mag geen verrassing zijn.quote:Ai Shimai (愛姉妹), adapted into English as Immoral Sisters
Ik zocht op immortalquote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
MAL kent zo veel alternatieve namen van series niet. Dat hij deze hentai ook niet onder die naam kent mag geen verrassing zijn.
MAL.
Die shit moet ik hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef hexje het volgende:
Ik was verbaasd het op youtube te vinden.
vanaf 1.15 wordt het interessant
Relatief vaak down of anders staat er overal wel mysql error. Duizenden clubs die je constant pb's sturen in de hoop door de activiteit meer leden te werven. Clubs die om de 3 dagen nieuwe membercards willen uitgeven. Het trietste is dat de clubs het leukste deel van MAL's forum zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |