NHK, goede seriequote:Op zondag 26 september 2010 20:22 schreef .Cake. het volgende:
Welcome to the NHK, dacht dat dat ook een sportserie was, maar lees nu net dat het niet zo is
Waard om een keer te kijken?

Welcome to the NHK is het zeker waardquote:Op zondag 26 september 2010 20:22 schreef .Cake. het volgende:
Sportseries, een categorie die ik nog niet heb geprobeerd. Misschien ook maar eens een kansje geven. Maar eerst Soul Eater
Welcome to the NHK, dacht dat dat ook een sportserie was, maar lees nu net dat het niet zo is

quote:Op zondag 26 september 2010 18:40 schreef hexje het volgende:
Ik zeg heel af en toe ook wel eens kawaii. Weetje wie dat ook doet?Kawaii is een kut woord dat te veel aan die hele moé onzin doet denken. Vervang liever 'sukkel', 'idioot' of 'noob' door baka!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”

Door organisaties als de NHL (National Hockey League) dacht ik dat vroeger ook. Daarom duurde het zo lang voordat ik 'em besloot te proberen.quote:Op zondag 26 september 2010 20:22 schreef .Cake. het volgende:

Giant Killing was baas! Al had ik liever nog enige afsluiting gehad. Dit voelt totaal niet aan als een einde.quote:Op zondag 26 september 2010 20:15 schreef gniffie het volgende:
Giant Killing, zeker serie van het jaar. Misschien wel beste sportsserie ooit
ETU !!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OKE DAN!!! genoeg onzin in dit topic gepost! laat ik maar mijn tanden gaan poetsen nog even Welcome to the N.H.K volume 7 gaan lezen en dan heerlijk maffen. “An interesting thing is a good thing.”
“An interesting thing is a good thing.”

Hahaha, ja ik had precies hetzelfde met die verwarring van NHL en NHK. Hmm maar als jij zegt dat t goed is dan geloof ik dat wel, ook al vind je K-ON kutquote:Op zondag 26 september 2010 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Door organisaties als de NHL (National Hockey League) dacht ik dat vroeger ook. Daarom duurde het zo lang voordat ik 'em besloot te proberen.
Misschien NHK uitstellen tot weet ik veel, een bijzondere periode ofzo. Het kijken van de anime motiveerde me echt om iets te gaan doen of iets te veranderen. Ik wist alleen niet wat dus uiteindelijk bleef alles hetzelfde.
Nu heb ik ook alle acht volumes van de manga gekocht en ben ik op zoek naar het boek waarop de manga en de anime op gebaseerd zijn. Het is echt een inspirerende maar ook bovenal komische serie.

Ik lees geen manga. Niet uit principe ofzo, gewoon teveel moeite en ik heb al genoeg dingen waar ik mijn geld ook al aan moet uitgeven. Is het zo ernstig dan? Tot nu toe is het echt retevet namelijk!quote:Op zondag 26 september 2010 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
En over Soul Eater... Doe jezelf een plezier en kijk alleen de eerste 37 afleveringen. Lees daarna de eerste 3 chapters van de manga en begin vervolgens gewoon de hele manga door te lezen. Je kan eventueel de chapters 4 t/m 35 overslaan iirc, maar dat is niet aan te raden omdat er toch minieme verschillen zijn tussen de anime en de manga.

Dat is ook een reden dat ik tegenwoordig wat meer anime kijk. Er is niet echt iets koels op tv op dit moment. Zelfs Discovery is tegenwoordig slecht!quote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Frey het volgende:
Highschool of the Dead nu ook gehad en ik heb me weer prima vermaakt.
Alleen dat open einde, grrrr... Hopen dat er nog een keer een vervolg komt.
3 Animeseries in één maand tijd gekeken, dat is uniek voor mij. Toch ga ik snel weer kijken voor een volgende anime die me aanspreekt, want ik zit er nu helemaal in. Vooral met die bagger die vandaag de dag op tv is.
 Eigenlijk kijk ik alleen het nieuws en the big bang theory. En two and-a-half men, maar vooral omdat ik dan meestal eet en het voor the big bang theory komt
 Eigenlijk kijk ik alleen het nieuws en the big bang theory. En two and-a-half men, maar vooral omdat ik dan meestal eet en het voor the big bang theory komt  

zooo, das kutquote:

Ik ben het zelf twee jaar geleden begonnen met kijken en ben nog steeds fanquote:Op zondag 26 september 2010 10:43 schreef Frag_adder het volgende:
Is one piece uberhaupt de moeite om ooit aan te beginnen? Aangezien je echt 400 afleveringen achter ligt of zo

Ik kan mij niet over die tekenstijl heen zetten.quote:Op maandag 27 september 2010 18:31 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik ben het zelf twee jaar geleden begonnen met kijken en ben nog steeds fan
Het is veel genialer dan bleach en naruto

Wtf is dat voor meuk?quote:

Zal ik je optillen?quote:Op maandag 27 september 2010 18:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik kan mij niet over die tekenstijl heen zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"

quote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef gniffie het volgende:
moe Ik ben nooit te moe voor een kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nooit te moe voor een kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |