Wisjequote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
moemoe![]()
jij hebt vast wel een verslaving/gewoonte waar je van af wil![]()
Ja! Werk jij maandag?quote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef Renesite het volgende:
Godver. Wat een kutweer is upcomming dinsdag!
Zolang alles maar in de nacht van maandag op dinsdag valt, vind ik het niet ergquote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef Renesite het volgende:
Godver. Wat een kutweer is upcomming dinsdag!
Ik werk maandagquote:
Voor de mensen die de TT niet snappenquote:Op zondag 12 september 2010 14:00 schreef welkominspace het volgende:
zijn er hier nog mensen die willen stoppen met roken/drinken/nagelbijten/noem maar op?
ik ben namelijk een nieuwe behandelmethode aan het uitwerken op basis van een bestaande therapievorm.
kost niks,maar ook geen garanties.
voor meer info kun je altijd hier vragen/pmen
Ik zou het zeer op prijs stellen als minstens 1 persoon bereid is mee te werken hieraan
Hey you! Hoe bevalt het leven in Grunn?quote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef beertenderrr het volgende:
Zolang alles maar in de nacht van maandag op dinsdag valt, vind ik het niet erg
Maar en want?quote:
wil je stoppen met roken?quote:Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wisje.
Moet ik die allemaal opnoemen?
Laten we het dan gewoon bij roken houden, da's niet zo slim.
Je zoekt dus eigenlijk een proefkonijn?quote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef welkominspace het volgende:
Voor de mensen die de TT niet snappen
Oh, nee dan kan ik niet naar je zwaaien.quote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef Renesite het volgende:
Ik werk maandagOp stage. Maar qua bijbaan werk ik volgende week afaik alleen vrijdagochtend.
Maare, je moet dus maandag op locatie zijn zeg maar?quote:Op zondag 12 september 2010 14:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je zoekt dus eigenlijk een proefkonijn?
He verdullekesquote:Op zondag 12 september 2010 14:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, nee dan kan ik niet naar je zwaaien.
yup, puur psychologisch natuurlijk.quote:Op zondag 12 september 2010 14:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je zoekt dus eigenlijk een proefkonijn?
Jah, zat van de week ook al te staren. Heb je niet gevonden!quote:Op zondag 12 september 2010 14:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maare, je moet dus maandag op locatie zijn zeg maar?
[..]
He verdullekes!
Van de week: vrijdagochtend ook. en vanavond.quote:Op zondag 12 september 2010 14:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jah, zat van de week ook al te staren. Heb je niet gevonden!
Ik bedank ervoor.quote:Op zondag 12 september 2010 14:45 schreef welkominspace het volgende:
yup, puur psychologisch natuurlijk.
Dus geen lichamelijk contact/gedoe
als het werkt,werkt het zoniet dan blijf je roken
Ik ben ook niet zo into psycho. Ik weet waarom ik nagels bijt, verveling, beetje 'spanning' en ook wanneer ik eventjes ergens op moet wachten of zo. Gewoon een tick. Niets meer en niets minder. Ik bijt geen nagels als ik met een prikkertje of met een pen kan clickclacken.quote:
nou is nagelbijten idd wat anders dan roken.quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo into psycho. Ik weet waarom ik nagels bijt, verveling, beetje 'spanning' en ook wanneer ik eventjes ergens op moet wachten of zo. Gewoon een tick. Niets meer en niets minder. Ik bijt geen nagels als ik met een prikkertje of met een pen kan clickclacken.
Moemoequote:Op zondag 12 september 2010 14:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hey you! Hoe bevalt het leven in Grunn?
Ik heb in het Polman Stadion in Almelo nog met een slof nitraten gestaan, hebben ze ook nooit opgemerkt. Zat em in de bus wel te schijten, wat als ze het zouden vinden. Vervolgens zonder problemen de fouillering doorgekomen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
whehe, ik word er altijd "uitgepikt",dat is ook de reden dat ik bijna nooit ga.
Ben een keer gefoullieerd(ofzo) en toen gingen ze zeiken dat ik m'n flesje cola van de jumbo niet mee naar binnen mocht.
En ik had ook een mes(mulittool) bij me en daar zeiden ze niks van
whehe,mazzellaarquote:Op zondag 12 september 2010 14:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb in het Polman Stadion in Almelo nog met een slof nitraten gestaan, hebben ze ook nooit opgemerkt. Zat em in de bus wel te schijten, wat als ze het zouden vinden. Vervolgens zonder problemen de fouillering doorgekomen.
Mooi! En hoe bevalt de studie?quote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef beertenderrr het volgende:
Moemoe![]()
ja tot dusver is het leuk
misschien dat we elkaar woendag nog zien?
In Heerenveen twee jaar terug was ik wel bijna de lul. Moest alles opgeven, van SCC-nummer tot mijn naam, adres en telefoonnummer, maar nooit meer iets van gehoord.quote:
ja studie is erg leuk tot dusverquote:Op zondag 12 september 2010 15:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi! En hoe bevalt de studie?
Bij de open avond bedoel je overigens?
SCC?quote:Op zondag 12 september 2010 15:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
In Heerenveen twee jaar terug was ik wel bijna de lul. Moest alles opgeven, van SCC-nummer tot mijn naam, adres en telefoonnummer, maar nooit meer iets van gehoord.
omdat ik nog steeds mensen zoek die niet bang zijn voor mequote:Op zondag 12 september 2010 15:09 schreef joppie_saus het volgende:
SCC = SeizoensClubCard.
En of ik rook? Zoals ik in vorige topic zei, zeer zelden bij uitgaan ofzo, why?
Dat bestaat dus niet he.quote:Op zondag 12 september 2010 15:09 schreef joppie_saus het volgende:
SCC = SeizoensClubCard.
En of ik rook? Zoals ik in vorige topic zei, zeer zelden bij uitgaan ofzo, why?
En bij Ajax heb je ook nog de Ajax Life Club Card (AL-CC).quote:Op zondag 12 september 2010 15:21 schreef joppie_saus het volgende:
Jawel, bestaat wel![]()
http://www.fcgroningen.nl/home/kaartverkoop/
Het is SeizoensClubCard of een ClubCard
Dan zit je er toch echt naast. Er staat gewoon 'Seizoenkaart' op het ding zelf en er staat op de site (Seizoen)ClubCard oftewel Seizoenkaart of ClubCard.quote:Op zondag 12 september 2010 15:21 schreef joppie_saus het volgende:
Jawel, bestaat wel![]()
http://www.fcgroningen.nl/home/kaartverkoop/
Het is SeizoensClubCard of een ClubCard
En dan allemaal maar afvragen wat ik met 'regen' bedoel.quote:Op zondag 12 september 2010 15:26 schreef welkominspace het volgende:
komt een bak water naar beneden joh
hmm,deze methode werkt (hopelijk) pas als iemand z'n detox periode al heeft gehadquote:Op zondag 12 september 2010 16:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
En dan allemaal maar afvragen wat ik met 'regen' bedoel.![]()
Overigens heb ik een cocaine- en heroineverslaving.
Maar voor jouw experiment moet je er vanaf willen he? Tsja.
Nee, dat was ik niet. Ik werk niet bij de AH. Bovendien was ik gister op dat tijdstip in Leeuwarden. Was wel onderweg naar Groningen trouwensquote:Op zondag 12 september 2010 12:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Bij AH, was jij dat, of PSM?
Ja niet echt duidelijk geformuleerd, maar ik bedoelde te vragen of jij bij AH werkt, of PSM. Niet of jij 'dat was bij AH', of PSM.quote:Op zondag 12 september 2010 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
Even uit het vorige topic:
[..]
Nee, dat was ik niet. Ik werk niet bij de AH. Bovendien was ik gister op dat tijdstip in Leeuwarden. Was wel onderweg naar Groningen trouwens
is er nou niemand die wil stoppen met roken?quote:Op zondag 12 september 2010 16:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja niet echt duidelijk geformuleerd, maar ik bedoelde te vragen of jij bij AH werkt, of PSM. Niet of jij 'dat was bij AH', of PSM.![]()
En WIS, nei, ik rook niet, niet vast iig. Plus dat ik graag geloof dat ik niet zo verslavingsgevoelig ben.
wat moet ie hier?quote:Op zondag 12 september 2010 17:05 schreef Oneself het volgende:
Nope, sorry dat ik niet verslaafd ben.
Breaking news trouwens!!! Ik kwam Ron Boszhard net tegen in de stad.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het hem niet gevraagd.quote:
wat zien?quote:Op zondag 12 september 2010 17:26 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik heb het hem niet gevraagd.
Ben overigens ook bij 't moeke thuis, niet in Grunn.
Oh mocht iemand Io Sono l'Amore willen zien: doen!![]()
Heeft je moeder je vroeger eigenlijk ook vaak wijsgemaakt dat je heel speciaal bent?quote:Op zondag 12 september 2010 17:06 schreef welkominspace het volgende:
m'n moeder net een rotberoerte bezorgd![]()
ze vertelde dat ze de hik had![]()
dus WIS gaat rustig om het hoekje staan wachten tot moeke langsloopt![]()
De rest kunnen jullie zelf wel invullen gok ik
quote:Op zondag 12 september 2010 17:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heeft je moeder je vroeger eigenlijk ook vaak wijsgemaakt dat je heel speciaal bent?
maar mijn gabbertijd was in groningenquote:Op zondag 12 september 2010 17:39 schreef JH87 het volgende:
Sorry niet geaccepteerd. Genoeg topics op fok waar je je meuk kwijt kan.
quote:Op zondag 12 september 2010 17:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar mijn gabbertijd was in groningen
supergabberquote:Op zondag 12 september 2010 17:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Io Sono l'Amore is een film btw.
Deze?quote:Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat zien?
ik zoek btw een liedje
ging iets van:"ooh sunny day,hallelua " ofzo![]()
beetje jaren 70/80 geloof ik
Toch zieker dan gedacht?quote:
Beterschapquote:Op zondag 12 september 2010 18:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Geen idee. Kapot. En allergische reactie, heb dikke ogen en keel die dicht zit..
Jup, moet nu alleen vanavond nog schoolwerk doen.quote:
die jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2010 18:46 schreef Fems het volgende:
Mag ik even zeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kunnen wij doen om daar verandering in te brengen?
niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
Tja. denk dat dat gaat gebeuren. Mijn ogen openhouden doet zeer :Squote:Op zondag 12 september 2010 18:48 schreef JH87 het volgende:
Hai Fems!
Gewoon alles schrappen voor de avond dan toch. Morgen weer een dag.
maar weer naar bed danquote:Op zondag 12 september 2010 19:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Tja. denk dat dat gaat gebeuren. Mijn ogen openhouden doet zeer :S
Werkt hier gewoon.quote:Op zondag 12 september 2010 19:02 schreef Bob. het volgende:
Werkt 9292ov bij jullie nog wel gewoon? Hij geeft steeds de melding dat mijn vertreklocatie niet wordt herkend, maakt niet uit wat ik invoer.![]()
En beterschap Fems!
Ik moet een bus hebben.quote:
Oh dat zou wel heel fijn zijn! PM ik je het adres even!quote:Op zondag 12 september 2010 19:03 schreef Fems het volgende:
Werkt gewoon! wat wil je weten? zoek ik het even voor je op
Goed hoor,quote:
Doodmoe! Maar weer terug in Groningen. Vanavond maar op tijd naar bed denk ik.quote:
Is het al gelukt,quote:Op zondag 12 september 2010 19:13 schreef JH87 het volgende:
[..]
Doodmoe! Maar weer terug in Groningen. Vanavond maar op tijd naar bed denk ik.
Hai Oneselfquote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hee Jop! En slaap lekker
And helleu peoples!
Hai! Nee, eigenlijk vind ik dat ik het niet echt mag vieren.quote:Op zondag 12 september 2010 23:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Hai Oneself! Al gevierd dat je je papiertje hebt?
Ik duik er maar eens in, truste allen!
Malle Engelsen, die is toch helemaal niet sexy!quote:Op zondag 12 september 2010 23:48 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hai! Nee, eigenlijk vind ik dat ik het niet echt mag vieren.Maar goed, m´n omgeving herinnert me er genoeg aan, haha.
http://www.telegraaf.nl/p(...)eest_sexy_man__.html
jaja Telegraaf, puke puke.
Ik vind em wel schattig. Maar niet sexy, nee.quote:Op maandag 13 september 2010 00:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Malle Engelsen, die is toch helemaal niet sexy!
Oeh. Het kan er wel degelijk van komen. Als het goed is moet het binnen enkele dagen wel weer over zijn, maar toch ...quote:Op maandag 13 september 2010 00:19 schreef Fems het volgende:
Denk wel dat het dat is. Mijn hele benen jeuken, handen kriebelen en zijn rood etc..
Ik heb gister nootjes gehad (op hele lekkere chocola), en gisteravond begon het al met kriebelen.
Ik weet dat ik niet tegen nootjes kan, normaal gaat dat kriebelen in mijn keel. Maar opeens zo'n reactie lijkt me een beetje overdreven. Dus ik weet het niet...
Maar allergieën kunnen ook verergeren toch? Maar naar, jeuk is zo vervelend.. Hoop dat het snel minder wordt!quote:Op maandag 13 september 2010 00:19 schreef Fems het volgende:
Denk wel dat het dat is. Mijn hele benen jeuken, handen kriebelen en zijn rood etc..
Ik heb gister nootjes gehad (op hele lekkere chocola), en gisteravond begon het al met kriebelen.
Ik weet dat ik niet tegen nootjes kan, normaal gaat dat kriebelen in mijn keel. Maar opeens zo'n reactie lijkt me een beetje overdreven. Dus ik weet het niet...
Mijn moeder dacht ook aan pfeifer. Ben namelijk ook erg moe (kan midden op de dag zo 4 uur slapen), vaak misselijk en al lang verkouden..quote:Op maandag 13 september 2010 00:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oeh. Het kan er wel degelijk van komen. Als het goed is moet het binnen enkele dagen wel weer over zijn, maar toch ...
Als dat zo is, dan is het wel minder ... Zoiets kan je volgens mij wel een heel jaar kosten.quote:Op maandag 13 september 2010 00:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht ook aan pfeifer. Ben namelijk ook erg moe (kan midden op de dag zo 4 uur slapen), vaak misselijk en al lang verkouden..
Dat zou wel het mooiste zijn jaquote:Op maandag 13 september 2010 00:29 schreef Fems het volgende:
Ik ga er stiekem vanuit dat het morgen als ik wakker word allemaal over is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op maandag 13 september 2010 00:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou wel het mooiste zijn jaWe zullen zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een klein beetje slaperigheid na prima.quote:
Oeh bah dat moet je niet hebben, ik hoop voor je dat het gewoon een heftige(re) allergische reactie is.quote:Op maandag 13 september 2010 00:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht ook aan pfeifer. Ben namelijk ook erg moe (kan midden op de dag zo 4 uur slapen), vaak misselijk en al lang verkouden..
je hebt toch niet iets intiems met welcomeinspace gedaan he?quote:Op maandag 13 september 2010 00:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ga mijn best er voor doen, al zal het zoeken en vinden van een baan wel even wat tijd kostenquote:
Neeeeequote:Op maandag 13 september 2010 00:54 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
je hebt toch niet iets intiems met welcomeinspace gedaan he?![]()
succes allemaal met slapen en de klachten, morgen gaat het vast beter
Dat is niet zo mooi. Voel je je wel iets beter dan gisteren of dat ook niet?quote:
3rd rock from the sun!quote:Op maandag 13 september 2010 08:22 schreef 3rdRock het volgende:
echt warm is het niet nee. en ik moet zo de fiets op om even de stad te doorkruisen naar m'n werk (
Alle grappen zijn net niet voor m'n gevoel, wat alleen maar versterkt wordt door de lachband.quote:Op maandag 13 september 2010 11:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zó'n slechte serie hè
Fakequote:Op maandag 13 september 2010 11:58 schreef joppie_saus het volgende:
Godverdomme:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22734
like WTFquote:Op maandag 13 september 2010 00:54 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
je hebt toch niet iets intiems met welcomeinspace gedaan he?![]()
succes allemaal met slapen en de klachten, morgen gaat het vast beter
quote:Op maandag 13 september 2010 11:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zó'n slechte serie hè
Kan niet anders dan dat jullie de verkeerde serie voor je hebben!quote:Op maandag 13 september 2010 11:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Alle grappen zijn net niet voor m'n gevoel, wat alleen maar versterkt wordt door de lachband.
ik vind het ook best wel leuk hoorquote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
Kan niet anders dan dat jullie de verkeerde serie voor je hebben!![]()
Ik voel me altijd weer goed na die serie. Dat slechte is juist leuk.![]()
En wat een stom filmpje, die bestuurder ook.
Ja, als 'dat slechte' je ding is, dan is de serie inderdaad hilarischquote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
Kan niet anders dan dat jullie de verkeerde serie voor je hebben!![]()
Ik voel me altijd weer goed na die serie. Dat slechte is juist leuk.![]()
Die bestuurder is ook maar een (slechte)acteurquote:En wat een stom filmpje, die bestuurder ook.
Er zijn twee soorten slecht. Goed slecht en slecht slecht. 3rd rock is obviously goed slecht. De bestuurder is slecht slecht en dus niet grappig.quote:Op maandag 13 september 2010 14:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, als 'dat slechte' je ding is, dan is de serie inderdaad hilarisch
[..]
Die bestuurder is ook maar een (slechte)acteur
welke bestuurder?quote:Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten slecht. Goed slecht en slecht slecht. 3rd rock is obviously goed slecht. De bestuurder is slecht slecht en dus niet grappig.
Nei, die bestuurder van dat filmpje van Joppie. 'I never saw her, I never saw her!!!'quote:Op maandag 13 september 2010 15:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
welke bestuurder?
die kale?
Wat aans zijn anders wel echte volksheldenquote:Op maandag 13 september 2010 15:20 schreef joppie_saus het volgende:
Mijn liedje had nog een betekenis
Explosie in Zaandamse flatquote:Op maandag 13 september 2010 15:27 schreef Oneself het volgende:
Haha wat een clip, van die Grunnegse rappers.![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)schiet-man-neer.html
Die bejaarden van tegenwoordig.
Klopt.quote:Op maandag 13 september 2010 15:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Wat aans zijn anders wel echte volkshelden
quote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zag op KNVB site staan dat ik zaterdag naar de Heraclieden mag voor een uitwedstrijd, moest toen gelijk aan dit nummer denken
ik heb m'n geld gelukkig net binnenquote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef Oneself het volgende:
Ik heb net mijn spaarpot open geslagen. Hihi.
Water loopt zo door.quote:Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef joppie_saus het volgende:
Eerst water drinken, en flink wat ook, dan valt het allemaal wel weer mee wat je naar binnen werkt
Hoeveel guldens zaten er nog in?quote:Op maandag 13 september 2010 16:46 schreef Oneself het volgende:
Ik heb net mijn spaarpot open geslagen. Hihi.
Koffie loopt zo door.quote:Op maandag 13 september 2010 17:02 schreef joppie_saus het volgende:
Maar het geeft je wel een vol gevoel, voor een tijdje.
Haha, geen guldens! 117 keiharde euro's.quote:
Ja en nu?quote:Op maandag 13 september 2010 17:10 schreef welkominspace het volgende:
ik heb 24/7 honger.
je moet mensen een zien kijken als ik begin te eten.
"dat zo'n klein ventje zoveel kan eten"
Dat hij een klein ventje is.quote:
Haha, dat.quote:
Kan, maar die krijg ik al voor m'n verjaardag.quote:Op maandag 13 september 2010 17:09 schreef joppie_saus het volgende:
Wow, daar kun je bijna een stofzuiger voor kopen!
Pasta moet niet als ordinair vulmiddel van de saus dienen... Juist lekkere saus (Carbonara bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 september 2010 17:59 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
eet smakelijk
Speciaal voor Bob zitten er extra veel groente in, alleen weet ik niet of je het heel goed zit. Maar ik heb iig een verhouding fusilli - groenten van 1:2
Mwhehe, kon niet missen.quote:Op maandag 13 september 2010 18:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Pasta moet niet als ordinair vulmiddel van de saus dienen... Juist lekkere saus (Carbonara bijvoorbeeld) of zelfgemaakte pesto
in een dusdanige hoeveelheid dat het de pasta niet verkracht is lekker. Niet een verhouding waarbij de pasta tot vulmiddel is gereduceerd...
Zover mijn frustraties over Nederlanders en pasta. Snij je je spaghetti ook en lepel je het vervolgens op?
Je bent het of je bent het nietquote:
De eerste lading van die tientjes kromp als ze gewassen werden. Werden 2 keer zo klein ofzo. Je kon dan met je mini-biljetje een normaal biljet halenquote:Ik heb btw zo'n tientje gekregen van m'n opa en oma laatst;
[ afbeelding ]
Maar de 'echte' vind ik mooier.
Wat gaat het worden?quote:En eet smakelijk allemaal (including Welkominspace met z'n Bebogeen), ik ga zo ook koken!
danku, jij ookquote:Op maandag 13 september 2010 18:50 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mwhehe, kon niet missen.![]()
Ik heb btw zo'n tientje gekregen van m'n opa en oma laatst;
[ afbeelding ]
Maar de 'echte' vind ik mooier.
En eet smakelijk allemaal (including Welkominspace met z'n Bebogeen), ik ga zo ook koken!
Jij bent het half, hoe moet dat dan?quote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef Luco het volgende:
[..]
Je bent het of je bent het niet
[..]
De eerste lading van die tientjes kromp als ze gewassen werden. Werden 2 keer zo klein ofzo. Je kon dan met je mini-biljetje een normaal biljet halen
[..]
Wat gaat het worden?
Op naar training! Salut!
heb ik ook een keer gehadquote:Op maandag 13 september 2010 19:24 schreef Renesite het volgende:
Heb best gelachen vanochtendOok wil zielig hoor
!
Twee pabomeisjes moesten naar Borgercompagnie voor stage, ze waren de week ervoor al geweest dus ze wisten de weg (had ik al even gevraagd: 'moet ik ff zeggen wanneer je er uit moet?'. Ze liepen wat te praten en ik maakte een kort praatje met ze. De bus kwam aan en zij gingen elders zitten en ik sliep mijn roes wat uit in het ochtendzonnetje. Op den duur drukten ze op de stopknop en ik keek wat op. Na een kilometertje of twee stopte de bus op een voor mij ongebruikelijke plek.
Ze stapten al snel uit en ik keek eens op het bordje bij de bushalte en zag dat daar alleen bus 671 zou moeten stoppen en niet de 301. De 301 moest een halte verderop stoppen, in het dorpje Borgercompagnie zélf.
Ter illustratie: google maps linkje
A: daar stopte de bus ongeveer
B: de gebruikelijke bushalte
C: midden van het dorpje waar ze moesten zijn
Meisjes moesten dus 30min lopen op een dooie straat!
quote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Bob. het volgende:
Ik ben trots op je groentes Beertender.
ja, jij ook?quote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef Fems het volgende:
Waar woon je beertender? In een selwerdflat?
En als je iets makkelijks met groente wil, en wat variatie, kan je ook een keer een heleboel groente wokken, wat woksaus er doorheen gooien (ik doe wel makkelijk, ik zal je niet vertellen hoe je zelf het lekkerste sausje maakt) en wat noodles in een pan met water gooien.
Nee ik niet! gelukkig (:)).quote:Op maandag 13 september 2010 20:41 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ja, jij ook?
ja dat klinkt ook goed. Doe dat zo nu en dan ook wel eens, alleen ligt mijn wokpan nog thuisthuis, dus die moet ik nog even ophalen komend weekend
quote:Op maandag 13 september 2010 20:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee ik niet! gelukkig (:)).
Maar je bent op zoek naar makkelijke gerechten?
Korreweg.quote:Op maandag 13 september 2010 20:45 schreef beertenderrr het volgende:
[..]het is hier best goed te doen hoor
welke buurt woon jij dan?
Elk makkelijk (en voornamelijk goedkoop) gerecht is welkom
daar woont ook iedereen die ik spreek haha. Woon je meer richting de rand of meer het plantsoen? Volgens mij wel relaxte kamers daarquote:Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Korreweg.
Eh. Wat ook lekker is, (alleen pesto is niet zo heel goedkoop)
Tomaat in stukjes snijden, Kip in stukjes snijden. Dit wokken. Slagroom er door, Pesto erdoor, goed wat lekkere kruiden erdoor. pasta koken klaaar
Of.
Aardappelen in kwartjes snijden. deze met olijfolie, kruiden en flink wat knoflook in een ovenschaal doen. In de oven. willikeurige groente kiezen, dit koken en wat vlees. klaaar
Oh die combinatie ook, heerlijkquote:Op maandag 13 september 2010 21:06 schreef beertenderrr het volgende:
ik ga overigens nu verder mn huiswerk maken met:
1: jazzmuziek
2: een openaard op mijn pc scherm
Die politie+ambulance heb ik nog gezien. Ze wouden erlangs en een mongool in een golfje bleef voor ze rijden terwijl hij 2239 parkeerhaventjes voorbij reed waar hij in kon stekenquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef joppie_saus het volgende:
112Groningen
Wat een mongool ben je dan
Sowieso met vuurwerk gaan kloten.quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef joppie_saus het volgende:
Tsja, sommige mensen zullen het nooit snappen vrees ik. Maar sowieso, 17 jaar en dan in augustus met vuurwerk gaan kloten
Sowieso Veendamquote:Op maandag 13 september 2010 22:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
Sowieso met vuurwerk gaan kloten.
In die flats zijn altijd kamers vrij, niemand wil er namelijk wonenquote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef welkominspace het volgende:
beertenderr, hoe ben je daar terechtgekomen?
en zijn er nog vrije kamers?
Was die flat waar jij eerst woonde niet zo'n beetje hetzelfde dan?quote:Op maandag 13 september 2010 22:45 schreef JH87 het volgende:
Ik had vijf jaar geleden wat vrienden die in een paar van die Selwerdflats woonden maar dat was heel snel voorbij inderdaad.
Bij het hoendiep kan men zich in ieder geval nog een beetje in de stad en dus de maatschappij wanen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:45 schreef JH87 het volgende:
Ik had vijf jaar geleden wat vrienden die in een paar van die Selwerdflats woonden maar dat was heel snel voorbij inderdaad.
Is dat het vervolg op mega shark versus giant octopus?quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
CHOMP CHOMP.
Sharktopus is dus nu al de beste film ooit, iedereen kan z'n camera's verder wel wegflikkeren want dit overtreft toch niemand.
Nee, was wel anders dus.quote:Op maandag 13 september 2010 22:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Was die flat waar jij eerst woonde niet zo'n beetje hetzelfde dan?
idd, ik vind het een meesterlijke serie. moet nog steeds de laatste 3 seizoenen op dvd kopen....mmm, toch maar eens doen dan.quote:Op maandag 13 september 2010 11:40 schreef Oneself het volgende:
[..]
3rd rock from the sun!![]()
Hoihoi trouwens.
god, ik dacht dat ik klein woonde. 16m2 woonkamer en 9,2 keuken/halletje en een mini-badkamertje. ik heb er maar een hoogslaper ingezet met een pc-meubel eronderquote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef beertenderrr het volgende:
als mn kamer af is, zal ik eens pics plaatsen. Ik heb iig geen moeite met 11m2. Heb toch geen geld om extra ruimte te decoreren
wij wonen later gewoon zeer uitgebreidquote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef Bob. het volgende:
Ik ben ook al jaren gelukkig in mij 12m2 hoor Beertender.
Ik mag je nu alquote:Op maandag 13 september 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd, ik vind het een meesterlijke serie. moet nog steeds de laatste 3 seizoenen op dvd kopen....mmm, toch maar eens doen dan.
Dat zou ik toch echt te klein vinden, maar met een 15/20m2 zou ik het ook wel kunnen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:24 schreef beertenderrr het volgende:
als mn kamer af is, zal ik eens pics plaatsen. Ik heb iig geen moeite met 11m2. Heb toch geen geld om extra ruimte te decoreren
iemand met een little brittain onderschrift kan geen slecht mens zijnquote:
Ik vind het serieus niet erg.quote:Op maandag 13 september 2010 23:28 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
wij wonen later gewoon zeer uitgebreidnu besparen is winnen voor later
Tsja, uiteindelijk is het gewoon werken met de ruimte die je hebt, dan past alles toch wel. Als de ruimte groot is ga je er ook meer shit in duwen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:35 schreef beertenderrr het volgende:
ik heb een kledingkast, bed, koelkast en een bureau. Er komt nog een kast bij, en dan is het klaar. Alles staat er dan in, alleen nog een paar boekenplanken en klaar![]()
15/20 zou leuk zijn, maar dat komt later welHet enige jammerlijke van een 11m2 kamer is dat een tweepersoonsbed niet een optie was
![]()
trusten JH
Hahaquote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iemand met een little brittain onderschrift kan geen slecht mens zijn
Nee, dat gaat Mega Shark vs Crocosaurus wordenquote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is dat het vervolg op mega shark versus giant octopus?
quote:
Ja, ik zit ook bij Hi. Ik zit nu ook een beetje te kijken wat ik hier aan kan doen,quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:34 schreef Oneself het volgende:
Eindeloos SMSen, Dat heet bij Hi toch ook zo? Wat een gemiep zeg, bij Telephone House. Dat gezeur had je eerder toch ook?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus.#26 || Luciano da Silva
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:18 schreef welkominspace het volgende:
iemand enig idee hoe "invalide" je moet zijn voor een gehandicapten-parkeerkaart?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:19 schreef joppie_saus het volgende:
had het zelf ook al gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus.
met een beetje aanstellerij zou ik er dus ook wel eentje kunnen krijgen![]()
niet meer
Die knie waar je die 8ball op hebt gezet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:51 schreef welkominspace het volgende:
wat? in de winter kom ik alleen met een overdosis pijnstillers,een knieband en extra warme kleding vooruit.
ik heb een kapotte knie
hierdoor heb ik veel op moeten geven, nu mag ik er toch ook wel wat uithalen
yupquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Die knie waar je die 8ball op hebt gezet?
Haha, ik wilde al zeggen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup
staat los van elkaar hoor
over wat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, ik wilde al zeggen.
Ik zit enorm in dubio, vervelend altijd.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, ik wilde al zeggen.
Ik zit enorm in dubio, vervelend altijd.
Dat dusquote:
Mweh, nou ik ga het lekker vaag houden gezien ik te veel praat anders m'n anonimiteit verpruts maar komtie: ik ben gevraagd om in het bestuur van een groot project te gaan en heb 100 kleine redenen om het wel te doen en 1 of 2 grote om het niet te doen.quote:
van welke aard zijn de redenen om het niet te doen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:26 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mweh, nou ik ga het lekker vaag houden gezien ik te veel praat anders m'n anonimiteit verpruts maar komtie: ik ben gevraagd om in het bestuur van een groot project te gaan en heb 100 kleine redenen om het wel te doen en 1 of 2 grote om het niet te doen.
Niet lullig bedoeld ofzo, maar je hebt toch ook al met een foto in je fotoboek gestaan. Hoe kan je dan niet je anonimiteit verprutsen? Dat is toch al gebeurd?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:26 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mweh, nou ik ga het lekker vaag houden gezien ik te veel praat anders m'n anonimiteit verpruts maar komtie: ik ben gevraagd om in het bestuur van een groot project te gaan en heb 100 kleine redenen om het wel te doen en 1 of 2 grote om het niet te doen.
Ik klikken, zie ik geen fotoquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld ofzo, maar je hebt toch ook al met een foto in je fotoboek gestaan. Hoe kan je dan niet je anonimiteit verprutsen? Dat is toch al gebeurd?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld ofzo, maar je hebt toch ook al met een foto in je fotoboek gestaan. Hoe kan je dan niet je anonimiteit verprutsen? Dat is toch al gebeurd?
Klopt, al is het meer dat ik niet te veel informatie online wil hebben. En aan de hand van een enkele foto zul je me niet zo snel herkennen, denk ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zei 'gestaan' niet 'er staat nog een foto in je fotoboek.'quote:
Ik denk dat je je daar nog best in vergist. Sommige mensen herkennen alles.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:40 schreef Oneself het volgende:
[..]
Klopt, al is het meer dat ik niet te veel informatie online wil hebben. En aan de hand van een enkele foto zul je me niet zo snel herkennen, denk ik.
Haha sorry MM/Jesse, foto is al weer even weg.
Oh prima hoor, als ze me herkennen. Ik doelde gewoon meer op 'te veel informatie' online zetten, niet zo zeer op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar nog best in vergist. Sommige mensen herkennen alles.
Anyway, ik vond het gewoon raar klinken als je toch al met je hoofd op internet hebt gestaan.
Gingen die geile donders meteen kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:40 schreef Oneself het volgende:
[..]
Klopt, al is het meer dat ik niet te veel informatie online wil hebben. En aan de hand van een enkele foto zul je me niet zo snel herkennen, denk ik.
Haha sorry MM/Jesse, foto is al weer even weg.
Phonehouse, schijtwinkel. Immer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:19 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm oke. Nadat die sukkels van The Phone House eerst mijn telefoon verkeerd activeerden waardoor die na een week afgesloten was, zijn ze ook vergeten mijn Eindeloos SMS bundel aan te sluiten. Nu kan ik even dik 20 euro extra gaan betalen...
ach,verdomd ja!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:08 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, over schijt gesproken. Wie heeft zijn 'herfst' laten slingeren. Graag ophalen boven Nederland.
Wellicht ligt hij onder de afgelopen winter. Chomp chomp chompquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ach,verdomd ja!
heb je toevallig m'n zomer ook ergens gezien?
Die ben ik al ruim een jaar kwijt
M'N ZOMER!!!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wellicht ligt hij onder de afgelopen winter. Chomp chomp chomp
Zolang ze hun eigen stront opruimen en mij er niet voor op laten draaien vind ik het prima. Lijkt nu ook te gebeuren, mijn teveel gemaakte kosten worden per volgende nota verrekend.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Phonehouse, schijtwinkel. Immer.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:13 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zolang ze hun eigen stront opruimen en mij er niet voor op laten draaien vind ik het prima. Lijkt nu ook te gebeuren, mijn teveel gemaakte kosten worden per volgende nota verrekend.
Hoezee!!quote:
Haha, dank! Ik vond dat vraagteken en het blauwe tintje wel wat artistieks toevoegen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:02 schreef Slaif het volgende:
[..]
Gingen die geile donders meteen kijkenWel een sexy foto trouwens. Ik heb em als bureau-achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |