Wisjequote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
moemoe![]()
jij hebt vast wel een verslaving/gewoonte waar je van af wil![]()
Ja! Werk jij maandag?quote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef Renesite het volgende:
Godver. Wat een kutweer is upcomming dinsdag!
Zolang alles maar in de nacht van maandag op dinsdag valt, vind ik het niet ergquote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef Renesite het volgende:
Godver. Wat een kutweer is upcomming dinsdag!
Ik werk maandagquote:
Voor de mensen die de TT niet snappenquote:Op zondag 12 september 2010 14:00 schreef welkominspace het volgende:
zijn er hier nog mensen die willen stoppen met roken/drinken/nagelbijten/noem maar op?
ik ben namelijk een nieuwe behandelmethode aan het uitwerken op basis van een bestaande therapievorm.
kost niks,maar ook geen garanties.
voor meer info kun je altijd hier vragen/pmen
Ik zou het zeer op prijs stellen als minstens 1 persoon bereid is mee te werken hieraan
Hey you! Hoe bevalt het leven in Grunn?quote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef beertenderrr het volgende:
Zolang alles maar in de nacht van maandag op dinsdag valt, vind ik het niet erg
Maar en want?quote:
wil je stoppen met roken?quote:Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wisje.
Moet ik die allemaal opnoemen?
Laten we het dan gewoon bij roken houden, da's niet zo slim.
Je zoekt dus eigenlijk een proefkonijn?quote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef welkominspace het volgende:
Voor de mensen die de TT niet snappen
Oh, nee dan kan ik niet naar je zwaaien.quote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef Renesite het volgende:
Ik werk maandagOp stage. Maar qua bijbaan werk ik volgende week afaik alleen vrijdagochtend.
Maare, je moet dus maandag op locatie zijn zeg maar?quote:Op zondag 12 september 2010 14:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je zoekt dus eigenlijk een proefkonijn?
He verdullekesquote:Op zondag 12 september 2010 14:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, nee dan kan ik niet naar je zwaaien.
yup, puur psychologisch natuurlijk.quote:Op zondag 12 september 2010 14:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je zoekt dus eigenlijk een proefkonijn?
Jah, zat van de week ook al te staren. Heb je niet gevonden!quote:Op zondag 12 september 2010 14:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maare, je moet dus maandag op locatie zijn zeg maar?
[..]
He verdullekes!
Van de week: vrijdagochtend ook. en vanavond.quote:Op zondag 12 september 2010 14:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jah, zat van de week ook al te staren. Heb je niet gevonden!
Ik bedank ervoor.quote:Op zondag 12 september 2010 14:45 schreef welkominspace het volgende:
yup, puur psychologisch natuurlijk.
Dus geen lichamelijk contact/gedoe
als het werkt,werkt het zoniet dan blijf je roken
Ik ben ook niet zo into psycho. Ik weet waarom ik nagels bijt, verveling, beetje 'spanning' en ook wanneer ik eventjes ergens op moet wachten of zo. Gewoon een tick. Niets meer en niets minder. Ik bijt geen nagels als ik met een prikkertje of met een pen kan clickclacken.quote:
nou is nagelbijten idd wat anders dan roken.quote:Op zondag 12 september 2010 14:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo into psycho. Ik weet waarom ik nagels bijt, verveling, beetje 'spanning' en ook wanneer ik eventjes ergens op moet wachten of zo. Gewoon een tick. Niets meer en niets minder. Ik bijt geen nagels als ik met een prikkertje of met een pen kan clickclacken.
Moemoequote:Op zondag 12 september 2010 14:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hey you! Hoe bevalt het leven in Grunn?
Ik heb in het Polman Stadion in Almelo nog met een slof nitraten gestaan, hebben ze ook nooit opgemerkt. Zat em in de bus wel te schijten, wat als ze het zouden vinden. Vervolgens zonder problemen de fouillering doorgekomen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
whehe, ik word er altijd "uitgepikt",dat is ook de reden dat ik bijna nooit ga.
Ben een keer gefoullieerd(ofzo) en toen gingen ze zeiken dat ik m'n flesje cola van de jumbo niet mee naar binnen mocht.
En ik had ook een mes(mulittool) bij me en daar zeiden ze niks van
whehe,mazzellaarquote:Op zondag 12 september 2010 14:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb in het Polman Stadion in Almelo nog met een slof nitraten gestaan, hebben ze ook nooit opgemerkt. Zat em in de bus wel te schijten, wat als ze het zouden vinden. Vervolgens zonder problemen de fouillering doorgekomen.
Mooi! En hoe bevalt de studie?quote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef beertenderrr het volgende:
Moemoe![]()
ja tot dusver is het leuk
misschien dat we elkaar woendag nog zien?
In Heerenveen twee jaar terug was ik wel bijna de lul. Moest alles opgeven, van SCC-nummer tot mijn naam, adres en telefoonnummer, maar nooit meer iets van gehoord.quote:
ja studie is erg leuk tot dusverquote:Op zondag 12 september 2010 15:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi! En hoe bevalt de studie?
Bij de open avond bedoel je overigens?
SCC?quote:Op zondag 12 september 2010 15:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
In Heerenveen twee jaar terug was ik wel bijna de lul. Moest alles opgeven, van SCC-nummer tot mijn naam, adres en telefoonnummer, maar nooit meer iets van gehoord.
omdat ik nog steeds mensen zoek die niet bang zijn voor mequote:Op zondag 12 september 2010 15:09 schreef joppie_saus het volgende:
SCC = SeizoensClubCard.
En of ik rook? Zoals ik in vorige topic zei, zeer zelden bij uitgaan ofzo, why?
Dat bestaat dus niet he.quote:Op zondag 12 september 2010 15:09 schreef joppie_saus het volgende:
SCC = SeizoensClubCard.
En of ik rook? Zoals ik in vorige topic zei, zeer zelden bij uitgaan ofzo, why?
En bij Ajax heb je ook nog de Ajax Life Club Card (AL-CC).quote:Op zondag 12 september 2010 15:21 schreef joppie_saus het volgende:
Jawel, bestaat wel![]()
http://www.fcgroningen.nl/home/kaartverkoop/
Het is SeizoensClubCard of een ClubCard
Dan zit je er toch echt naast. Er staat gewoon 'Seizoenkaart' op het ding zelf en er staat op de site (Seizoen)ClubCard oftewel Seizoenkaart of ClubCard.quote:Op zondag 12 september 2010 15:21 schreef joppie_saus het volgende:
Jawel, bestaat wel![]()
http://www.fcgroningen.nl/home/kaartverkoop/
Het is SeizoensClubCard of een ClubCard
En dan allemaal maar afvragen wat ik met 'regen' bedoel.quote:Op zondag 12 september 2010 15:26 schreef welkominspace het volgende:
komt een bak water naar beneden joh
hmm,deze methode werkt (hopelijk) pas als iemand z'n detox periode al heeft gehadquote:Op zondag 12 september 2010 16:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
En dan allemaal maar afvragen wat ik met 'regen' bedoel.![]()
Overigens heb ik een cocaine- en heroineverslaving.
Maar voor jouw experiment moet je er vanaf willen he? Tsja.
Nee, dat was ik niet. Ik werk niet bij de AH. Bovendien was ik gister op dat tijdstip in Leeuwarden. Was wel onderweg naar Groningen trouwensquote:Op zondag 12 september 2010 12:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Bij AH, was jij dat, of PSM?
Ja niet echt duidelijk geformuleerd, maar ik bedoelde te vragen of jij bij AH werkt, of PSM. Niet of jij 'dat was bij AH', of PSM.quote:Op zondag 12 september 2010 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
Even uit het vorige topic:
[..]
Nee, dat was ik niet. Ik werk niet bij de AH. Bovendien was ik gister op dat tijdstip in Leeuwarden. Was wel onderweg naar Groningen trouwens
is er nou niemand die wil stoppen met roken?quote:Op zondag 12 september 2010 16:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja niet echt duidelijk geformuleerd, maar ik bedoelde te vragen of jij bij AH werkt, of PSM. Niet of jij 'dat was bij AH', of PSM.![]()
En WIS, nei, ik rook niet, niet vast iig. Plus dat ik graag geloof dat ik niet zo verslavingsgevoelig ben.
wat moet ie hier?quote:Op zondag 12 september 2010 17:05 schreef Oneself het volgende:
Nope, sorry dat ik niet verslaafd ben.
Breaking news trouwens!!! Ik kwam Ron Boszhard net tegen in de stad.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het hem niet gevraagd.quote:
wat zien?quote:Op zondag 12 september 2010 17:26 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik heb het hem niet gevraagd.
Ben overigens ook bij 't moeke thuis, niet in Grunn.
Oh mocht iemand Io Sono l'Amore willen zien: doen!![]()
Heeft je moeder je vroeger eigenlijk ook vaak wijsgemaakt dat je heel speciaal bent?quote:Op zondag 12 september 2010 17:06 schreef welkominspace het volgende:
m'n moeder net een rotberoerte bezorgd![]()
ze vertelde dat ze de hik had![]()
dus WIS gaat rustig om het hoekje staan wachten tot moeke langsloopt![]()
De rest kunnen jullie zelf wel invullen gok ik
quote:Op zondag 12 september 2010 17:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heeft je moeder je vroeger eigenlijk ook vaak wijsgemaakt dat je heel speciaal bent?
maar mijn gabbertijd was in groningenquote:Op zondag 12 september 2010 17:39 schreef JH87 het volgende:
Sorry niet geaccepteerd. Genoeg topics op fok waar je je meuk kwijt kan.
quote:Op zondag 12 september 2010 17:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar mijn gabbertijd was in groningen
supergabberquote:Op zondag 12 september 2010 17:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Io Sono l'Amore is een film btw.
Deze?quote:Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat zien?
ik zoek btw een liedje
ging iets van:"ooh sunny day,hallelua " ofzo![]()
beetje jaren 70/80 geloof ik
Toch zieker dan gedacht?quote:
Beterschapquote:Op zondag 12 september 2010 18:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Geen idee. Kapot. En allergische reactie, heb dikke ogen en keel die dicht zit..
Jup, moet nu alleen vanavond nog schoolwerk doen.quote:
die jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2010 18:46 schreef Fems het volgende:
Mag ik even zeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kunnen wij doen om daar verandering in te brengen?
niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
Tja. denk dat dat gaat gebeuren. Mijn ogen openhouden doet zeer :Squote:Op zondag 12 september 2010 18:48 schreef JH87 het volgende:
Hai Fems!
Gewoon alles schrappen voor de avond dan toch. Morgen weer een dag.
maar weer naar bed danquote:Op zondag 12 september 2010 19:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Tja. denk dat dat gaat gebeuren. Mijn ogen openhouden doet zeer :S
Werkt hier gewoon.quote:Op zondag 12 september 2010 19:02 schreef Bob. het volgende:
Werkt 9292ov bij jullie nog wel gewoon? Hij geeft steeds de melding dat mijn vertreklocatie niet wordt herkend, maakt niet uit wat ik invoer.![]()
En beterschap Fems!
Ik moet een bus hebben.quote:
Oh dat zou wel heel fijn zijn! PM ik je het adres even!quote:Op zondag 12 september 2010 19:03 schreef Fems het volgende:
Werkt gewoon! wat wil je weten? zoek ik het even voor je op
Goed hoor,quote:
Doodmoe! Maar weer terug in Groningen. Vanavond maar op tijd naar bed denk ik.quote:
Is het al gelukt,quote:Op zondag 12 september 2010 19:13 schreef JH87 het volgende:
[..]
Doodmoe! Maar weer terug in Groningen. Vanavond maar op tijd naar bed denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |