volgens mij komt die ook niet meer terugquote:Op donderdag 2 september 2010 13:26 schreef sproetjes het volgende:
fipooo
Argo is nog steeds weg trouwens he?![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
volgens mij komt die ook niet meer terug
Je kan hem altijd als vriend nemen. Dan komt die wel terug.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:26 schreef sproetjes het volgende:
fipooo
Argo is nog steeds weg trouwens he?![]()
ik vond het nieuwe stadion anders wel fascinerend om te zien... Maar ik heb hem maar 3 seconden gezien, daarna ging ik turken rechts door de berm inhalenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, wat een bagger TT
Dat stadion is nooit afgemaaktquote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vond het nieuwe stadion anders wel fascinerend om te zien... Maar ik heb hem maar 3 seconden gezien, daarna ging ik turken rechts door de berm inhalen
Fortuna Sittardia Combinatiequote:
dat fascineerde me inderdaadquote:Op donderdag 2 september 2010 13:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat stadion is nooit afgemaakt.
helllll noooquote:Op donderdag 2 september 2010 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kan hem altijd als vriend nemen. Dan komt die wel terug.
Met mij naast je jaquote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vond het nieuwe stadion anders wel fascinerend om te zien... Maar ik heb hem maar 3 seconden gezien, daarna ging ik turken rechts door de berm inhalen
Die blik in je ogen was het meer dan waardquote:Op donderdag 2 september 2010 14:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Met mij naast je jaen was het maar een berm...maar neu het was gewoon een grasveld midden in de woonwijk waar je overheen raasde
![]()
ik was heul niet geschrokken hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die blik in je ogen was het meer dan waardEn geef toe, we hebben er enorm veel lol om gehad
lekker tussen de bomen door slalommen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik was heul niet geschrokken hoor
Durf je nog wel bij me in de auto nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet ik pas als ik de volgende keer ervoor sta en in moet stappenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Durf je nog wel bij me in de auto nu?
daar ben je toch wel aan gewend ondertussen?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:04 schreef Tassiepassie het volgende:
hoi natje
Ik heb een fobo aanbidderecht ik lig krom hier
Forest Stewardship Council (FSC) is een non-profit organisatie met een hoofdkwartier in Bonn in Duitsland. De organisatie werd in 1993 in Toronto opgericht op initiatief van milieuorganisaties uit 25 landen. Anno 2010 wordt FSC ondersteund door het international bedrijfsleven, overheden, maatschappelijke- en milieuorganisaties als het Wereld Natuur Fonds, Greenpeace en ICCO. http://nl.wikipedia.org/wiki/Forest_Stewardship_Councilquote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef Brerius het volgende:
Waar staat trouwens die FSC voor ??? Fried smooth Chicken ???
Het huilen siert je niet. Ik vond dingen juist te snel te persoonlijk worden. Zegt genoeg over je onzekerheid dat je het op je uiterlijk betrekt.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:36 schreef Zak het volgende:
[..]
Nee de reacties pré foto en na foto maken wel duidelijk dat je erg uiterlijk gericht bent oftwel oppervlakkig. Heeft niks met lange tenen te maken.
Lekker druk dagje op het werk! Weinig fok
Logistiek medewerker bij Profcore. Is een detacheringsburea in Geleen, Weert en Venray. Jaarcontractquote:Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Congrats. Wat voor functie?
Dankjewelquote:
Het kan aan mij liggen, maar een jaarcontract is toch iets anders dan een vast contract?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Logistiek medewerker bij Profcore. Is een detacheringsburea in Geleen, Weert en Venray. JaarcontractPrima te combineren met een HBO-opleiding, in de toekomst.
[..]
Dankjewel
Gefeliciteerd! Leuk bedrijf Profcore, blijft het goed doen ondanks de crisis wat ik begrepen heb. Laatst een paar keer op kantoor in Weert geweest aangezien ik in dat pand de verbouwing/verhuizing van Enexis heb gedaan. Leuke club mensen daar volgens mij.quote:
Haha, dat kan kloppen. Mij biedt het in elk geval een stuk meer vastigheid: vast inkomen, vaste werktijden en dergelijke. Werk nu ook voor Profcore, alleen dan als uitzendkracht. Geen vast inkomen dus, afhankelijk van het aantal gewerkte uren. Dankje, trouwensquote:Op donderdag 2 september 2010 15:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar een jaarcontract is toch iets anders dan een vast contract?
Desalwelteplus, feli.
Dankjequote:Op donderdag 2 september 2010 16:13 schreef Zak het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuk bedrijf Profcore, blijft het goed doen ondanks de crisis wat ik begrepen heb. Laatst een paar keer op kantoor in Weert geweest aangezien ik in dat pand de verbouwing/verhuizing van Enexis heb gedaan. Leuke club mensen daar volgens mij.
elke avond een andere vrouw over de vloer?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:24 schreef Softfeel het volgende:
Rustige avond vanavond ook voor het eerst hier bij mij in de week dat ik een avond voor mij alleen heb..
achja is voor een keer niet erg haha
ooh welke leeftijd is je range dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:47 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Is hij wel mijn leeftijdsrange?
Ik ookquote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef .ZilveR. het volgende:
Iech vin ut mehr kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajd
Ik ben 18, dus wat zal ik zeggen...quote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ooh welke leeftijd is je range dan?
ik ben ouder dus roep maar.. dan kan ik zeggen ja of neequote:Op donderdag 2 september 2010 21:01 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik ben 18, dus wat zal ik zeggen...
Dat is natuurlijk een rekbaar begrip.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:47 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Is hij wel mijn leeftijdsrange?
Niet ouder dan 25 iigquote:Op donderdag 2 september 2010 21:02 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ik ben ouder dus roep maar.. dan kan ik zeggen ja of nee
Ja jong, we zijn echt voor elkaar gemaaktquote:Op donderdag 2 september 2010 21:13 schreef Softfeel het volgende:
whaha precies oud genoeg haha toeval?
hahah zeg dat maar niet te snelquote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja jong, we zijn echt voor elkaar gemaakt
Kaajd? Vendaog in korte brook en dun truike gewerrek. De jas waor miech te werrem.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef .ZilveR. het volgende:
Iech vin ut mehr kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajd
mijn ex van begin dit jaar leek daar als 2 druppels water opquote:
Achja, hij is iig zeer prettig om naar te kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mijn ex van begin dit jaar leek daar als 2 druppels water op
wat een gasteen enorme eikel verder
maar zeer
op meerdere fronten
truequote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Achja, hij is iig zeer prettig om naar te kijken![]()
![]()
Of ie prettig is om naar te luisteren, daar zullen we t maar niet over hebben
Zeg dat wel jaquote:Op donderdag 2 september 2010 22:58 schreef Softfeel het volgende:
Tis altijd wat om naar roermond te komen haha
of alles dicht of vol met duitsers...
Inderdaad leuk nummer!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:54 schreef Zak het volgende:
Vreselijk drukke dag weer. Maar wel een leuk nummer tegengekomen!
Zo trappen vrouwen daar dus altijd weer inquote:Op donderdag 2 september 2010 22:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mijn ex van begin dit jaar leek daar als 2 druppels water op
wat een gasteen enorme eikel verder
maar zeer
op meerdere fronten
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo trappen vrouwen daar dus altijd weer in
Ik ken er genoeg waarbij het herhaaldelijk mis gaatquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaadmaja de vrouwen komen er uiteindelijk toch achter
(als ze slim genoeg zijn...)
Gooiemurge
Ik ken der ook een paar van, zijn nog te stom om maar iets te begrijpen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg waarbij het herhaaldelijk mis gaat
Fout is gewoon heel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nee is geen leuk idee maar een geweldig idee..quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:07 schreef postmortum het volgende:
Ik wil op vakantie een Limburgse vlag meenemen is dat een leuk idee?
stop ik die nog ff in mijn handbagagequote:Op vrijdag 3 september 2010 11:20 schreef Softfeel het volgende:
[..]
nee is geen leuk idee maar een geweldig idee..
ik zal het doen..
Vroeger baalde ik daar van, nu ben ik zelf een eikelquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaadmaja de vrouwen komen er uiteindelijk toch achter
(als ze slim genoeg zijn...)
Gooiemurge
ik heb altijd een Friese vlag bij mequote:Op vrijdag 3 september 2010 11:07 schreef postmortum het volgende:
veel plezier in Utert!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef Tassiepassie het volgende:
superleuke avond en gedeelte van de nacht gehad
Nu bij friekin in de auto onderweg naar Weert waar ze ons bij het station eruit knalt en dan richting Utrecht
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:07 schreef postmortum het volgende:
nee dat klopt als je ergens voor wilt gaan doe je het ook en stort je erop maar dan krijg je altijd iets mee van huiswerk wat niet goed bevalt en dan is het toch weer van verdomme..quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:18 schreef Poeketje het volgende:
Have fun Tassie!!!
@softfeel: kweet niet hoor,.... ik kies nu bewuster voor de opleiding dan 8 jaar geleden.. Toen moest je toch wat gaan doen na de middelbare school...
Plus altijd het goede voornemen om optijd te starten met alle opdrachten/projecten en dan evengoed nog de laatste dagen het meeste werk verzetten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:20 schreef Softfeel het volgende:
[..]
nee dat klopt als je ergens voor wilt gaan doe je het ook en stort je erop maar dan krijg je altijd iets mee van huiswerk wat niet goed bevalt en dan is het toch weer van verdomme..
3 Weken uitslapen en lekker met de caravan weg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:32 schreef Softfeel het volgende:
Ik ook![]()
![]()
een weekje lekker uitslapen en thuis wat klussen![]()
En Friekin_ is thuisquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef Tassiepassie het volgende:
Nu bij friekin in de auto onderweg naar Weert waar ze ons bij het station eruit knalt en dan richting Utrecht
Welkom thuisquote:
Zijn daar foto's van? Vooral van het nachtgedeelte zegmaar?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef Tassiepassie het volgende:
ooh lekker traktatie?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:12 schreef nattermann het volgende:
HET IS WEEEEEEEEKEND![]()
![]()
![]()
Net tompoucen gekocht op het werk¤7 voor 28 stuks
Niet in een keer, neequote:Op vrijdag 3 september 2010 14:18 schreef Softfeel het volgende:
ja voor jezelf?
je gaat toch niet vertellen dat jij zoveel achterover gaat werken?
ooh dus ik kan een beroep op je dan als ik er ook wilquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Niet in een keer, nee! Ik werk in een tompoezenfabriek in Weert, en die dingen zijn ingevroren. Kunnen dus met gemak nog een jaartje in de vriezer blijven staan. Plus dat mijn oma net verhuisd is, en gebak nodig had
is dat voor de politie-opleiding?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef sproetjes het volgende:
zoooo ik ben weer thuis, eindelijk, ben toch redelijk dood nu
en heb eindelijk mn brief met info over aanstaande dinsdag... wat ik uit de namen/adressen lijst kan opmaken ben ik, van de 10 die er meegaan, de enige vrouw
Jepquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
is dat voor de politie-opleiding?
Daar kom je niet meteen achter he, dat iemand een eikel is. Vooral niet als diegene heel stabiel en betrouwbaar overkomt, en dan ineens als een blad aan een boom omslaat na een aantal wekenquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
je moet als agent wel verplicht een snor hebben he?
Ik kan een inkopper maken, maar ik doe het niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
je moet als agent wel verplicht een snor hebben he?
waarom niet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kan een inkopper maken, maar ik doe het niet.
Ik neem aan dat je er straks een aantal komt afleveren?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:12 schreef nattermann het volgende:
HET IS WEEEEEEEEKEND![]()
![]()
![]()
Net tompoucen gekocht op het werk¤7 voor 28 stuks
ik had er ook al een aantal in mn hoofd hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kan een inkopper maken, maar ik doe het niet.
gebeurd pas op t einde van de procedure, ergens hier na dus (bij alle andere korpsen in NL zou ik al in t eind van de procedure zitten) maar heb niks uitgevreten dus maak me niet drukquote:
noord limburgquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:25 schreef Softfeel het volgende:
gooi ze eruit is leuk
en welke regio kom je dan? miss dat ik je dan vaker tegen kom
jepquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:27 schreef Softfeel het volgende:
en noord is tot susteren?
(dacht van wel met de nieuwe indeling van gebieden)
wat is er gebeurd met Miden-Limburgquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jepbij op de vos ongeveer schijnt t grens gebied te liggen
regionalisering was goedkoper voor de provinciequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met Miden-Limburg
Van Echt tot de Mookerheiquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:27 schreef Softfeel het volgende:
en noord is tot susteren?
(dacht van wel met de nieuwe indeling van gebieden)
Ik ben in mijn vrijetijd brandweerman..quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef sproetjes het volgende:
wat doe je dan softfeel?
en @gezicht: I know, enige pm's zijn daar al over en weer over geweesteven als andere tips en etc. Je broer was zo lief me vanaf t begin al tips te geven
en iedereen heeft weer andere ervaringen he
Je scoort punten. Stoer!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Ik ben in mijn vrijetijd brandweerman..
dus we komen nogal veel in aanraking met de politie en vaak staan ze ons in de weg haha
ik heb gehoord dat de vrijwillige brandweer gewoon over auto's loopt als ze ergens snel moet zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Ik ben in mijn vrijetijd brandweerman..
dus we komen nogal veel in aanraking met de politie en vaak staan ze ons in de weg haha
waar heb je dat gehoord bij ons is het niet zo hahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat de vrijwillige brandweer gewoon over auto's loopt als ze ergens snel moet zijn
Meeste politie uit Sittard is wel relex , alleen de stillen![]()
is het waar dat jullie het bloed en huidweefsel het rooil inspuiten na een ongevalquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:37 schreef Softfeel het volgende:
ach stoer is anders het is geweldig om te doen..
alleen vaak ook moeilijk wat ik mee maak je moet het kunnen.
maar het blijft geweldig al die ervaringen.
hey, die doen ook maar gewoon hun werkquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat de vrijwillige brandweer gewoon over auto's loopt als ze ergens snel moet zijn
Meeste politie uit Sittard is wel relex , alleen de stillen![]()
haha ligt eraan hoe en wat maar als de persoon leeft en het is ind dat ze er niets mee kunnen ja of we rapen het op als het erg veel isquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
is het waar dat jullie het bloed en huidweefsel het rooil inspuiten na een ongeval
een vriend van mij zit ook bij de vrijwillige brandweer , maar dan in Echt . Als ik die verhalen af en toe hoor , sommigen zijn te grappig , anderen lopen de rillingen je over de rug.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef Softfeel het volgende:
[..]
haha ligt eraan hoe en wat maar als de persoon leeft en het is ind dat ze er niets mee kunnen ja of we rapen het op als het erg veel is
Ik klaag niet over de politie , maar over de stillen. Dat zij echt een steletje verrdadersquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hey, die doen ook maar gewoon hun werk
mensen die klagen over de politie![]()
@softfeel: een vriend van me zit ook bij de vrijwillige brandweer, en via mn werk "ken" ik er nog wel een aantal
pm me eens een naam want ik heb met veel mensen uit echt cursus gehad grote kans dat ik hem ken en ja echt hoort bij ons hahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
een vriend van mij zit ook bij de vrijwillige brandweer , maar dan in Echt . Als ik die verhalen af en toe hoor , sommigen zijn te grappig , anderen lopen de rillingen je over de rug.
je moet je gewoon gedragenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ik klaag niet over de politie , maar over de stillen. Dat zij echt een steletje verrdaders
ik gedraag mijquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je moet je gewoon gedragen
@softfeel: je hebt ook een pm van mij, die vriend zit ook hier in echt bij de vrijwillige brandweer
en ja! foto's!
PM gestuurdquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:41 schreef Softfeel het volgende:
[..]
pm me eens een naam want ik heb met veel mensen uit echt cursus gehad grote kans dat ik hem ken en ja echt hoort bij ons haha
(als jullie het leuk vinden kan ik eens kijken dat ik wat actie foto's op het fobo gooi)
zie stuk tekst boven jequote:
weet jij waarom Argo niet meer hier komt ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef Gezicht het volgende:
Als jullie mijn Hyves vinden mogen jullie me zien maar ik ga geen foto's op Fök! zelf zetten. Argo en TLK hebben mijn hyves ook op een of andere manier gevonden dus dat moet jullie ook lukken.
quote:Hmm tis niet eens meer gezellig alles draait in het forum om de mensen die het vol spammen. Zelfs een fries. Tis geen Limburg topic meeR!
Die staat altijd vastquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:13 schreef sproetjes het volgende:
bij de overgang a73/a2 staat t behoorlijk vastweet niet of je daar moet zijn.. denk meld t effe
das geen steenworp afstand hahaquote:
Jeukt het zo erg?..quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga weer slapen. Ik ben blij dat ik de uitslag gekregen heb.. gerustgesteld. Toch maar meer slapen inlassen.
Fijne avond!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Rot eens even op ja. Eikel. Ik ben zwaar naar de klote.
zowaar, een dorp dat ik niet kenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:35 schreef Softfeel het volgende:
[..]
das geen steenworp afstand haha
komt de naam Herten bekend voor?
Daar werk ik tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:35 schreef Softfeel het volgende:
[..]
das geen steenworp afstand haha
komt de naam Herten bekend voor?
Maar meisje toch, ik heb wat topics gemist van deze reeks...dus, wat hedde gij gedaan dan, dat het zover heeft moeten komen?..quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Rot eens even op ja. Eikel. Ik ben zwaar naar de klote.
ooh bij dat sportcomplex dat hier ligtquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:55 schreef sproetjes het volgende:
hertendaar heb ik laatst nog gewerkt
ik moest een avondje uithelpen bij il fiasco
Voedselvergiftiging op 20 augustus, maar nu nog steeds een zombie. Met regelmaat overgeven, constant moe, 6 kilo kwijt, uitgedroogd, slap (ik kan niets tillen oid)quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Maar meisje toch, ik heb wat topics gemist van deze reeks...dus, wat hedde gij gedaan dan, dat het zover heeft moeten komen?..
Oooohw!!!..quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging op 20 augustus, maar nu nog steeds een zombie. Met regelmaat overgeven, constant moe, 6 kilo kwijt, uitgedroogd, slap (ik kan niets tillen oid)
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Oooohw!!!..![]()
20 augustus, toen zat ik op Lowlands..![]()
Wel al een idee wat het nu precies is?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging op 20 augustus, maar nu nog steeds een zombie. Met regelmaat overgeven, constant moe, 6 kilo kwijt, uitgedroogd, slap (ik kan niets tillen oid)
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel al een idee wat het nu precies is?
Echt waar?..quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Je begint het te snappen? Aan de kots geraakt van LL voedselwaardoor ik op zondagmorgen al naar huis moest
Surinaamse saté. En dat is kip ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Echt waar?..Verkeerd kippenpootje gegeten ofzo!?..
Ik heb gelukkig nergens last van gehad..
![]()
Ja gadverdamme, link spul die kippen..quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Surinaamse saté. En dat is kip ja.
Ach. Ik probeer langzaam weer te eten, maar het gaat maar moeizaam. Vanavond een filmpje (echt, zo'n lekker afgezaagde kut chicklit) en een potje thee. Dan een mok warme melk en proberen te slapen. Uitdaging.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:18 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja gadverdamme, link spul die kippen..![]()
Die satesaus trouwens ook, als dat een tijdje staat is dat ook niet te vertouwen..
Gedownload.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef Poeketje het volgende:
Ahhh meissie toch... zo erg :S ....? chickflickklit op dvd of tv??
Oehhhh ik wil meekijken!! vooral met haar in de filmquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gedownload.
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0892318/
Een filmpje!?..quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. Ik probeer langzaam weer te eten, maar het gaat maar moeizaam. Vanavond een filmpje (echt, zo'n lekker afgezaagde kut chicklit) en een potje thee. Dan een mok warme melk en proberen te slapen. Uitdaging.
Gaat het wel met je?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef vosss het volgende:
Jeetje. Ik ben een beetje verliefd geworden
Dat is lang geleden
Het gaat uitstekend zelfsquote:
Tegen een leuk meisje van fokquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ben je tegenaan gelopen dan.
Dank je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:15 schreef Softfeel het volgende:
zo ik ben er vandoor ik zie morgen of miss vannacht
ooh friekin veel sterkte en plezier vanavond met de film
Brennie?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef vosss het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk tegen hét leukste meisje van FOK!
Sinds vorige week ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brennie?
Sinds wanneer is die weer terug dan.
Absoluut. Het laatste dat ik haar sprak op msn was ook alweer in 2005 ofzo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is alweer een aantal jaar geleden zeg
Nice, die was vroeger wel tof en neem aan dat ze 'tzelfde gebleven is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Absoluut. Het laatste dat ik haar sprak op msn was ook alweer in 2005 ofzo.
En nu sinds afgelopen weekend dagelijks.
Volgende week komt ze deze kant op
Absoluutquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nice, die was vroeger wel tof en neem aan dat ze 'tzelfde gebleven is.
Omdat ik dat zeg Tism, heb je iets aan je oren?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:45 schreef Tism het volgende:
Brennie, die ken ik nie, maar ben nu wel nieuwsgierig naar waarom dat dan zo is..
Tof.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Absoluut. Het laatste dat ik haar sprak op msn was ook alweer in 2005 ofzo.
En nu sinds afgelopen weekend dagelijks.
Volgende week komt ze deze kant op
Mocht het niet gaan heb ik nog wel een invite voor je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zag het net! dankje friek
Mr Big
ik ga t even proberen, anders pm ik je!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mocht het niet gaan heb ik nog wel een invite voor je.
Mijn film was binnen 10 minuten binnenHij is leuk btw.
De volgende keer vraag ik gewoon niks meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mocht het niet gaan heb ik nog wel een invite voor je.
Mijn film was binnen 10 minuten binnenHij is leuk btw.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tof.Brennie
een icoon uit het verleden. Een soort heilige Madonna
Schat, het staat in dit topic. Vergeef me dat ik het niet nog een keer typ.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:16 schreef vosss het volgende:
[..]
De volgende keer vraag ik gewoon niks meer
Vooruit, het zij je vergeven kind, maar luie flikker als ik ben weiger ik om terug te lezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schat, het staat in dit topic. Vergeef me dat ik het niet nog een keer typ.
Zo dan vosssie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
das beter dan een ui in je sterretjequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:46 schreef sproetjes het volgende:
ik ben aan t wchten op mn sterretje ui
Was gezellig gisteren jongeh. Je moet wel echt komen he, op 15 oktoberquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een held is het ook
Dat staat al 100% zeker vast.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Was gezellig gisteren jongeh. Je moet wel echt komen he, op 15 oktober
♥♥quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat staat al 100% zeker vast.
Dit dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef sproetjes het volgende:
sterretje is lekker
en t programma is nu al epic
Sterretje lekker.. gullie het geen smaak. Hier. Een lekkere man, dan weet je hoe het eruit moet zien.quote:
hij werkt bij crazy piano's op de boulevard in scheveningenquote:
RocknRollaquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slaap lekker allemaal!
Wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hij werkt bij crazy piano's op de boulevard in scheveningenzullen we em gaan opzoeken en kwijlen
En bedanktquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:09 schreef Joysa het volgende:
't Waor ens op et strand van Griekenland.. Weej krege daor te eten en te drinken in ut zand...
Doen wequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Regel mij een handtekening van Jokertje !
Slaapzequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef sproetjes het volgende:
Jaaa en kwijlen en zoepeen nu ga k slapen ben enorm zenuwachtig voor morgen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeahben ik echt heelblij om
en toch ook dat ik je heb geholpen die stap te nemen
Dat is inderdaad wel minder, maar logeren kan altijd!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
alleen kan ik straks niet meer zomaar ff snel bij je langs voor ene para uur, dat gaat wel pijn doen;( mis je nu al omdat we elkaar zo lang niet hebben gezien
bij mij ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat is inderdaad wel minder, maar logeren kan altijd!
Gelukkig! Maak er een leuk feestje vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 07:46 schreef Tassiepassie het volgende:
haaiiiii meiden! hier in het midden des lands alles goed! We gaan zo naar een grote braderieen daarna de stad in met schoonzussie
dikke kus voor jullie en marijke keep up the good work beeb en ga lekker uit straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |