is dat voor de politie-opleiding?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef sproetjes het volgende:
zoooo ik ben weer thuis, eindelijk, ben toch redelijk dood nu
en heb eindelijk mn brief met info over aanstaande dinsdag... wat ik uit de namen/adressen lijst kan opmaken ben ik, van de 10 die er meegaan, de enige vrouw
Jepquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
is dat voor de politie-opleiding?
Daar kom je niet meteen achter he, dat iemand een eikel is. Vooral niet als diegene heel stabiel en betrouwbaar overkomt, en dan ineens als een blad aan een boom omslaat na een aantal wekenquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo trappen vrouwen daar dus altijd weer in
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
je moet als agent wel verplicht een snor hebben he?
Ik kan een inkopper maken, maar ik doe het niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
je moet als agent wel verplicht een snor hebben he?
waarom niet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kan een inkopper maken, maar ik doe het niet.
Ik neem aan dat je er straks een aantal komt afleveren?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:12 schreef nattermann het volgende:
HET IS WEEEEEEEEKEND![]()
![]()
![]()
Net tompoucen gekocht op het werk¤7 voor 28 stuks
ik had er ook al een aantal in mn hoofd hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kan een inkopper maken, maar ik doe het niet.
gebeurd pas op t einde van de procedure, ergens hier na dus (bij alle andere korpsen in NL zou ik al in t eind van de procedure zitten) maar heb niks uitgevreten dus maak me niet drukquote:
noord limburgquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:25 schreef Softfeel het volgende:
gooi ze eruit is leuk
en welke regio kom je dan? miss dat ik je dan vaker tegen kom
jepquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:27 schreef Softfeel het volgende:
en noord is tot susteren?
(dacht van wel met de nieuwe indeling van gebieden)
wat is er gebeurd met Miden-Limburgquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jepbij op de vos ongeveer schijnt t grens gebied te liggen
regionalisering was goedkoper voor de provinciequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met Miden-Limburg
Van Echt tot de Mookerheiquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:27 schreef Softfeel het volgende:
en noord is tot susteren?
(dacht van wel met de nieuwe indeling van gebieden)
Ik ben in mijn vrijetijd brandweerman..quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef sproetjes het volgende:
wat doe je dan softfeel?
en @gezicht: I know, enige pm's zijn daar al over en weer over geweesteven als andere tips en etc. Je broer was zo lief me vanaf t begin al tips te geven
en iedereen heeft weer andere ervaringen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |