ooh welke leeftijd is je range dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:47 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Is hij wel mijn leeftijdsrange?
Ik ookquote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef .ZilveR. het volgende:
Iech vin ut mehr kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajd
Ik ben 18, dus wat zal ik zeggen...quote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ooh welke leeftijd is je range dan?
ik ben ouder dus roep maar.. dan kan ik zeggen ja of neequote:Op donderdag 2 september 2010 21:01 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik ben 18, dus wat zal ik zeggen...
Dat is natuurlijk een rekbaar begrip.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:47 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Is hij wel mijn leeftijdsrange?
Niet ouder dan 25 iigquote:Op donderdag 2 september 2010 21:02 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ik ben ouder dus roep maar.. dan kan ik zeggen ja of nee
Ja jong, we zijn echt voor elkaar gemaaktquote:Op donderdag 2 september 2010 21:13 schreef Softfeel het volgende:
whaha precies oud genoeg haha toeval?
hahah zeg dat maar niet te snelquote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja jong, we zijn echt voor elkaar gemaakt
Kaajd? Vendaog in korte brook en dun truike gewerrek. De jas waor miech te werrem.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef .ZilveR. het volgende:
Iech vin ut mehr kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajd
mijn ex van begin dit jaar leek daar als 2 druppels water opquote:
Achja, hij is iig zeer prettig om naar te kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mijn ex van begin dit jaar leek daar als 2 druppels water op
wat een gasteen enorme eikel verder
maar zeer
op meerdere fronten
truequote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Achja, hij is iig zeer prettig om naar te kijken![]()
![]()
Of ie prettig is om naar te luisteren, daar zullen we t maar niet over hebben
Zeg dat wel jaquote:Op donderdag 2 september 2010 22:58 schreef Softfeel het volgende:
Tis altijd wat om naar roermond te komen haha
of alles dicht of vol met duitsers...
Inderdaad leuk nummer!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:54 schreef Zak het volgende:
Vreselijk drukke dag weer. Maar wel een leuk nummer tegengekomen!
Zo trappen vrouwen daar dus altijd weer inquote:Op donderdag 2 september 2010 22:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
mijn ex van begin dit jaar leek daar als 2 druppels water op
wat een gasteen enorme eikel verder
maar zeer
op meerdere fronten
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo trappen vrouwen daar dus altijd weer in
Ik ken er genoeg waarbij het herhaaldelijk mis gaatquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaadmaja de vrouwen komen er uiteindelijk toch achter
(als ze slim genoeg zijn...)
Gooiemurge
Ik ken der ook een paar van, zijn nog te stom om maar iets te begrijpen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg waarbij het herhaaldelijk mis gaat
Fout is gewoon heel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo trappen vrouwen daar dus altijd weer in
nee is geen leuk idee maar een geweldig idee..quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:07 schreef postmortum het volgende:
Ik wil op vakantie een Limburgse vlag meenemen is dat een leuk idee?
stop ik die nog ff in mijn handbagagequote:Op vrijdag 3 september 2010 11:20 schreef Softfeel het volgende:
[..]
nee is geen leuk idee maar een geweldig idee..
ik zal het doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |