Je scoort punten. Stoer!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Ik ben in mijn vrijetijd brandweerman..
dus we komen nogal veel in aanraking met de politie en vaak staan ze ons in de weg haha
ik heb gehoord dat de vrijwillige brandweer gewoon over auto's loopt als ze ergens snel moet zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Ik ben in mijn vrijetijd brandweerman..
dus we komen nogal veel in aanraking met de politie en vaak staan ze ons in de weg haha
waar heb je dat gehoord bij ons is het niet zo hahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat de vrijwillige brandweer gewoon over auto's loopt als ze ergens snel moet zijn
Meeste politie uit Sittard is wel relex , alleen de stillen![]()
is het waar dat jullie het bloed en huidweefsel het rooil inspuiten na een ongevalquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:37 schreef Softfeel het volgende:
ach stoer is anders het is geweldig om te doen..
alleen vaak ook moeilijk wat ik mee maak je moet het kunnen.
maar het blijft geweldig al die ervaringen.
hey, die doen ook maar gewoon hun werkquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat de vrijwillige brandweer gewoon over auto's loopt als ze ergens snel moet zijn
Meeste politie uit Sittard is wel relex , alleen de stillen![]()
haha ligt eraan hoe en wat maar als de persoon leeft en het is ind dat ze er niets mee kunnen ja of we rapen het op als het erg veel isquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
is het waar dat jullie het bloed en huidweefsel het rooil inspuiten na een ongeval
een vriend van mij zit ook bij de vrijwillige brandweer , maar dan in Echt . Als ik die verhalen af en toe hoor , sommigen zijn te grappig , anderen lopen de rillingen je over de rug.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef Softfeel het volgende:
[..]
haha ligt eraan hoe en wat maar als de persoon leeft en het is ind dat ze er niets mee kunnen ja of we rapen het op als het erg veel is
Ik klaag niet over de politie , maar over de stillen. Dat zij echt een steletje verrdadersquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hey, die doen ook maar gewoon hun werk
mensen die klagen over de politie![]()
@softfeel: een vriend van me zit ook bij de vrijwillige brandweer, en via mn werk "ken" ik er nog wel een aantal
pm me eens een naam want ik heb met veel mensen uit echt cursus gehad grote kans dat ik hem ken en ja echt hoort bij ons hahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
een vriend van mij zit ook bij de vrijwillige brandweer , maar dan in Echt . Als ik die verhalen af en toe hoor , sommigen zijn te grappig , anderen lopen de rillingen je over de rug.
je moet je gewoon gedragenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ik klaag niet over de politie , maar over de stillen. Dat zij echt een steletje verrdaders
ik gedraag mijquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je moet je gewoon gedragen
@softfeel: je hebt ook een pm van mij, die vriend zit ook hier in echt bij de vrijwillige brandweer
en ja! foto's!
PM gestuurdquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:41 schreef Softfeel het volgende:
[..]
pm me eens een naam want ik heb met veel mensen uit echt cursus gehad grote kans dat ik hem ken en ja echt hoort bij ons haha
(als jullie het leuk vinden kan ik eens kijken dat ik wat actie foto's op het fobo gooi)
zie stuk tekst boven jequote:
weet jij waarom Argo niet meer hier komt ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef Gezicht het volgende:
Als jullie mijn Hyves vinden mogen jullie me zien maar ik ga geen foto's op Fök! zelf zetten. Argo en TLK hebben mijn hyves ook op een of andere manier gevonden dus dat moet jullie ook lukken.
quote:Hmm tis niet eens meer gezellig alles draait in het forum om de mensen die het vol spammen. Zelfs een fries. Tis geen Limburg topic meeR!
Die staat altijd vastquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:13 schreef sproetjes het volgende:
bij de overgang a73/a2 staat t behoorlijk vastweet niet of je daar moet zijn.. denk meld t effe
das geen steenworp afstand hahaquote:
Jeukt het zo erg?..quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga weer slapen. Ik ben blij dat ik de uitslag gekregen heb.. gerustgesteld. Toch maar meer slapen inlassen.
Fijne avond!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Rot eens even op ja. Eikel. Ik ben zwaar naar de klote.
zowaar, een dorp dat ik niet kenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:35 schreef Softfeel het volgende:
[..]
das geen steenworp afstand haha
komt de naam Herten bekend voor?
Daar werk ik tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:35 schreef Softfeel het volgende:
[..]
das geen steenworp afstand haha
komt de naam Herten bekend voor?
Maar meisje toch, ik heb wat topics gemist van deze reeks...dus, wat hedde gij gedaan dan, dat het zover heeft moeten komen?..quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Rot eens even op ja. Eikel. Ik ben zwaar naar de klote.
ooh bij dat sportcomplex dat hier ligtquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:55 schreef sproetjes het volgende:
hertendaar heb ik laatst nog gewerkt
ik moest een avondje uithelpen bij il fiasco
Voedselvergiftiging op 20 augustus, maar nu nog steeds een zombie. Met regelmaat overgeven, constant moe, 6 kilo kwijt, uitgedroogd, slap (ik kan niets tillen oid)quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Maar meisje toch, ik heb wat topics gemist van deze reeks...dus, wat hedde gij gedaan dan, dat het zover heeft moeten komen?..
Oooohw!!!..quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging op 20 augustus, maar nu nog steeds een zombie. Met regelmaat overgeven, constant moe, 6 kilo kwijt, uitgedroogd, slap (ik kan niets tillen oid)
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Oooohw!!!..![]()
20 augustus, toen zat ik op Lowlands..![]()
Wel al een idee wat het nu precies is?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging op 20 augustus, maar nu nog steeds een zombie. Met regelmaat overgeven, constant moe, 6 kilo kwijt, uitgedroogd, slap (ik kan niets tillen oid)
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel al een idee wat het nu precies is?
Echt waar?..quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Je begint het te snappen? Aan de kots geraakt van LL voedselwaardoor ik op zondagmorgen al naar huis moest
Surinaamse saté. En dat is kip ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Echt waar?..Verkeerd kippenpootje gegeten ofzo!?..
Ik heb gelukkig nergens last van gehad..
![]()
Ja gadverdamme, link spul die kippen..quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Surinaamse saté. En dat is kip ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |