das geen steenworp afstand hahaquote:
Jeukt het zo erg?..quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga weer slapen. Ik ben blij dat ik de uitslag gekregen heb.. gerustgesteld. Toch maar meer slapen inlassen.
Fijne avond!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Rot eens even op ja. Eikel. Ik ben zwaar naar de klote.
zowaar, een dorp dat ik niet kenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:35 schreef Softfeel het volgende:
[..]
das geen steenworp afstand haha
komt de naam Herten bekend voor?
Daar werk ik tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:35 schreef Softfeel het volgende:
[..]
das geen steenworp afstand haha
komt de naam Herten bekend voor?
Maar meisje toch, ik heb wat topics gemist van deze reeks...dus, wat hedde gij gedaan dan, dat het zover heeft moeten komen?..quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Rot eens even op ja. Eikel. Ik ben zwaar naar de klote.
ooh bij dat sportcomplex dat hier ligtquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:55 schreef sproetjes het volgende:
hertendaar heb ik laatst nog gewerkt
ik moest een avondje uithelpen bij il fiasco
Voedselvergiftiging op 20 augustus, maar nu nog steeds een zombie. Met regelmaat overgeven, constant moe, 6 kilo kwijt, uitgedroogd, slap (ik kan niets tillen oid)quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Maar meisje toch, ik heb wat topics gemist van deze reeks...dus, wat hedde gij gedaan dan, dat het zover heeft moeten komen?..
Oooohw!!!..quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging op 20 augustus, maar nu nog steeds een zombie. Met regelmaat overgeven, constant moe, 6 kilo kwijt, uitgedroogd, slap (ik kan niets tillen oid)
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Oooohw!!!..![]()
20 augustus, toen zat ik op Lowlands..![]()
Wel al een idee wat het nu precies is?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging op 20 augustus, maar nu nog steeds een zombie. Met regelmaat overgeven, constant moe, 6 kilo kwijt, uitgedroogd, slap (ik kan niets tillen oid)
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel al een idee wat het nu precies is?
Echt waar?..quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Je begint het te snappen? Aan de kots geraakt van LL voedselwaardoor ik op zondagmorgen al naar huis moest
Surinaamse saté. En dat is kip ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Echt waar?..Verkeerd kippenpootje gegeten ofzo!?..
Ik heb gelukkig nergens last van gehad..
![]()
Ja gadverdamme, link spul die kippen..quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Surinaamse saté. En dat is kip ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |