Nee de reacties pré foto en na foto maken wel duidelijk dat je erg uiterlijk gericht bent oftwel oppervlakkig. Heeft niks met lange tenen te maken.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Opppervlakkig? Omdat ik een vraag via PM niet wilde beantwoorden? Zoo. Lange tenen dan.
hmm lekker appeltjes pas maar ap dat je niet opgegeten wordquote:
Och zou dat niet eens erg vinden, afhankelijk van wie natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef Softfeel het volgende:
[..]
hmm lekker appeltjes pas maar ap dat je niet opgegeten word
koude melkquote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Softfeel het volgende:
ik had lekkere bammetjes met.... witte blauwe muisjes ik dacht vanmorgen why not haha
en natuurlijk melk zo om je de dag fris door
krijg je ook sterke botten haha en dus een ook een witte motor in jequote:Op donderdag 2 september 2010 12:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
koude melkdat drink ik bijna iedere dag
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:48 schreef Softfeel het volgende:
[..]
krijg je ook sterke botten haha en dus een ook een witte motor in je
Melk voor sterke botten is een fabeltje.quote:Vertel je kinderen niet te snel dat ze melk moeten drinken om ‘groot en sterk te worden’. Misschien slaat dat namelijk helemaal nergens op.
Deze bevinding is gebaseerd op een review van 37 onderzoeken naar de invloed van calciuminname op de sterkte van botten bij kinderen en adolescenten. Van die onderzoeken werd er bij 27 geen verband gevonden tussen zuivel- of calciuminname via de voeding en de metingen van botgezondheid. Bij de overige onderzoeken bleek er bij negen dat de invloed van calcium minimaal was.
De conclusie luidde dat er weinig overtuigende bewijzen zijn voor de bestaande aanbevelingen kinderen en adolescenten meer zuivel te laten gebruiken vanwege hun groeiende botten.
ik pas 2 jaar ofzoquote:Op donderdag 2 september 2010 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tof, ik zit op dik 24.000, maar ben dan ook heeeeeeeeeeel wat langer lid
edit:quote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik pas 2 jaar ofzo![]()
@Softeel: melk is goed voor elk(ik drink alleen halfvolle)
quote:geregistreerd op: vrijdag 25 september 2009 @ 16:38
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |