Ach. Ik probeer langzaam weer te eten, maar het gaat maar moeizaam. Vanavond een filmpje (echt, zo'n lekker afgezaagde kut chicklit) en een potje thee. Dan een mok warme melk en proberen te slapen. Uitdaging.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:18 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja gadverdamme, link spul die kippen..![]()
Die satesaus trouwens ook, als dat een tijdje staat is dat ook niet te vertouwen..
Gedownload.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef Poeketje het volgende:
Ahhh meissie toch... zo erg :S ....? chickflickklit op dvd of tv??
Oehhhh ik wil meekijken!! vooral met haar in de filmquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gedownload.
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0892318/
Een filmpje!?..quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. Ik probeer langzaam weer te eten, maar het gaat maar moeizaam. Vanavond een filmpje (echt, zo'n lekker afgezaagde kut chicklit) en een potje thee. Dan een mok warme melk en proberen te slapen. Uitdaging.
Gaat het wel met je?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef vosss het volgende:
Jeetje. Ik ben een beetje verliefd geworden
Dat is lang geleden
Het gaat uitstekend zelfsquote:
Tegen een leuk meisje van fokquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ben je tegenaan gelopen dan.
Dank je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:15 schreef Softfeel het volgende:
zo ik ben er vandoor ik zie morgen of miss vannacht
ooh friekin veel sterkte en plezier vanavond met de film
Brennie?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef vosss het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk tegen hét leukste meisje van FOK!
Sinds vorige week ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brennie?
Sinds wanneer is die weer terug dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |