Was gezellig gisteren jongeh. Je moet wel echt komen he, op 15 oktoberquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een held is het ook
Dat staat al 100% zeker vast.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Was gezellig gisteren jongeh. Je moet wel echt komen he, op 15 oktober
♥♥quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat staat al 100% zeker vast.
Dit dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef sproetjes het volgende:
sterretje is lekker
en t programma is nu al epic
Sterretje lekker.. gullie het geen smaak. Hier. Een lekkere man, dan weet je hoe het eruit moet zien.quote:
hij werkt bij crazy piano's op de boulevard in scheveningenquote:
RocknRollaquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slaap lekker allemaal!
Wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hij werkt bij crazy piano's op de boulevard in scheveningenzullen we em gaan opzoeken en kwijlen
En bedanktquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:09 schreef Joysa het volgende:
't Waor ens op et strand van Griekenland.. Weej krege daor te eten en te drinken in ut zand...
Doen wequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Regel mij een handtekening van Jokertje !
Slaapzequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef sproetjes het volgende:
Jaaa en kwijlen en zoepeen nu ga k slapen ben enorm zenuwachtig voor morgen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeahben ik echt heelblij om
en toch ook dat ik je heb geholpen die stap te nemen
Dat is inderdaad wel minder, maar logeren kan altijd!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
alleen kan ik straks niet meer zomaar ff snel bij je langs voor ene para uur, dat gaat wel pijn doen;( mis je nu al omdat we elkaar zo lang niet hebben gezien
bij mij ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat is inderdaad wel minder, maar logeren kan altijd!
Gelukkig! Maak er een leuk feestje vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 07:46 schreef Tassiepassie het volgende:
haaiiiii meiden! hier in het midden des lands alles goed! We gaan zo naar een grote braderieen daarna de stad in met schoonzussie
dikke kus voor jullie en marijke keep up the good work beeb en ga lekker uit straks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |