Absoluut. Het laatste dat ik haar sprak op msn was ook alweer in 2005 ofzo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is alweer een aantal jaar geleden zeg
Nice, die was vroeger wel tof en neem aan dat ze 'tzelfde gebleven is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Absoluut. Het laatste dat ik haar sprak op msn was ook alweer in 2005 ofzo.
En nu sinds afgelopen weekend dagelijks.
Volgende week komt ze deze kant op
Absoluutquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nice, die was vroeger wel tof en neem aan dat ze 'tzelfde gebleven is.
Omdat ik dat zeg Tism, heb je iets aan je oren?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:45 schreef Tism het volgende:
Brennie, die ken ik nie, maar ben nu wel nieuwsgierig naar waarom dat dan zo is..
Tof.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Absoluut. Het laatste dat ik haar sprak op msn was ook alweer in 2005 ofzo.
En nu sinds afgelopen weekend dagelijks.
Volgende week komt ze deze kant op
Mocht het niet gaan heb ik nog wel een invite voor je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zag het net! dankje friek
Mr Big
ik ga t even proberen, anders pm ik je!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mocht het niet gaan heb ik nog wel een invite voor je.
Mijn film was binnen 10 minuten binnenHij is leuk btw.
De volgende keer vraag ik gewoon niks meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mocht het niet gaan heb ik nog wel een invite voor je.
Mijn film was binnen 10 minuten binnenHij is leuk btw.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tof.Brennie
een icoon uit het verleden. Een soort heilige Madonna
Schat, het staat in dit topic. Vergeef me dat ik het niet nog een keer typ.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:16 schreef vosss het volgende:
[..]
De volgende keer vraag ik gewoon niks meer
Vooruit, het zij je vergeven kind, maar luie flikker als ik ben weiger ik om terug te lezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schat, het staat in dit topic. Vergeef me dat ik het niet nog een keer typ.
Zo dan vosssie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging op 20 augustus, maar nu nog steeds een zombie. Met regelmaat overgeven, constant moe, 6 kilo kwijt, uitgedroogd, slap (ik kan niets tillen oid)
das beter dan een ui in je sterretjequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:46 schreef sproetjes het volgende:
ik ben aan t wchten op mn sterretje ui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |