Vroeger baalde ik daar van, nu ben ik zelf een eikelquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaadmaja de vrouwen komen er uiteindelijk toch achter
(als ze slim genoeg zijn...)
Gooiemurge
ik heb altijd een Friese vlag bij mequote:Op vrijdag 3 september 2010 11:07 schreef postmortum het volgende:
Ik wil op vakantie een Limburgse vlag meenemen is dat een leuk idee?
veel plezier in Utert!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef Tassiepassie het volgende:
superleuke avond en gedeelte van de nacht gehad
Nu bij friekin in de auto onderweg naar Weert waar ze ons bij het station eruit knalt en dan richting Utrecht
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:07 schreef postmortum het volgende:
Ik wil op vakantie een Limburgse vlag meenemen is dat een leuk idee?
nee dat klopt als je ergens voor wilt gaan doe je het ook en stort je erop maar dan krijg je altijd iets mee van huiswerk wat niet goed bevalt en dan is het toch weer van verdomme..quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:18 schreef Poeketje het volgende:
Have fun Tassie!!!
@softfeel: kweet niet hoor,.... ik kies nu bewuster voor de opleiding dan 8 jaar geleden.. Toen moest je toch wat gaan doen na de middelbare school...
Plus altijd het goede voornemen om optijd te starten met alle opdrachten/projecten en dan evengoed nog de laatste dagen het meeste werk verzetten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:20 schreef Softfeel het volgende:
[..]
nee dat klopt als je ergens voor wilt gaan doe je het ook en stort je erop maar dan krijg je altijd iets mee van huiswerk wat niet goed bevalt en dan is het toch weer van verdomme..
3 Weken uitslapen en lekker met de caravan weg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:32 schreef Softfeel het volgende:
Ik ook![]()
![]()
een weekje lekker uitslapen en thuis wat klussen![]()
En Friekin_ is thuisquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef Tassiepassie het volgende:
Nu bij friekin in de auto onderweg naar Weert waar ze ons bij het station eruit knalt en dan richting Utrecht
Welkom thuisquote:
Zijn daar foto's van? Vooral van het nachtgedeelte zegmaar?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef Tassiepassie het volgende:
ooh lekker traktatie?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:12 schreef nattermann het volgende:
HET IS WEEEEEEEEKEND![]()
![]()
![]()
Net tompoucen gekocht op het werk¤7 voor 28 stuks
Niet in een keer, neequote:Op vrijdag 3 september 2010 14:18 schreef Softfeel het volgende:
ja voor jezelf?
je gaat toch niet vertellen dat jij zoveel achterover gaat werken?
ooh dus ik kan een beroep op je dan als ik er ook wilquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Niet in een keer, nee! Ik werk in een tompoezenfabriek in Weert, en die dingen zijn ingevroren. Kunnen dus met gemak nog een jaartje in de vriezer blijven staan. Plus dat mijn oma net verhuisd is, en gebak nodig had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |