Pics.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:32 schreef welkominspace het volgende:
net een ongeluk voor m'n deur.
dat was een beste klapper
Je hebt een bakelieten 3310?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb geen baterijen voor m'n camera
da's maar goed ook ,ik wil noorderzon nog ff bekijkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef Renesite het volgende:
't miggelt nait zoveul hier as in du achterhouk.
heb ik niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb het over je mobielo telefono
Jo man, je weet zelfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef Luco het volgende:
Fucking hell!
AC Milan, Real Madrid. Bazenwedstrijden worden dat!
maar dan wel later in de nachtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:45 schreef Renesite het volgende:
Waarom hebben wij niet zulks veel water, da's cool men!
Zie het nu pas. Was op mijn mobiel, dan zie je alleen een [X] voor het topic, niet in een andere kleur. Heel stomquote:
Ik snapte er zelf ook niks van. Had het gepost en keek vervolgens weer in mijn scherm en dacht... 'was er niet al een nieuwe?'quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef MaxMark het volgende:
Maar ook al eerder in dit topic gepost hebben hè
nee, ons bootje was lekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:54 schreef Mistaken het volgende:
Hai!
Nog mensen naar Noorderzon geweest vandaag?
Ik heb er gisteren ook nog even rondgelopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:54 schreef Mistaken het volgende:
Hai!
Nog mensen naar Noorderzon geweest vandaag?
Heeft ze een goed karakter?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:34 schreef nietzman het volgende:
En wat is dan het eerste waar we om vragen?
Houdt ze van pindakaas?quote:
Heeft ze een vriendje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:34 schreef nietzman het volgende:
En wat is dan het eerste waar we om vragen?
Heeft ze zussen?quote:
quote:
WIS!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:48 schreef welkominspace het volgende:
en als je toch bezig bent, ook van haar
is er nog iemand die een kamer over heeft?
ik zoek woonruimte maar haat al die studentenhuizen
Mwaaaaahquote:
quote:
Nooh joh!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:54 schreef Bob. het volgende:
Ah nee, is dat vandaag? Dan is de UB dus dicht, nooh.
Laffe hazen. Het komt toch uiteindelijk weer op de kern die hard is aan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:49 schreef Bob. het volgende:
Waar zijn al die nieuwelingen die zo veel postten opeens heen? Wat moet ik nou als ik even studeer pauze heb?
Vertel eens wat meer over jezelf dan!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:55 schreef Maharbal het volgende:
Er valt niks te posten.
Al m'n vrienden zijn vandaag laf en willen/gaan/kunnen niet uit. Dus ik ga maar TV kijken zo
Oh en ik moest nog even zeggen dat ik het daar mee eens ben.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:50 schreef Slaif het volgende:
[..]
Laffe hazen. Het komt toch uiteindelijk weer op de kern die hard is aan.
Notarieel Recht en Fiscaal Recht. Ik woon nu deze week nog in Leeuwarden, het heen en weer reizen was niet echt storend. Verder ga ik aan de slag als fiscalist / belastingadviseurquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:07 schreef Bob. het volgende:
Welke masters? Waar woonde je eerst? Wat voor echte baan? Lust je perenijsjes?
En ik ben 22, studeer ook aan de RUG, algemene economie. (Nouja, niet echt, maarde echte naam van mijn studie is stom) Ik woon al ehhh 4 jaar in Groningen, maar het afstuderen is toch nog verre van in zicht.Ennn, dat was het wel.
Waarom heb je nu dan toch besloten naar Groningen te gaan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Notarieel Recht en Fiscaal Recht. Ik woon nu deze week nog in Leeuwarden, het heen en weer reizen was niet echt storend. Verder ga ik aan de slag als fiscalist / belastingadviseur
En perenijsjes...are you kiddin' me? Vooral die van Festini! Ik at in de zomer gerust 2 van die hele dozen in m'n eentje op, fantastisch
En wat is nou de "echte naam" van je studie? En waar woonde je hiervoor dan? En je bent nu aan het studeren..? Hers?!
Ja, die van Festini! Ik at dan in de zomer twee dozen per dag...totdat ik daar maar mee ben gestopt omdat 't er wel heel veel van warenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waarom heb je nu dan toch besloten naar Groningen te gaan?
Jaaa, perenijsjes.Ik werk er ook zo een doos per week doorheen.
En alleen Festini ja. De rest is bagger. Er is ook een ehhh aardbeien? frambozen? (iets wat roze was) variant, die al eens gehad?
En officieel studeer ik Economics & Business Economics, afstudeer richting Economics.![]()
![]()
Ik woonde hiervoor in Wageningen.En ik moet nu studeren omdat ik mijn scriptie maandag moet presenteren. En mijn presentatie echt kick ass moet worden om te compenseren voor mijn slechte scriptie.
Succes er maar mee en veel plezier.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:25 schreef Bob. het volgende:
Ik vertrouw die roze niet, beter dan die met peren smaak kan het toch niet zijn.
En nee, geen onvoldoende. Heb nog geen cijfer gehad.Maar hij was gewoon niet al te best.
Maar ik ga richting stad, daag!
Op de een of andere manier zou ik, op zo'n plek, veel meer uitgeven dan dat ik in de Oosterpoort of zo woonde...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:03 schreef Maharbal het volgende:
Ik studeer al jaren in Groningen, maar binnenkort verhuis ik ook naar Groningen, dus daarom meld ik me hier ook maar![]()
Ik ga in de Herestraat wonen![]()
Verven is klaar, laminaat is klaar....en maandag komt m'n verhuislift om al m'n spul door het raam te krijgen. Voor wie spektakel (kuch) wil, om 8.00 ben ik bezig voor The Body Shop / Rituals / Jack and Jones
Waarschijnlijk omdat je letterlijk kruipend (en terug) naar de kroeg kunt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zou ik, op zo'n plek, veel meer uitgeven dan dat ik in de Oosterpoort of zo woonde...
Ik heb een half jaartje in een zijstraatje van de Herestraat gewoond, en toen ging ik elke keer als ik me verveelde shoppen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je letterlijk kruipend (en terug) naar de kroeg kunt?
O god ja, daar moet ik voor wakenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb een half jaartje in een zijstraatje van de Herestraat gewoond, en toen ging ik elke keer als ik me verveelde shoppen.
dat dus. Veel geld uitgevenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O god ja, daar moet ik voor waken![]()
Het zal wel loslopen aangezien ik ook al 3 dagen in de week aan het werk ben, en op de andere dagen vast wel iets van studie zal moeten doen
Newsflash: Noorderzon heeft een internetsite. En daar staat - zowaar - de data die jij zoekt op!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:59 schreef RickoKun het volgende:
Is noorderzon al afgelopen? Dan weet ik even of ik mijn auto inmiddels weer kan parkeren.
ik stond vooraanquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:30 schreef beertenderrr het volgende:
Het is een nationale trend. Ook hier stond alles idioot hard gister. En ook tijdens de Keiweek was het volume te hoog. Als het goed is moet je gehoor juist slechter worden als je in zulke disco's komt. Valt niet veel van te merken, dus conclusie: alles staat harder
Hoe was Italië?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:28 schreef Oneself het volgende:
Oeh la la, heerlijk voor een lazy sunday.
Neh, geen zin in. Zit er zelden nog op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:25 schreef welkominspace het volgende:
moemoe, doe es op msn komen ofzo
is me opgevallenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, geen zin in. Zit er zelden nog op.
Doe je je slippers toch uit! Lekker lopen i/d modder!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
op m'n slippers al vloekend door de modder![]()
wanneer leer ik het nou eens af![]()
en dan als je ze weer aandoet er net zo hard weer uitglijdenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
Doe je je slippers toch uit! Lekker lopen i/d modder!
Hi Luco & JS! Jaa, Italië was echt te fijn! Elke dag over de 30 gr, supermooi huisje in heerlijk stille omgeving - overal waar ik keek waren bergen - en al die half vervallen gebouwen en ruïnes he.. Oi oi oii
Naja, je voeten zijn toch al nat dus maakt het überhaupt niet uit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en dan als je ze weer aandoet er net zo hard weer uitglijden![]()
was ook grindachtig spul op de drafbaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Naja, je voeten zijn toch al nat dus maakt het überhaupt niet uit.
maandag gelijk maar naar het loket..., aan het zuiderdiep geloof ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:37 schreef Maharbal het volgende:
Heeft iemand overigens enig idee hoe het zit met de "buurstallingen" voor auto's? Of die meteen beschikbaar zijn....of dat je daar, net als voor een parkeervergunning, eeuwig voor op de wachtlijst moet?
Ik moet die mensen binnenkort maar eens bellen denk ik. Nu moet ik m'n auto de komende tijd bij vrienden voor aan het damsterdiep gaan zetten
Correct, mijn waerde Nietzman! Bedankt dat je me eraan herinnert want ik had immers nog niet mijn mening erover verkondigt:quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:05 schreef nietzman het volgende:
Jij hebt meningen over dingen hè Ricko?
Waar is jouw plekje dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Correct, mijn waerde Nietzman! Bedankt dat je me eraan herinnert want ik had immers nog niet mijn mening erover verkondigt:
WAT IS NOORDERZON EEN VRESELIJK TRIEST HOOPJE "FESTIVAL"![]()
![]()
En dan met name die alto's die hun auto op MIJN plekje neerzetten zodat ze daar veilig door de regen kunnen banjeren
zo dat was hem weer![]()
En wat zijn echte emo's?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef nietzman het volgende:
Echte alto's komen op een bakbrommer en hebben een hond aan een touw.
Zo'n muts die ik tegenkwam in de wachtruimte bij het IBGquote:
Klinkt al heel beroerd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:22 schreef Oneself het volgende:
Oh tip: nooit, maar dan ook nooit 'Dance of the dead' gaan kijken. Verschrikkelijk treurige horrorkomedie. Ik geloof dat het komische em in de enorme nepheid van de film zit.
Dat zijn gewoon trauma's die je hebt overgehouden aan je overval in het plantsoen Ricko. Geeft niks hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Correct, mijn waerde Nietzman! Bedankt dat je me eraan herinnert want ik had immers nog niet mijn mening erover verkondigt:
WAT IS NOORDERZON EEN VRESELIJK TRIEST HOOPJE "FESTIVAL"![]()
![]()
En dan met name die alto's die hun auto op MIJN plekje neerzetten zodat ze daar veilig door de regen kunnen banjeren
zo dat was hem weer![]()
Wait, whut, overval in plantsoen? Mwhehe, echt niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat zijn gewoon trauma's die je hebt overgehouden aan je overval in het plantsoen Ricko. Geeft niks hoor.
Wat meer stijl toevoegen aan de mannelijke kledingstijl!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:26 schreef Luco het volgende:
Wat moet Groningen met een Hugo Boss winkel trouwens?
Geen idee. De vorige winkel, die er zat, was best okay.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Klinkt al heel beroerd.
Wat moet Groningen met een Hugo Boss winkel trouwens?
Welke was dat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. De vorige winkel, die er zat, was best okay.
Was eigenlijk een van de kutste dagen van dit jaarquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Welke was dat?
Is er geen site o.i.d. met een overzicht van wat er in Grunn komt?
Luco; hoe was je bday verder? En dat summum is nog lang niet bereikt in Grunn.
The Young Men Shop. Akerkhof.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Welke was dat?
Is er geen site o.i.d. met een overzicht van wat er in Grunn komt?
Luco; hoe was je bday verder? En dat summum is nog lang niet bereikt in Grunn.
Ik ben weer begonnen aan de grote schoonmaak, productief weekend zullen we maar zeggenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef welkominspace het volgende:
is me opgevallen
leuk weekeind gehad?
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon trauma's die je hebt overgehouden aan je overval in het plantsoen Ricko. Geeft niks hoor.
Okai. Don't sound no gooood.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Was eigenlijk een van de kutste dagen van dit jaar. Ik PM je het hele verhaal wel voor ik iedereen hier er weer mee lastig val.
??quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:34 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mistaken, jij blij dat je geen meisje bent!
Ga vooral zo door, dan kom je er wel in het leven 14.gif.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:03 schreef Mistaken het volgende:
Anders zou ik verkracht of vermoord worden?
Ik vind Ricko wel een toffer peer!
Daarom mag ik hem niet cool vinden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Ga vooral zo door, dan kom je er wel in het leven 14.gif.. Ricko is enigzins sexbelust op fok, laten we het zo brengen
.
Euh? Wie heeft het over verkrachten of vermoorden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:03 schreef Mistaken het volgende:
Anders zou ik verkracht of vermoord worden?
Ik vind Ricko wel een toffer peer!
Woon ik ook vlakbij jullie. Wel aan de andere kant van het spoor.quote:
Bazenbuurt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Woon ik ook vlakbij jullie. Wel aan de andere kant van het spoor.
Dit bedoelde ik:quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:17 schreef Mistaken het volgende:
Anders wist ik niet zo wat je bedoelde.![]()
Al heeftie origineel taalgebruik, dat moet ik em nageven. En beterschap trouwens!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:05 schreef Luco het volgende:
[..]. Ricko is enigzins sexbelust op fok, laten we het zo brengen
.
rustig ,z'n gangetje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen aan de grote schoonmaak, productief weekend zullen we maar zeggen.
En die van jou? Hoe is met de babe?
Volgens mij doet deze fotowinkel dat ook, niet helemaal zeker.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:46 schreef welkominspace het volgende:
waar kan ik tussen oosterpark en CS een copyshop vinden?
vandaag ga ik eens fietsenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:50 schreef Renesite het volgende:
Ehmmmmm....... lijn 8 toch? Durf het zo niet te zeggen... googlemaps proberen?
bedankt,maar dat is de oosterpoortquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij doet deze fotowinkel dat ook, niet helemaal zeker.
Sint Jansstraat net over de brug links als je vanaf de oosterpark komtquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:46 schreef welkominspace het volgende:
waar kan ik tussen oosterpark en CS een copyshop vinden?
Dus toch. Ik durfde niet te zeggen 'Sint Jansbrug'. Maar dus tochquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Sint Jansstraat net over de brug links als je vanaf de oosterpark komt
MacMequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:14 schreef Renesite het volgende:
oooo wanneer belt MacMe nou dat mijn maccie weer beter is!!!
Het is gewoon een computerboer met hetzelfde incapabele personeel als elders alleen voelen deze ventjes zich beter omdat ze in kleding met appeltjes erop rondlopenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel een goede winkel was
En ze mogen zelf reparaties uitvoeren itt. andere zaken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een computerboer met hetzelfde incapabele personeel als elders alleen voelen deze ventjes zich beter omdat ze in kleding met appeltjes erop rondlopen
En hoelang zit je al te wachten op je apparaat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ze mogen zelf reparaties uitvoeren itt. andere zaken.
Ze zouden er 3 dagen over doen, maar het onderdeel duurde iets langer. Nu een week, of wel: 5 werkdagenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
En hoelang zit je al te wachten op je apparaat?
QFT.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:21 schreef Jesse_ het volgende:
Het is gewoon een computerboer met hetzelfde incapabele personeel als elders alleen voelen deze ventjes zich beter omdat ze in kleding met appeltjes erop rondlopen
Nee man, stelletje omhooggevallen prutsers, meer niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:18 schreef Renesite het volgende:
Dacht dat dat wel een goede winkel was
De CopyRight!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:02 schreef Oneself het volgende:
Over copyshops gesproken; heeft iemand ervaring met een goede poster-drukker hier?
En hoi!![]()
Die bij het Zernike is prima, aan de zonnelaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:57 schreef nietzman het volgende:
Copyshops trouwens..
Fucking mongolen. Allemaal. Verslagen van hockeymeisjes inbinden is het enige waar ze goed voor zijn.
Daar ben ik al geweest om hele ladingen te printen, vond ze niet heel goed.quote:
Ja, Italiaans! Haha, nee was heerlijk.quote:
Je hebt het naar je zin gehad, dat is het belangrijkstquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:26 schreef Oneself het volgende:
![]()
Suckeerrrrrrrrs!
[..]
Ja, Italiaans! Haha, nee was heerlijk.
Heb trouwens 1000 oude gebouwen en huizen gezien, maar niet 1 oude truck!![]()
Haha, dat kan je wel zeggen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt het naar je zin gehad, dat is het belangrijkst![]()
Wat een ontzettende faal. Wel triest dat de (echte) Appie Baantjer is overleden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niet goed genoeg bent om in een copyshop te werken wil Stentor je wel hebben.
Haha, zo klinkt het nu wel he? Maar nee, zo'n vakantie was het niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat klinkt als wel een HELE leuke vakantie zoItaliaan gescoord?
Begin van de studie? En pics van babe?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:38 schreef welkominspace het volgende:
rustig ,z'n gangetje.
Ik heb het de rest van de week zo fucking druk.
En met de kleine is het goed
Wat dan welquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, zo klinkt het nu wel he? Maar nee, zo'n vakantie was het niet.![]()
Haha, niets bijzonders, niet gelijk overal wat achter denken, jullie!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:53 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat dan wel? Gewoon veel dingen bekeken weer? Waar zat je eigenlijk
?
Die vraag werd mij gelukkig bespaard. Waarom heb je uiteindelijk zo lang daar gelegen? Ik was met een week weer weg en dat vonden de artsen toen al lang.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:57 schreef moemoe het volgende:
Wel godverdomme, nu we het toch over babes en misselijkheid hebben.
Toen ik in het ziekenhuis werd opgenomen voor onderzoek (ivm geknapte blinde darm, maar wisten ze toen nog niet), hebben ze minstens 5 keer gevraagd of ik echt niet zwanger kon zijn.
''NEE!''
''Het kan hoor, sommige dames van jouw leeftijd zijn zwanger terwijl ze het niet weten.''
''En als ik nou zeg dat het 100% zeker niet kan?!''
En dan nog doorgaan met die vraag he! WTF, ben ik een fucking tienermeisje dat zich 100x laat nemen door jan en alleman zonder het zelf te weten? Ik weet toch *($&*($&*()$*(Q$ zelf wel of ik zwanger ben of niet.
Jij begint metquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, niets bijzonders, niet gelijk overal wat achter denken, jullie!
Huisje stond in Guamo, bij Lucca.
Verkapte ik ben nog maagd postquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:57 schreef moemoe het volgende:
Wel godverdomme, nu we het toch over babes en misselijkheid hebben.
Toen ik in het ziekenhuis werd opgenomen voor onderzoek (ivm geknapte blinde darm, maar wisten ze toen nog niet), hebben ze minstens 5 keer gevraagd of ik echt niet zwanger kon zijn.
''NEE!''
''Het kan hoor, sommige dames van jouw leeftijd zijn zwanger terwijl ze het niet weten.''
''En als ik nou zeg dat het 100% zeker niet kan?!''
En dan nog doorgaan met die vraag he! WTF, ben ik een fucking tienermeisje dat zich 100x laat nemen door jan en alleman zonder het zelf te weten? Ik weet toch *($&*($&*()$*(Q$ zelf wel of ik zwanger ben of niet.
Haha, ja nou en. Dat is allemaal interpretatie, ik heb me gewoon prima vermaakt want Italië is mooi. Niets dubieusquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij begint meten je vermaakt hebben enzo
.
Komt wel goed, schatjequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef beertenderrr het volgende:
Moemoe, weet je zeker dat je niet zwanger bent?
Leer ik net een leuk meisje kennen, helemaalenzo, gaat ze binnen een maand emigreren
het is niet eerlijk, ik tref het ook nooit
quote:
Moemoe bedoel je?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:12 schreef beertenderrr het volgende:
Oneself, weet je zeker dat je niet zwanger bent?
Ik las dat je eenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
Moemoe bedoel je?![]()
Ze gaat daar studeren oid?
Eenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:29 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik las dat je eenvakantie had, dus wie weet jij ook :p nee ze gaat er wonen en werken. Was het maar voor een half jaartje studeren
![]()
Wil binnenkort nog een keer naar AIR, heb alleen nooit tijdquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:06 schreef beertenderrr het volgende:
Oei, luco heeft smaak. Dance department is
Ik bedoelde eigenlijk namen die bij telefoonnummers horen, gezien ik net gebeld werd. Mag ik je naam?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:17 schreef Luco het volgende:
Je mag m'n nummer ook gewoon vragen hoor.
Renéquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk namen die bij telefoonnummers horen, gezien ik net gebeld werd. Mag ik je naam?
Hahahaha, oh oh chersoquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:26 schreef Luco het volgende:
Die heb je al.
En Rene, wat is er met je avatar gebeurt.
Vond ik ff leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:31 schreef Luco het volgende:
Dat wist ik, maar wat is er met je vorige gebeurd? Waarom opeens deze klapjosti?
Oeh, dank je.quote:
Niet, moet slijten. Paar daagjes.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:31 schreef Fems het volgende:
Hoe krijg je secondelijm van je vingers?
Oh ja, is ook zo.quote:
Brr.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:34 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oeh, dank je.![]()
[..]
Niet, moet slijten. Paar daagjes.
[..]
Oh ja, is ook zo.
Je bent nog wel even bezig denk ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:47 schreef Fems het volgende:
Ik ben al met een nagelvijltje bezig geweest, nu maar eens aceton proberen.
Heb ik vanavond op werk ook wat te doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent nog wel even bezig denk ik
Haha, laat je het weten als je de oplossing hebt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:47 schreef Fems het volgende:
Ik ben al met een nagelvijltje bezig geweest, nu maar eens aceton proberen.
Je bent normaal aan het duimen draaien?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:56 schreef Fems het volgende:
[..]
Heb ik vanavond op werk ook wat te doen
Aceton hielp een beetje. En samen met het vijlen heb ik weer een beetje gevoel in mijn vingers, Het is nog niet helemaal weg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, laat je het weten als je de oplossing hebt?
Hangt van de drukte af.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent normaal aan het duimen draaien?
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
Waar kan ik je de drukte bezorgen?
Je geeft het antwoord alquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:39 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom zeggen vrouwen nou nooit direct wat ze bedoelen behalve als ze het boos bedoelen
quote:
Wat is erquote:
owja, ook zo typisch vrouwen iddquote:
Oh.. je bedoelt dat vrouwen nog steeds denken dat ze hints met mannen kunnen spelen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef Luco het volgende:
Op dit moment over de incompetentie van vrouwen om gewoon te zeggen wat er aan de hand is.
Na al die jaren begrijpen ze het nog steeds niet. Hints doe je op foute familiefeestjes met je oma van 87, niet met je vriend die gewoon vraagt of je weer eens ongesteld bent.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Oh.. je bedoelt dat vrouwen nog steeds denken dat ze hints met mannen kunnen spelen.
Nou ja het gaat er meer om dat deze madam tegen mij dingen gaat ontkennen omdat ze het weg wil stoppen maar het vervolgens wel bijna jankend aan mijn vrienden toegeeft. Ghehe, soms he.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:16 schreef Luco het volgende:
[..]
Na al die jaren begrijpen ze het nog steeds niet. Hints doe je op foute familiefeestjes met je oma van 87, niet met je vriend die gewoon vraagt of je weer eens ongesteld bent.
Whehehe, sloeberquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:17 schreef Luco het volgende:
MacMe heeft me wel al 2 keer een nieuwe iPod Touch gegeven. Vraag me af of ik nog een 3e voor elkaar weet te krijgen binnen de garantieperiode.
Je ex?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou ja het gaat er meer om dat deze madam tegen mij dingen gaat ontkennen omdat ze het weg wil stoppen maar het vervolgens wel bijna jankend aan mijn vrienden toegeeft. Ghehe, soms he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |