Pics.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:32 schreef welkominspace het volgende:
net een ongeluk voor m'n deur.
dat was een beste klapper
Je hebt een bakelieten 3310?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb geen baterijen voor m'n camera
da's maar goed ook ,ik wil noorderzon nog ff bekijkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef Renesite het volgende:
't miggelt nait zoveul hier as in du achterhouk.
heb ik niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb het over je mobielo telefono
Jo man, je weet zelfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef Luco het volgende:
Fucking hell!
AC Milan, Real Madrid. Bazenwedstrijden worden dat!
maar dan wel later in de nachtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:45 schreef Renesite het volgende:
Waarom hebben wij niet zulks veel water, da's cool men!
Zie het nu pas. Was op mijn mobiel, dan zie je alleen een [X] voor het topic, niet in een andere kleur. Heel stomquote:
Ik snapte er zelf ook niks van. Had het gepost en keek vervolgens weer in mijn scherm en dacht... 'was er niet al een nieuwe?'quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef MaxMark het volgende:
Maar ook al eerder in dit topic gepost hebben hè
nee, ons bootje was lekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:54 schreef Mistaken het volgende:
Hai!
Nog mensen naar Noorderzon geweest vandaag?
Ik heb er gisteren ook nog even rondgelopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:54 schreef Mistaken het volgende:
Hai!
Nog mensen naar Noorderzon geweest vandaag?
Heeft ze een goed karakter?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:34 schreef nietzman het volgende:
En wat is dan het eerste waar we om vragen?
Houdt ze van pindakaas?quote:
Heeft ze een vriendje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:34 schreef nietzman het volgende:
En wat is dan het eerste waar we om vragen?
Heeft ze zussen?quote:
quote:
WIS!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:48 schreef welkominspace het volgende:
en als je toch bezig bent, ook van haar
is er nog iemand die een kamer over heeft?
ik zoek woonruimte maar haat al die studentenhuizen
Mwaaaaahquote:
quote:
Nooh joh!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:54 schreef Bob. het volgende:
Ah nee, is dat vandaag? Dan is de UB dus dicht, nooh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |