Pics.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:32 schreef welkominspace het volgende:
net een ongeluk voor m'n deur.
dat was een beste klapper
Je hebt een bakelieten 3310?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:01 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb geen baterijen voor m'n camera
da's maar goed ook ,ik wil noorderzon nog ff bekijkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef Renesite het volgende:
't miggelt nait zoveul hier as in du achterhouk.
heb ik niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb het over je mobielo telefono
Jo man, je weet zelfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef Luco het volgende:
Fucking hell!
AC Milan, Real Madrid. Bazenwedstrijden worden dat!
maar dan wel later in de nachtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:45 schreef Renesite het volgende:
Waarom hebben wij niet zulks veel water, da's cool men!
Zie het nu pas. Was op mijn mobiel, dan zie je alleen een [X] voor het topic, niet in een andere kleur. Heel stomquote:
Ik snapte er zelf ook niks van. Had het gepost en keek vervolgens weer in mijn scherm en dacht... 'was er niet al een nieuwe?'quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef MaxMark het volgende:
Maar ook al eerder in dit topic gepost hebben hè
nee, ons bootje was lekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:54 schreef Mistaken het volgende:
Hai!
Nog mensen naar Noorderzon geweest vandaag?
Ik heb er gisteren ook nog even rondgelopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:54 schreef Mistaken het volgende:
Hai!
Nog mensen naar Noorderzon geweest vandaag?
Heeft ze een goed karakter?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:34 schreef nietzman het volgende:
En wat is dan het eerste waar we om vragen?
Houdt ze van pindakaas?quote:
Heeft ze een vriendje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:34 schreef nietzman het volgende:
En wat is dan het eerste waar we om vragen?
Heeft ze zussen?quote:
quote:
WIS!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:48 schreef welkominspace het volgende:
en als je toch bezig bent, ook van haar
is er nog iemand die een kamer over heeft?
ik zoek woonruimte maar haat al die studentenhuizen
Mwaaaaahquote:
quote:
Nooh joh!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:54 schreef Bob. het volgende:
Ah nee, is dat vandaag? Dan is de UB dus dicht, nooh.
Laffe hazen. Het komt toch uiteindelijk weer op de kern die hard is aan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:49 schreef Bob. het volgende:
Waar zijn al die nieuwelingen die zo veel postten opeens heen? Wat moet ik nou als ik even studeer pauze heb?
Vertel eens wat meer over jezelf dan!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:55 schreef Maharbal het volgende:
Er valt niks te posten.
Al m'n vrienden zijn vandaag laf en willen/gaan/kunnen niet uit. Dus ik ga maar TV kijken zo
Oh en ik moest nog even zeggen dat ik het daar mee eens ben.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:50 schreef Slaif het volgende:
[..]
Laffe hazen. Het komt toch uiteindelijk weer op de kern die hard is aan.
Notarieel Recht en Fiscaal Recht. Ik woon nu deze week nog in Leeuwarden, het heen en weer reizen was niet echt storend. Verder ga ik aan de slag als fiscalist / belastingadviseurquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:07 schreef Bob. het volgende:
Welke masters? Waar woonde je eerst? Wat voor echte baan? Lust je perenijsjes?
En ik ben 22, studeer ook aan de RUG, algemene economie. (Nouja, niet echt, maarde echte naam van mijn studie is stom) Ik woon al ehhh 4 jaar in Groningen, maar het afstuderen is toch nog verre van in zicht.Ennn, dat was het wel.
Waarom heb je nu dan toch besloten naar Groningen te gaan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Notarieel Recht en Fiscaal Recht. Ik woon nu deze week nog in Leeuwarden, het heen en weer reizen was niet echt storend. Verder ga ik aan de slag als fiscalist / belastingadviseur
En perenijsjes...are you kiddin' me? Vooral die van Festini! Ik at in de zomer gerust 2 van die hele dozen in m'n eentje op, fantastisch
En wat is nou de "echte naam" van je studie? En waar woonde je hiervoor dan? En je bent nu aan het studeren..? Hers?!
Ja, die van Festini! Ik at dan in de zomer twee dozen per dag...totdat ik daar maar mee ben gestopt omdat 't er wel heel veel van warenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waarom heb je nu dan toch besloten naar Groningen te gaan?
Jaaa, perenijsjes.Ik werk er ook zo een doos per week doorheen.
En alleen Festini ja. De rest is bagger. Er is ook een ehhh aardbeien? frambozen? (iets wat roze was) variant, die al eens gehad?
En officieel studeer ik Economics & Business Economics, afstudeer richting Economics.![]()
![]()
Ik woonde hiervoor in Wageningen.En ik moet nu studeren omdat ik mijn scriptie maandag moet presenteren. En mijn presentatie echt kick ass moet worden om te compenseren voor mijn slechte scriptie.
Succes er maar mee en veel plezier.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:25 schreef Bob. het volgende:
Ik vertrouw die roze niet, beter dan die met peren smaak kan het toch niet zijn.
En nee, geen onvoldoende. Heb nog geen cijfer gehad.Maar hij was gewoon niet al te best.
Maar ik ga richting stad, daag!
Op de een of andere manier zou ik, op zo'n plek, veel meer uitgeven dan dat ik in de Oosterpoort of zo woonde...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:03 schreef Maharbal het volgende:
Ik studeer al jaren in Groningen, maar binnenkort verhuis ik ook naar Groningen, dus daarom meld ik me hier ook maar![]()
Ik ga in de Herestraat wonen![]()
Verven is klaar, laminaat is klaar....en maandag komt m'n verhuislift om al m'n spul door het raam te krijgen. Voor wie spektakel (kuch) wil, om 8.00 ben ik bezig voor The Body Shop / Rituals / Jack and Jones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |