Ik zat bij de provincie N-Hquote:
Ik bin venloos huurquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:23 schreef Anne het volgende:
Praote? Kalle heit det. Mer tippe is nog baeter.
Ich gebroek ze alle beiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:23 schreef Anne het volgende:
Hoi!quote:
Nietusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:38 schreef Gezicht het volgende:
TT is fout.![]()
Het moet zijn: "Wooh ver plat blieve kalle."
Doen we dat de volgende toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:38 schreef Gezicht het volgende:
TT is fout.![]()
Het moet zijn: "Wooh ver plat blieve kalle."
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Es ich dat zig dan is dat woar joah? [ afbeelding ]
Votloak dat ste bis.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Ik blief toch lekker Venloos PRAOTE!
Waat is doa te doan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao best waal, mer ich gaon noe nao Zitterd
Was maar 10 min rijden, en ik reed nog rustig ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heyjij bent snel thuis !
Ik ga nu slapen
En ik ben alweer wakker.quote:
Waarom post jij nagenoeg nooit in deze topics?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:23 schreef Anne het volgende:
Ik verwacht dat het voor mij ook een hele omschakeling zou betekenen. Voor sommige zaken in positieve zin, maar er zijn ook een heel aantal dingen waar ik niet echt op zit te wachten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben na een half jaar iig weer gillend weg gegaan uit de randstad
Uitslapen kijk ik ook echt naar uit. Al een aantal weken niet meer kunnen doen helaas.quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:48 schreef sproetjes het volgende:
Bwuuuuh daar gaan we weer.... Werkengelukkig maar tot 13.00 en morgen eindelijk uit slapen
![]()
Gooiemurge!quote:
quote:
Na heb geen spierpijn, wat ik wel verwachte eigenlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
yeahhhhhh
Disco fever op de markt was knullig....maar binnen bij Bloem des te gezelliger![]()
Ineens stond Ivo achter me, echte bikkel die toch kwam ondanks zijn spierpijn![]()
![]()
Vandaag lekker hangzondag en nu ffachter pc en daarna films kijken
Heeft mijn mini massage toch nut gehadquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Na heb geen spierpijn, wat ik wel verwachte eigenlijk
Ben je nog beschikbaar, want ik kan er ook wel een gebruiken na het voetballen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Heeft mijn mini massage toch nut gehad
Ik maak er geen gewoonte vanquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je nog beschikbaar, want ik kan er ook wel een gebruiken na het voetballen.
Hebse dich geamuseerdj gistere? Wat veur biestjes hebse?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:44 schreef Poeketje het volgende:
Mogguh.... uurtje wakker, beestjes verzorgd en ontbeten. Nu zorgen dat ik naar de mam ga om daar te poetsen en dan nog wat familiegraven weer opkalifateren.... zucht.... t leve geit neet altied euver reuskes....
Kun je wel leren invoegen op de snelweg en inparkeren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:44 schreef .ZilveR. het volgende:
Bah wat een saaie dag![]()
Tot nu toe alleen een ''rijlesje'' gehad naar Maaseik en terug, maarja zonder ander verkeer heb ik er natuurlijk geen fluit aan
Als er nauwelijks ander verkeer is, is invoegen ook geen spectaculaire aangelegenheidquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kun je wel leren invoegen op de snelweg en inparkeren.
ik wil ooooooooooookquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:25 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga Alice in wonderland op blue ray kijken nu![]()
vertel mij watquote:
Alexxxxx, luie zakquote:
lui! ?? Ik ging pas om 11 uur slapen, oelewapper!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Alexxxxx, luie zak!
Ik heb er al weer een complete dag werken op zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag ik hopen. Vandaag met voetballen was het erg benauwd en dat kwam de prestaties niet echt ten goedequote:Op zondag 22 augustus 2010 18:19 schreef sproetjes het volgende:
hopelijk is het wel minder benauwd straks
Woe köemse vanaaf sproeteköpke?quote:
echtquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Woe köemse vanaaf sproeteköpke?
Leuk om alle familie weer te zien. Hopelijk niet de laatste keerquote:
Oh, uut Echt, doa kom ich regelmoatig langs as ich over de A-twea scheur.quote:
Ich bin al de heale daag toes!quote:
Leren bankstel voor leuk zacht prijsje en goede kwaliteit. Wel kat gehad maar is ook maar 2de handsquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:09 schreef Poeketje het volgende:
Wat voor??? (ik heb alleen maar 2de hands en 1 3dehands (wel van binnen de familie))
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:05 schreef Poeketje het volgende:
Ivo,was hendig cool dat je toch gekomen bent!!!
Was gezellig in Bloem!
Dan mos se plat gaon kalle...quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:06 schreef Mss het volgende:
Na 3 maanden terug in Limburg, je trekt je bek open en iedereen roept 'HOLLANDER'
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:06 schreef Mss het volgende:
Na 3 maanden terug in Limburg, je trekt je bek open en iedereen roept 'HOLLANDER'
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:06 schreef Mss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht je van ... gooi t toch lekker bij t oud papierquote:
De transmobiel gebruik ik toch wel daadwerkelijk als naslagwerk hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:32 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Wat dacht je van ... gooi t toch lekker bij t oud papier.... meer ruimte voor dingen waar je misschien meer mee doet dan nog in je hele leven 5x in bladeren.
Naslagwerk waarvoor ihiiihih???quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De transmobiel gebruik ik toch wel daadwerkelijk als naslagwerk hoorEn is een erg gewild tijdschrft
eten
ik ben oprichter en voorzitter van een van de belangrijkste voertuigwebsites van het nederlands taalgebied, en ben bezig een vrachtwagen-encyclopedie samen te stellenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Naslagwerk waarvoor ihiiihih???
Smakelijk!!
In that case.... niet weggooien dusquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben oprichter en voorzitter van een van de belangrijkste voertuigwebsites van het nederlands taalgebied, en ben bezig een vrachtwagen-encyclopedie samen te stellen![]()
Dank je!
jij dacht dat ik libelles en donald duck en zo verzamel?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Poeketje het volgende:
[..]
In that case.... niet weggooien duswhahahaha...
Neeeeej, maar tijdschrrift is tijdschriftquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij dacht dat ik libelles en donald duck en zo verzamel?Allemaal vakbladen wat hier ligt hoor
Was ik ook totdat ik er echt bijna van over mijn nek ging....quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben verslaafd aan dat spel bubbles
Ja echt ergquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Was ik ook totdat ik er echt bijna van over mijn nek ging....
neuj... vertelquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja echt erg
Hebben jullie ook dat stuk gelezen over die overvaller in de USA ?
Nee?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja echt erg
Hebben jullie ook dat stuk gelezen over die overvaller in de USA ?
heb er speciaal een bibliotheek-kamer voorquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Neeeeej, maar tijdschrrift is tijdschrift... voor mij al snel oud papier hahahahha ik heb t niet zo op bewaren meer... vroeger wel.. alle prullaria..., maar nu niet meer...
Denk het ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef Poeketje het volgende:
hahahah lui en dom... ik denk dat dom toch echt overheerste
slaap lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:54 schreef Poeketje het volgende:
Ik ga richting bed..... morgen drukke en lange dag
Slaap lekker
haha valt me nu pas opquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef huize het volgende:
Twee keer nummer 74?
Ow enne hoi en doei
ik weet niet of TS dat inmiddels al gedaan heeft maar anders wel jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Haha, lol mij ook, aan laten passen door een mod?
Dat is niet slim. Dus je gaat er van uit dat het niets wordt nu?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:08 schreef postmortum het volgende:
godver net sollicitatie gehad en ik verpraatte me gewoon in het gesprek
Oei dat zuigt behoorlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:08 schreef postmortum het volgende:
godver net sollicitatie gehad en ik verpraatte me gewoon in het gesprek
Jup.quote:
ik kon vannacht totaal net slapenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup.
Eigenlijk wil ik er langer in liggen, maar het huis is zo'n zooitje nu, dat er een stemmetje in mijn hoofd komt van: "maak mij schoon.. maak mij schooooon.. "
jij bent dan ook al minstens 8 uren wakker... toen sliep ik nog nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Sistyria het volgende:
OMG slaap koppen
Ik heb mn tuin al van onkruid ontdaan en de pompoen plant terug gesnoeid omdat hij wel heeeeeeel erg groot geworden wasDe eerste pompoen is aan het rijpen
![]()
Cavia kooi is ook weer schoon, van alledrie de nageltjes geknipt.
Net ook twee soorten pompoen zaden besteld voor volgend jaar![]()
Ik heb nog maar een week vakantie, dus ik wil voluit luieren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Sistyria het volgende:
OMG slaap koppen
Ik heb mn tuin al van onkruid ontdaan en de pompoen plant terug gesnoeid omdat hij wel heeeeeeel erg groot geworden wasDe eerste pompoen is aan het rijpen
![]()
Cavia kooi is ook weer schoon, van alledrie de nageltjes geknipt.
Net ook twee soorten pompoen zaden besteld voor volgend jaar![]()
Sterkte man.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kon vannacht totaal net slapenpieker te veel... en s avonds en s nachts heb ik juist actieve en opruim buien
![]()
[..]
jij bent dan ook al minstens 8 uren wakker... toen sliep ik nog nietook al wilde ik dat wel graag
Ik was ook pas om 9 uur wakker hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kon vannacht totaal net slapenpieker te veel... en s avonds en s nachts heb ik juist actieve en opruim buien
![]()
[..]
jij bent dan ook al minstens 8 uren wakker... toen sliep ik nog nietook al wilde ik dat wel graag
en hoe smaakt deze dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:56 schreef Sistyria het volgende:
Nu heb ik twee x Buttercup (Orange Dawn) staan.
Spaghetti Squash (Small Wonder) en Patisson Cuc Pepo (Butter Scallop) zaden zijn besteld.
De grootste buttercup:
[ afbeelding ]
gelukkig is het dan toch goed gegaan petje afquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bedankt voor de succeswensen![]()
Ik kom net uit de meeting en alles is wel goed verlopen. Kreeg tijdens de lunch wel geen hap door mijn keel
Nu nog verschillende minor todo's die openstaan, maar dat moet wel allemaal goed gaan komen.
hm, volgens mn facebook updat had je 8 uur geledenop een foto van je gereageerdquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:57 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik was ook pas om 9 uur wakker hoor
Ben er ook echt blij mee, geeft me goede hoop voor de volgende deadline en daarna gaat het project echt van start.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:21 schreef Softfeel het volgende:
[..]
gelukkig is het dan toch goed gegaan petje af
Erg lekker! Als alle bolletjes groot worden zal ik ze moeten verloren.... Ik zal je dan waarschuwenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef Softfeel het volgende:
[..]
en hoe smaakt deze dan?
want die ken ik niet
dat doe ik via mn telefoon in bedquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hm, volgens mn facebook updat had je 8 uur geledenop een foto van je gereageerdvandaar dat ik dat dacht.. maar die zit er wel vaker naast
ja is goed ik ben benieuwd haha..quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:51 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Erg lekker! Als alle bolletjes groot worden zal ik ze moeten verloren.... Ik zal je dan waarschuwen
ooh die taart wil ik wel eens proevenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:05 schreef Sistyria het volgende:
roosteren met andere groente en aardappels, (thaise) soep of natuurlijk taart
pompoensoep ,mits pikant is zoooo lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:05 schreef Sistyria het volgende:
roosteren met andere groente en aardappels, (thaise) soep of natuurlijk taartik bedoeld net verkopen.... Stom woordenboek.
thaise is natuurlijk pikantquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
pompoensoep ,mits pikant is zoooo lekker
Oh klinkt goed! Weet je nog hoe we die maakte?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:17 schreef L.no het volgende:
Mijn moeder maakte vroeger vaak pannenkoeken van pompoen.
De goede oude tijd.
Nope, maar misschien ga ik een van deze dagen naar Limburg en dan vraag ik het haar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:22 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Oh klinkt goed! Weet je nog hoe we die maakte?
Pompoensoepquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
pompoensoep ,mits pikant is zoooo lekker
Wat is 7 en 8 december?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:39 schreef sproetjes het volgende:
I'm boreddddd... mn laatste week voordat ik echt met mn uren maken begin en weer 6 dagen per week ga werken... vanavond maar 1 uur, morgen een volle dag van 13 - 22... en dan vrijdag pas weer een uurtje... geloof dat ik maar ga proberen hoe het met hardlopen weer gaat deze week want, ondanks dat ik moet genieten van mn vrije tijd... kan ik niet stilzittenzullen wel kriebels voor 7 en 8 september zijn..
ben benieuwd hoe het gaat smakenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:45 schreef Sistyria het volgende:
lol ook goeiemorgen
Hmm ik heb net een recept gevonden met pompoen bloemen
Quesadilla!
Ga het zometeen klaarmaken
december niksquote:
Veel succes. Ik zal aan je denken als ik op vakantie ben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:01 schreef sproetjes het volgende:
[..]
december niks7 en 8 séptember zijn mijn groepsdynamische dagen bij de politie (2 dagen wat afbeulen, rernnen, roeien, moe maken, leiding geven etc etc) en krijg ik te horen of ik in januari of april 2011 mag starten aan de opleiding...
zou dit niet willen missen voor een vakantie, maargoed gaat dan ook om mn toekomst en een opleiding die ik graag wil volgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Veel succes. Ik zal aan je denken als ik op vakantie ben.
Lekker!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:50 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het gaat smaken
heb je wat over gelaten wil ook proevenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:45 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Lekker!
Al wil ik ze de volgende keer frituren
En zonde dat ik er al veel heb laten verwelken
Dan zal je tot morgen moeten wachten als de volgende lading bloemen opengaat, ik zou zeggen kom maar plukkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:46 schreef Softfeel het volgende:
[..]
heb je wat over gelaten wil ook proeven
ik pluk jij baktquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:48 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dan zal je tot morgen moeten wachten als de volgende lading bloemen opengaat, ik zou zeggen kom maar plukken
Hm ik ga het geloof ik druk krijgen met koken en bakkenquote:
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:59 schreef Softfeel het volgende:
Ooh zijn er zoveel gegaardigden dan haha
het water loopt me al in de mond bij de gedachte aan jouw sateh en chili... damn... zelden zulke lekkere dingen gegeten...quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:00 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja![]()
Meestal voor mijn sateh of chili....
Ja daar haalt een pannenkoek met frikadel het niet bijquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het water loopt me al in de mond bij de gedachte aan jouw sateh en chili... damn... zelden zulke lekkere dingen gegeten...
dar haalt alleen bananenijs uit een bepaald restaurant in Cochem het bij.. Verder niksquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:25 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja daar haalt een pannenkoek met frikadel het niet bij
Ah dat lust ik toch nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dar haalt alleen bananenijs uit een bepaald restaurant in Cochem het bij.. Verder niks
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Eethoek staat in mijn huis. Zaterdag bank ophalen en dan heb ik alles zo ongeveer.
Nice. Lijkt me ook wel tof om alles zo op te bouwen en in te richten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Eethoek staat in mijn huis. Zaterdag bank ophalen en dan heb ik alles zo ongeveer.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:25 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja daar haalt een pannenkoek met frikadel het niet bij
Is ook nog eens leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nice. Lijkt me ook wel tof om alles zo op te bouwen en in te richten.
quote:
ik woon her nu drie jaar, nieuw record!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:49 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze hebben mij iig gewaarschuwd om de komende jaren hier te blijven want ze helpen niet meer mee
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik woon her nu drie jaar, nieuw record!
maar wel gemiddeld elk jaar ALLES kunnen veranderen... een keer gaan samenwonen hier, en een keer haar er weer uit gekicked!
Jeeeeejquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
100 kilo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:58 schreef postmortum het volgende:
ik zou alexxx er ook uit kicken met zijn 100 kilo aan tijdschriften
wat eerst logeerkamer was, is o hara verzoek de ibibliotheek geworden, dus toen oest ze een paar weken op een matras op de vloer slapenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:12 schreef Poeketje het volgende:
ja, maar hij heeft haar eruit gekicked... Misschien om plaats te maken voor meer tijdschriften.
nou...dat zijn er al heel wat voor op 1 logeerbedquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:31 schreef Sistyria het volgende:
Alleen voor de mensen uit dit topic?
Ja, dan kan ik niet slapen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou...dat zijn er al heel wat voor op 1 logeerbed
Die vinden het ook leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
vraag dat ook even aan je ouders
ja, de rest moet gewoon bij mij in bedquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:31 schreef Sistyria het volgende:
Alleen voor de mensen uit dit topic?
Welke film?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:40 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga lekker ff friends kijken en daarna film
Ok. Ik ga eens door mijn DVD collectie spitten om te kijken welke film ik met vrouwlief ga kijken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
The Mist, die hebben we zaterdag oa gekocht
Dat word idd drukquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou...dat zijn er al heel wat voor op 1 logeerbed
zo land ik maar aan Alexxx zijn bilen mag zittenquote:
Van mij mag jequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
zo land ik maar aan Alexxx zijn bilen mag zitten
Errr...quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ja hoor, als je maar genoeg betaald mag er veel bij mij!
Dat komt omdat het bedtijd is. Voor mij in elk gevalquote:
En ik dacht altijd dat ik vroeg naar bed gingquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat komt omdat het bedtijd is. Voor mij in elk geval
hopelijk heb je die dan snellerquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:06 schreef Sistyria het volgende:
Uh ja... corset passen gaat wat stroef
Overbust is te groot(of mn tieten te klein).
Ruilen dus, en gelijk het missende corset ook een maat kleiner nemen.
Vroege dienst deze week he.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:11 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
En ik dacht altijd dat ik vroeg naar bed ging
quote:
's Moandigs half zeven, leefs nog get later
Rammelt de wekker mer doe hobs eine kater
Mit auge vol pupsje, kikse de kamer rondj
Doe veuls dich belabberd zoa krank wie ne hondj
Tot aan de woonsdig denkse:`"Ich drenk nooits mer beer"
Mer is 't dan vriedig, den zupse alweer
Hey hey hey hey hey hey hey
Naaa nanana nanananaaaa nananaaa nananaa
Ja idd....quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hopelijk heb je die dan sneller
als je stress krijgt van het wachten dan mag je je wel op mij afkuren, speel ik wel even je subjequote:
Is goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als je stress krijgt van het wachten dan mag je je wel op mij afkuren, speel ik wel even je subje
slaap lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:40 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Is goed![]()
(ook hopen dat die spullen snel binnen zijn trouwens...)
Anyway ik ben naar bedje toe! truste
jezus dat heb je vlug gedaan!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Thnx..... het is en blijft wel het UWV hèquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:09 schreef Softfeel het volgende:
goedemorgen iedereen..
veel succes dan vanmiddag.. het zal nu toch wel goed gaan
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Thnx..... het is en blijft wel het UWV hè
UWV, dat staat voor Uw Werk Verdwijnt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Thnx..... het is en blijft wel het UWV hè
Daar lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
UWV, dat staat voor Uw Werk Verdwijnt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou in beroep gaan, want je bent niet beter... en een bult ellende krijg je toch wel.
off to moeders verjaardag
Have fun en sterkte met het lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme, ik me fijn de wekker om 11 uur gezet om een beetje op tijd op te staan. Word ik net wakker.
ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme, ik me fijn de wekker om 11 uur gezet om een beetje op tijd op te staan. Word ik net wakker.
dank jequote:
Ik ben al eerder in beroep gegaan en dat heeft ook niet veel opgeleverd vandaar. Heb geen zin om weer een hoop advocaat kosten te betalenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef Softfeel het volgende:
Sis ik zal zeker in beroep gaan
want dat kan zomaar niet..
en natuurlijk gewoon aan blijven dringen bij uwv van regel mij maar wat
nee dan moet je het niet doen ben je alles kwijt aan een advocaat hmmquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:33 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik ben al eerder in beroep gegaan en dat heeft ook niet veel opgeleverd vandaar. Heb geen zin om weer een hoop advocaat kosten te betalen
Kzal morgen rechtsbijstand maar bellen dan.
Ik heb net een baan gehad via TempoTeam....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:34 schreef Softfeel het volgende:
[..]
nee dan moet je het niet doen ben je alles kwijt aan een advocaat hmm
en via uitzend bureau niets te vinden?
Ik sta nog steeds bij hun ingeschreven en ze weten van mn situatie af. Dus als er iets voorbij komt weet ik dat gelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef Softfeel het volgende:
ik zou gewoon proberen je weet maar nooit
en aangezien de arbeidsmarkt nu een beetje aantrekt zou ik het gewoon doen als ik jou was
Wat voor werk deed je en wat voor werk zoek je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik heb net een baan gehad via TempoTeam....
Er is heel moeilijk aan aangepast werk te komen vrees ik. Maar anders gaat het ook niet lukken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
och daar merkje toch vrij weinig van als je overdag slaapt
Ik heb helpdesk/IT werk gedaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je en wat voor werk zoek je?
werd direct afgewezenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is niet slim. Dus je gaat er van uit dat het niets wordt nu?
ja wat mijn foto niet allemaal teweeg brengt hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:49 schreef postmortum het volgende:
die kontdiscussie op de fb van tassie hahaha
vooral of een kont wel of niet al een x gebruikt isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja wat mijn foto niet allemaal teweeg brengt he
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
vooral of een kont wel of niet al een x gebruikt is
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik weet het
Maarja, ik ga eens koken
Ik heb wat gemistquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja wat mijn foto niet allemaal teweeg brengt he
Als ik mijn huisje opnieuw mocht inrichten, haalde ik ALLES bij de Ikea. Nu staat ook al 3kwart vol met Ikea, maar dan zou ik het mooier maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
zometeen bestek kopen bij de makrodaarna slapen want ben kapot
Gaat best snel en met wat geluk kan ik zaterdag de computerkast en bed opzetten daar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ik mijn huisje opnieuw mocht inrichten, haalde ik ALLES bij de Ikea. Nu staat ook al 3kwart vol met Ikea, maar dan zou ik het mooier maken.
Hoe vordert het trouwens in je huisje?
Nou het is het allemaal net niet. Maar als jij dat wel vindt dan is dat niet erg. Begrijp me niet verkeerd ik heb ook Ikea spul ertussendoor staan hoor. Bed en twee lacktafels voor de caven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:54 schreef Sistyria het volgende:
Hoezo echt spul? Ik ken zat mensen die hun meubels in een duurdere zaak hebben gekocht wat sneller kapot gaat of slijt dan mijn Ikea meubels.
Wat zijn cavenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:42 schreef Zak het volgende:
[..]
Nou het is het allemaal net niet. Maar als jij dat wel vindt dan is dat niet erg. Begrijp me niet verkeerd ik heb ook Ikea spul ertussendoor staan hoor. Bed en twee lacktafels voor de caven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |