quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Eethoek staat in mijn huis. Zaterdag bank ophalen en dan heb ik alles zo ongeveer.
Nice. Lijkt me ook wel tof om alles zo op te bouwen en in te richten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Eethoek staat in mijn huis. Zaterdag bank ophalen en dan heb ik alles zo ongeveer.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:25 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja daar haalt een pannenkoek met frikadel het niet bij
Is ook nog eens leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nice. Lijkt me ook wel tof om alles zo op te bouwen en in te richten.
quote:
ik woon her nu drie jaar, nieuw record!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:49 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze hebben mij iig gewaarschuwd om de komende jaren hier te blijven want ze helpen niet meer mee
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik woon her nu drie jaar, nieuw record!
maar wel gemiddeld elk jaar ALLES kunnen veranderen... een keer gaan samenwonen hier, en een keer haar er weer uit gekicked!
Jeeeeejquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
100 kilo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:58 schreef postmortum het volgende:
ik zou alexxx er ook uit kicken met zijn 100 kilo aan tijdschriften
wat eerst logeerkamer was, is o hara verzoek de ibibliotheek geworden, dus toen oest ze een paar weken op een matras op de vloer slapenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:12 schreef Poeketje het volgende:
ja, maar hij heeft haar eruit gekicked... Misschien om plaats te maken voor meer tijdschriften.
nou...dat zijn er al heel wat voor op 1 logeerbedquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:31 schreef Sistyria het volgende:
Alleen voor de mensen uit dit topic?
Ja, dan kan ik niet slapen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou...dat zijn er al heel wat voor op 1 logeerbed
Die vinden het ook leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
vraag dat ook even aan je ouders
ja, de rest moet gewoon bij mij in bedquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:31 schreef Sistyria het volgende:
Alleen voor de mensen uit dit topic?
Welke film?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:40 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga lekker ff friends kijken en daarna film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |