Oh klinkt goed! Weet je nog hoe we die maakte?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:17 schreef L.no het volgende:
Mijn moeder maakte vroeger vaak pannenkoeken van pompoen.
De goede oude tijd.
Nope, maar misschien ga ik een van deze dagen naar Limburg en dan vraag ik het haar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:22 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Oh klinkt goed! Weet je nog hoe we die maakte?
Pompoensoepquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
pompoensoep ,mits pikant is zoooo lekker
Wat is 7 en 8 december?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:39 schreef sproetjes het volgende:
I'm boreddddd... mn laatste week voordat ik echt met mn uren maken begin en weer 6 dagen per week ga werken... vanavond maar 1 uur, morgen een volle dag van 13 - 22... en dan vrijdag pas weer een uurtje... geloof dat ik maar ga proberen hoe het met hardlopen weer gaat deze week want, ondanks dat ik moet genieten van mn vrije tijd... kan ik niet stilzittenzullen wel kriebels voor 7 en 8 september zijn..
ben benieuwd hoe het gaat smakenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:45 schreef Sistyria het volgende:
lol ook goeiemorgen
Hmm ik heb net een recept gevonden met pompoen bloemen
Quesadilla!
Ga het zometeen klaarmaken
december niksquote:
Veel succes. Ik zal aan je denken als ik op vakantie ben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:01 schreef sproetjes het volgende:
[..]
december niks7 en 8 séptember zijn mijn groepsdynamische dagen bij de politie (2 dagen wat afbeulen, rernnen, roeien, moe maken, leiding geven etc etc) en krijg ik te horen of ik in januari of april 2011 mag starten aan de opleiding...
zou dit niet willen missen voor een vakantie, maargoed gaat dan ook om mn toekomst en een opleiding die ik graag wil volgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Veel succes. Ik zal aan je denken als ik op vakantie ben.
Lekker!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:50 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het gaat smaken
heb je wat over gelaten wil ook proevenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:45 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Lekker!
Al wil ik ze de volgende keer frituren
En zonde dat ik er al veel heb laten verwelken
Dan zal je tot morgen moeten wachten als de volgende lading bloemen opengaat, ik zou zeggen kom maar plukkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:46 schreef Softfeel het volgende:
[..]
heb je wat over gelaten wil ook proeven
ik pluk jij baktquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:48 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dan zal je tot morgen moeten wachten als de volgende lading bloemen opengaat, ik zou zeggen kom maar plukken
Hm ik ga het geloof ik druk krijgen met koken en bakkenquote:
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:59 schreef Softfeel het volgende:
Ooh zijn er zoveel gegaardigden dan haha
het water loopt me al in de mond bij de gedachte aan jouw sateh en chili... damn... zelden zulke lekkere dingen gegeten...quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:00 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja![]()
Meestal voor mijn sateh of chili....
Ja daar haalt een pannenkoek met frikadel het niet bijquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het water loopt me al in de mond bij de gedachte aan jouw sateh en chili... damn... zelden zulke lekkere dingen gegeten...
dar haalt alleen bananenijs uit een bepaald restaurant in Cochem het bij.. Verder niksquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:25 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja daar haalt een pannenkoek met frikadel het niet bij
Ah dat lust ik toch nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dar haalt alleen bananenijs uit een bepaald restaurant in Cochem het bij.. Verder niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |