Thnx..... het is en blijft wel het UWV hèquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:09 schreef Softfeel het volgende:
goedemorgen iedereen..
veel succes dan vanmiddag.. het zal nu toch wel goed gaan
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Thnx..... het is en blijft wel het UWV hè
UWV, dat staat voor Uw Werk Verdwijnt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Thnx..... het is en blijft wel het UWV hè
Daar lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
UWV, dat staat voor Uw Werk Verdwijnt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou in beroep gaan, want je bent niet beter... en een bult ellende krijg je toch wel.
off to moeders verjaardag
Have fun en sterkte met het lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme, ik me fijn de wekker om 11 uur gezet om een beetje op tijd op te staan. Word ik net wakker.
ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme, ik me fijn de wekker om 11 uur gezet om een beetje op tijd op te staan. Word ik net wakker.
dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |