Oei dat zuigt behoorlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:08 schreef postmortum het volgende:
godver net sollicitatie gehad en ik verpraatte me gewoon in het gesprek
Jup.quote:
ik kon vannacht totaal net slapenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup.
Eigenlijk wil ik er langer in liggen, maar het huis is zo'n zooitje nu, dat er een stemmetje in mijn hoofd komt van: "maak mij schoon.. maak mij schooooon.. "
jij bent dan ook al minstens 8 uren wakker... toen sliep ik nog nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Sistyria het volgende:
OMG slaap koppen
Ik heb mn tuin al van onkruid ontdaan en de pompoen plant terug gesnoeid omdat hij wel heeeeeeel erg groot geworden wasDe eerste pompoen is aan het rijpen
![]()
Cavia kooi is ook weer schoon, van alledrie de nageltjes geknipt.
Net ook twee soorten pompoen zaden besteld voor volgend jaar![]()
Ik heb nog maar een week vakantie, dus ik wil voluit luieren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Sistyria het volgende:
OMG slaap koppen
Ik heb mn tuin al van onkruid ontdaan en de pompoen plant terug gesnoeid omdat hij wel heeeeeeel erg groot geworden wasDe eerste pompoen is aan het rijpen
![]()
Cavia kooi is ook weer schoon, van alledrie de nageltjes geknipt.
Net ook twee soorten pompoen zaden besteld voor volgend jaar![]()
Sterkte man.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kon vannacht totaal net slapenpieker te veel... en s avonds en s nachts heb ik juist actieve en opruim buien
![]()
[..]
jij bent dan ook al minstens 8 uren wakker... toen sliep ik nog nietook al wilde ik dat wel graag
Ik was ook pas om 9 uur wakker hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kon vannacht totaal net slapenpieker te veel... en s avonds en s nachts heb ik juist actieve en opruim buien
![]()
[..]
jij bent dan ook al minstens 8 uren wakker... toen sliep ik nog nietook al wilde ik dat wel graag
en hoe smaakt deze dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:56 schreef Sistyria het volgende:
Nu heb ik twee x Buttercup (Orange Dawn) staan.
Spaghetti Squash (Small Wonder) en Patisson Cuc Pepo (Butter Scallop) zaden zijn besteld.
De grootste buttercup:
[ afbeelding ]
gelukkig is het dan toch goed gegaan petje afquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bedankt voor de succeswensen![]()
Ik kom net uit de meeting en alles is wel goed verlopen. Kreeg tijdens de lunch wel geen hap door mijn keel
Nu nog verschillende minor todo's die openstaan, maar dat moet wel allemaal goed gaan komen.
hm, volgens mn facebook updat had je 8 uur geledenop een foto van je gereageerdquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:57 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik was ook pas om 9 uur wakker hoor
Ben er ook echt blij mee, geeft me goede hoop voor de volgende deadline en daarna gaat het project echt van start.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:21 schreef Softfeel het volgende:
[..]
gelukkig is het dan toch goed gegaan petje af
Erg lekker! Als alle bolletjes groot worden zal ik ze moeten verloren.... Ik zal je dan waarschuwenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef Softfeel het volgende:
[..]
en hoe smaakt deze dan?
want die ken ik niet
dat doe ik via mn telefoon in bedquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hm, volgens mn facebook updat had je 8 uur geledenop een foto van je gereageerdvandaar dat ik dat dacht.. maar die zit er wel vaker naast
ja is goed ik ben benieuwd haha..quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:51 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Erg lekker! Als alle bolletjes groot worden zal ik ze moeten verloren.... Ik zal je dan waarschuwen
ooh die taart wil ik wel eens proevenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:05 schreef Sistyria het volgende:
roosteren met andere groente en aardappels, (thaise) soep of natuurlijk taart
pompoensoep ,mits pikant is zoooo lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:05 schreef Sistyria het volgende:
roosteren met andere groente en aardappels, (thaise) soep of natuurlijk taartik bedoeld net verkopen.... Stom woordenboek.
thaise is natuurlijk pikantquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
pompoensoep ,mits pikant is zoooo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |