Wat dacht je van ... gooi t toch lekker bij t oud papierquote:
De transmobiel gebruik ik toch wel daadwerkelijk als naslagwerk hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:32 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Wat dacht je van ... gooi t toch lekker bij t oud papier.... meer ruimte voor dingen waar je misschien meer mee doet dan nog in je hele leven 5x in bladeren.
Naslagwerk waarvoor ihiiihih???quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De transmobiel gebruik ik toch wel daadwerkelijk als naslagwerk hoorEn is een erg gewild tijdschrft
eten
ik ben oprichter en voorzitter van een van de belangrijkste voertuigwebsites van het nederlands taalgebied, en ben bezig een vrachtwagen-encyclopedie samen te stellenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:35 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Naslagwerk waarvoor ihiiihih???
Smakelijk!!
In that case.... niet weggooien dusquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben oprichter en voorzitter van een van de belangrijkste voertuigwebsites van het nederlands taalgebied, en ben bezig een vrachtwagen-encyclopedie samen te stellen![]()
Dank je!
jij dacht dat ik libelles en donald duck en zo verzamel?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:44 schreef Poeketje het volgende:
[..]
In that case.... niet weggooien duswhahahaha...
Neeeeej, maar tijdschrrift is tijdschriftquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij dacht dat ik libelles en donald duck en zo verzamel?Allemaal vakbladen wat hier ligt hoor
Was ik ook totdat ik er echt bijna van over mijn nek ging....quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben verslaafd aan dat spel bubbles
Ja echt ergquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Was ik ook totdat ik er echt bijna van over mijn nek ging....
neuj... vertelquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja echt erg
Hebben jullie ook dat stuk gelezen over die overvaller in de USA ?
Nee?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja echt erg
Hebben jullie ook dat stuk gelezen over die overvaller in de USA ?
heb er speciaal een bibliotheek-kamer voorquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Neeeeej, maar tijdschrrift is tijdschrift... voor mij al snel oud papier hahahahha ik heb t niet zo op bewaren meer... vroeger wel.. alle prullaria..., maar nu niet meer...
Denk het ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef Poeketje het volgende:
hahahah lui en dom... ik denk dat dom toch echt overheerste
slaap lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:54 schreef Poeketje het volgende:
Ik ga richting bed..... morgen drukke en lange dag
Slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |