Ik ben al eerder in beroep gegaan en dat heeft ook niet veel opgeleverd vandaar. Heb geen zin om weer een hoop advocaat kosten te betalenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef Softfeel het volgende:
Sis ik zal zeker in beroep gaan
want dat kan zomaar niet..
en natuurlijk gewoon aan blijven dringen bij uwv van regel mij maar wat
nee dan moet je het niet doen ben je alles kwijt aan een advocaat hmmquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:33 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik ben al eerder in beroep gegaan en dat heeft ook niet veel opgeleverd vandaar. Heb geen zin om weer een hoop advocaat kosten te betalen
Kzal morgen rechtsbijstand maar bellen dan.
Ik heb net een baan gehad via TempoTeam....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:34 schreef Softfeel het volgende:
[..]
nee dan moet je het niet doen ben je alles kwijt aan een advocaat hmm
en via uitzend bureau niets te vinden?
Ik sta nog steeds bij hun ingeschreven en ze weten van mn situatie af. Dus als er iets voorbij komt weet ik dat gelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef Softfeel het volgende:
ik zou gewoon proberen je weet maar nooit
en aangezien de arbeidsmarkt nu een beetje aantrekt zou ik het gewoon doen als ik jou was
Wat voor werk deed je en wat voor werk zoek je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik heb net een baan gehad via TempoTeam....
Er is heel moeilijk aan aangepast werk te komen vrees ik. Maar anders gaat het ook niet lukken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
och daar merkje toch vrij weinig van als je overdag slaapt
Ik heb helpdesk/IT werk gedaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je en wat voor werk zoek je?
werd direct afgewezenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is niet slim. Dus je gaat er van uit dat het niets wordt nu?
ja wat mijn foto niet allemaal teweeg brengt hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:49 schreef postmortum het volgende:
die kontdiscussie op de fb van tassie hahaha
vooral of een kont wel of niet al een x gebruikt isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja wat mijn foto niet allemaal teweeg brengt he
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
vooral of een kont wel of niet al een x gebruikt is
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik weet het
Maarja, ik ga eens koken
Ik heb wat gemistquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja wat mijn foto niet allemaal teweeg brengt he
Als ik mijn huisje opnieuw mocht inrichten, haalde ik ALLES bij de Ikea. Nu staat ook al 3kwart vol met Ikea, maar dan zou ik het mooier maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
zometeen bestek kopen bij de makrodaarna slapen want ben kapot
Gaat best snel en met wat geluk kan ik zaterdag de computerkast en bed opzetten daar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ik mijn huisje opnieuw mocht inrichten, haalde ik ALLES bij de Ikea. Nu staat ook al 3kwart vol met Ikea, maar dan zou ik het mooier maken.
Hoe vordert het trouwens in je huisje?
Nou het is het allemaal net niet. Maar als jij dat wel vindt dan is dat niet erg. Begrijp me niet verkeerd ik heb ook Ikea spul ertussendoor staan hoor. Bed en twee lacktafels voor de caven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:54 schreef Sistyria het volgende:
Hoezo echt spul? Ik ken zat mensen die hun meubels in een duurdere zaak hebben gekocht wat sneller kapot gaat of slijt dan mijn Ikea meubels.
Wat zijn cavenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:42 schreef Zak het volgende:
[..]
Nou het is het allemaal net niet. Maar als jij dat wel vindt dan is dat niet erg. Begrijp me niet verkeerd ik heb ook Ikea spul ertussendoor staan hoor. Bed en twee lacktafels voor de caven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |