Ik zat bij de provincie N-Hquote:
Ik bin venloos huurquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:23 schreef Anne het volgende:
Praote? Kalle heit det. Mer tippe is nog baeter.
Ich gebroek ze alle beiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:23 schreef Anne het volgende:
Hoi!quote:
Nietusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:38 schreef Gezicht het volgende:
TT is fout.![]()
Het moet zijn: "Wooh ver plat blieve kalle."
Doen we dat de volgende toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:38 schreef Gezicht het volgende:
TT is fout.![]()
Het moet zijn: "Wooh ver plat blieve kalle."
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Es ich dat zig dan is dat woar joah? [ afbeelding ]
Votloak dat ste bis.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Ik blief toch lekker Venloos PRAOTE!
Waat is doa te doan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao best waal, mer ich gaon noe nao Zitterd
Was maar 10 min rijden, en ik reed nog rustig ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heyjij bent snel thuis !
Ik ga nu slapen
En ik ben alweer wakker.quote:
Waarom post jij nagenoeg nooit in deze topics?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:23 schreef Anne het volgende:
Ik verwacht dat het voor mij ook een hele omschakeling zou betekenen. Voor sommige zaken in positieve zin, maar er zijn ook een heel aantal dingen waar ik niet echt op zit te wachten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben na een half jaar iig weer gillend weg gegaan uit de randstad
Uitslapen kijk ik ook echt naar uit. Al een aantal weken niet meer kunnen doen helaas.quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:48 schreef sproetjes het volgende:
Bwuuuuh daar gaan we weer.... Werkengelukkig maar tot 13.00 en morgen eindelijk uit slapen
![]()
Gooiemurge!quote:
quote:
Na heb geen spierpijn, wat ik wel verwachte eigenlijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
yeahhhhhh
Disco fever op de markt was knullig....maar binnen bij Bloem des te gezelliger![]()
Ineens stond Ivo achter me, echte bikkel die toch kwam ondanks zijn spierpijn![]()
![]()
Vandaag lekker hangzondag en nu ffachter pc en daarna films kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |