Heeft mijn mini massage toch nut gehadquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Na heb geen spierpijn, wat ik wel verwachte eigenlijk
Ben je nog beschikbaar, want ik kan er ook wel een gebruiken na het voetballen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Heeft mijn mini massage toch nut gehad
Ik maak er geen gewoonte vanquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je nog beschikbaar, want ik kan er ook wel een gebruiken na het voetballen.
Hebse dich geamuseerdj gistere? Wat veur biestjes hebse?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:44 schreef Poeketje het volgende:
Mogguh.... uurtje wakker, beestjes verzorgd en ontbeten. Nu zorgen dat ik naar de mam ga om daar te poetsen en dan nog wat familiegraven weer opkalifateren.... zucht.... t leve geit neet altied euver reuskes....
Kun je wel leren invoegen op de snelweg en inparkeren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:44 schreef .ZilveR. het volgende:
Bah wat een saaie dag![]()
Tot nu toe alleen een ''rijlesje'' gehad naar Maaseik en terug, maarja zonder ander verkeer heb ik er natuurlijk geen fluit aan
Als er nauwelijks ander verkeer is, is invoegen ook geen spectaculaire aangelegenheidquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kun je wel leren invoegen op de snelweg en inparkeren.
ik wil ooooooooooookquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:25 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga Alice in wonderland op blue ray kijken nu![]()
vertel mij watquote:
Alexxxxx, luie zakquote:
lui! ?? Ik ging pas om 11 uur slapen, oelewapper!quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Alexxxxx, luie zak!
Ik heb er al weer een complete dag werken op zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |