Ok. Ik ga eens door mijn DVD collectie spitten om te kijken welke film ik met vrouwlief ga kijken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
The Mist, die hebben we zaterdag oa gekocht
Dat word idd drukquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou...dat zijn er al heel wat voor op 1 logeerbed
zo land ik maar aan Alexxx zijn bilen mag zittenquote:
Van mij mag jequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
zo land ik maar aan Alexxx zijn bilen mag zitten
Errr...quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ja hoor, als je maar genoeg betaald mag er veel bij mij!
Dat komt omdat het bedtijd is. Voor mij in elk gevalquote:
En ik dacht altijd dat ik vroeg naar bed gingquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat komt omdat het bedtijd is. Voor mij in elk geval
hopelijk heb je die dan snellerquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:06 schreef Sistyria het volgende:
Uh ja... corset passen gaat wat stroef
Overbust is te groot(of mn tieten te klein).
Ruilen dus, en gelijk het missende corset ook een maat kleiner nemen.
Vroege dienst deze week he.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:11 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
En ik dacht altijd dat ik vroeg naar bed ging
quote:
's Moandigs half zeven, leefs nog get later
Rammelt de wekker mer doe hobs eine kater
Mit auge vol pupsje, kikse de kamer rondj
Doe veuls dich belabberd zoa krank wie ne hondj
Tot aan de woonsdig denkse:`"Ich drenk nooits mer beer"
Mer is 't dan vriedig, den zupse alweer
Hey hey hey hey hey hey hey
Naaa nanana nanananaaaa nananaaa nananaa
Ja idd....quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hopelijk heb je die dan sneller
als je stress krijgt van het wachten dan mag je je wel op mij afkuren, speel ik wel even je subjequote:
Is goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als je stress krijgt van het wachten dan mag je je wel op mij afkuren, speel ik wel even je subje
slaap lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:40 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Is goed![]()
(ook hopen dat die spullen snel binnen zijn trouwens...)
Anyway ik ben naar bedje toe! truste
jezus dat heb je vlug gedaan!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Eethoek staat in mijn huis. Zaterdag bank ophalen en dan heb ik alles zo ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |