Waffle | donderdag 27 mei 2010 @ 20:33 |
![]() Vorige delen: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 Openingsposts van de Grands Prix van het seizoen 2010: 2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix 2010 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix #1 2010 Formula 1 Petronas Malaysian Prix #1 2010 Formula 1 Chinese Grand Prix #1 F1 Grand Prix Istanbul Park Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen seizoen 2009: 2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix 2009 Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix Grand Prix China 17-19 april 2009: Part one 2009 Formula1 Gulf Air Bahrain Grand Prix - Sakhir Grand Prix van Spanje 2009 Formula1 Grand Prix de Monaco 2009 2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix 2009 Formula 1 Santander British Grand Prix 2009 Formula 1 Santander German Grand Prix 2009 Formula 1 ING Hungarian Grand Prix 2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe 2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix 2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia 2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix 2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix 2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil 2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix Eindstanden 2009 Eindstanden F1-kampioenschap Teams: - McLaren - Ferrari - BMW Sauber - Renault - Scuderia Toro Rosso - Red Bull Racing - Williams - Mercedes GP - Force India - Campos Meta 1 - Lotus F1 Racing - Virgin Racing - US F1 Team (US F1 racet niet in 2010) - Stefan GP (StefanGP racet niet in 2010) Wie staan er in 2010 aan de start McLaren 01. Jenson Button WDC 2009 02. Lewis Hamilton Mercedes GP WCC 2009 als BrawnGP 03. Michael Schumacher 04. Nico Rosberg Red Bull Racing 05. Sebastian Vettel 06. Mark Webber Ferrari 07. Felipe Massa 08. Fernando Alonso Williams 09. Rubens Barrichello 10. Nico Hülkenberg Renault 11. Robert Kubica 12. Vitaly Petrov Force India 14. Adrian Sutil 15. Vitantonio Liuzzi Scuderia Toro Rosso 16. Sébastien Buemi 17. Jaime Alguersuari Lotus F1 Racing 18. Jarno Trulli 19. Heikki Kovalainen HRT F1 Team 20. Karun Chandhok 21. Bruno Senna Sauber 22. Pedro de la Rosa 23. Kamui Kobayashi Virgin Racing 24. Timo Glock 25. Lucas di Grassi Voor meer info zie het [F1] Silly season 2010 Topic en de voorlopige entry list van de FIA. F1 nieuws portal: - FOK!sport, Formule 1-gedeelte - NewsNow - NewsNow NL - Formule1.nl - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - Autosport.com Onze boyz (nu of vroeger in F1 actief): - Ho-Pin Tung (Formule 1: testrijder bij Renault; GP2) - Christijan Albers (ooit coureur bij Minardi en Spyker; Le Mans Series) - Robert Doornbos (ooit testrijder voor Red Bull Racing (2006); racecoureur Minardi F1 Team (vanaf de GP van Hockenheim, Duitsland, 2005); officieel test- en reservecoureur voor Jordan GP F1 (2005); IndyCars (vanaf 2009)) Zie verder het topic over Nederlandse Talenten Official F1 Sites: - The Official Formula 1 Site - FIA - Live Timing (F1.com) Sporting Regulations - [pdf] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 11.02.2010 showing alterations Technical Regulations 2009/2010 - [pdf] 2010 F1 Technical Regulations - published on 11.02.2010 showing alterations Gerelateerde reguleringen O.a. apendices, zie Regulations pagina van FIA Testschema ![]() De kalender voor 2010 met 19 races ![]() Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009 Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd. Artikel 1 Artikel 2 over KERS (Duitstalig) Artikel 1 BBC Tv-gids voor BBC One. Overzicht van Upcoming Formula 1 Events. Denk aan het uur verschil met Engeland! ![]() FOK!sport F1-gedeelte FOK! Formule 1-manager 2010 De OP is hier te vinden | |
Waffle | donderdag 27 mei 2010 @ 20:34 |
Aangezien hij nog steeds niet was gemaakt, heb ik maar eens de startpost gemaakt. Zal alle linkjes nog wel even updaten. EDIT: Moeten we de OP niet eens gaan opfrissen of zo? Al die links naar grand prix van vorig jaar, KERS, tests die al lang geweest zijn, etc. | |
Automatic_Rock | donderdag 27 mei 2010 @ 20:46 |
tvp ![]() | |
Roberto258 | donderdag 27 mei 2010 @ 20:50 |
quote: | |
Tarabass | donderdag 27 mei 2010 @ 21:18 |
quote: | |
Trystar | donderdag 27 mei 2010 @ 21:20 |
quote: | |
Schunckelstar | donderdag 27 mei 2010 @ 21:38 |
quote: | |
Glijdt_licht | donderdag 27 mei 2010 @ 22:33 |
![]() ![]() verkapte TVP | |
nils7 | donderdag 27 mei 2010 @ 22:58 |
Tvp | |
vosss | vrijdag 28 mei 2010 @ 00:16 |
Is dit een Tilke-fantopic? Indien ja dan reageer ik pas weer in deel 75 ![]() | |
Tarado | vrijdag 28 mei 2010 @ 00:23 |
![]() | |
vosss | vrijdag 28 mei 2010 @ 00:25 |
Hoe lang doet Olav eik al het commentaar? Ik kan me van een aantal jaren geleden herinneren dat hij toen volgens mij zijn 300ste GP deed. Dat Ferrari er maar pak hem beet nu pas 2,5 keer zoveel heeft verbaasd me eik wel een beetje ![]() | |
Peterselieman | vrijdag 28 mei 2010 @ 00:46 |
Het racetopic: 2010 Formula 1 Turkish Grand Prix #1 | |
Peterselieman | vrijdag 28 mei 2010 @ 00:46 |
quote:Vroegah hadden we niet zoveel races he ![]() | |
Burnie88 | vrijdag 28 mei 2010 @ 01:11 |
TVP - FUCK TILKE! | |
Sally | vrijdag 28 mei 2010 @ 07:21 |
Geen commentaar-meeleesdinges. | |
Automatic_Rock | vrijdag 28 mei 2010 @ 07:41 |
quote:Ik weet niet of er Tilke fans zijn?? Volgens mij zijn er alleen maar Tilke haters, en mensen met gezond verstand. ![]() | |
sasquatsch | vrijdag 28 mei 2010 @ 11:22 |
quote:Hebben ze er toch een paar gemist. Volgens mij is Turkije de 827ste officiële F1 Grand Prix. | |
vosss | vrijdag 28 mei 2010 @ 11:33 |
quote:WTF gek, heb je ze geteld ![]() | |
Peterselieman | vrijdag 28 mei 2010 @ 11:41 |
quote:Klopt. Ikzelf denk dat je het grootste deel van het verschil kunt verklaren door het niet deelnemen aan de Indianapolis 500 die ook tijdenlang deel van de kalender heeft uitgemaakt. Daarnaast heeft Ferrari in het eerste seizoen nog 2 races gemist. | |
Aresdreams | vrijdag 28 mei 2010 @ 12:13 |
quote:geloof dat ie dat sinds 1992 doet, daarnaast zijn de laatste jaren er steeds meer GPs per jaar bij gekomen, waardoor de teller ook wat harder gaat. | |
sasquatsch | vrijdag 28 mei 2010 @ 12:42 |
quote:I know! Even uit mijn hoofd 9 Indy 500's (in '52 deed Ascari wel mee), 2 races in 1950 en 1 race in 1961 (na de dood van Wolfgang von Trips). Dan mis ik er nog steeds 15. En dan maakt het nog uit hoe je telt. Een heel weekend, of alleen de races (in 1982 deed Ferrari na de dood van Villeneuve ook niet mee aan de race in België). [ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 28-05-2010 13:06:36 ] | |
Peterselieman | vrijdag 28 mei 2010 @ 13:00 |
Ferrari heeft 11x de Indy 500 gemist, 2x de GP van Groot-Brittannië, 3x de GP van de VS, 2x die van Zuid-Afrika, 1x die van Mexico, 1x die van Monaco, 2x die van Duitsland, 1x Nederland, 1x Oostenrijk, 1x België, 1x Zwitserland en 1x die van Frankrijk. Niet starten en niet kwalificeren is hierin meegerekend. http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_Grand_Prix_results | |
sasquatsch | vrijdag 28 mei 2010 @ 13:21 |
quote:Ik kom tot een paar minder (22) . 9X Indy 500 (wel in 1952 en 1956 (DNQ)), 1950 (GBR), 1960 (VS), 1961 (VS), 1962 (FRA, VS, ZA), 1966 (MEX), 1967 (ZA), 1968 (MON), 1969 (DUI), 1973 (NED, DUI), 1976 (OOS). Verder kom ik niet. De DNS in dat lijstje zie ik niet als niet meegedaan. Ferrari was wel degelijk aanwezig, maar startte door omstandigheden (ongevallen, blessures) niet in de race. Blijkbaar ziet Ferrari dit als niet meegedaan. En dan nog even wat statistieken over Ferrari quote: | |
M.Melandri | vrijdag 28 mei 2010 @ 13:39 |
Leukste baan van tilke is toch wel Valencia denk ik ![]() | |
ColtZ40 | vrijdag 28 mei 2010 @ 13:56 |
quote:de baan waar inhalen onmogenlijk is? | |
M.Melandri | vrijdag 28 mei 2010 @ 14:23 |
quote:ja, wat een vreselijk circuit zeg ![]() | |
Peterselieman | vrijdag 28 mei 2010 @ 17:29 |
quote:Daar heeft hij slechts een klein deel van het circuit mogen tekenen. De rest lag al bij voorbaat vast | |
Fir3fly | zaterdag 29 mei 2010 @ 14:25 |
Ik vind Turkije echt een fantastische baan ![]() | |
Sobraine | zaterdag 29 mei 2010 @ 23:06 |
quote:Is het ook. ![]() | |
Schunckelstar | zondag 30 mei 2010 @ 00:24 |
quote: ![]() jammer alleen dat er daar niemand op een gp zit te wachten (of er geen geld voor hebben) ![]() | |
Fir3fly | zondag 30 mei 2010 @ 00:34 |
quote:Ik denk ook dat dat voor het grootste gebrek aan sfeer zorgt. Stel je eens voor als je zo'n baan bijvoorbeeld in Nederland zou hebben, met alle tribunes vol enzo. Volgens mij wordt de hele GP daar leuker van. | |
Tarado | zondag 30 mei 2010 @ 00:40 |
Michelin in last-ditch bid to land deal By Jonathan Noble Saturday, May 29th 2010, 17:14 GMT quote:autosport.com | |
bodylotion | zondag 30 mei 2010 @ 13:56 |
tvp | |
Googolplexian | zondag 30 mei 2010 @ 14:35 |
tvp | |
sasquatsch | maandag 31 mei 2010 @ 09:26 |
quote:Dat was dus met Michelin ![]() | |
nils7 | maandag 31 mei 2010 @ 13:07 |
quote:Dat is dus een klus voor "THE A team" omdat ding op te scheppen op een boot en dan te droppen bij europoort ;-) | |
Atreidez | maandag 31 mei 2010 @ 13:31 |
http://twitpic.com/1sq1od Wat een gedoe nog bij Red Bull met dat beschermen van hun ontwerp. Dit was nog op de startgrid natuurlijk, maar is dat niet een beetje overdreven zo? | |
Ermanon | maandag 31 mei 2010 @ 13:40 |
quote:Ach, zolang ze elkaar van de baan af kegelen mogen zij ervoor zo raar doen als ze willen ![]() Laten ze maar eerder hun rijders de auto beschermen in plaats van de mechanicans ![]() | |
Tarado | maandag 31 mei 2010 @ 13:51 |
Die hele affaire van gisteren met die Marko meteen het vingertje naar Webber wijzend doet RBR wel een stukje in mijn achting zakken. | |
Sally | maandag 31 mei 2010 @ 14:28 |
quote:Ach, Vettel verwachtte blijkbaar dat Webster opzij zou gaan (ik heb hier gelezen dat het team dat aan Vettel had gezegd, maar vergeten was te vertellen aan Webber). | |
Tarado | maandag 31 mei 2010 @ 14:34 |
quote:Dat mogen ze niet zeggen want dat zou teamorders betekenen, misschien was het in code waarvan bij Webber de sleutel ontbrak ![]() | |
Sally | maandag 31 mei 2010 @ 14:44 |
quote:Hahaha. ![]() Nee, ik denk andersom: Vettel had het wel begrepen, maar Webber niet... Vettel verwachtte immers (m.i.) dat z'n teamgenoot wat meer opzij zou gaan ![]() | |
Atreidez | maandag 31 mei 2010 @ 14:47 |
Alsof Webber opzij zou gaan als ze hem dat gingen vragen ![]() http://www.autosport.com/news/report.php/id/84050 | |
Tarado | maandag 31 mei 2010 @ 14:54 |
quote:Ik bedoel precies hetzelfde als jij, Webber had niet de sleutel van de code maw hij ging niet opzij terwijl Vettel dat wel verwachtte ![]() | |
M.Melandri | maandag 31 mei 2010 @ 17:08 |
quote:Vettel is duidelijk nr 1 binnen het team, hoef je alleen maar naar de pitstopwindows van beide rijders te kijken. Logisch dat ze hem niet laten vallen. | |
bodylotion | maandag 31 mei 2010 @ 18:36 |
Iedereen weet dat Webber NIET opzij gaat. En Vettel weet dat als geen ander. Door Webber's sterke optreden is de nummer één status van Vettel opeens een stuk minder geworden, en hij lijkt daar nu aan onderdoor te gaan. Hetzelfde wat Webber in het begin van het seizoen had. | |
Tarado | maandag 31 mei 2010 @ 19:08 |
grappig wat Hamilton over Vettel zegt; Hamilton, who took his first win of the year, sided with Webber and said: "I am very surprised with the move Vettel did. quote: | |
Googolplexian | maandag 31 mei 2010 @ 19:33 |
Manier waarop Vettel opzij ging ook, he... 't was niet alsof 'ie z'n teammaat een boodschap wilde afgeven want daar ging het veel te snel voor. In het ene interview lees ik dat hij de controle verloor, in het andere dat hij dacht dat hij er al voorbij was (dan nog een bijzonder agressieve move) en in weer een ander 'interview' lees ik dat Vettel vindt dat Webber 'm ruimte had moeten geven daar. Hij's gewoon fout. Iedereen die vlak langs een andere auto heeft gereden weet dat dat een invloed heeft op je stuur (en schippers weten dit maar al te goed in geval van wal of andere vaartuigen. Tang en varken? Fluid Dynamics!) ... dan ga je er NIET aan lopen rukken alsof je volle downforce hebt. Laten we deze maar op onervarenheid van Vettel gooien (?). Dat stukje eerder van JA sloeg de spijker op z'n kop, imo. | |
sasquatsch | maandag 31 mei 2010 @ 21:07 |
quote:Ik denk niet dat Vettel's nummer 1 status minder is geworden. Hij IS de nummer 1 bij Red Bull. Dat blijkt uit alles. Ik denk eerder dat Webber's status binnen het team afbrokkelt, omdat hij Vettel geen ruimte heeft gegeven. | |
bodylotion | dinsdag 1 juni 2010 @ 00:31 |
quote:ik had Vettel erg hoog zitten begin dit seizoen, maar voor mij begint hij nu behoorlijk in waarde te dalen. Hij is bloedsnel, maar op het moment dat het allemaal wat moeilijker gaat... Hetzelfde verhaal als Melbourne 2009 | |
Atreidez | dinsdag 1 juni 2010 @ 10:32 |
Die Marko de hele tijd met ze verhaal over ruimte geven.. Vettel had zat ruimte gehad als ie de buitenkant had gepakt ![]() | |
Tarado | dinsdag 1 juni 2010 @ 10:34 |
quote:Ben ik met je eens, hard rijden kan hij al nu nog hard racen | |
Ermanon | dinsdag 1 juni 2010 @ 10:36 |
quote:Ja, ze praten mij er net iets teveel over om het af te kunnen doen als "beide rijders zijn gelijk en ze maakten deze keer beide een foutje". Denk dat Vettel gewoon wel Nr. 1 is binnen Red Bull, maar dat Webber uiteraard niet alles meteen aan Vettel geeft zodra die erom vraagt. | |
Atreidez | dinsdag 1 juni 2010 @ 10:40 |
http://f1.gpupdate.net/en(...)tus-over-car-design/ Interessant.. Voor mijn idee lijken al die auto's op mekaar, maar ze zullen wel een punt hebben. Zoiezo zelfde designer natuurlijk. | |
Sobraine | dinsdag 1 juni 2010 @ 11:03 |
Goed, dan hier een analyse: Kijk allemaal hier even naar: Je ziet bij 0:20 dat Webber het lange stuk opgaat en licht naar rechts gaat, wat ook de ideale lijn is. Vervolgens tikt hij een klein beetje terug naar links waar Vettel zit. Als je ook goed kijkt zie je van het beeld aan de voorkant dat Hamilton veel verder naar links zit. Webber stuurde dus een beetje terug, hij kneep Vettel een beetje af. Vettel probeert vervolgens heel licht iets naar rechts te gaan om op de ideale lijn te komen, dan is er contact en gaan ze er beide af. Iedereen die hier naar kijkt moet zich daar wel bij aansluiten, wie de schuld heeft laat ik mij nu niet over uit. | |
Ermanon | dinsdag 1 juni 2010 @ 11:18 |
Vettel blijft fout vind ik zelf. Webber probeert ideale lijn te pakken, gaat erna verdedigen tegen Vettel door iets naar links te gaan waarna hij verder in 1 rechte lijn richting bocht 12 rijdt. Vetter stuurt echter, zodra hij voorbij het voorwiel van Webber is, naar rechts toe, ik zie nergens enige "sprong" of stuiter van de auto die op een hobbel in de weg kan wijzen, het is toch echt Vettel die zelf lichtelijk naar rechts stuurt terwijl hij heel goed weet dat Webber daar nog naast hem zat. Of ging hij ervan uit dat Webber hem ivm Nr. 1 status wel liet gaan zodra 1 wiel er voorbij is ![]() | |
Atreidez | dinsdag 1 juni 2010 @ 11:25 |
Dat heeft niets met nr1 status te maken, want je ziet het continu dat bij verdedigen of voorbij gaan intimiderend gedrag wordt gebruikt om de racelijn te bepalen.. Of het slim is is een andere discussie, maar Webber heeft alle recht om gewoon rechtdoor te rijden. Vettel heeft immers de bocht al en ook al remt hij niet goed op t vuil, Webber zou toch niet in kunnen sturen zolang Vettel daar zou zitten. Overigens vind ik de beweging van Vettel naar rechts te direct. | |
vosss | dinsdag 1 juni 2010 @ 15:47 |
quote:Zeker dat, maar hij kent Vettel ook en had kunnen anticiperen door wat ruimte te laten. Voor hetzelfde geld waren ze er beiden gestuiterd en dat hadden op het eind van het seizoen dan wel eens hele dure punten geweest kunnen zijn. Ik zeg niet direct dat Webber de schuldige is, maar hij had beter moeten weten en ruimte moeten laten imo ![]() | |
Tarado | dinsdag 1 juni 2010 @ 17:41 |
quote:Het zal er ook wel mee te maken hebben dat er al een zaak loopt van Aerolab tegen Force India, op deze manier betaalt Mallya zijn rekeningen, zie ook Fisichella-Ferrari | |
Atreidez | woensdag 2 juni 2010 @ 00:30 |
En jullie dachten dat coureur een zwaar beroep was ![]() | |
Tarado | woensdag 2 juni 2010 @ 00:39 |
quote:Die is echt leuk ![]() ![]() | |
Schunckelstar | woensdag 2 juni 2010 @ 01:25 |
quote: ![]() | |
Tarado | woensdag 2 juni 2010 @ 07:27 |
Red Bull's Marko has said that a new 1 year deal for Webber is imminent. http://twitter.com/Jamesallenonf1 | |
bodylotion | woensdag 2 juni 2010 @ 07:34 |
quote:"check me auto effe. check me auto effe" ![]() | |
Tarado | woensdag 2 juni 2010 @ 09:19 |
Lotus given indemnity over Aerolab case WEDNESDAY, 02 JUNE 2010 06:51 quote:http://www.patronisef1.co(...)ty-over-aerolab-case | |
Tarado | woensdag 2 juni 2010 @ 09:58 |
Pirelli set for F1 tyre deal after late Michelin bid failsquote:http://adamcooperf1.com/2(...)-michelin-bid-fails/ | |
sasquatsch | woensdag 2 juni 2010 @ 12:05 |
quote:Eens. En dat is ook wat Christian Horner zegt. Ze mogen tegen elkaar racen zolang ze elkaar maar de ruimte gunnen. En dat gebeurde hier niet! | |
Waffle | woensdag 2 juni 2010 @ 12:37 |
Vettel had genoeg ruimte. Hij kon gewoon rechtdoor gaan. Maar nee Vettel wilde de complete baan gebruiken.En dan die RBR mannen die Vettel ook nog gaan knuffelen. Ik had hem toch wel even flink de les geleerd dat dit soort dingen niet kunnen. | |
Atreidez | woensdag 2 juni 2010 @ 12:40 |
Paar rondes later is er een identieke move van Sutil op Kobayashi, waar Koba ook alleen ruimte laat voor 1 auto aan de binnenkant en echt niet meer als Webber. Sutil houdt ze lijn en komt er gewoon simpel voorbij... Er was ruimte zat ![]() | |
sasquatsch | woensdag 2 juni 2010 @ 13:25 |
Red Bull heeft weer een onderdeel van de auto moeten aanpassen.quote: | |
Tarado | woensdag 2 juni 2010 @ 19:17 |
A minute's noise From: OfficialMcLarenVids | 2 juni 2010 | 302 weergaven On the 40th anniversary of Bruce McLaren's death, we ran one of his old Can-Am cars at the MTC in Woking. What a glorious noise...turn up the volume! http://www.youtube.com/user/OfficialMcLarenVids | |
Sinister-D- | woensdag 2 juni 2010 @ 22:05 |
na een weekendje Pinkpop en wat weinig tijd toch maar ff een tvp plaatsen ![]() | |
Tarado | donderdag 3 juni 2010 @ 09:49 |
quote:Dat verhaal kan dus in de prullebak........ Force India: Lotus legal action 'serious' By Jonathan Noble Wednesday, June 2nd 2010, 08:41 GMT quote: | |
Atreidez | donderdag 3 juni 2010 @ 10:10 |
Er speelt nog wel meer tussen Lotus en Force India geloof ik ![]() http://f1.gpupdate.net/nl(...)ce-india-naar-lotus/ quote: | |
Googolplexian | donderdag 3 juni 2010 @ 11:54 |
quote: | |
Atreidez | vrijdag 4 juni 2010 @ 14:15 |
quote:http://www.f1fanatic.co.u(...)-turkish-grand-prix/ | |
Kleffe_Dop | vrijdag 4 juni 2010 @ 15:37 |
quote: ![]() Interessant! ![]() | |
wimderon | zaterdag 5 juni 2010 @ 01:52 |
![]() | |
Tarabass | zaterdag 5 juni 2010 @ 09:19 |
http://tweakers.net/reviews/1701/preview-f1-2010.html | |
kepler | zaterdag 5 juni 2010 @ 09:30 |
quote:Ik kwam hier om dat te posten, ziet er prima uit ![]() | |
Tarabass | zaterdag 5 juni 2010 @ 10:23 |
quote:Als de gameplay net zo goed is als de graphics beloofd het een goed spel te worden. * Tarabass zijn stuurtje weer uit het stof trekt | |
kepler | zaterdag 5 juni 2010 @ 10:42 |
quote:Dat gedoe er om heen lijkt me stiekem ook wel leuk ![]() Ik ben wel toe aan een goede F1 game, GP3 was de laatste voor mij ![]() | |
Glijdt_licht | zaterdag 5 juni 2010 @ 12:09 |
Ik ben bang voor de Codemasters physics. Maar we zullen zien. Ben bang dat ik maar bij de mod voor Race07 blijf of bij de rF mods.. Alhoewel ik Dirt2 van hen wel geweldig vind. Maar daar was ik dan ook echt uitgekeken op RBR en Dirt2 geeft een heerlijk snelheidsgevoel en goede FFB. Dirt 1 was slecht, net als GRID. | |
Atreidez | zaterdag 5 juni 2010 @ 13:49 |
Net dat raceverslag op F1.com zitten kijken waar je dus die teamradio's erbij geplakt hoord, en dan hoor je bij Vettel op de teamradio ook vlak voor ie Mark wil inhalen, "use your overtake button for a boost on the straight" ... Wat een ratten zijn het ook zeg ![]() | |
vosss | zaterdag 5 juni 2010 @ 14:29 |
quote: quote:Deze wordt arcade all the way ben ik bang. Een goeie afstelling is veel meer mee te halen dan "tot twee tienden" winst ![]() Ik zal hem toch wel kopen en spelen, daar niet van, maar ik verwacht er in elk geval al lang geen echte sim meer van. Beetje meer van hetzelfde pak een laken als bv GRiD of DiRT of NFS- Shift ofzo. Ook leuke games, maar geen sims helaas ![]() | |
Sobraine | zaterdag 5 juni 2010 @ 14:53 |
quote:Laat maar komen!! | |
The_Avatar | zaterdag 5 juni 2010 @ 16:07 |
Team orders mogen toch niet? | |
bodylotion | zaterdag 5 juni 2010 @ 19:12 |
quote:Stel dat Hamilton zijn banden had opgereden en ze moet gaan sparen van het team (dat is een advies natuurlijk) en Button heeft beter op zijn rubber gelet dan valt zoiets toch ook niet onder teamorders? Als ze in dit geval beide rijders vertellen brandstof te sparen, is dat vooral omdat ze anders niet zullen finishen. Stel dat Hamilton met 10kg meer brandstof over de finish zou komen dan Button - dan is het een ander verhaal ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 5 juni 2010 @ 19:15 |
quote:Daar wordt niets over de echte gameplay gezegd. Wat een tijdverspilling. | |
kepler | zondag 6 juni 2010 @ 19:13 |
Net terug uit Zandvoort, altijd weer leuk ![]() Mooie voorstelling van Vettel, een aantal donuts recht voor onze neus ![]() | |
Schunckelstar | zondag 6 juni 2010 @ 19:14 |
quote:die vos ook zien lopen toevallig? ![]() | |
kepler | zondag 6 juni 2010 @ 19:23 |
quote:Vosss? ![]() Ja, ik hoorde zoiets op de speaker ![]() ![]() ![]() | |
Schunckelstar | zondag 6 juni 2010 @ 19:47 |
quote:er liep een vos rustig rond te wandelen midden op het circuit met een jong hert in zijn bek ![]() ![]() | |
kepler | zondag 6 juni 2010 @ 19:49 |
quote:Cool ![]() ![]() | |
vosss | zondag 6 juni 2010 @ 20:32 |
quote:Hoi, ik ben ook weer terug ![]() | |
Schunckelstar | zondag 6 juni 2010 @ 20:34 |
quote: ![]() | |
Waffle | zondag 6 juni 2010 @ 21:11 |
Ik ben ook net terug. Vond Vettel beetje matig op zich.. Die ging lang niet voluit en heeft amper twee donuts gedraaid volgens mij. Voor de rest wel mooie dag op het weer na. Tijdens de Formule BMW was het echt verschrikkelijk weer. We hadden natuurlijk geen paraplu mee genomen... Ook kwam ik er pas tijdens de eerste ronde van de F3 race achter dat als we 5 meter naar voren gingen, we uitzicht hadden op een scherm ![]() | |
kepler | zondag 6 juni 2010 @ 21:33 |
quote:Ja, we hadden voor de demo een goede plek uitgekozen: net na de pitstraat ![]() | |
Ermanon | zondag 6 juni 2010 @ 22:08 |
quote:Ja, stond ook net na de pitstraat bij die poort, dus heb mooi kunnen genieten van de laatste donuts van Vettel. Verder Vettel dus ook zien lopen en wat is hij eigenlijk klein in het echt ![]() Voor de rest, hele strakke demo en actie van de Red Bull Air Race en mooie races in de Formule 3 en HTC GT4 klasse. Echter heb ik wel 1 klacht. Ik ben er nog bij geweest met de BOSS-GP serie en daar reed en echte F1-Arrows rond, samen met 1 een andere F1 auto uit die tijd(gok 2006-2007) met V10 erin... Ik heb staan genieten hoor van elke keer dat die 2 volgas langs kwammen... Verdomme, waarom hebben zie die ook weg gedaan, niks is zo mooi als om die V10's te horen janken ![]() ![]() ![]() | |
Waffle | zondag 6 juni 2010 @ 22:51 |
Die oud-Benneton en Tyrells waren ook V10 motoren en klonken ook prachtig. Stuk beter dan de Renault van Vettel. En dan waren het ook nog Judd V10's i.p.v. de originele motoren. | |
Ermanon | zondag 6 juni 2010 @ 23:30 |
quote:De Renault van Vettel was ook wel leuk, maar die van de Arrows en dat broertje waren toch echt de mooiste van het hele stel ![]() De Benettoen en Tyrell waren me iets te laag qua geluid, vind juist dat hoge jankerige aan die nieuwere V10's zo gruwelijk mooi ![]() Was dat trouwens niet de Benetton waarmee Schumi ook WK mee is geworden? Hij leek er wel heel veel op qua form.... | |
.Henry | zondag 6 juni 2010 @ 23:30 |
Die Boss GP auto's gingen ook nog eens een stuk sneller. Vettel ging op het rechte stuk 224 km/h, 1 van die Boss GP auto's tikte de 287 km/h aan ![]() ![]() | |
Tarado | maandag 7 juni 2010 @ 11:17 |
Red Bull has announced a new contract for Mark Webber. Mark Webber will drive for Red Bull having extended his contract with the team for 2011. He will continue to partner Sebastian Vettel, who already has a contract with the team for 2011, despite the pair differing over their collision in the Turkish Grand Prix last week. Webber said: It was an easy decision to remain with Red Bull Racing. We began talking very early this year and were in a position to sign by the Barcelona Grand Prix. The decision to extend for a further year was a mutual one; it’s widely know that I’m not interested in hanging around in Formula One just for the sake of it and at this stage of my career, I’m happy to take one year at a time. Mark Webber Team principal Christian Horner said it was a “very straightforward” decision to keep Webber: He is an important member of our team and is currently in the best form of his career, as the current leader of the drivers’ championship. The team is extremely happy that the driver pairing of Mark and Sebastian will remain unchanged for a third season in 2011. Christian Horner [ Bericht 88% gewijzigd door Tarado op 07-06-2010 11:25:36 ] | |
Waffle | maandag 7 juni 2010 @ 11:38 |
quote:Als je op de website van de BossGP kijkt: http://www.bossgp.com/drivers Zie je dat de Benetton's het type nummer B197 F1 hadden en dus uit 1997 kwamen. Jammer dat Klaas Zwart zijn Jaguar niet mee had of er niet in gereden heeft. Hij reed nu rondjes van 1 minuut 27 en dacht met die Jaguar wel het ronderecord van Badoer 1 minuut 19 kunnen halen. ![]() | |
Swindler | maandag 7 juni 2010 @ 14:52 |
tvp ! Trouwens iemand interesse? : [TK]Hamilton 2008 F1 replica helm schaal 1:1 maat:L | |
Sinister-D- | maandag 7 juni 2010 @ 20:30 |
quote:Hoax! Badoer kan helemaal geen snelle rondes rijden ![]() ![]() | |
Atreidez | woensdag 9 juni 2010 @ 13:17 |
Ook Massa verlengt contract. http://f1.gpupdate.net/en(...)ract-to-end-of-2012/ | |
Fir3fly | woensdag 9 juni 2010 @ 13:22 |
Goed nieuws ![]() Bovendien kan Renault nu een winnend team rond Kubica gaan maken, kan ook nog leuk worden ![]() | |
ColtZ40 | woensdag 9 juni 2010 @ 13:33 |
quote:Als je nou rechts boven op nederlands klikt. ![]() | |
Ermanon | woensdag 9 juni 2010 @ 14:34 |
http://f1.gpupdate.net/en(...)an-track-resurfaced/ Hier nu ook al run off area's van Asfalt in plaats van grind... Jammer, was juist leuk dat als je een fout maakt je zand/grind hapte | |
Trystar | woensdag 9 juni 2010 @ 15:51 |
quote: ![]() | |
Atreidez | woensdag 9 juni 2010 @ 16:07 |
quote:Toevallig vanmorgen ook tegen iemand van GPUpdate zelf nog gezegd, dat ik liever de berichten lees in de taal waar ze vandaan komen ipv herschreven berichten. Engels is vaak ook sneller ![]() | |
Peterselieman | vrijdag 11 juni 2010 @ 00:14 |
Formula 1 Grand Prix du Canada 2010 | |
sasquatsch | donderdag 17 juni 2010 @ 13:44 |
Ik heb een nieuw silly season topic gestart! Silly season 2011 - Komt Raikkonen terug? | |
Atreidez | donderdag 17 juni 2010 @ 15:47 |
http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-naar-nieuwe-teams/quote: ![]() Typische foto voor t nieuwsbericht ook ![]() | |
sasquatsch | donderdag 17 juni 2010 @ 15:59 |
quote:Er werden meer auto's op een ronde gezet dan alleen de nieuwe teams. Onzin uitspraak van Di Montezemelo weer! | |
Waffle | donderdag 17 juni 2010 @ 16:12 |
Zijn eigen coureur werd ook op een ronde gezet, dus hij moet inderdaad niet zo zeuren. | |
kepler | donderdag 17 juni 2010 @ 17:04 |
quote:Maar die nieuwe teams zaten Alonso wel twee keer gigantisch in de weg, dus wat dat betreft heeft hij wel een punt ![]() | |
sasquatsch | vrijdag 18 juni 2010 @ 10:02 |
quote:Had net zo goed een rijder van een bestaand team kunnen zijn die op een ronde gezet werd. Dat het een rijder van een nieuw team is toeval. Di Montezemelo heeft het niet zo op met die nieuwe teams. Elke keer weer geeft hij af op deze teams, terwijl ze niet slechter zijn dan de (meeste) achterhoede teams van zo'n acht jaar geleden. Dankzij de nieuwe regels van de afgelopen jaren zijn de bestaande teams erg competitief geworden, terwijl dat daarvoor een stuk minder was. Ik heb zelfs het idee dat hij sommige bestaande (privé-)teams niet ziet zitten. Het liefst zou hij alleen autofabrikanten in de F1 zien met 3 of 4 auto's per team. Alleen jammer voor hem dat juist de autofabrikanten zich steeds meer terugtrekken uit de F1 (Toyota, Honda en (deels) Renault). [ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 18-06-2010 10:13:35 ] | |
vosss | vrijdag 18 juni 2010 @ 11:30 |
Volgens mij hebben de nieuwe teams zich nog bijna iedere keer gekwalificeerd mocht de 107% regel nog altijd van toepassing zijn. Dus zoveel slechter als vroeger kan het niet zijn. Eerder beter ![]() | |
Tarado | vrijdag 18 juni 2010 @ 11:36 |
En als Ferrari zo graag wil waarom doen ze dan geen bid op openstaande gridplaats 2011 of koop Sauber zou ik zeggen | |
Googolplexian | zaterdag 19 juni 2010 @ 15:30 |
Atreidez | zaterdag 19 juni 2010 @ 16:17 |
Geniaal filmpje ![]() "You wanna test it first?" ... "Nah, let Garry do it" | |
Peterselieman | zaterdag 19 juni 2010 @ 16:22 |
Idd een geniaal filmpje ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 19 juni 2010 @ 18:04 |
De user die het post ook ![]() VODAFONEUK Goed over nagedacht, Vodafone! | |
.Henry | zaterdag 19 juni 2010 @ 18:23 |
quote:Wat bedoel je? Het is gewoon het Youtube kanaal van Vodafone UK. | |
Googolplexian | zaterdag 19 juni 2010 @ 19:54 |
quote:Wat bedoel je met "wat bedoel je?" ? | |
.Henry | zaterdag 19 juni 2010 @ 20:16 |
quote:Wat je bedoelde met ''De user die het post ook'' en ''Goed over nagedacht, Vodafone!''. | |
Googolplexian | zaterdag 19 juni 2010 @ 20:25 |
quote:Ach ... grote merken als Vodafone doen normaal wel een beetje onderzoek of gekozen namen niet iets geks betekenen in andere talen (zoals van bijvoorbeeld een buurland). Alle andere uitingen zijn zodoende met een punt of een streepje d'r tussen. Iemand heeft de memo niet ontvangen ![]() | |
Sinister-D- | zaterdag 19 juni 2010 @ 20:38 |
![]() ![]() Doet me een beetje aan dat Singapore filmpje denken van 2008 Dat stalen gezicht van Withmarch ook ![]() Zo serieus dat die mannen zijn, maar toch af en toe een humoristisch filmpje. Kan dat wel waarderen ![]() | |
sasquatsch | maandag 21 juni 2010 @ 10:17 |
quote:Ach, komt wel vaker voor. Zoals de wereldberoemde slogan van Electrolux om stofzuigers te verkopen in de US. Nothing sucks like an Electrolux! | |
Ermanon | maandag 21 juni 2010 @ 11:38 |
Whehehe, schitterend filmpje ![]() ![]() | |
Sally | maandag 21 juni 2010 @ 13:38 |
quote:IKEA probeert er ook op te letten (ben werknemer geweest daar), maar toch slipten RAMP (schilderijlijst) en RUND (lamp) erdoor. Die laatste naam heeft niet lang bestaan in Nederland ![]() Ander voorbeeld: Opel in het VK heet Vauxhall, om eenzelfde reden: dat betekende iets schuinnigs oid. | |
Swindler | maandag 21 juni 2010 @ 15:36 |
Dit vind ik wel weer op het randje van illegaal ![]() | |
Ermanon | maandag 21 juni 2010 @ 16:02 |
quote:Ach zullen ze allemaal wel doen op een of andere manier. Had eens bedacht dat als je gewoon het chassis neemt, er GP2 banden onderzet en een andere motor en GB inzet, je gewoon met de auto zou kunnen testen zonder de regels te breken(Voor zover ik ze ken). Kun je lekker data verzamelen over Aerodynamica en de rest van de auto, enkel mis je dan wel de grip en snelheid van de echte auto, maar kun je wel de data vergelijken met simulaties en zo fine-tunen ![]() ![]() | |
Swindler | maandag 21 juni 2010 @ 16:04 |
quote:Ik heb ook wel is dat verhaal gehoord dat er in Woking een ondergronds circuit zou zijn ![]() | |
vosss | maandag 21 juni 2010 @ 16:05 |
Ik kwam zojuist toevallig een oud nieuwsbericht op FOK!Sport tegen met de volgende reactie van HPoi:quote:Die wilde ik jullie even niet onthouden ![]() | |
vosss | maandag 21 juni 2010 @ 16:06 |
Fisichella wil betalen voor Ferrari-zitje Daar was dat ![]() | |
Ermanon | maandag 21 juni 2010 @ 16:06 |
quote:Daar hoor ik dan nu voor het eerst van ![]() | |
Swindler | maandag 21 juni 2010 @ 16:20 |
quote:haha ![]() | |
vosss | maandag 21 juni 2010 @ 16:23 |
quote:Op FOK!Sport stond rechtsonder ergens "vandaag in het nieuws in 2003" of zoiets en daar zag ik dat bericht staan ![]() | |
Waffle | maandag 21 juni 2010 @ 16:40 |
quote:Daar heb ik inderdaad ook nog nooit van gehoord, haha. | |
Swindler | maandag 21 juni 2010 @ 16:46 |
quote:Ik ben al druk aan het zoeken waar ik het vandaan had toen ![]() Onzin natuurlijk maar kan me nog herinneren dat het erom ging waar ze het zand moesten laten en hoe ze het geluid zouden dempen daar. En dat de bouwbedrijven zich dan stil hadden moeten houden etc etc, best vermakelijk om te lezen ![]() | |
Ermanon | maandag 21 juni 2010 @ 17:37 |
quote:Toch niks te doen op me stage vandaag, dus ff wat gezocht op het internet. Boven de grond beschikt Mclaren op zijn minst over een grondstuk ter grote van een halve vierkante kilometer. Dus 1 Kilometer bij 500 meter. Onder de grond zou je dus 1 recht stuk willen heb met wat bochten, en dat kun je zeker wel doen binnen die ruimte, als je slim te werkt gaat ![]() Locatie is trouwens dit: http://maps.google.com/maps?ll=51.345833,-0.547778&spn=0.01,0.01&t=m&q=51.345833,-0.547778%28McLaren%29 Stond verder ergens ook dat ze onder de grond wouden gaan met de windtunnels, maar dit niet ging ivm hitte ![]() Stel, je gaat ondergrond, dan moet je voor verse lucht zorgen, de hitte afvoeren en temperaturen regelen, en bovendien het geluid dempen. Zand en dergelijke kun je wel wegwerken als je alles tegelijk doet, ze hebben daar een beste faciliteit neergezet, dus wie let er nou op dat beetje meer zand en aarde ![]() Af en aanvoer van de lucht kun je dan verzorgen via de bosjes die je zit op de satelliet-foto, zie je enkel bomen, en eronder zitten dan roosters met filters erin die het geluid dempen en de lucht verversen. Kunt tussen die bomen wel een leuk circuit maken ![]() Zo genoeg gedroomd, zal toch niet echt zijn... | |
Bolleke_666 | maandag 21 juni 2010 @ 22:35 |
quote: Thats what testdrivers are for. ![]() En dan dat Jenson die montuers in de kantine belde omdat er een onderdeeltje niet pastte. ![]() | |
Burnie88 | maandag 21 juni 2010 @ 23:12 |
Haha, Formula1.com voorspelt mist dit weekend in Valencia ![]() | |
Bolleke_666 | dinsdag 22 juni 2010 @ 15:17 |
Dus komen die koplampen in dat filmpje met Witmarsh alsnog van pas ![]() | |
Peterselieman | dinsdag 22 juni 2010 @ 15:36 |
Waarschijnlijk in de ochtend mist. En ja dat heb je als een circuit aan zee ligt ![]() | |
Migue | dinsdag 22 juni 2010 @ 15:43 |
Hopelijk wordt het gehele weekend afgelast, wat een saaie kutbaan ![]() | |
Schunckelstar | dinsdag 22 juni 2010 @ 21:05 |
quote: | |
Atreidez | dinsdag 22 juni 2010 @ 21:23 |
Tja, een stap terug. En als je de plannen niet mag stelen, dan koop je toch gewoon de man die die plannen gemaakt heeft ![]() | |
Sharpdressedman | dinsdag 22 juni 2010 @ 21:52 |
![]() | |
Fir3fly | woensdag 23 juni 2010 @ 00:22 |
Goede slag van Ferrari ![]() | |
LeXX | woensdag 23 juni 2010 @ 12:51 |
halverwegehetaantalpostsvandittopictvp ![]() | |
Atreidez | woensdag 23 juni 2010 @ 13:51 |
Ik zit komend weekend op de Canarische Eilanden.. Ik hoop dat ze ergens een engels cafe hebben met BBC ![]() | |
kepler | woensdag 23 juni 2010 @ 16:31 |
quote:ik in Noorwegen, en volgens mij heb ik geen BBC daar... | |
Peterselieman | woensdag 23 juni 2010 @ 16:34 |
Ho-Pin Tung heeft van de FIA een superlicentie gekregen. Wel is deze voorwaardelijk voor vier Grands Prix. | |
Googolplexian | woensdag 23 juni 2010 @ 16:45 |
quote: ![]() | |
Peterselieman | woensdag 23 juni 2010 @ 16:51 |
Voorlopig niets ![]() | |
sasquatsch | woensdag 23 juni 2010 @ 17:17 |
Even een samenvatting van de beslissingen van de WMSC | |
Kleffe_Dop | woensdag 23 juni 2010 @ 18:20 |
quote:Ik wil als test de Green-White-Checkered regel weleens in de F1 zien. Een alles of niets laatste ronde is gegarandeerd spektakel. ![]() | |
Googolplexian | woensdag 23 juni 2010 @ 18:27 |
Achtervleugels zijn beweegbaar, alleen voor de race en om in te halen tijdens de race Coureurs mogen de aerodynamica niet veranderen Beeetje tegenstrijdig, dit? | |
Atreidez | woensdag 23 juni 2010 @ 18:28 |
quote: ![]() ![]() | |
Alleskids | woensdag 23 juni 2010 @ 21:00 |
De FIA commisaris zou danvia een knop de achtervleugel anders zetten, een computer berekend wanneer een coureur binnen een seconde van zijnvoorganger zit, en geeft de toeappsing dan vrij. de vleugel wordt weer normaal gezet zodra de coureur remt. klinkt erg high tech | |
Migue | woensdag 23 juni 2010 @ 21:23 |
Is dat serieus?quote:F-duct wordt hier dan ook mee verboden. Hoe dat zit met de achtervleugel snap ik ook niet, maar die regel overruled natuurlijk die eerdere in dit geval. | |
sasquatsch | donderdag 24 juni 2010 @ 10:17 |
quote:De beweegbare achtervleugels zijn de uitzondering. quote: | |
kepler | donderdag 24 juni 2010 @ 11:03 |
quote:Technisch gezien mag je dan ook niet sturen. Door je wielen te bewegen verander je de aerodynamica ![]() | |
Bolleke_666 | donderdag 24 juni 2010 @ 12:31 |
quote: Staat iig leuk op z'n cv lijkt me. | |
Migue | donderdag 24 juni 2010 @ 13:19 |
Hij heeft het ook nodig om het op deze manier te verkrijgen, want met zijn prestaties krijgt hij nooit een Super Licentie. | |
Sally | donderdag 24 juni 2010 @ 13:30 |
Tung zal wellicht gaan testen in een van de vrije trainingen. | |
Peterselieman | vrijdag 25 juni 2010 @ 00:15 |
2010 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe #1 | |
Trystar | vrijdag 25 juni 2010 @ 09:16 |
quote: ![]() | |
Peterselieman | zondag 27 juni 2010 @ 13:40 |
Lotus' 500ste Grand Prix, of niet? Dit weekend rijdt het merk Lotus haar 500e Grand Prix in de Formule 1. FOK!user sasquatsch vroeg zich af of dit klopt en gaat met een special in op de geschiedenis van het roemruchte merk. | |
vosss | dinsdag 29 juni 2010 @ 15:58 |
quote:OMG ik zeg DOEN!!!! ![]() | |
vosss | dinsdag 29 juni 2010 @ 16:01 |
Ik dacht dat dat project volledig stil was komen te liggen. Dat was althans het laatste wat ik erover hoorde. Van mij mag die race per komend seizoen nog terug op de kalender. Wat zeg ik, van mij mag hij dit seizoen er al weer op ![]() | |
nils7 | dinsdag 29 juni 2010 @ 17:43 |
Assen! | |
vosss | dinsdag 29 juni 2010 @ 17:45 |
Dan liever Zeltweg. Of Jarama. Of Kyalami. God wat staan er een hoop nietszeggende kutcircuits op de kalender tegenwoordig ![]() | |
Trystar | dinsdag 29 juni 2010 @ 18:34 |
A1-Ring ![]() | |
Fir3fly | dinsdag 29 juni 2010 @ 18:35 |
quote:Zou best een mogelijkheid kunnen zijn. Maar de overheid zou dat nooit toestaan. | |
Peterselieman | dinsdag 29 juni 2010 @ 18:54 |
quote: Circuit is te smal helaas | |
Fir3fly | dinsdag 29 juni 2010 @ 18:56 |
quote:Onzin. Ja het is smal, maar dat is geen reden voor afwijzing. De laatste jaren zijn er veel aanpassingen geweest om auto's te accomoderen (iets waar de motorcoureurs niet zo blij mee zijn, helaas). Het circuit is een stuk breder dan Valencia, en met een paar aanpassingen zijn er legio inhaalmogelijkheden. Bovendien zijn de faciliteiten modern, de toegangswegen goed geregeld en genoeg tribunes. | |
Atreidez | dinsdag 29 juni 2010 @ 18:58 |
A1 ring terug ![]() ![]() quote:Heb race begin wel gezien, maar toen het tegen 3 uur werd waren de engelsen me aan t wegkijken bij t grote scherm omdat de voorbeschouwing van Eng - Dui begon. Toen de barman zei dat ik Duits was moest ik bijna vluchten ![]() Rest moeten kijken op een mini schermpje in een spaanse kroeg, die zaten alleen over Alonso te zeiken ![]() | |
Peterselieman | dinsdag 29 juni 2010 @ 19:12 |
quote: Dat wel ja. Ik vind het gedeeltelijk wel jammer, want het was een echt motorsportcircuit met verkanting en verraderlijke bochten. Dat is nu wat weg helaas | |
Fir3fly | dinsdag 29 juni 2010 @ 19:21 |
quote:Stekkenwal is nog steeds verkant! Maar ja het is inderdaad nogal jammer, ik vind dat ze het goed gedaan hebben, het karakter van het circuit is er nog. Bijvoorbeeld de Ruskenhoek, die is na een paar jaar toch weer in oude glorie hersteld. Waar zie je dat nog ![]() Bovendien is het nog steeds technisch een erg moeilijk circuit, de hele Zuidlus op weg naar de Ramshoek moet nog steeds perfect uitgevoerd worden om met zoveel mogelijk snelheid op de GT af te komen. | |
bodylotion | dinsdag 29 juni 2010 @ 19:54 |
quote:De oude Noordlus ligt er nog! Vandaag nog eventjes doorheen gereden met de motor ![]() | |
Peterselieman | dinsdag 29 juni 2010 @ 19:57 |
quote: Die noordlus was ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 29 juni 2010 @ 20:13 |
quote:Je bedoelt de Ostereichring. Pas sinds de nieuwe (Tilke-) layout heet het A1-ring. Maar je hebt wel gelijk! | |
Waffle | dinsdag 29 juni 2010 @ 21:41 |
quote:Assen is volgens mij niet echt geschikt voor de Formule 1. Ik weet niet of je de champ car race op Assen hebt gezien, maar er werd toen nul keer ingehaald. Assen heeft niet echt bochten voor snelle open wheel auto's om in te halen. Als de F1 er zou komen zou ik het geweldig vinden. Assen is altijd mooi dichtbij voor ons. De faciliteiten zijn er echt perfect, genoeg parkeerruimte, aansluiting op een grote weg, fatsoenlijke en veel zitplaatsen. Helaas is de layout er waarschijnlijk niet geschikt voor. | |
Fir3fly | dinsdag 29 juni 2010 @ 21:57 |
quote:Klopt. Kwam toen voornamelijk omdat de Push-to-pass knop niet gebruikt mocht worden ![]() Maar zoals ik al zei, ze waren al bereid om voor de A1GP aanpassingen te maken. Die plannen lagen al klaar maar werden niet gerealiseerd toen A1 falliet ging. Zou nog steeds kunnen voor F1. En kunnen inhalen is tegenwoordig geen voorwaarde om een F1 circuit te zijn hoor ![]() | |
Waffle | dinsdag 29 juni 2010 @ 22:40 |
Ik heb helaas de superleague formula race niet gezien, maar werd daar eigenlijk nog wat ingehaald? | |
bodylotion | dinsdag 29 juni 2010 @ 23:36 |
quote:Volgens mij wel ja. Qua faciliteiten moet F1 wel lukken in Assen. Ik denk alleen dat de rechte stukken te kort zijn, en de bochten te snel/lang. | |
Migue | woensdag 30 juni 2010 @ 00:47 |
En te gevaarlijk. Formule 1 gaat nooit op dit Assen rijden. Circuit is ook geen reet aan voor dat soort snelle wagens, ChampCar en SLF hebben dat wel bewezen. En de sanction fee maakt het al helemaal onmogelijk, Nederlandse bedrijven zijn niet geïnteresseerd in de Formule 1. | |
Fir3fly | woensdag 30 juni 2010 @ 01:54 |
quote: ![]() | |
bodylotion | woensdag 30 juni 2010 @ 08:58 |
quote:Voor motoren is de baan erg veilig. Voor de F1 zijn grotere grindbakken/uitloopstroken nodig. | |
kepler | woensdag 30 juni 2010 @ 20:30 |
Fantastisch eerste rondje van Schumacher ![]() ![]() | |
M.Melandri | donderdag 1 juli 2010 @ 19:30 |
quote:Geweldig idd ![]() | |
Fir3fly | donderdag 1 juli 2010 @ 19:32 |
quote:Hij knalt ook gewoon dat gas in, niks traction control ![]() | |
kepler | donderdag 1 juli 2010 @ 19:40 |
quote:Verstappen was hier ook altijd heel goed in ![]() | |
Sinister-D- | vrijdag 2 juli 2010 @ 14:59 |
quote:Dan ligt dat dus duidelijk aan de generatie coureurs. Tegenwoordig hoor je al direct via de boordradio: ''tell Charlie, tell Charlie......'' ![]() | |
Peterselieman | vrijdag 2 juli 2010 @ 15:40 |
Red Bull ![]() [Video] Red Bull oefent pitstop in Londen | |
Bolleke_666 | zaterdag 3 juli 2010 @ 14:51 |
quote: A1 Ring terug op de kalender???? HELL YEAH!!!!! ![]() | |
Trystar | zaterdag 3 juli 2010 @ 19:56 |
quote:gpupdate.net ![]() | |
sasquatsch | maandag 5 juli 2010 @ 11:07 |
F1 to have mandatory weight ratio in 2011quote: | |
Tarado | maandag 5 juli 2010 @ 12:06 |
quote:Ja en bij de "others" hoort Mercedes GP dit seizoen ![]() | |
bodylotion | maandag 5 juli 2010 @ 12:17 |
quote:Is dat dan tijdelijk omdat er een nieuwe bandenleverancier komt? | |
vosss | maandag 5 juli 2010 @ 14:02 |
quote: ![]() | |
Trystar | maandag 5 juli 2010 @ 14:03 |
quote: ![]() | |
Ermanon | maandag 5 juli 2010 @ 14:41 |
Bedacht me net iets waardoor de FIA in 2011 weer een relletje kan krijgen:quote:Wat nu als men in plaats van 1 buis, 2 buizen neemt, die langs elkaar laat lopen, waarvan 1 weer naar de achtervleugel gaat en de andere uitkomt bij de radiatoren of zo. Tussen de 2 buizen bouw je een klep mechanisme of dergelijk, waarbij je een klepje in buis 2 hebt die in de richting van de luchtstroom zit, dus de lucht drukt ertegen. Ondertussen bouw je ook 1 klep in buis 1 in, die verbonden is met de klep in buis 2. De klep in buis 1 staat uit zichzelf open, echter zodra de snelheden in buis 2 boven een bepaalde limiet(en dus weerstand op de klep daarin) komen sluit de klep zich, en de klep in buis 1 sluit zich ook ivm verbinding met de klep in buis 2, waardoor alle lucht naar de achtervleugel gaat en die dus in een stall terecht komt. Zo heb je nog steeds een F-duct, echter hoeft de driver er niet meer aan te zitten en is het dus legaal ![]() ![]() | |
Peterselieman | maandag 5 juli 2010 @ 14:43 |
Je theorie is zeer goed, alleen ligt er binnen de FOTA een afspraak om de F-duct in 2011 niet meer te gebruiken. Hierdoor gaat je vlieger helaas niet meer op. | |
Ermanon | maandag 5 juli 2010 @ 14:46 |
quote:Ik wist dat er zoiets was, dat dus ![]() Jammer, had het wel leuk gevonden als men dit op deze manier werd had ingevoerd, terwijl de FIA dat niet wilde ![]() Maar, was dat verbod niet omdat het gevaar opleverde voor de driver omdat deze zijn handen van het stuur moest nemen ect ect? Met dit systeem hoeft dat niet meer, dus hou je je aan de regels ![]() ![]() | |
sasquatsch | maandag 5 juli 2010 @ 15:14 |
quote:De reden dat de F-Duct wel werd toegestaan was omdat de coureur zelf ervoor zorgde dat deze werd ingeschakeld (e n dus de aerodynamica veranderde). Automatisch was sowieso verboden en is ook met de nieuwe regelgeving zo. De nieuwe regelgeving verbied ook (op enkele uitzonderingen na) dat de coureur zelf invloed kan uitoefenen op de aerodynamica. | |
bodylotion | maandag 5 juli 2010 @ 19:05 |
quote:Betekent dat niet dat er bewegende aerodynamische onderdelen zijn? Die zijn verboden met uitzondering van een flap op de voor- en achtervleugen, dacht ik. | |
sasquatsch | woensdag 7 juli 2010 @ 14:39 |
Jenson en Lewis oefenen op het nieuwe Silverstone. | |
sasquatsch | woensdag 7 juli 2010 @ 15:13 |
Blijkbaar heeft Red Bull een Renault motor met een speciale setting voor de kwalificatie. Hiermee kunnen ze de druk van de uitlaatgassen constant houden, waardoor ze meer downforce in langzame bochten hebben. quote: | |
Ermanon | woensdag 7 juli 2010 @ 16:10 |
quote:Zouden ze daarom ook vaker last hebben van problemen met de motor? Omdat ze hem bewust "opblazen" ? | |
bodylotion | woensdag 7 juli 2010 @ 18:39 |
quote: ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 7 juli 2010 @ 18:43 |
Ze hebben wel humor bij McLaren met die filmpjes van hun ![]() | |
Bolleke_666 | woensdag 7 juli 2010 @ 19:24 |
quote:Godverdomme ![]() | |
kepler | woensdag 7 juli 2010 @ 21:06 |
quote:Die wil ik! | |
Trystar | donderdag 8 juli 2010 @ 21:07 |
Senna out? http://www.f1fanatic.co.u(...)enna-at-silverstone/ | |
ElmarO | donderdag 8 juli 2010 @ 21:12 |
quote:Zal wel voor het geld zijn. Senna deed het toch niet onaardig en van Yamamoto ben ik nou nooit echt onder de indruk geweest. quote: | |
.Henry | donderdag 8 juli 2010 @ 22:20 |
[/quote]SILVERSTONE - Bruno Senna is door zijn F1-team Hispania Racing gepasseerd voor de Grote Prijs van Groot-Brittannië, die zondag plaatsvindt. © ANP "De coureurs zijn Sakon Yamamoto en Karun Chandhok'', was het enige dat stalbaas Colin Kolles kwijt wilde. Yamamoto is normaal gesproken de reserverijder. Kolles meldde dat het team vrijdagochtend een verklaring naar buiten brengt over het passeren van Bruno Senna, de neef van de vermaarde oud-coureur Ayrton Senna. De 27-jarige Senna is bezig aan zijn eerste jaar in de Formule 1 en wist zich nog niet in de punten te rijden. [quote] Bron: Nu.nl ![]() ![]() | |
Glijdt_licht | donderdag 8 juli 2010 @ 22:29 |
Belachelijk. Senna reed de laatste races beter dan Chandhok. zal wel sponsorgezeik zijn.. Zeker gezien Kolles ![]() | |
Peterselieman | donderdag 8 juli 2010 @ 23:21 |
2010 Formula 1 Santander British Grand Prix #1 | |
M.Melandri | vrijdag 9 juli 2010 @ 00:30 |
quote:Ze hadden gehoopt met de naam Senna wat geld binnen te halen maar dat is mislukt. Dan nog maar een paydriver naast Chandhok. | |
sasquatsch | vrijdag 9 juli 2010 @ 11:26 |
Van Joe Sawardquote:En Yamamoto is alleen bevestigd voor Silverstone. Wie de rest van het seizoen rijdt wordt pas na de GP bekeken. [ Bericht 17% gewijzigd door sasquatsch op 09-07-2010 11:31:54 ] | |
Peterselieman | vrijdag 9 juli 2010 @ 11:31 |
Zou het er verband mee houden dat er wat beslag is gelegd op de bezittingen van Carabante? http://motorsport.com/news/article.asp?ID=376409&FS=F1 | |
sasquatsch | vrijdag 9 juli 2010 @ 14:15 |
Blijkbaar heeft HRT geld nodig om Toyota te kunnen betalen. ![]() quote: | |
Bolleke_666 | vrijdag 9 juli 2010 @ 14:17 |
Moet wel door invloed van sponsors zijn, Senna is geen slecht coureur. In GP2 deed ie het ook best goed. En Yamamoto is nu niet echt je van het. Ladies and gentlemen, de paydrivers zijn weer terug dus. | |
Sinister-D- | vrijdag 9 juli 2010 @ 14:25 |
quote:Wel frapant dat die verdwenen waren nadat Kolles uit het paddock gejaagd was iets na de Spyker periode, en nu hij weer terug is: tadaaa! | |
M.Melandri | vrijdag 9 juli 2010 @ 14:28 |
Petrov en Chandhok waren ook al gewoon paydrivers hoor en Senna was marketingtrucje om geld binnen te halen maar is dus mislukt. | |
sasquatsch | vrijdag 9 juli 2010 @ 15:19 |
quote: Las net dat het niet om geld zou gaan. Maar waarom wel wordt niet gezegd! | |
Peterselieman | vrijdag 9 juli 2010 @ 16:12 |
Deze kennen we nog natuurlijk: Het antwoord van Gary Paffett luidt nee. Hij wil niet met de auto rijden die door Hamilton en Button gebouwd is. | |
Migue | vrijdag 9 juli 2010 @ 16:47 |
quote:Zijn naam is dan ook de enige reden dat hij Formule 1, of GP2 reed. | |
nils7 | vrijdag 9 juli 2010 @ 19:00 |
quote:Zo slecht deed hij het niet hoor voor iemand met zo weinig ervaring | |
M.Melandri | vrijdag 9 juli 2010 @ 19:32 |
quote:Chandhok is ook een rookie. Toen Klien in Barcelona 1 VT mocht rijden was hij gelijk al een halve seconde sneller dan Senna. | |
Migue | zaterdag 10 juli 2010 @ 01:18 |
quote:Wat precies de reden is dat hij niet in de GP2 Series of Formule 1 thuishoort, want zijn prestaties in de GP2 en Formule 1 waren alsnog ondermaats. | |
Trystar | zaterdag 10 juli 2010 @ 01:49 |
quote:autosport.com | |
Googolplexian | zaterdag 10 juli 2010 @ 23:16 |
Bolleke_666 | maandag 12 juli 2010 @ 18:55 |
http://www.gpupdate.net/n(...)enkomst-met-renault/ Wellicht dat de combinatie Lotus - Renault volgend jaar terugkeert. | |
Googolplexian | maandag 12 juli 2010 @ 21:39 |
http://www.ferrari.com/English/Ferrari_TV/Pages/FerrariTVPlayer.aspx?serverId=18167&c=Video Video chat met Alonso (4 parts) Wie vertaalt effe? edit : niet alles is Italiaans / Spaans | |
Atreidez | dinsdag 13 juli 2010 @ 11:31 |
Nog meer mensen BBC forum gezien van zondag? Zaten ze bij de BRDC op Silverstone met wat publiek, en Jake vroeg aan een klein kindje hoe die het vond en of ie nog een vraag had.. Zegt ie "I wanna ask Eddie Jordan where he buys his clothes" ![]() Buiten dat het gewoon goed en leuk gemaakt is bij BBC is het gewoon een uiterst grappige groep ook ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 13 juli 2010 @ 13:22 |
Fernandes acquires Team Lotus namequote:Eindelijk een echte voortzetting van Team Lotus? | |
Googolplexian | dinsdag 13 juli 2010 @ 14:11 |
quote: En bekwaam! Die Brundle sta ik echt van te kijken hoeveel energie die man heeft ![]() Echt binnen 5 minuten van vooraan tot achteraan de grid inclusief interviews & uitleg ![]() | |
Xaobotnik | dinsdag 13 juli 2010 @ 18:52 |
quote:Hoe kun je dit zien? Is dat niet met zo'n kabeldienst ("press the red button")? | |
bodylotion | dinsdag 13 juli 2010 @ 20:04 |
quote:Usenet of torrents ![]() | |
kepler | dinsdag 13 juli 2010 @ 20:08 |
Hoe zit het trouwens met tijdswinst door (te) wijd uit de bocht komen? Ik zag dit Schumacher een paar keer doen, en Alonso ook. Misschien/waarschijnlijk waren dit gewoon foutjes, maar ik kan me voorstellen dat je er tijdswinst kan uithalen (hogere snelheid?). Is dit gewoon strafbaar? | |
.Henry | dinsdag 13 juli 2010 @ 21:26 |
quote:Je bedoelt dat ze bij het uitkoment van de bocht naaste de baan gaan? Zo ja, als er meer dan 2 wielen buiten de witte lijn zitten in het strafbaar. Maar de FIA deelt er (bijna) nooit straffen voor uit. En het kan tijdswinst opleveren, maar je banden worden er wel vuil van. | |
kepler | dinsdag 13 juli 2010 @ 21:54 |
quote:Je banden worden ook vuil als je een chicane afsnijdt. Het lijkt me dat je door het te wijd uitkomen ook veel tijd kan winnen, maar ik heb nog nooit een straf voor uitgedeeld zien worden... Dat namelijk toen ook zo in Spa 08, tussen Raikkonen en Hamilton. Na de beruchte chicane ging Raikkonen een paar bochten te wijd (naast de baan), maar hierdoor had hij meer snelheid en kon hij Hamilton inhalen. Hier werd toen helemaal niet over gesproken ![]() | |
kepler | dinsdag 13 juli 2010 @ 22:24 |
quote:Misschien dat ze daarom zo laat kwamen met die straf? Dat ze wachten op actie van Alonso? | |
bodylotion | dinsdag 13 juli 2010 @ 22:38 |
quote:Bedoel je niet Spa 09? Waar Raikkonen veel meer snelheid mee nam richting Eau Rouge? De regel is inderdaad dat je niet met meer dan twee wielen buiten de racelijn mag komen. Ik herinner me DTM op Hockenheim, toen er steeds meer asfalt op de plaats van grindbakken kwam, dat sommige coureurs dat gewoon als reguliere racelijn gebruikten. Later is dat verboden. Bij F1 wordt het alleen bestraft als ze er voordeel bij hebben, maar meestal pikken ze er alleen maar vuil mee op. | |
kepler | dinsdag 13 juli 2010 @ 22:43 |
quote:Nee, dat was toen met die inhaalactie van Hamilton op Raikkonen in de busstop. Een halve ronde later doet Raikkonen hetzelfde, maar dan via de buitenkant van een bocht. | |
Googolplexian | woensdag 14 juli 2010 @ 08:25 |
Als je banden (edit: een beetje) vuil worden van het wijd uitlopen voor het rechte stuk zijn je banden alweer schoon voor de eerste bocht na het rechte stuk. FIA straft op sommige circuits daar niet voor. Net als dat op Silverstone ook niet gestraft werd voor het overschrijden van de witte lijn be de pitingang. Unwritten rules. | |
bodylotion | woensdag 14 juli 2010 @ 12:18 |
quote:Dat laatste is in andere raceklasses wel verboden werd op de BBC gezegd. | |
#ANONIEM | woensdag 14 juli 2010 @ 13:56 |
quote:Klopt. Ik heb toen nog hier op Fok! ervoor gepleit dat Raikonnen daar eigenlijk ook voor bestraft werd, maar de meesten vonden dat maar een belachelijk idee. | |
Googolplexian | woensdag 14 juli 2010 @ 14:47 |
quote: | |
Peterselieman | woensdag 14 juli 2010 @ 15:01 |
Ikzelf ben van mening dat Kubica de deur wel erg hard naar Alonso dichtgooide. De Spanjaard kon hierdoor geen kant op. Het was netjes geweest om die plaats terug te geven, maar omdat Kubica al snel opgaf kon dat niet meer, waardoor een straf imo niet meer opgelegd kon worden. Hoogstens een boete, maar niet deze straf. | |
sasquatsch | woensdag 14 juli 2010 @ 15:47 |
quote:Hij haalde buiten de baan in, dus had er voordeel van. Dus moet hij zijn plek teruggeven. Een paar jaar terug (Hamilton in Frankrijk), werd er niet eens gevraagd om je plek terug te geven. Toen kreeg je meteen een drive-through. Volledig terecht dus. Anders had Hamilton in Spa 2008 ook zijn plek niet terug hoeven geven omdat hij door Raikkonen buiten de baan geduwd werd. | |
Automatic_Rock | woensdag 14 juli 2010 @ 16:49 |
quote: Ben ik niet met je eens. Het is normaal dat het af en toe voorkomt dat je iemand buiten de baan voorbij steekt. Maar normaal gesproken geef je binnen dezelfde ronde die plek weer terug omdat het een illegale inhaal actie is (of de ander je van de baan drukt of niet doet er niet toe). | |
Googolplexian | woensdag 14 juli 2010 @ 16:53 |
Yup ... Door die actie toen is deze regel (plek teruggeven) bedacht. De Hamilton-regel die Alonso paalt dus ![]() Sterker nog ... ik meen mij te herinneren dat je de positie voor de volgende bocht moest teruggeven. Hoe Ferrari erop komt dat ze effe 2 laps konden wachten met die positie teruggeven is mij een raadsel. quote: | |
kepler | woensdag 14 juli 2010 @ 18:01 |
quote:Ja, dat was ook mijn idee toen ![]() ![]() | |
kepler | woensdag 14 juli 2010 @ 18:04 |
quote:Nee, die regel bestond allang. Het probleem toen was dat Hamilton hem gelijk weer inhaalde. Daardoor is nu de regel gekomen dat je de plek moet terug geven, en een bocht moet wachten met je volgende actie. Wanneer je die plek moet teruggeven weet ik niet precies ![]() Wel vind ik dat Alonso er al voorbij was en Kubica duwde Alonso van de baan. Het was slimmer om de plek terug te geven, maar ik snap waarom ze dachten dat het legaal was | |
Sinister-D- | woensdag 14 juli 2010 @ 21:05 |
ff iets anders dan de inhaalactie/straf van Alonso. De geruchten dat Boullier Buemi graag in de Renault wil hebben in 2011 nemen de laatste paar dagen sterk toe, maar een feit is is dat Red Bull hem niet kwijt wil in 2011 als protege om hem in 2012 in de RBR te plempen. Maar aangezien Webber daar een contract heeft voor volgend jaar kan dat niet doorgaan.Combineer dat eens met het openlijk kritiek geven van Webber op RBR, en dat RBR met een Renault motor rijdt. Ben ik nu de enigste die denkt dat er een ruil gaat plaats vinden. Buemi wordt vastgelegd door Renault voor 1 seizoen zodat deze eventueel niet weggekaapt kan worden door een ander team, RBR ruilt Webber met Buemi zodat Webber niet meer in directe dienst van RBR rijdt. Renault hoeft zich daarbij geen zorgen te maken aan de kosten die aan de ervaring en vaardigheden van Webber vasthangen, maar hebben het dan wel vrij kosteloos in huis, en Webber hoeft zich niets van aan te trekken van het hogere managent van Red Bull ivm het voortrekken van Vettel. Misschien dat er dan ook nog een leuke deal kan uitkomen met betrekking op de krachtbron zelf. Iedereen gelukkig mijns inziens ![]() Of ben ik nu aan het dagdromen ![]() | |
kepler | woensdag 14 juli 2010 @ 21:11 |
![]() | |
nils7 | woensdag 14 juli 2010 @ 22:32 |
quote:Ziet er al beter uit dan F1 2009 nu hopen dat het ook beter speelt | |
Googolplexian | donderdag 15 juli 2010 @ 04:20 |
Maak je nou niet zo'n zorgen ... Doe wat ik zeg en ik regel het wel! Ik zeg ... Bernie zoekt een opvolger. | |
LeXX | donderdag 15 juli 2010 @ 09:59 |
quote:Lachen, dat de man die een levenslange ban kreeg, de touwtjes in handen krijgt... ![]() | |
Automatic_Rock | donderdag 15 juli 2010 @ 11:43 |
Zo grappig vind ik het niet... | |
Googolplexian | donderdag 15 juli 2010 @ 13:40 |
quote: | |
sasquatsch | donderdag 15 juli 2010 @ 15:28 |
De 'echte' reden dat Senna werd vervangen In het kort: Kolles had geld nodig, Yamamoto bracht geld mee en Chandhok zou eerst plaats moeten maken, ware het niet dat er een persoon was (Ecclestone) die dat niet verstandig vond waardoor Senna het haasje was. Chandhok lijkt het beschermelingetje van Ecclestone te zijn. | |
vosss | donderdag 15 juli 2010 @ 15:56 |
quote:Totaal geen AA en een AF waar ook al niet over naar huis te schrijven is. Ik vraag me echt af waarom dergelijke crapfilmpjes gereleased worden. Het is goddomme niet eens in FullHD en dat anno 2010 ![]() En dan ook nog eens met flutsettings, want als dit qua graphisch het max is dan laat ik hem mooi schieten ![]() | |
bodylotion | donderdag 15 juli 2010 @ 16:07 |
quote:Dat vanwege de Grand Prix in India. | |
Schunckelstar | donderdag 15 juli 2010 @ 16:55 |
quote:hopelijk gaat het hem lukken ![]() ![]() | |
Googolplexian | donderdag 15 juli 2010 @ 17:04 |
quote: Krijg hier een erg naar Prost-gevoel bij ![]() | |
Ermanon | donderdag 15 juli 2010 @ 17:12 |
quote:Ik ook, hij zal wel "ff" een team opzetten een meedoen in de F1... ![]() | |
Peterselieman | donderdag 15 juli 2010 @ 17:18 |
quote: Idd. Mogelijk dat er in Canada meer sponsors te vinden zijn dan in Frankrijk. Want dat was het grote probleem bij Prost. Geen goede Franse rijders en geen geld te vinden in eigen land. | |
kepler | donderdag 15 juli 2010 @ 18:01 |
quote:Whut... ik vind het er gewoon strak uitzien. Verder is dit de console-versie, de PC kan vast mooier. Ook verhalen gelezen dat het aardig realistisch (geen sim), bv de mogelijkheid om engine-settings op high te zetten (sneller, maar ook meer brandstofverbruik), handmatig veranderen van je voorvleugel tijdens race, goede tyrewear, etc. Ik ben hyped ![]() | |
bodylotion | donderdag 15 juli 2010 @ 18:09 |
quote:Dat verspringen van toeren bij minder tractie en de bewegingen van het hoofd zien er goed uit. Die onboardradio daarentegen ![]() | |
kepler | donderdag 15 juli 2010 @ 18:20 |
quote:Die simpele aanwijzingen verdwijnen naarmate je verder komt in het spel. Je kan hem ook helemaal uitzetten. | |
Trystar | donderdag 15 juli 2010 @ 22:57 |
quote:Inderdaad die onboardradio ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 16 juli 2010 @ 09:06 |
quote: | |
Atreidez | vrijdag 16 juli 2010 @ 09:29 |
Ik vind het qua beeld nog wel goed eruit zien, maar de lijnen die die rijdt achter ze voorganger en waar ie uiteindelijk inhaald doet toch wel arcade aan.. Denk niet dat Webber blij is met dit promo filmpje ![]() | |
Bolleke_666 | vrijdag 16 juli 2010 @ 13:59 |
quote: Maar Prost nam Ligier Grand Prix over. Villeneuve wil schijnbaar helemaal van scratch beginnen. ![]() | |
sasquatsch | vrijdag 16 juli 2010 @ 15:06 |
quote:Misschien via Stefan GP? En de Toyota designs zijn ook nog steeds beschikbaar en ik had begrepen dat ze zelfs aangepast zijn (/worden) aan de 2011 specs. | |
Bolleke_666 | vrijdag 16 juli 2010 @ 15:35 |
Dat is dan ook een optie. | |
Schunckelstar | vrijdag 16 juli 2010 @ 17:31 |
ik vind alles best als we jaques maar weer terugzien in de f1 ![]() | |
ElmarO | vrijdag 16 juli 2010 @ 21:48 |
quote:HRT ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 16 juli 2010 @ 21:59 |
quote:Villeneuve ging ook naar BAR met de bedoeling daar een topteam van te maken. Dat is 'm ook niet gelukt. Ik zie hem als manager niet direct slagen waar 'ie als coureur ook niet mee slaagde. | |
#ANONIEM | vrijdag 16 juli 2010 @ 22:00 |
quote:Idd. Eigenlijk ben ik van mening dat je duidelijk nadeel moet hebben als je buiten de racetrack komt. | |
Trystar | vrijdag 16 juli 2010 @ 23:01 |
quote: quote: ![]() | |
Sinister-D- | zaterdag 17 juli 2010 @ 07:56 |
quote:Meer zo: quote:Zolang de bankrekening maar very positive is ![]() | |
Schunckelstar | zaterdag 17 juli 2010 @ 09:55 |
quote: ![]() | |
Sally | zaterdag 17 juli 2010 @ 10:31 |
quote: ![]() ![]() Je vergeet de Japanse yen en de florijn nog ![]() quote: | |
ElmarO | zaterdag 17 juli 2010 @ 10:36 |
quote:Je vergeet de pond en het teken van de dollarcent. ![]() quote: | |
Sally | zaterdag 17 juli 2010 @ 10:58 |
quote: ![]() Die centen zie ik niet op de pc verschijnen, trouwens ![]() Maar ik dacht dat een erg negatieve e-mail Senna de das om had gedaan? ![]() | |
Migue | zaterdag 17 juli 2010 @ 11:24 |
quote:En Chandhok heeft al enige tijd geldproblemen. Kan beide de reden zijn waarom Yamamoto rijdt. En daar heeft Colin Kolles volledig gelijk in, hoe populair het ook is om hem nu af te zeiken. Als je niet betaalt rijdt je niet, dat zal ongetwijfeld de afspraak met Chandhok zijn, en aangezien Hispania Racing geen cent te makken heeft is de keuze voor Yamamoto niet meer dan terecht. Net zoals het niet meer dan terecht was om Senna niet te laten rijden. | |
Glijdt_licht | maandag 19 juli 2010 @ 16:07 |
Bernie eheft weer een plannetje:quote:http://msn.planetf1.com/n(...)t-the-axe?ocid=today | |
#ANONIEM | maandag 19 juli 2010 @ 16:08 |
Monaco is net zo saai als Valencia, dus lijkt me prima. | |
Glijdt_licht | maandag 19 juli 2010 @ 16:12 |
Toch denk ik op veel weerstand van teams, sponsors en fans. Monaco is nu eenmaal een uithangbord. | |
Ermanon | maandag 19 juli 2010 @ 17:20 |
Ja hoor, ¤ccl¤ston¤ wil nog meer geld zien ![]() ![]() ![]() |