abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 00:31:02 #51
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_82174056
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Vettel's nummer 1 status minder is geworden. Hij IS de nummer 1 bij Red Bull. Dat blijkt uit alles. Ik denk eerder dat Webber's status binnen het team afbrokkelt, omdat hij Vettel geen ruimte heeft gegeven.
ik had Vettel erg hoog zitten begin dit seizoen, maar voor mij begint hij nu behoorlijk in waarde te dalen. Hij is bloedsnel, maar op het moment dat het allemaal wat moeilijker gaat...

Hetzelfde verhaal als Melbourne 2009
Please, make yourself uncomfortable.
pi_82180237
Die Marko de hele tijd met ze verhaal over ruimte geven.. Vettel had zat ruimte gehad als ie de buitenkant had gepakt Of Vettel nou wel of niet een nr1 status heeft, hij zal eerst foutloos moeten rijden.. en met zo'n status komt het dan vanzelf wel naar je toe.
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:34:14 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82180299
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:32 schreef Atreidez het volgende:
Die Marko de hele tijd met ze verhaal over ruimte geven.. Vettel had zat ruimte gehad als ie de buitenkant had gepakt Of Vettel nou wel of niet een nr1 status heeft, hij zal eerst foutloos moeten rijden.. en met zo'n status komt het dan vanzelf wel naar je toe.
Ben ik met je eens, hard rijden kan hij al nu nog hard racen
pi_82180343
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:32 schreef Atreidez het volgende:
Die Marko de hele tijd met ze verhaal over ruimte geven.. Vettel had zat ruimte gehad als ie de buitenkant had gepakt Of Vettel nou wel of niet een nr1 status heeft, hij zal eerst foutloos moeten rijden.. en met zo'n status komt het dan vanzelf wel naar je toe.
Ja, ze praten mij er net iets teveel over om het af te kunnen doen als "beide rijders zijn gelijk en ze maakten deze keer beide een foutje". Denk dat Vettel gewoon wel Nr. 1 is binnen Red Bull, maar dat Webber uiteraard niet alles meteen aan Vettel geeft zodra die erom vraagt.
pi_82180465
http://f1.gpupdate.net/en(...)tus-over-car-design/

Interessant.. Voor mijn idee lijken al die auto's op mekaar, maar ze zullen wel een punt hebben. Zoiezo zelfde designer natuurlijk.
Where facts are few, experts are many.
pi_82181236
Goed, dan hier een analyse:

Kijk allemaal hier even naar:


Je ziet bij 0:20 dat Webber het lange stuk opgaat en licht naar rechts gaat, wat ook de ideale lijn is. Vervolgens tikt hij een klein beetje terug naar links waar Vettel zit. Als je ook goed kijkt zie je van het beeld aan de voorkant dat Hamilton veel verder naar links zit. Webber stuurde dus een beetje terug, hij kneep Vettel een beetje af. Vettel probeert vervolgens heel licht iets naar rechts te gaan om op de ideale lijn te komen, dan is er contact en gaan ze er beide af.

Iedereen die hier naar kijkt moet zich daar wel bij aansluiten, wie de schuld heeft laat ik mij nu niet over uit.
pi_82181702
Vettel blijft fout vind ik zelf.
Webber probeert ideale lijn te pakken, gaat erna verdedigen tegen Vettel door iets naar links te gaan waarna hij verder in 1 rechte lijn richting bocht 12 rijdt. Vetter stuurt echter, zodra hij voorbij het voorwiel van Webber is, naar rechts toe, ik zie nergens enige "sprong" of stuiter van de auto die op een hobbel in de weg kan wijzen, het is toch echt Vettel die zelf lichtelijk naar rechts stuurt terwijl hij heel goed weet dat Webber daar nog naast hem zat.
Of ging hij ervan uit dat Webber hem ivm Nr. 1 status wel liet gaan zodra 1 wiel er voorbij is ? Echt niet, dat is racen en dat mag Webber net zo hard doen als Vettel!
pi_82181900
Dat heeft niets met nr1 status te maken, want je ziet het continu dat bij verdedigen of voorbij gaan intimiderend gedrag wordt gebruikt om de racelijn te bepalen.. Of het slim is is een andere discussie, maar Webber heeft alle recht om gewoon rechtdoor te rijden. Vettel heeft immers de bocht al en ook al remt hij niet goed op t vuil, Webber zou toch niet in kunnen sturen zolang Vettel daar zou zitten. Overigens vind ik de beweging van Vettel naar rechts te direct.
Where facts are few, experts are many.
pi_82192738
quote:
, maar Webber heeft alle recht om gewoon rechtdoor te rijden.
Zeker dat, maar hij kent Vettel ook en had kunnen anticiperen door wat ruimte te laten.
Voor hetzelfde geld waren ze er beiden gestuiterd en dat hadden op het eind van het seizoen dan wel eens hele dure punten geweest kunnen zijn.

Ik zeg niet direct dat Webber de schuldige is, maar hij had beter moeten weten en ruimte moeten laten imo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:41:39 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82198116
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:40 schreef Atreidez het volgende:
http://f1.gpupdate.net/en(...)tus-over-car-design/

Interessant.. Voor mijn idee lijken al die auto's op mekaar, maar ze zullen wel een punt hebben. Zoiezo zelfde designer natuurlijk.
Het zal er ook wel mee te maken hebben dat er al een zaak loopt van Aerolab tegen Force India, op deze manier betaalt Mallya zijn rekeningen, zie ook Fisichella-Ferrari
pi_82219349
En jullie dachten dat coureur een zwaar beroep was

Where facts are few, experts are many.
  woensdag 2 juni 2010 @ 00:39:08 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82219578
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:30 schreef Atreidez het volgende:
En jullie dachten dat coureur een zwaar beroep was


Die is echt leuk
pi_82220591
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:30 schreef Atreidez het volgende:
En jullie dachten dat coureur een zwaar beroep was


blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 2 juni 2010 @ 07:27:55 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82221598
Red Bull's Marko has said that a new 1 year deal for Webber is imminent.

http://twitter.com/Jamesallenonf1
  woensdag 2 juni 2010 @ 07:34:27 #65
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_82221637
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:30 schreef Atreidez het volgende:
En jullie dachten dat coureur een zwaar beroep was


"check me auto effe. check me auto effe"
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:19:33 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82223297
Lotus given indemnity over Aerolab case
WEDNESDAY, 02 JUNE 2010 06:51
quote:
The Lotus Racing team have quickly distanced themselves from the ongoing legal action between the Force India squad and the Aerolab wind tunnel facility, after the Malaysian team was granted indemnity in the case.

Force India brought the legal action against Aerolab back in November last year after accusing the facility of copying elements from their own car onto the Lotus design, after both teams used the same facility to test their cars.

The Indian team left a scale model of their 2009 car in the facility after making use of the wind tunnel early last year, and the team are now seeking damages after the 2010 Lotus contained some very similar aerodynamic parts.

Aerolab called Lotus as a co-defendant in the case, with the company denying that it passed information from Force India to Lotus. The company also claimed to be pursuing Force India for "serious and persistent breaches of contract".

But Lotus have now been granted indemnity in the case, and a company spokesman have been quick to clarify that this confirms that Lotus are not being accused of anything over the incident.

"Lotus Racing has been joined as a co-defendant in civil proceedings which are principally between Force India and Aerolab/Fondtech," a spokesman for the team said yesterday.

"These proceedings do not allege any wrong doing on the part of Lotus Racing.

"Aerolab/Fondtech vigorously denies any wrong doing and has provided Lotus Racing with a full indemnity in relation to the claim."

Lotus have already begun work on their 2011 car after their 2010 machine proved to be uncompetitive.
http://www.patronisef1.co(...)ty-over-aerolab-case
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:58:00 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82224317
Pirelli set for F1 tyre deal after late Michelin bid fails
quote:
Michelin’s last ditch bid to win the F1 tyre contract for 2011 and beyond seems to have failed to impress the teams, and a deal with Pirelli appears to be a formality.

It is now apparently a question of finalising contractual and legal issues before confirmation comes from the FIA in the coming days.

Although Pirelli had already appeared to have already secured the contract, Michelin’s Nick Shorrock addressed the team bosses in a FOTA meeting in Istanbul on Sunday morning. However rather than put anything new on the table, he merely reiterated what had been said in earlier proposals.

The biggest weakness in Michelin’s case was its insistence on making a significant cut in the number of sets of tyres available per driver per race weekend, whereas Pirelli has agreed to honour the numbers as supplied by Bridgestone in the current FIA Sporting Regulations.

”We don’t have enough as it is,” said one team boss. “To go to even less is crackers.”

Intriguingly when I asked Shorrock about the transition from grooved to slick F1 tyres, he made a virtue of Michelin’s Le Mans experience and the longevity of its sportscar rubber: “We’ve not been in F1, but we are very present in other disciplines, notably in endurance racing, and particularly in a couple of weeks we’ll be at Le Mans. That type of racing brings us enormous information.

“If you look over the last 10 years the durability of a Michelin tyre has increased by 35%, while car speeds have increased by 10%. So that’s something we know how to do, it’s our basic profession, to make a tyre that’s usable and safe in a competitive environment.”

Logic suggests that creating tyres with an extra long life – which would be needed to get the teams through practice and qualifying on fewer sets – would do little for the F1 show.
http://adamcooperf1.com/2(...)-michelin-bid-fails/
pi_82228875
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Zeker dat, maar hij kent Vettel ook en had kunnen anticiperen door wat ruimte te laten.
Voor hetzelfde geld waren ze er beiden gestuiterd en dat hadden op het eind van het seizoen dan wel eens hele dure punten geweest kunnen zijn.

Ik zeg niet direct dat Webber de schuldige is, maar hij had beter moeten weten en ruimte moeten laten imo
Eens. En dat is ook wat Christian Horner zegt. Ze mogen tegen elkaar racen zolang ze elkaar maar de ruimte gunnen. En dat gebeurde hier niet!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_82230273
Vettel had genoeg ruimte. Hij kon gewoon rechtdoor gaan. Maar nee Vettel wilde de complete baan gebruiken.En dan die RBR mannen die Vettel ook nog gaan knuffelen. Ik had hem toch wel even flink de les geleerd dat dit soort dingen niet kunnen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_82230388
Paar rondes later is er een identieke move van Sutil op Kobayashi, waar Koba ook alleen ruimte laat voor 1 auto aan de binnenkant en echt niet meer als Webber. Sutil houdt ze lijn en komt er gewoon simpel voorbij... Er was ruimte zat
Where facts are few, experts are many.
pi_82232449
Red Bull heeft weer een onderdeel van de auto moeten aanpassen.
quote:
Yet another element of Red Bull's pace-setting RB6 had to be modified ahead of last weekend's Turkish Grand Prix.

After Monaco, we reported that McLaren had identified a part of the 2010 Red Bull's rear diffuser that did not conform with the regulations and had to be altered in the Principality.

Germany's Auto Motor und Sport now reveals that an element of the rear suspension was changed at Istanbul Park last weekend.

The report said the elements in question, hidden behind six burly Red Bull mechanics on recent Grand Prix grids, were aerodynamically shaped and at a 20 degree horizontal angle rather than the allowed five.

In response, Adrian Newey's design team reportedly shrouded the parts with round tubing in order to nullify the downforce-producing effect.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:17:48 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82248568
A minute's noise
From: OfficialMcLarenVids | 2 juni 2010 | 302 weergaven
On the 40th anniversary of Bruce McLaren's death, we ran one of his old Can-Am cars at the MTC in Woking. What a glorious noise...turn up the volume!

http://www.youtube.com/user/OfficialMcLarenVids
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:05:14 #73
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_82257744
na een weekendje Pinkpop en wat weinig tijd toch maar ff een tvp plaatsen
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:49:55 #74
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82271619
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:19 schreef Tarado het volgende:
Lotus given indemnity over Aerolab case
WEDNESDAY, 02 JUNE 2010 06:51
[..]

http://www.patronisef1.co(...)ty-over-aerolab-case

Dat verhaal kan dus in de prullebak........

Force India: Lotus legal action 'serious'

By Jonathan Noble Wednesday, June 2nd 2010, 08:41 GMT
quote:
Force India has said it is treating its legal action against Lotus Racing, Mike Gascoyne and Aerolab over a breach of intellectual property as a 'very serious' matter.

The Silverstone-based team has begun court proceedings in both the United Kingdom and Italy because it believes Lotus used and benefited from the use of its own intellectual property in its wind tunnel model design for the current Lotus T127.

A statement issued by Force India on Wednesday said: "The Force India F1 team confirms it has instigated UK civil proceedings against 1Malaysia Racing Team SDN BHD [a Malaysian company], 1Malaysia Racing Team [UK] Limited [Lotus Racing's parent companies], Michael Gascoyne and Aerolab SRL.

"Force India also confirms that a complaint for disclosure of confidential information was filed in December 2009 with the competent authorities in Italy and that investigations are being conducted.

"Force India believes that Lotus Racing, via its use of Aerolab and Fondtech facilities and data, has utilised and benefited from the use of Force India F1 team's intellectual property, including components and tyres exclusively licensed by Bridgestone to the Force India F1 team, on its wind tunnel model design for the current Lotus T127 chassis without permission from the Force India F1 team.

"Force India states these are very serious claims and therefore it would not be taking such action if it could not provide supportive evidence."

Both Force India and Lotus have used the aerodynamic engineering firm Aerolab for the design and development of their cars.

Force India has also clarified that separate legal action, between Aerolab and Force India over undue termination of contract, is ongoing.

The teams' statement added: "Additionally, Force India would like to clarify that any action between Aerolab and Force India for undue termination of contract is now being addressed by the courts.

"Force India confirms it paid approximately one million euros in autumn 2009 to secure the payment claimed by Aerolab and it is now for the competent courts to decide whether, indeed, this outstanding amount should be paid to Aerolab given the seriousness of these current allegations."
pi_82272288
Er speelt nog wel meer tussen Lotus en Force India geloof ik

http://f1.gpupdate.net/nl(...)ce-india-naar-lotus/
quote:
Smith is overigens niet de enige die binnenkort Force India verruilt voor Lotus. Lewis Butler en Marianne Hinson maken dezelfde switch. Butler wordt hoofdontwerper bij het Maleisische team, Hinson krijgt de functie hoofd aërodynamica.
Where facts are few, experts are many.
pi_82276606
quote:
06.02: An Open Letter to fans from Christian Horner regarding the event of last sunday...

"You may have already read on the team website my answers to some of the important issue which were raised after the grand prix on Sunday. I do however want to address you, the fans of Red Bull Racing directly.

There has been a lot of criticism on the sites and within the Community and while I can't answer every point, there are some which need to be addressed.

Firstly, the accident itself was a racing incident. We have two very capable, very determined drivers in what has proved so far this season to be a very quick car. With the McLarens putting immense pressure on our two drivers Mark and Sebastian reacted the way you would expect racing drivers to respond: they raced each other. This has happened many times between them over the last 18 months, and previously they abided by what we have always asked: that as team-mates they show respect for each other and allow one another enough room on the race track.

Secondly as far as blame goes, we win as a team and we lose as a team and on Sunday we lost as a team. Having looked at all the information it's clear it was a racing accident that shouldn't have happened. After looking at all the facts that weren't available immediately after the race, the entire team, Dr Marko included, fully shares this view.

Thirdly we now have to re-group. We are a strong team and we'll sit down and discuss what we can learn from this incident. We have immense team spirit here at Red Bull Racing, both Sebastian and Mark are intelligent individuals and we will have the situation resolved before we go to Montreal.

And finally as I have always pledged, both drivers, will continue to be given equal treatment. The Turkish Grand Prix has been a costly lesson for both drivers and we are confident that this situation won't happen again.

We still have a long way to go this year until Abu Dhabi and whichever Red Bull Racing driver you're behind in the fight for the world championship, I hope we - and they - can count on your support,

Christian"
Source: Racing Bulls
Calm down, please!
pi_82328147
quote:
McLaren told Hamilton Button wouldn’t pass him during the Turkish Grand Prix
4 June 2010 by Keith Collantine McLaren told Lewis Hamilton that Jenson Button would not pass him during the Turkish Grand Prix.

New footage of the Turkish Grand Prix posted on the official F1 website reveals Hamilton asked the team “If I back off is Jenson going to pass me or not”

He was told “No Lewis, no.” This audio clip is shown before the footage of Button overtaking Hamilton, suggesting the exchange took place before the pass.
The full exchange – which was not aired during the race broadcast – is as follows:

Lewis Hamilton: Jenson’s closing in me you guys
McLaren: Understood Lewis
Lewis Hamilton: If I back off is Jenson going to pass me or not
McLaren: No Lewis, no

After the race Hamilton said he was “surprised” Button had passed him. Now we know why.

The question now is, was Button ordered to hand the place back?
http://www.f1fanatic.co.u(...)-turkish-grand-prix/
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 15:37:09 #78
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_82331736
quote:


Interessant!
pi_82355692
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:30:23 #81
34586 kepler
No bounce, no play
pi_82357771
quote:
Ik kwam hier om dat te posten, ziet er prima uit
The line is a dot to you!
pi_82358542
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 09:30 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik kwam hier om dat te posten, ziet er prima uit
Als de gameplay net zo goed is als de graphics beloofd het een goed spel te worden.

* Tarabass zijn stuurtje weer uit het stof trekt
  zaterdag 5 juni 2010 @ 10:42:08 #83
34586 kepler
No bounce, no play
pi_82358950
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 10:23 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Als de gameplay net zo goed is als de graphics beloofd het een goed spel te worden.

* Tarabass zijn stuurtje weer uit het stof trekt
Dat gedoe er om heen lijkt me stiekem ook wel leuk

Ik ben wel toe aan een goede F1 game, GP3 was de laatste voor mij
The line is a dot to you!
pi_82361082
Ik ben bang voor de Codemasters physics. Maar we zullen zien. Ben bang dat ik maar bij de mod voor Race07 blijf of bij de rF mods..

Alhoewel ik Dirt2 van hen wel geweldig vind. Maar daar was ik dan ook echt uitgekeken op RBR en Dirt2 geeft een heerlijk snelheidsgevoel en goede FFB.
Dirt 1 was slecht, net als GRID.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_82363870
Net dat raceverslag op F1.com zitten kijken waar je dus die teamradio's erbij geplakt hoord, en dan hoor je bij Vettel op de teamradio ook vlak voor ie Mark wil inhalen, "use your overtake button for a boost on the straight" ... Wat een ratten zijn het ook zeg
Where facts are few, experts are many.
pi_82365102
quote:
quote:
Het is ook niet zo dat mensen die hun auto wel goed afstellen er ineens seconden op vooruit gaan per rondje. Volgens Codemasters levert een goede eigen afstelling tot twee tienden van een seconde per ronde op.
Deze wordt arcade all the way ben ik bang.
Een goeie afstelling is veel meer mee te halen dan "tot twee tienden" winst

Ik zal hem toch wel kopen en spelen, daar niet van, maar ik verwacht er in elk geval al lang geen echte sim meer van. Beetje meer van hetzelfde pak een laken als bv GRiD of DiRT of NFS- Shift ofzo.

Ook leuke games, maar geen sims helaas
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_82365697
quote:
Laat maar komen!!
pi_82368074
Team orders mogen toch niet?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:12:21 #89
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_82372868
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:07 schreef The_Avatar het volgende:
Team orders mogen toch niet?
Stel dat Hamilton zijn banden had opgereden en ze moet gaan sparen van het team (dat is een advies natuurlijk) en Button heeft beter op zijn rubber gelet dan valt zoiets toch ook niet onder teamorders?

Als ze in dit geval beide rijders vertellen brandstof te sparen, is dat vooral omdat ze anders niet zullen finishen.
Stel dat Hamilton met 10kg meer brandstof over de finish zou komen dan Button - dan is het een ander verhaal
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:15:57 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82372966
quote:
Daar wordt niets over de echte gameplay gezegd. Wat een tijdverspilling.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 6 juni 2010 @ 19:13:42 #91
34586 kepler
No bounce, no play
pi_82407754
Net terug uit Zandvoort, altijd weer leuk

Mooie voorstelling van Vettel, een aantal donuts recht voor onze neus
The line is a dot to you!
  zondag 6 juni 2010 @ 19:14:57 #92
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_82407810
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:13 schreef kepler het volgende:
Net terug uit Zandvoort, altijd weer leuk

Mooie voorstelling van Vettel, een aantal donuts recht voor onze neus
die vos ook zien lopen toevallig?
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 6 juni 2010 @ 19:23:37 #93
34586 kepler
No bounce, no play
pi_82408202
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:14 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

die vos ook zien lopen toevallig?
Vosss?

Ja, ik hoorde zoiets op de speaker Waar ging dat nu over? Een vos die een hert vangt
The line is a dot to you!
  zondag 6 juni 2010 @ 19:47:44 #94
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_82409400
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:23 schreef kepler het volgende:

[..]

Vosss?

Ja, ik hoorde zoiets op de speaker Waar ging dat nu over? Een vos die een hert vangt
er liep een vos rustig rond te wandelen midden op het circuit met een jong hert in zijn bek
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 6 juni 2010 @ 19:49:35 #95
34586 kepler
No bounce, no play
pi_82409502
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

er liep een vos rustig rond te wandelen midden op het circuit met een jong hert in zijn bek
Cool Even kijken ik een foto kan vinden op het internet
The line is a dot to you!
pi_82411905
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

er liep een vos rustig rond te wandelen midden op het circuit met een jong hert in zijn bek
Hoi, ik ben ook weer terug
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 6 juni 2010 @ 20:34:18 #97
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_82412074
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoi, ik ben ook weer terug
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_82414587
Ik ben ook net terug. Vond Vettel beetje matig op zich.. Die ging lang niet voluit en heeft amper twee donuts gedraaid volgens mij. Voor de rest wel mooie dag op het weer na. Tijdens de Formule BMW was het echt verschrikkelijk weer. We hadden natuurlijk geen paraplu mee genomen...

Ook kwam ik er pas tijdens de eerste ronde van de F3 race achter dat als we 5 meter naar voren gingen, we uitzicht hadden op een scherm Op zich redelijk wat acties gezien. Ik zat bij de Audi S-bocht in de duinen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  zondag 6 juni 2010 @ 21:33:11 #99
34586 kepler
No bounce, no play
pi_82416237
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef Waffle het volgende:
Ik ben ook net terug. Vond Vettel beetje matig op zich.. Die ging lang niet voluit en heeft amper twee donuts gedraaid volgens mij. Voor de rest wel mooie dag op het weer na. Tijdens de Formule BMW was het echt verschrikkelijk weer. We hadden natuurlijk geen paraplu mee genomen...

Ook kwam ik er pas tijdens de eerste ronde van de F3 race achter dat als we 5 meter naar voren gingen, we uitzicht hadden op een scherm Op zich redelijk wat acties gezien. Ik zat bij de Audi S-bocht in de duinen.
Ja, we hadden voor de demo een goede plek uitgekozen: net na de pitstraat Verder viel het wel een beetje tegen (ook door het weer denk ik)
The line is a dot to you!
pi_82418581
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:33 schreef kepler het volgende:

[..]

Ja, we hadden voor de demo een goede plek uitgekozen: net na de pitstraat Verder viel het wel een beetje tegen (ook door het weer denk ik)
Ja, stond ook net na de pitstraat bij die poort, dus heb mooi kunnen genieten van de laatste donuts van Vettel. Verder Vettel dus ook zien lopen en wat is hij eigenlijk klein in het echt !

Voor de rest, hele strakke demo en actie van de Red Bull Air Race en mooie races in de Formule 3 en HTC GT4 klasse.

Echter heb ik wel 1 klacht. Ik ben er nog bij geweest met de BOSS-GP serie en daar reed en echte F1-Arrows rond, samen met 1 een andere F1 auto uit die tijd(gok 2006-2007) met V10 erin... Ik heb staan genieten hoor van elke keer dat die 2 volgas langs kwammen... Verdomme, waarom hebben zie die ook weg gedaan, niks is zo mooi als om die V10's te horen janken . Indycars en Champcars klonken ook wel aardig, net zoals de andere auto's in het veld, maar echt, was op slaag weer verliefd op die V10's met +19000 toeren, wat een HEERLIJK geluid is dat om over het hele circuit te horen janken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')