abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82276606
quote:
06.02: An Open Letter to fans from Christian Horner regarding the event of last sunday...

"You may have already read on the team website my answers to some of the important issue which were raised after the grand prix on Sunday. I do however want to address you, the fans of Red Bull Racing directly.

There has been a lot of criticism on the sites and within the Community and while I can't answer every point, there are some which need to be addressed.

Firstly, the accident itself was a racing incident. We have two very capable, very determined drivers in what has proved so far this season to be a very quick car. With the McLarens putting immense pressure on our two drivers Mark and Sebastian reacted the way you would expect racing drivers to respond: they raced each other. This has happened many times between them over the last 18 months, and previously they abided by what we have always asked: that as team-mates they show respect for each other and allow one another enough room on the race track.

Secondly as far as blame goes, we win as a team and we lose as a team and on Sunday we lost as a team. Having looked at all the information it's clear it was a racing accident that shouldn't have happened. After looking at all the facts that weren't available immediately after the race, the entire team, Dr Marko included, fully shares this view.

Thirdly we now have to re-group. We are a strong team and we'll sit down and discuss what we can learn from this incident. We have immense team spirit here at Red Bull Racing, both Sebastian and Mark are intelligent individuals and we will have the situation resolved before we go to Montreal.

And finally as I have always pledged, both drivers, will continue to be given equal treatment. The Turkish Grand Prix has been a costly lesson for both drivers and we are confident that this situation won't happen again.

We still have a long way to go this year until Abu Dhabi and whichever Red Bull Racing driver you're behind in the fight for the world championship, I hope we - and they - can count on your support,

Christian"
Source: Racing Bulls
Calm down, please!
pi_82328147
quote:
McLaren told Hamilton Button wouldn’t pass him during the Turkish Grand Prix
4 June 2010 by Keith Collantine McLaren told Lewis Hamilton that Jenson Button would not pass him during the Turkish Grand Prix.

New footage of the Turkish Grand Prix posted on the official F1 website reveals Hamilton asked the team “If I back off is Jenson going to pass me or not”

He was told “No Lewis, no.” This audio clip is shown before the footage of Button overtaking Hamilton, suggesting the exchange took place before the pass.
The full exchange – which was not aired during the race broadcast – is as follows:

Lewis Hamilton: Jenson’s closing in me you guys
McLaren: Understood Lewis
Lewis Hamilton: If I back off is Jenson going to pass me or not
McLaren: No Lewis, no

After the race Hamilton said he was “surprised” Button had passed him. Now we know why.

The question now is, was Button ordered to hand the place back?
http://www.f1fanatic.co.u(...)-turkish-grand-prix/
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 15:37:09 #78
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_82331736
quote:

Interessant!
pi_82355692
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:30:23 #81
34586 kepler
No bounce, no play
pi_82357771
quote:
Ik kwam hier om dat te posten, ziet er prima uit
The line is a dot to you!
pi_82358542
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 09:30 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik kwam hier om dat te posten, ziet er prima uit
Als de gameplay net zo goed is als de graphics beloofd het een goed spel te worden.

* Tarabass zijn stuurtje weer uit het stof trekt
  zaterdag 5 juni 2010 @ 10:42:08 #83
34586 kepler
No bounce, no play
pi_82358950
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 10:23 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Als de gameplay net zo goed is als de graphics beloofd het een goed spel te worden.

* Tarabass zijn stuurtje weer uit het stof trekt
Dat gedoe er om heen lijkt me stiekem ook wel leuk

Ik ben wel toe aan een goede F1 game, GP3 was de laatste voor mij
pi_82361082
Ik ben bang voor de Codemasters physics. Maar we zullen zien. Ben bang dat ik maar bij de mod voor Race07 blijf of bij de rF mods..

Alhoewel ik Dirt2 van hen wel geweldig vind. Maar daar was ik dan ook echt uitgekeken op RBR en Dirt2 geeft een heerlijk snelheidsgevoel en goede FFB.
Dirt 1 was slecht, net als GRID.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_82363870
Net dat raceverslag op F1.com zitten kijken waar je dus die teamradio's erbij geplakt hoord, en dan hoor je bij Vettel op de teamradio ook vlak voor ie Mark wil inhalen, "use your overtake button for a boost on the straight" ... Wat een ratten zijn het ook zeg
Where facts are few, experts are many.
pi_82365102
quote:
quote:
Het is ook niet zo dat mensen die hun auto wel goed afstellen er ineens seconden op vooruit gaan per rondje. Volgens Codemasters levert een goede eigen afstelling tot twee tienden van een seconde per ronde op.
Deze wordt arcade all the way ben ik bang.
Een goeie afstelling is veel meer mee te halen dan "tot twee tienden" winst

Ik zal hem toch wel kopen en spelen, daar niet van, maar ik verwacht er in elk geval al lang geen echte sim meer van. Beetje meer van hetzelfde pak een laken als bv GRiD of DiRT of NFS- Shift ofzo.

Ook leuke games, maar geen sims helaas
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_82365697
quote:
Laat maar komen!!
pi_82368074
Team orders mogen toch niet?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:12:21 #89
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_82372868
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:07 schreef The_Avatar het volgende:
Team orders mogen toch niet?
Stel dat Hamilton zijn banden had opgereden en ze moet gaan sparen van het team (dat is een advies natuurlijk) en Button heeft beter op zijn rubber gelet dan valt zoiets toch ook niet onder teamorders?

Als ze in dit geval beide rijders vertellen brandstof te sparen, is dat vooral omdat ze anders niet zullen finishen.
Stel dat Hamilton met 10kg meer brandstof over de finish zou komen dan Button - dan is het een ander verhaal
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 19:15:57 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82372966
quote:
Daar wordt niets over de echte gameplay gezegd. Wat een tijdverspilling.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 6 juni 2010 @ 19:13:42 #91
34586 kepler
No bounce, no play
pi_82407754
Net terug uit Zandvoort, altijd weer leuk

Mooie voorstelling van Vettel, een aantal donuts recht voor onze neus
  zondag 6 juni 2010 @ 19:14:57 #92
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_82407810
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:13 schreef kepler het volgende:
Net terug uit Zandvoort, altijd weer leuk

Mooie voorstelling van Vettel, een aantal donuts recht voor onze neus
die vos ook zien lopen toevallig?
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 6 juni 2010 @ 19:23:37 #93
34586 kepler
No bounce, no play
pi_82408202
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:14 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

die vos ook zien lopen toevallig?
Vosss?

Ja, ik hoorde zoiets op de speaker Waar ging dat nu over? Een vos die een hert vangt
  zondag 6 juni 2010 @ 19:47:44 #94
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_82409400
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:23 schreef kepler het volgende:

[..]

Vosss?

Ja, ik hoorde zoiets op de speaker Waar ging dat nu over? Een vos die een hert vangt
er liep een vos rustig rond te wandelen midden op het circuit met een jong hert in zijn bek
  zondag 6 juni 2010 @ 19:49:35 #95
34586 kepler
No bounce, no play
pi_82409502
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

er liep een vos rustig rond te wandelen midden op het circuit met een jong hert in zijn bek
Cool Even kijken ik een foto kan vinden op het internet
pi_82411905
quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Hoi, ik ben ook weer terug
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 6 juni 2010 @ 20:34:18 #97
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_82412074
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoi, ik ben ook weer terug
pi_82414587
Ik ben ook net terug. Vond Vettel beetje matig op zich.. Die ging lang niet voluit en heeft amper twee donuts gedraaid volgens mij. Voor de rest wel mooie dag op het weer na. Tijdens de Formule BMW was het echt verschrikkelijk weer. We hadden natuurlijk geen paraplu mee genomen...

Ook kwam ik er pas tijdens de eerste ronde van de F3 race achter dat als we 5 meter naar voren gingen, we uitzicht hadden op een scherm Op zich redelijk wat acties gezien. Ik zat bij de Audi S-bocht in de duinen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  zondag 6 juni 2010 @ 21:33:11 #99
34586 kepler
No bounce, no play
pi_82416237
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef Waffle het volgende:
Ik ben ook net terug. Vond Vettel beetje matig op zich.. Die ging lang niet voluit en heeft amper twee donuts gedraaid volgens mij. Voor de rest wel mooie dag op het weer na. Tijdens de Formule BMW was het echt verschrikkelijk weer. We hadden natuurlijk geen paraplu mee genomen...

Ook kwam ik er pas tijdens de eerste ronde van de F3 race achter dat als we 5 meter naar voren gingen, we uitzicht hadden op een scherm Op zich redelijk wat acties gezien. Ik zat bij de Audi S-bocht in de duinen.
Ja, we hadden voor de demo een goede plek uitgekozen: net na de pitstraat Verder viel het wel een beetje tegen (ook door het weer denk ik)
pi_82418581
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:33 schreef kepler het volgende:

[..]

Ja, we hadden voor de demo een goede plek uitgekozen: net na de pitstraat Verder viel het wel een beetje tegen (ook door het weer denk ik)
Ja, stond ook net na de pitstraat bij die poort, dus heb mooi kunnen genieten van de laatste donuts van Vettel. Verder Vettel dus ook zien lopen en wat is hij eigenlijk klein in het echt !

Voor de rest, hele strakke demo en actie van de Red Bull Air Race en mooie races in de Formule 3 en HTC GT4 klasse.

Echter heb ik wel 1 klacht. Ik ben er nog bij geweest met de BOSS-GP serie en daar reed en echte F1-Arrows rond, samen met 1 een andere F1 auto uit die tijd(gok 2006-2007) met V10 erin... Ik heb staan genieten hoor van elke keer dat die 2 volgas langs kwammen... Verdomme, waarom hebben zie die ook weg gedaan, niks is zo mooi als om die V10's te horen janken . Indycars en Champcars klonken ook wel aardig, net zoals de andere auto's in het veld, maar echt, was op slaag weer verliefd op die V10's met +19000 toeren, wat een HEERLIJK geluid is dat om over het hele circuit te horen janken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')