quote:06.02: An Open Letter to fans from Christian Horner regarding the event of last sunday...
"You may have already read on the team website my answers to some of the important issue which were raised after the grand prix on Sunday. I do however want to address you, the fans of Red Bull Racing directly.
There has been a lot of criticism on the sites and within the Community and while I can't answer every point, there are some which need to be addressed.
Firstly, the accident itself was a racing incident. We have two very capable, very determined drivers in what has proved so far this season to be a very quick car. With the McLarens putting immense pressure on our two drivers Mark and Sebastian reacted the way you would expect racing drivers to respond: they raced each other. This has happened many times between them over the last 18 months, and previously they abided by what we have always asked: that as team-mates they show respect for each other and allow one another enough room on the race track.
Secondly as far as blame goes, we win as a team and we lose as a team and on Sunday we lost as a team. Having looked at all the information it's clear it was a racing accident that shouldn't have happened. After looking at all the facts that weren't available immediately after the race, the entire team, Dr Marko included, fully shares this view.
Thirdly we now have to re-group. We are a strong team and we'll sit down and discuss what we can learn from this incident. We have immense team spirit here at Red Bull Racing, both Sebastian and Mark are intelligent individuals and we will have the situation resolved before we go to Montreal.
And finally as I have always pledged, both drivers, will continue to be given equal treatment. The Turkish Grand Prix has been a costly lesson for both drivers and we are confident that this situation won't happen again.
We still have a long way to go this year until Abu Dhabi and whichever Red Bull Racing driver you're behind in the fight for the world championship, I hope we - and they - can count on your support,
Christian"
Source: Racing Bulls

http://www.f1fanatic.co.u(...)-turkish-grand-prix/quote:McLaren told Hamilton Button wouldn’t pass him during the Turkish Grand Prix
4 June 2010 by Keith Collantine McLaren told Lewis Hamilton that Jenson Button would not pass him during the Turkish Grand Prix.
New footage of the Turkish Grand Prix posted on the official F1 website reveals Hamilton asked the team “If I back off is Jenson going to pass me or not”
He was told “No Lewis, no.” This audio clip is shown before the footage of Button overtaking Hamilton, suggesting the exchange took place before the pass.
The full exchange – which was not aired during the race broadcast – is as follows:
Lewis Hamilton: Jenson’s closing in me you guys
McLaren: Understood Lewis
Lewis Hamilton: If I back off is Jenson going to pass me or not
McLaren: No Lewis, no
After the race Hamilton said he was “surprised” Button had passed him. Now we know why.
The question now is, was Button ordered to hand the place back?

quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.f1fanatic.co.u(...)-turkish-grand-prix/

Ik kwam hier om dat te posten, ziet er prima uitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:19 schreef Tarabass het volgende:
http://tweakers.net/reviews/1701/preview-f1-2010.html

Als de gameplay net zo goed is als de graphics beloofd het een goed spel te worden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dat te posten, ziet er prima uit

Dat gedoe er om heen lijkt me stiekem ook wel leukquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:23 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als de gameplay net zo goed is als de graphics beloofd het een goed spel te worden.
* Tarabass zijn stuurtje weer uit het stof trekt

quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:19 schreef Tarabass het volgende:
Deze wordt arcade all the way ben ik bang.quote:Het is ook niet zo dat mensen die hun auto wel goed afstellen er ineens seconden op vooruit gaan per rondje. Volgens Codemasters levert een goede eigen afstelling tot twee tienden van een seconde per ronde op.

Laat maar komen!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:19 schreef Tarabass het volgende:

Stel dat Hamilton zijn banden had opgereden en ze moet gaan sparen van het team (dat is een advies natuurlijk) en Button heeft beter op zijn rubber gelet dan valt zoiets toch ook niet onder teamorders?quote:

Daar wordt niets over de echte gameplay gezegd. Wat een tijdverspilling.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 09:19 schreef Tarabass het volgende:

die vos ook zien lopen toevallig?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:13 schreef kepler het volgende:
Net terug uit Zandvoort, altijd weer leuk
Mooie voorstelling van Vettel, een aantal donuts recht voor onze neus

Vosss?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die vos ook zien lopen toevallig?

Waar ging dat nu over? Een vos die een hert vangt
 Waar ging dat nu over? Een vos die een hert vangt  

er liep een vos rustig rond te wandelen midden op het circuit met een jong hert in zijn bekquote:Op zondag 6 juni 2010 19:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Vosss?
Ja, ik hoorde zoiets op de speakerWaar ging dat nu over? Een vos die een hert vangt

Coolquote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
er liep een vos rustig rond te wandelen midden op het circuit met een jong hert in zijn bek
 Even kijken ik een foto kan vinden op het internet
 Even kijken ik een foto kan vinden op het internet  

Hoi, ik ben ook weer terugquote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
er liep een vos rustig rond te wandelen midden op het circuit met een jong hert in zijn bek

Op zich redelijk wat acties gezien. Ik zat bij de Audi S-bocht in de duinen.
 Op zich redelijk wat acties gezien. Ik zat bij de Audi S-bocht in de duinen.

Ja, we hadden voor de demo een goede plek uitgekozen: net na de pitstraatquote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef Waffle het volgende:
Ik ben ook net terug. Vond Vettel beetje matig op zich.. Die ging lang niet voluit en heeft amper twee donuts gedraaid volgens mij. Voor de rest wel mooie dag op het weer na. Tijdens de Formule BMW was het echt verschrikkelijk weer. We hadden natuurlijk geen paraplu mee genomen...
Ook kwam ik er pas tijdens de eerste ronde van de F3 race achter dat als we 5 meter naar voren gingen, we uitzicht hadden op een schermOp zich redelijk wat acties gezien. Ik zat bij de Audi S-bocht in de duinen.
 Verder viel het wel een beetje tegen (ook door het weer denk ik)
 Verder viel het wel een beetje tegen (ook door het weer denk ik)

Ja, stond ook net na de pitstraat bij die poort, dus heb mooi kunnen genieten van de laatste donuts van Vettel. Verder Vettel dus ook zien lopen en wat is hij eigenlijk klein in het echtquote:Op zondag 6 juni 2010 21:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, we hadden voor de demo een goede plek uitgekozen: net na de pitstraatVerder viel het wel een beetje tegen (ook door het weer denk ik)
 !
 ! . Indycars en Champcars klonken ook wel aardig, net zoals de andere auto's in het veld, maar echt, was op slaag weer verliefd op die V10's met +19000 toeren, wat een HEERLIJK geluid is dat om over het hele circuit te horen janken
 . Indycars en Champcars klonken ook wel aardig, net zoals de andere auto's in het veld, maar echt, was op slaag weer verliefd op die V10's met +19000 toeren, wat een HEERLIJK geluid is dat om over het hele circuit te horen janken  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |