Vroegah hadden we niet zoveel races hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:25 schreef vosss het volgende:
Hoe lang doet Olav eik al het commentaar? Ik kan me van een aantal jaren geleden herinneren dat hij toen volgens mij zijn 300ste GP deed.
Dat Ferrari er maar pak hem beet nu pas 2,5 keer zoveel heeft verbaasd me eik wel een beetje
Ik weet niet of er Tilke fans zijn?? Volgens mij zijn er alleen maar Tilke haters, en mensen met gezond verstand.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
Is dit een Tilke-fantopic?
Indien ja dan reageer ik pas weer in deel 75
Hebben ze er toch een paar gemist. Volgens mij is Turkije de 827ste officiële F1 Grand Prix.quote:
WTF gek, heb je ze geteldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hebben ze er toch een paar gemist. Volgens mij is Turkije de 827ste officiële F1 Grand Prix.
Klopt. Ikzelf denk dat je het grootste deel van het verschil kunt verklaren door het niet deelnemen aan de Indianapolis 500 die ook tijdenlang deel van de kalender heeft uitgemaakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hebben ze er toch een paar gemist. Volgens mij is Turkije de 827ste officiële F1 Grand Prix.
geloof dat ie dat sinds 1992 doet, daarnaast zijn de laatste jaren er steeds meer GPs per jaar bij gekomen, waardoor de teller ook wat harder gaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:25 schreef vosss het volgende:
Hoe lang doet Olav eik al het commentaar? Ik kan me van een aantal jaren geleden herinneren dat hij toen volgens mij zijn 300ste GP deed.
Dat Ferrari er maar pak hem beet nu pas 2,5 keer zoveel heeft verbaasd me eik wel een beetje
I know!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Ikzelf denk dat je het grootste deel van het verschil kunt verklaren door het niet deelnemen aan de Indianapolis 500 die ook tijdenlang deel van de kalender heeft uitgemaakt.
Daarnaast heeft Ferrari in het eerste seizoen nog 2 races gemist.
Ik kom tot een paar minder (22) . 9X Indy 500 (wel in 1952 en 1956 (DNQ)),quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari heeft 11x de Indy 500 gemist, 2x de GP van Groot-Brittannië, 3x de GP van de VS, 2x die van Zuid-Afrika, 1x die van Mexico, 1x die van Monaco, 2x die van Duitsland, 1x Nederland, 1x Oostenrijk, 1x België, 1x Zwitserland en 1x die van Frankrijk.
Niet starten en niet kwalificeren is hierin meegerekend.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_Grand_Prix_results
quote:Ferrari is the only team to have competed in every season at this the highest level of motor sport and it also holds all the records: Drivers' titles (15,) Constructors' (16,) wins (211,) podium finishes (632: apart from the wins, it has 223 second places and 198 thirds,) pole positions (203) and fastest race laps (221.)
de baan waar inhalen onmogenlijk is?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:39 schreef M.Melandri het volgende:
Leukste baan van tilke is toch wel Valencia denk ik![]()
Daar heeft hij slechts een klein deel van het circuit mogen tekenen. De rest lag al bij voorbaat vastquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:39 schreef M.Melandri het volgende:
Leukste baan van tilke is toch wel Valencia denk ik![]()
Is het ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Turkije echt een fantastische baan.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Turkije echt een fantastische baan.
Ik denk ook dat dat voor het grootste gebrek aan sfeer zorgt. Stel je eens voor als je zo'n baan bijvoorbeeld in Nederland zou hebben, met alle tribunes vol enzo. Volgens mij wordt de hele GP daar leuker van.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
jammer alleen dat er daar niemand op een gp zit te wachten (of er geen geld voor hebben)
autosport.comquote:Michelin is to make a last-ditch bid to try and win the supply deal for next year's Formula 1 tyres, AUTOSPORT has learned, with company representatives due to fly in to Istanbul on Sunday for a meeting with the teams.
Just days after it appeared that Pirelli was close to finalising contractual terms with the teams to secure its return to F1, Michelin is to make an 11th-hour offer of improved terms in a bid to win over the teams.
AUTOSPORT understands that a senior representative from the French tyre company will meet with all teams on Sunday morning in Turkey to propose the fresh offer.
McLaren team principal Martin Whitmarsh confirmed that the meeting was taking place, despite teams having earlier this week all but agreed on taking the Pirelli route.
"I think the teams had narrowed it down to one direction, but the other supplier has offered to do something more than they were offered in the last two days," Whitmarsh told AUTOSPORT.
"Someone is coming here to speak to the teams to make an improved offer from what was previously their final offer."
Although Pirelli is the favoured route for many teams, some outfits are still keen going with Michelin because it has a proven record in F1.
Whitmarsh said that although some outfits were motivated by financial considerations - with Pirelli's offer believed to be 500,000 Euros less cost per team – he reckons it vital that other factors were taken into account.
"I think some teams want the cheapest possible supply, other teams want the highest quality of technical information and technical support," he said.
"We've got to design our cars now, and they are going to change fundamentally because of the loss of the double diffuser and other changes. In order to do that, we need to have the characteristics, specification and performance data of the tyres that will be on our car.
"If that is wrong, even for a supplier that is selling it to us for half a million less, the likely consequences is that we will be on to our second iteration of wheelbase or suspension geometry and we will have spent much more than half a million.
"Also we should not take for granted that a tyre is just round and black with a hole in the middle. We saw what happened in Indianapolis [in 2005] – you can easily get yourself into a situation where the tyres are not that durable. If you have that problem on Friday and start calling off races, then the half million saving will look quite small."
Despite the lateness of Michelin returning to the table, Whitmarsh said he was confident a firm deal would be in place with either them or Pirelli before the next race in Canada.
Dat was dus met Michelinquote:"Also we should not take for granted that a tyre is just round and black with a hole in the middle. We saw what happened in Indianapolis [in 2005] – you can easily get yourself into a situation where the tyres are not that durable. If you have that problem on Friday and start calling off races, then the half million saving will look quite small."
Dat is dus een klus voor "THE A team" omdat ding op te scheppen op een boot en dan te droppen bij europoort ;-)quote:Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat voor het grootste gebrek aan sfeer zorgt. Stel je eens voor als je zo'n baan bijvoorbeeld in Nederland zou hebben, met alle tribunes vol enzo. Volgens mij wordt de hele GP daar leuker van.
Ach, zolang ze elkaar van de baan af kegelen mogen zij ervoor zo raar doen als ze willenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:31 schreef Atreidez het volgende:
http://twitpic.com/1sq1od
Wat een gedoe nog bij Red Bull met dat beschermen van hun ontwerp. Dit was nog op de startgrid natuurlijk, maar is dat niet een beetje overdreven zo?
Ach, Vettel verwachtte blijkbaar dat Webster opzij zou gaan (ik heb hier gelezen dat het team dat aan Vettel had gezegd, maar vergeten was te vertellen aan Webber).quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Tarado het volgende:
Die hele affaire van gisteren met die Marko meteen het vingertje naar Webber wijzend doet RBR wel een stukje in mijn achting zakken.
Dat mogen ze niet zeggen want dat zou teamorders betekenen, misschien was het in code waarvan bij Webber de sleutel ontbrakquote:Op maandag 31 mei 2010 14:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, Vettel verwachtte blijkbaar dat Webster opzij zou gaan (ik heb hier gelezen dat het team dat aan Vettel had gezegd, maar vergeten was te vertellen aan Webber).
Hahaha.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat mogen ze niet zeggen want dat zou teamorders betekenen, misschien was het in code waarvan bij Webber de sleutel ontbrak
Ik bedoel precies hetzelfde als jij, Webber had niet de sleutel van de code maw hij ging niet opzij terwijl Vettel dat wel verwachttequote:Op maandag 31 mei 2010 14:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha.
Nee, ik denk andersom: Vettel had het wel begrepen, maar Webber niet... Vettel verwachtte immers (m.i.) dat z'n teamgenoot wat meer opzij zou gaan
Vettel is duidelijk nr 1 binnen het team, hoef je alleen maar naar de pitstopwindows van beide rijders te kijken. Logisch dat ze hem niet laten vallen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Tarado het volgende:
Die hele affaire van gisteren met die Marko meteen het vingertje naar Webber wijzend doet RBR wel een stukje in mijn achting zakken.
quote:"You have to be sensible. It was a dangerous move because I tried to go on the outside of him. He turned towards me, there was no reason to turn right.
"He did the same thing with Mark and unfortunately he took himself out. Mark has driven well in the last few races and I am glad he was able to do finish."
Ik denk niet dat Vettel's nummer 1 status minder is geworden. Hij IS de nummer 1 bij Red Bull. Dat blijkt uit alles. Ik denk eerder dat Webber's status binnen het team afbrokkelt, omdat hij Vettel geen ruimte heeft gegeven.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef bodylotion het volgende:
Iedereen weet dat Webber NIET opzij gaat. En Vettel weet dat als geen ander.
Door Webber's sterke optreden is de nummer één status van Vettel opeens een stuk minder geworden, en hij lijkt daar nu aan onderdoor te gaan.
Hetzelfde wat Webber in het begin van het seizoen had.
ik had Vettel erg hoog zitten begin dit seizoen, maar voor mij begint hij nu behoorlijk in waarde te dalen. Hij is bloedsnel, maar op het moment dat het allemaal wat moeilijker gaat...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Vettel's nummer 1 status minder is geworden. Hij IS de nummer 1 bij Red Bull. Dat blijkt uit alles. Ik denk eerder dat Webber's status binnen het team afbrokkelt, omdat hij Vettel geen ruimte heeft gegeven.
Ben ik met je eens, hard rijden kan hij al nu nog hard racenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:32 schreef Atreidez het volgende:
Die Marko de hele tijd met ze verhaal over ruimte geven.. Vettel had zat ruimte gehad als ie de buitenkant had gepaktOf Vettel nou wel of niet een nr1 status heeft, hij zal eerst foutloos moeten rijden.. en met zo'n status komt het dan vanzelf wel naar je toe.
Ja, ze praten mij er net iets teveel over om het af te kunnen doen als "beide rijders zijn gelijk en ze maakten deze keer beide een foutje". Denk dat Vettel gewoon wel Nr. 1 is binnen Red Bull, maar dat Webber uiteraard niet alles meteen aan Vettel geeft zodra die erom vraagt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:32 schreef Atreidez het volgende:
Die Marko de hele tijd met ze verhaal over ruimte geven.. Vettel had zat ruimte gehad als ie de buitenkant had gepaktOf Vettel nou wel of niet een nr1 status heeft, hij zal eerst foutloos moeten rijden.. en met zo'n status komt het dan vanzelf wel naar je toe.
Zeker dat, maar hij kent Vettel ook en had kunnen anticiperen door wat ruimte te laten.quote:, maar Webber heeft alle recht om gewoon rechtdoor te rijden.
Het zal er ook wel mee te maken hebben dat er al een zaak loopt van Aerolab tegen Force India, op deze manier betaalt Mallya zijn rekeningen, zie ook Fisichella-Ferrariquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:40 schreef Atreidez het volgende:
http://f1.gpupdate.net/en(...)tus-over-car-design/
Interessant.. Voor mijn idee lijken al die auto's op mekaar, maar ze zullen wel een punt hebben. Zoiezo zelfde designer natuurlijk.
Die is echt leukquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:30 schreef Atreidez het volgende:
En jullie dachten dat coureur een zwaar beroep was
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:30 schreef Atreidez het volgende:
En jullie dachten dat coureur een zwaar beroep was
"check me auto effe. check me auto effe"quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:30 schreef Atreidez het volgende:
En jullie dachten dat coureur een zwaar beroep was
http://www.patronisef1.co(...)ty-over-aerolab-casequote:The Lotus Racing team have quickly distanced themselves from the ongoing legal action between the Force India squad and the Aerolab wind tunnel facility, after the Malaysian team was granted indemnity in the case.
Force India brought the legal action against Aerolab back in November last year after accusing the facility of copying elements from their own car onto the Lotus design, after both teams used the same facility to test their cars.
The Indian team left a scale model of their 2009 car in the facility after making use of the wind tunnel early last year, and the team are now seeking damages after the 2010 Lotus contained some very similar aerodynamic parts.
Aerolab called Lotus as a co-defendant in the case, with the company denying that it passed information from Force India to Lotus. The company also claimed to be pursuing Force India for "serious and persistent breaches of contract".
But Lotus have now been granted indemnity in the case, and a company spokesman have been quick to clarify that this confirms that Lotus are not being accused of anything over the incident.
"Lotus Racing has been joined as a co-defendant in civil proceedings which are principally between Force India and Aerolab/Fondtech," a spokesman for the team said yesterday.
"These proceedings do not allege any wrong doing on the part of Lotus Racing.
"Aerolab/Fondtech vigorously denies any wrong doing and has provided Lotus Racing with a full indemnity in relation to the claim."
Lotus have already begun work on their 2011 car after their 2010 machine proved to be uncompetitive.
http://adamcooperf1.com/2(...)-michelin-bid-fails/quote:Michelin’s last ditch bid to win the F1 tyre contract for 2011 and beyond seems to have failed to impress the teams, and a deal with Pirelli appears to be a formality.
It is now apparently a question of finalising contractual and legal issues before confirmation comes from the FIA in the coming days.
Although Pirelli had already appeared to have already secured the contract, Michelin’s Nick Shorrock addressed the team bosses in a FOTA meeting in Istanbul on Sunday morning. However rather than put anything new on the table, he merely reiterated what had been said in earlier proposals.
The biggest weakness in Michelin’s case was its insistence on making a significant cut in the number of sets of tyres available per driver per race weekend, whereas Pirelli has agreed to honour the numbers as supplied by Bridgestone in the current FIA Sporting Regulations.
”We don’t have enough as it is,” said one team boss. “To go to even less is crackers.”
Intriguingly when I asked Shorrock about the transition from grooved to slick F1 tyres, he made a virtue of Michelin’s Le Mans experience and the longevity of its sportscar rubber: “We’ve not been in F1, but we are very present in other disciplines, notably in endurance racing, and particularly in a couple of weeks we’ll be at Le Mans. That type of racing brings us enormous information.
“If you look over the last 10 years the durability of a Michelin tyre has increased by 35%, while car speeds have increased by 10%. So that’s something we know how to do, it’s our basic profession, to make a tyre that’s usable and safe in a competitive environment.”
Logic suggests that creating tyres with an extra long life – which would be needed to get the teams through practice and qualifying on fewer sets – would do little for the F1 show.
Eens. En dat is ook wat Christian Horner zegt. Ze mogen tegen elkaar racen zolang ze elkaar maar de ruimte gunnen. En dat gebeurde hier niet!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker dat, maar hij kent Vettel ook en had kunnen anticiperen door wat ruimte te laten.
Voor hetzelfde geld waren ze er beiden gestuiterd en dat hadden op het eind van het seizoen dan wel eens hele dure punten geweest kunnen zijn.
Ik zeg niet direct dat Webber de schuldige is, maar hij had beter moeten weten en ruimte moeten laten imo
quote:Yet another element of Red Bull's pace-setting RB6 had to be modified ahead of last weekend's Turkish Grand Prix.
After Monaco, we reported that McLaren had identified a part of the 2010 Red Bull's rear diffuser that did not conform with the regulations and had to be altered in the Principality.
Germany's Auto Motor und Sport now reveals that an element of the rear suspension was changed at Istanbul Park last weekend.
The report said the elements in question, hidden behind six burly Red Bull mechanics on recent Grand Prix grids, were aerodynamically shaped and at a 20 degree horizontal angle rather than the allowed five.
In response, Adrian Newey's design team reportedly shrouded the parts with round tubing in order to nullify the downforce-producing effect.
Dat verhaal kan dus in de prullebak........quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:19 schreef Tarado het volgende:
Lotus given indemnity over Aerolab case
WEDNESDAY, 02 JUNE 2010 06:51
[..]
http://www.patronisef1.co(...)ty-over-aerolab-case
quote:Force India has said it is treating its legal action against Lotus Racing, Mike Gascoyne and Aerolab over a breach of intellectual property as a 'very serious' matter.
The Silverstone-based team has begun court proceedings in both the United Kingdom and Italy because it believes Lotus used and benefited from the use of its own intellectual property in its wind tunnel model design for the current Lotus T127.
A statement issued by Force India on Wednesday said: "The Force India F1 team confirms it has instigated UK civil proceedings against 1Malaysia Racing Team SDN BHD [a Malaysian company], 1Malaysia Racing Team [UK] Limited [Lotus Racing's parent companies], Michael Gascoyne and Aerolab SRL.
"Force India also confirms that a complaint for disclosure of confidential information was filed in December 2009 with the competent authorities in Italy and that investigations are being conducted.
"Force India believes that Lotus Racing, via its use of Aerolab and Fondtech facilities and data, has utilised and benefited from the use of Force India F1 team's intellectual property, including components and tyres exclusively licensed by Bridgestone to the Force India F1 team, on its wind tunnel model design for the current Lotus T127 chassis without permission from the Force India F1 team.
"Force India states these are very serious claims and therefore it would not be taking such action if it could not provide supportive evidence."
Both Force India and Lotus have used the aerodynamic engineering firm Aerolab for the design and development of their cars.
Force India has also clarified that separate legal action, between Aerolab and Force India over undue termination of contract, is ongoing.
The teams' statement added: "Additionally, Force India would like to clarify that any action between Aerolab and Force India for undue termination of contract is now being addressed by the courts.
"Force India confirms it paid approximately one million euros in autumn 2009 to secure the payment claimed by Aerolab and it is now for the competent courts to decide whether, indeed, this outstanding amount should be paid to Aerolab given the seriousness of these current allegations."
quote:Smith is overigens niet de enige die binnenkort Force India verruilt voor Lotus. Lewis Butler en Marianne Hinson maken dezelfde switch. Butler wordt hoofdontwerper bij het Maleisische team, Hinson krijgt de functie hoofd aërodynamica.
quote:06.02: An Open Letter to fans from Christian Horner regarding the event of last sunday...
"You may have already read on the team website my answers to some of the important issue which were raised after the grand prix on Sunday. I do however want to address you, the fans of Red Bull Racing directly.
There has been a lot of criticism on the sites and within the Community and while I can't answer every point, there are some which need to be addressed.
Firstly, the accident itself was a racing incident. We have two very capable, very determined drivers in what has proved so far this season to be a very quick car. With the McLarens putting immense pressure on our two drivers Mark and Sebastian reacted the way you would expect racing drivers to respond: they raced each other. This has happened many times between them over the last 18 months, and previously they abided by what we have always asked: that as team-mates they show respect for each other and allow one another enough room on the race track.
Secondly as far as blame goes, we win as a team and we lose as a team and on Sunday we lost as a team. Having looked at all the information it's clear it was a racing accident that shouldn't have happened. After looking at all the facts that weren't available immediately after the race, the entire team, Dr Marko included, fully shares this view.
Thirdly we now have to re-group. We are a strong team and we'll sit down and discuss what we can learn from this incident. We have immense team spirit here at Red Bull Racing, both Sebastian and Mark are intelligent individuals and we will have the situation resolved before we go to Montreal.
And finally as I have always pledged, both drivers, will continue to be given equal treatment. The Turkish Grand Prix has been a costly lesson for both drivers and we are confident that this situation won't happen again.
We still have a long way to go this year until Abu Dhabi and whichever Red Bull Racing driver you're behind in the fight for the world championship, I hope we - and they - can count on your support,
Christian"
Source: Racing Bulls
http://www.f1fanatic.co.u(...)-turkish-grand-prix/quote:McLaren told Hamilton Button wouldn’t pass him during the Turkish Grand Prix
4 June 2010 by Keith Collantine McLaren told Lewis Hamilton that Jenson Button would not pass him during the Turkish Grand Prix.
New footage of the Turkish Grand Prix posted on the official F1 website reveals Hamilton asked the team “If I back off is Jenson going to pass me or not”
He was told “No Lewis, no.” This audio clip is shown before the footage of Button overtaking Hamilton, suggesting the exchange took place before the pass.
The full exchange – which was not aired during the race broadcast – is as follows:
Lewis Hamilton: Jenson’s closing in me you guys
McLaren: Understood Lewis
Lewis Hamilton: If I back off is Jenson going to pass me or not
McLaren: No Lewis, no
After the race Hamilton said he was “surprised” Button had passed him. Now we know why.
The question now is, was Button ordered to hand the place back?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.f1fanatic.co.u(...)-turkish-grand-prix/
Ik kwam hier om dat te posten, ziet er prima uitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:19 schreef Tarabass het volgende:
http://tweakers.net/reviews/1701/preview-f1-2010.html
Als de gameplay net zo goed is als de graphics beloofd het een goed spel te worden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik kwam hier om dat te posten, ziet er prima uit
Dat gedoe er om heen lijkt me stiekem ook wel leukquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:23 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als de gameplay net zo goed is als de graphics beloofd het een goed spel te worden.
* Tarabass zijn stuurtje weer uit het stof trekt
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:19 schreef Tarabass het volgende:
http://tweakers.net/reviews/1701/preview-f1-2010.html
Deze wordt arcade all the way ben ik bang.quote:Het is ook niet zo dat mensen die hun auto wel goed afstellen er ineens seconden op vooruit gaan per rondje. Volgens Codemasters levert een goede eigen afstelling tot twee tienden van een seconde per ronde op.
Laat maar komen!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:19 schreef Tarabass het volgende:
http://tweakers.net/reviews/1701/preview-f1-2010.html
Stel dat Hamilton zijn banden had opgereden en ze moet gaan sparen van het team (dat is een advies natuurlijk) en Button heeft beter op zijn rubber gelet dan valt zoiets toch ook niet onder teamorders?quote:
Daar wordt niets over de echte gameplay gezegd. Wat een tijdverspilling.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 09:19 schreef Tarabass het volgende:
http://tweakers.net/reviews/1701/preview-f1-2010.html
die vos ook zien lopen toevallig?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:13 schreef kepler het volgende:
Net terug uit Zandvoort, altijd weer leuk
Mooie voorstelling van Vettel, een aantal donuts recht voor onze neus
Vosss?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die vos ook zien lopen toevallig?
er liep een vos rustig rond te wandelen midden op het circuit met een jong hert in zijn bekquote:Op zondag 6 juni 2010 19:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Vosss?
Ja, ik hoorde zoiets op de speakerWaar ging dat nu over? Een vos die een hert vangt
![]()
Coolquote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
er liep een vos rustig rond te wandelen midden op het circuit met een jong hert in zijn bek![]()
Hoi, ik ben ook weer terugquote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
er liep een vos rustig rond te wandelen midden op het circuit met een jong hert in zijn bek![]()
Ja, we hadden voor de demo een goede plek uitgekozen: net na de pitstraatquote:Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef Waffle het volgende:
Ik ben ook net terug. Vond Vettel beetje matig op zich.. Die ging lang niet voluit en heeft amper twee donuts gedraaid volgens mij. Voor de rest wel mooie dag op het weer na. Tijdens de Formule BMW was het echt verschrikkelijk weer. We hadden natuurlijk geen paraplu mee genomen...
Ook kwam ik er pas tijdens de eerste ronde van de F3 race achter dat als we 5 meter naar voren gingen, we uitzicht hadden op een schermOp zich redelijk wat acties gezien. Ik zat bij de Audi S-bocht in de duinen.
Ja, stond ook net na de pitstraat bij die poort, dus heb mooi kunnen genieten van de laatste donuts van Vettel. Verder Vettel dus ook zien lopen en wat is hij eigenlijk klein in het echtquote:Op zondag 6 juni 2010 21:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, we hadden voor de demo een goede plek uitgekozen: net na de pitstraatVerder viel het wel een beetje tegen (ook door het weer denk ik)
De Renault van Vettel was ook wel leuk, maar die van de Arrows en dat broertje waren toch echt de mooiste van het hele stelquote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef Waffle het volgende:
Die oud-Benneton en Tyrells waren ook V10 motoren en klonken ook prachtig. Stuk beter dan de Renault van Vettel. En dan waren het ook nog Judd V10's i.p.v. de originele motoren.
Als je op de website van de BossGP kijkt:quote:Op zondag 6 juni 2010 23:30 schreef Ermanon het volgende:
[..]
De Renault van Vettel was ook wel leuk, maar die van de Arrows en dat broertje waren toch echt de mooiste van het hele stel
De Benettoen en Tyrell waren me iets te laag qua geluid, vind juist dat hoge jankerige aan die nieuwere V10's zo gruwelijk mooi.
Was dat trouwens niet de Benetton waarmee Schumi ook WK mee is geworden? Hij leek er wel heel veel op qua form....
Hoax! Badoer kan helemaal geen snelle rondes rijdenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Waffle het volgende:
[..]
Hij reed nu rondjes van 1 minuut 27 en dacht met die Jaguar wel het ronderecord van Badoer 1 minuut 19 kunnen halen.
Als je nou rechts boven op nederlands klikt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef Atreidez het volgende:
Ook Massa verlengt contract.
http://f1.gpupdate.net/en(...)ract-to-end-of-2012/
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef Atreidez het volgende:
Ook Massa verlengt contract.
http://f1.gpupdate.net/en(...)ract-to-end-of-2012/
Toevallig vanmorgen ook tegen iemand van GPUpdate zelf nog gezegd, dat ik liever de berichten lees in de taal waar ze vandaan komen ipv herschreven berichten. Engels is vaak ook snellerquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Als je nou rechts boven op nederlands klikt.
quote:Di Montezemolo haalt weer eens uit naar nieuwe teams
17 juni 2010
Het komt nooit meer goed tussen Ferrari en de nieuwe teams. Al voor de start van het seizoen liet het team weten niet blij te zijn met de nieuwe aanwinst, maar na de Grand Prix van Canada, waarin Alonso zijn tweede plaats verloor toen hij Karun Chandhok op een ronde zette, is president Luca di Montezemolo weer flink over de rooie."
"Auto's die presteren op het niveau van de GP2, zouden niet mogen meedoen in de Formule 1", aldus Di Montezemolo in Gazzetta dello Sport. "De snelheid van onze auto was goed genoeg voor de overwinning. Laten we hopen dat we in de toekomst verstoken blijven van fouten bij het op een ronde zetten van de langzame auto's, want dat hebben we nu wel gezien."
Er werden meer auto's op een ronde gezet dan alleen de nieuwe teams. Onzin uitspraak van Di Montezemelo weer!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:47 schreef Atreidez het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-naar-nieuwe-teams/
[..]
[ afbeelding ]
Typische foto voor t nieuwsbericht ook
Maar die nieuwe teams zaten Alonso wel twee keer gigantisch in de weg, dus wat dat betreft heeft hij wel een puntquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er werden meer auto's op een ronde gezet dan alleen de nieuwe teams. Onzin uitspraak van Di Montezemelo weer!
Had net zo goed een rijder van een bestaand team kunnen zijn die op een ronde gezet werd. Dat het een rijder van een nieuw team is toeval.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar die nieuwe teams zaten Alonso wel twee keer gigantisch in de weg, dus wat dat betreft heeft hij wel een punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |