abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82421718
Die oud-Benneton en Tyrells waren ook V10 motoren en klonken ook prachtig. Stuk beter dan de Renault van Vettel. En dan waren het ook nog Judd V10's i.p.v. de originele motoren.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_82424141
quote:
Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef Waffle het volgende:
Die oud-Benneton en Tyrells waren ook V10 motoren en klonken ook prachtig. Stuk beter dan de Renault van Vettel. En dan waren het ook nog Judd V10's i.p.v. de originele motoren.
De Renault van Vettel was ook wel leuk, maar die van de Arrows en dat broertje waren toch echt de mooiste van het hele stel

De Benettoen en Tyrell waren me iets te laag qua geluid, vind juist dat hoge jankerige aan die nieuwere V10's zo gruwelijk mooi .
Was dat trouwens niet de Benetton waarmee Schumi ook WK mee is geworden? Hij leek er wel heel veel op qua form....
pi_82424144
Die Boss GP auto's gingen ook nog eens een stuk sneller. Vettel ging op het rechte stuk 224 km/h, 1 van die Boss GP auto's tikte de 287 km/h aan . Vettel .
  maandag 7 juni 2010 @ 11:17:26 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82434030
Red Bull has announced a new contract for Mark Webber.

Mark Webber will drive for Red Bull having extended his contract with the team for 2011.

He will continue to partner Sebastian Vettel, who already has a contract with the team for 2011, despite the pair differing over their collision in the Turkish Grand Prix last week.

Webber said:

It was an easy decision to remain with Red Bull Racing. We began talking very early this year and were in a position to sign by the Barcelona Grand Prix.

The decision to extend for a further year was a mutual one; it’s widely know that I’m not interested in hanging around in Formula One just for the sake of it and at this stage of my career, I’m happy to take one year at a time.
Mark Webber

Team principal Christian Horner said it was a “very straightforward” decision to keep Webber:

He is an important member of our team and is currently in the best form of his career, as the current leader of the drivers’ championship. The team is extremely happy that the driver pairing of Mark and Sebastian will remain unchanged for a third season in 2011.
Christian Horner

[ Bericht 88% gewijzigd door Tarado op 07-06-2010 11:25:36 ]
pi_82434847
quote:
Op zondag 6 juni 2010 23:30 schreef Ermanon het volgende:

[..]

De Renault van Vettel was ook wel leuk, maar die van de Arrows en dat broertje waren toch echt de mooiste van het hele stel

De Benettoen en Tyrell waren me iets te laag qua geluid, vind juist dat hoge jankerige aan die nieuwere V10's zo gruwelijk mooi .
Was dat trouwens niet de Benetton waarmee Schumi ook WK mee is geworden? Hij leek er wel heel veel op qua form....
Als je op de website van de BossGP kijkt:
http://www.bossgp.com/drivers

Zie je dat de Benetton's het type nummer B197 F1 hadden en dus uit 1997 kwamen. Jammer dat Klaas Zwart zijn Jaguar niet mee had of er niet in gereden heeft. Hij reed nu rondjes van 1 minuut 27 en dacht met die Jaguar wel het ronderecord van Badoer 1 minuut 19 kunnen halen.

“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_82443218
tvp !

Trouwens iemand interesse? : [TK]Hamilton 2008 F1 replica helm schaal 1:1 maat:L
<>
  maandag 7 juni 2010 @ 20:30:02 #107
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_82462993
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Waffle het volgende:

[..]

Hij reed nu rondjes van 1 minuut 27 en dacht met die Jaguar wel het ronderecord van Badoer 1 minuut 19 kunnen halen.

Hoax! Badoer kan helemaal geen snelle rondes rijden

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_82545935
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:22:39 #109
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82546214
Goed nieuws . Nu komt er eindelijk een eind aan alle speculatie.

Bovendien kan Renault nu een winnend team rond Kubica gaan maken, kan ook nog leuk worden .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82546857
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef Atreidez het volgende:
Ook Massa verlengt contract.

http://f1.gpupdate.net/en(...)ract-to-end-of-2012/
Als je nou rechts boven op nederlands klikt.
pi_82550348
http://f1.gpupdate.net/en(...)an-track-resurfaced/
Hier nu ook al run off area's van Asfalt in plaats van grind... Jammer, was juist leuk dat als je een fout maakt je zand/grind hapte
pi_82554629
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:17 schreef Atreidez het volgende:
Ook Massa verlengt contract.

http://f1.gpupdate.net/en(...)ract-to-end-of-2012/
pi_82555291
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Als je nou rechts boven op nederlands klikt.
Toevallig vanmorgen ook tegen iemand van GPUpdate zelf nog gezegd, dat ik liever de berichten lees in de taal waar ze vandaan komen ipv herschreven berichten. Engels is vaak ook sneller
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 11 juni 2010 @ 00:14:07 #114
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_82646666
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_82928963
Ik heb een nieuw silly season topic gestart!

Silly season 2011 - Komt Raikkonen terug?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_82935353
http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-naar-nieuwe-teams/
quote:
Di Montezemolo haalt weer eens uit naar nieuwe teams
17 juni 2010

Het komt nooit meer goed tussen Ferrari en de nieuwe teams. Al voor de start van het seizoen liet het team weten niet blij te zijn met de nieuwe aanwinst, maar na de Grand Prix van Canada, waarin Alonso zijn tweede plaats verloor toen hij Karun Chandhok op een ronde zette, is president Luca di Montezemolo weer flink over de rooie."

"Auto's die presteren op het niveau van de GP2, zouden niet mogen meedoen in de Formule 1", aldus Di Montezemolo in Gazzetta dello Sport. "De snelheid van onze auto was goed genoeg voor de overwinning. Laten we hopen dat we in de toekomst verstoken blijven van fouten bij het op een ronde zetten van de langzame auto's, want dat hebben we nu wel gezien."


Typische foto voor t nieuwsbericht ook
Where facts are few, experts are many.
pi_82935978
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:47 schreef Atreidez het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-naar-nieuwe-teams/
[..]

[ afbeelding ]

Typische foto voor t nieuwsbericht ook
Er werden meer auto's op een ronde gezet dan alleen de nieuwe teams. Onzin uitspraak van Di Montezemelo weer!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_82936665
Zijn eigen coureur werd ook op een ronde gezet, dus hij moet inderdaad niet zo zeuren.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:04:49 #119
34586 kepler
No bounce, no play
pi_82939684
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:59 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Er werden meer auto's op een ronde gezet dan alleen de nieuwe teams. Onzin uitspraak van Di Montezemelo weer!
Maar die nieuwe teams zaten Alonso wel twee keer gigantisch in de weg, dus wat dat betreft heeft hij wel een punt
The line is a dot to you!
pi_82967322
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:04 schreef kepler het volgende:

[..]

Maar die nieuwe teams zaten Alonso wel twee keer gigantisch in de weg, dus wat dat betreft heeft hij wel een punt
Had net zo goed een rijder van een bestaand team kunnen zijn die op een ronde gezet werd. Dat het een rijder van een nieuw team is toeval.

Di Montezemelo heeft het niet zo op met die nieuwe teams. Elke keer weer geeft hij af op deze teams, terwijl ze niet slechter zijn dan de (meeste) achterhoede teams van zo'n acht jaar geleden. Dankzij de nieuwe regels van de afgelopen jaren zijn de bestaande teams erg competitief geworden, terwijl dat daarvoor een stuk minder was.

Ik heb zelfs het idee dat hij sommige bestaande (privé-)teams niet ziet zitten. Het liefst zou hij alleen autofabrikanten in de F1 zien met 3 of 4 auto's per team. Alleen jammer voor hem dat juist de autofabrikanten zich steeds meer terugtrekken uit de F1 (Toyota, Honda en (deels) Renault).

[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 18-06-2010 10:13:35 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_82970427
Volgens mij hebben de nieuwe teams zich nog bijna iedere keer gekwalificeerd mocht de 107% regel nog altijd van toepassing zijn. Dus zoveel slechter als vroeger kan het niet zijn. Eerder beter
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:36:55 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82970718
En als Ferrari zo graag wil waarom doen ze dan geen bid op openstaande gridplaats 2011 of koop Sauber zou ik zeggen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:30:01 #123
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83023956
Geniaal filmpje

"You wanna test it first?" ... "Nah, let Garry do it"
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 19 juni 2010 @ 16:22:12 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83024092
Idd een geniaal filmpje
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')