abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82019569
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:39 schreef M.Melandri het volgende:
Leukste baan van tilke is toch wel Valencia denk ik
de baan waar inhalen onmogenlijk is?
pi_82020747
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

de baan waar inhalen onmogenlijk is?
ja, wat een vreselijk circuit zeg
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 mei 2010 @ 17:29:45 #28
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_82029427
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:39 schreef M.Melandri het volgende:
Leukste baan van tilke is toch wel Valencia denk ik
Daar heeft hij slechts een klein deel van het circuit mogen tekenen. De rest lag al bij voorbaat vast
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:25:29 #29
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82060314
Ik vind Turkije echt een fantastische baan .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82081161
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef Fir3fly het volgende:
Is het ook.
  zondag 30 mei 2010 @ 00:24:04 #31
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_82085626
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef Fir3fly het volgende:

jammer alleen dat er daar niemand op een gp zit te wachten (of er geen geld voor hebben)
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 30 mei 2010 @ 00:34:37 #32
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82086127
quote:
Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

jammer alleen dat er daar niemand op een gp zit te wachten (of er geen geld voor hebben)
Ik denk ook dat dat voor het grootste gebrek aan sfeer zorgt. Stel je eens voor als je zo'n baan bijvoorbeeld in Nederland zou hebben, met alle tribunes vol enzo. Volgens mij wordt de hele GP daar leuker van.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 30 mei 2010 @ 00:40:54 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82086387
Michelin in last-ditch bid to land deal

By Jonathan Noble Saturday, May 29th 2010, 17:14 GMT
quote:
Michelin is to make a last-ditch bid to try and win the supply deal for next year's Formula 1 tyres, AUTOSPORT has learned, with company representatives due to fly in to Istanbul on Sunday for a meeting with the teams.

Just days after it appeared that Pirelli was close to finalising contractual terms with the teams to secure its return to F1, Michelin is to make an 11th-hour offer of improved terms in a bid to win over the teams.

AUTOSPORT understands that a senior representative from the French tyre company will meet with all teams on Sunday morning in Turkey to propose the fresh offer.

McLaren team principal Martin Whitmarsh confirmed that the meeting was taking place, despite teams having earlier this week all but agreed on taking the Pirelli route.

"I think the teams had narrowed it down to one direction, but the other supplier has offered to do something more than they were offered in the last two days," Whitmarsh told AUTOSPORT.

"Someone is coming here to speak to the teams to make an improved offer from what was previously their final offer."

Although Pirelli is the favoured route for many teams, some outfits are still keen going with Michelin because it has a proven record in F1.

Whitmarsh said that although some outfits were motivated by financial considerations - with Pirelli's offer believed to be 500,000 Euros less cost per team – he reckons it vital that other factors were taken into account.

"I think some teams want the cheapest possible supply, other teams want the highest quality of technical information and technical support," he said.

"We've got to design our cars now, and they are going to change fundamentally because of the loss of the double diffuser and other changes. In order to do that, we need to have the characteristics, specification and performance data of the tyres that will be on our car.

"If that is wrong, even for a supplier that is selling it to us for half a million less, the likely consequences is that we will be on to our second iteration of wheelbase or suspension geometry and we will have spent much more than half a million.

"Also we should not take for granted that a tyre is just round and black with a hole in the middle. We saw what happened in Indianapolis [in 2005] – you can easily get yourself into a situation where the tyres are not that durable. If you have that problem on Friday and start calling off races, then the half million saving will look quite small."

Despite the lateness of Michelin returning to the table, Whitmarsh said he was confident a firm deal would be in place with either them or Pirelli before the next race in Canada.
autosport.com
  zondag 30 mei 2010 @ 13:56:22 #34
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_82098073
tvp
Please, make yourself uncomfortable.
  zondag 30 mei 2010 @ 14:35:35 #35
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_82099725
tvp
Calm down, please!
pi_82132562
quote:
"Also we should not take for granted that a tyre is just round and black with a hole in the middle. We saw what happened in Indianapolis [in 2005] – you can easily get yourself into a situation where the tyres are not that durable. If you have that problem on Friday and start calling off races, then the half million saving will look quite small."
Dat was dus met Michelin
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 31 mei 2010 @ 13:07:11 #37
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_82139642
quote:
Op zondag 30 mei 2010 00:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dat voor het grootste gebrek aan sfeer zorgt. Stel je eens voor als je zo'n baan bijvoorbeeld in Nederland zou hebben, met alle tribunes vol enzo. Volgens mij wordt de hele GP daar leuker van.
Dat is dus een klus voor "THE A team" omdat ding op te scheppen op een boot en dan te droppen bij europoort ;-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_82140607
http://twitpic.com/1sq1od

Wat een gedoe nog bij Red Bull met dat beschermen van hun ontwerp. Dit was nog op de startgrid natuurlijk, maar is dat niet een beetje overdreven zo?
Where facts are few, experts are many.
pi_82140978
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:31 schreef Atreidez het volgende:
http://twitpic.com/1sq1od

Wat een gedoe nog bij Red Bull met dat beschermen van hun ontwerp. Dit was nog op de startgrid natuurlijk, maar is dat niet een beetje overdreven zo?
Ach, zolang ze elkaar van de baan af kegelen mogen zij ervoor zo raar doen als ze willen
Laten ze maar eerder hun rijders de auto beschermen in plaats van de mechanicans
  maandag 31 mei 2010 @ 13:51:42 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82141359
Die hele affaire van gisteren met die Marko meteen het vingertje naar Webber wijzend doet RBR wel een stukje in mijn achting zakken.
pi_82142789
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Tarado het volgende:
Die hele affaire van gisteren met die Marko meteen het vingertje naar Webber wijzend doet RBR wel een stukje in mijn achting zakken.
Ach, Vettel verwachtte blijkbaar dat Webster opzij zou gaan (ik heb hier gelezen dat het team dat aan Vettel had gezegd, maar vergeten was te vertellen aan Webber).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 31 mei 2010 @ 14:34:58 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82143091
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:28 schreef Sally het volgende:

[..]

Ach, Vettel verwachtte blijkbaar dat Webster opzij zou gaan (ik heb hier gelezen dat het team dat aan Vettel had gezegd, maar vergeten was te vertellen aan Webber).
Dat mogen ze niet zeggen want dat zou teamorders betekenen, misschien was het in code waarvan bij Webber de sleutel ontbrak
pi_82143509
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat mogen ze niet zeggen want dat zou teamorders betekenen, misschien was het in code waarvan bij Webber de sleutel ontbrak
Hahaha.

Nee, ik denk andersom: Vettel had het wel begrepen, maar Webber niet... Vettel verwachtte immers (m.i.) dat z'n teamgenoot wat meer opzij zou gaan
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_82143605
Alsof Webber opzij zou gaan als ze hem dat gingen vragen Die brandstofspaarmodus, waar we bij McLaren allerlei berichten over hoorde, zou bij RBR ook mee hebben gespeelt. Webber moest dat eerder gaan doen, aangezien hij op kop ook meer verbruikte... Dat lijkt me een logischer verhaal.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/84050
Where facts are few, experts are many.
  maandag 31 mei 2010 @ 14:54:20 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82143896
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:44 schreef Sally het volgende:

[..]

Hahaha.

Nee, ik denk andersom: Vettel had het wel begrepen, maar Webber niet... Vettel verwachtte immers (m.i.) dat z'n teamgenoot wat meer opzij zou gaan
Ik bedoel precies hetzelfde als jij, Webber had niet de sleutel van de code maw hij ging niet opzij terwijl Vettel dat wel verwachtte
pi_82150849
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Tarado het volgende:
Vettel is duidelijk nr 1 binnen het team, hoef je alleen maar naar de pitstopwindows van beide rijders te kijken. Logisch dat ze hem niet laten vallen.
  maandag 31 mei 2010 @ 18:36:35 #47
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_82154897
Iedereen weet dat Webber NIET opzij gaat. En Vettel weet dat als geen ander.
Door Webber's sterke optreden is de nummer één status van Vettel opeens een stuk minder geworden, en hij lijkt daar nu aan onderdoor te gaan.
Hetzelfde wat Webber in het begin van het seizoen had.
Please, make yourself uncomfortable.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:08:09 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82156478
grappig wat Hamilton over Vettel zegt;

Hamilton, who took his first win of the year, sided with Webber and said: "I am very surprised with the move Vettel did.
quote:
"You have to be sensible. It was a dangerous move because I tried to go on the outside of him. He turned towards me, there was no reason to turn right.
"He did the same thing with Mark and unfortunately he took himself out. Mark has driven well in the last few races and I am glad he was able to do finish."
  maandag 31 mei 2010 @ 19:33:25 #49
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_82157762
Manier waarop Vettel opzij ging ook, he... 't was niet alsof 'ie z'n teammaat een boodschap wilde afgeven want daar ging het veel te snel voor.

In het ene interview lees ik dat hij de controle verloor, in het andere dat hij dacht dat hij er al voorbij was (dan nog een bijzonder agressieve move) en in weer een ander 'interview' lees ik dat Vettel vindt dat Webber 'm ruimte had moeten geven daar.

Hij's gewoon fout. Iedereen die vlak langs een andere auto heeft gereden weet dat dat een invloed heeft op je stuur (en schippers weten dit maar al te goed in geval van wal of andere vaartuigen. Tang en varken? Fluid Dynamics!) ... dan ga je er NIET aan lopen rukken alsof je volle downforce hebt. Laten we deze maar op onervarenheid van Vettel gooien (?).

Dat stukje eerder van JA sloeg de spijker op z'n kop, imo.
Calm down, please!
pi_82163172
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef bodylotion het volgende:
Iedereen weet dat Webber NIET opzij gaat. En Vettel weet dat als geen ander.
Door Webber's sterke optreden is de nummer één status van Vettel opeens een stuk minder geworden, en hij lijkt daar nu aan onderdoor te gaan.
Hetzelfde wat Webber in het begin van het seizoen had.
Ik denk niet dat Vettel's nummer 1 status minder is geworden. Hij IS de nummer 1 bij Red Bull. Dat blijkt uit alles. Ik denk eerder dat Webber's status binnen het team afbrokkelt, omdat hij Vettel geen ruimte heeft gegeven.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')