abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83831893
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Belachelijk. Senna reed de laatste races beter dan Chandhok. zal wel sponsorgezeik zijn.. Zeker gezien Kolles daar aan het roer staat..
Ze hadden gehoopt met de naam Senna wat geld binnen te halen maar dat is mislukt. Dan nog maar een paydriver naast Chandhok.
pi_83842517
Van Joe Saward
quote:
It seems that the decision was taken because the team wants money.
En Yamamoto is alleen bevestigd voor Silverstone. Wie de rest van het seizoen rijdt wordt pas na de GP bekeken.

[ Bericht 17% gewijzigd door sasquatsch op 09-07-2010 11:31:54 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 juli 2010 @ 11:31:18 #228
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83842782
Zou het er verband mee houden dat er wat beslag is gelegd op de bezittingen van Carabante?

http://motorsport.com/news/article.asp?ID=376409&FS=F1
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_83850037
Blijkbaar heeft HRT geld nodig om Toyota te kunnen betalen.
quote:
It appears that the team may have acquired some of the assets of the Toyota team in Cologne. Serbian F1 aspirants Stefan GP had announced their intention to buy the Toyota chassis before the season, while more recently ART GP looked at buying the cars for a potential entry next season as the 13th team.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:17:17 #230
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_83850099
Moet wel door invloed van sponsors zijn, Senna is geen slecht coureur.
In GP2 deed ie het ook best goed.
En Yamamoto is nu niet echt je van het.

Ladies and gentlemen, de paydrivers zijn weer terug dus.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:25:38 #231
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_83850413
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef Bolleke_666 het volgende:

Ladies and gentlemen, de paydrivers zijn weer terug dus.
Wel frapant dat die verdwenen waren nadat Kolles uit het paddock gejaagd was iets na de Spyker periode, en nu hij weer terug is: tadaaa!
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_83850546
Petrov en Chandhok waren ook al gewoon paydrivers hoor en Senna was marketingtrucje om geld binnen te halen maar is dus mislukt.
pi_83852403
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:28 schreef M.Melandri het volgende:
Petrov en Chandhok waren ook al gewoon paydrivers hoor en Senna was marketingtrucje om geld binnen te halen maar is dus mislukt.

Las net dat het niet om geld zou gaan
. Maar waarom wel wordt niet gezegd!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 juli 2010 @ 16:12:39 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83854344
Deze kennen we nog natuurlijk:



Het antwoord van Gary Paffett luidt nee. Hij wil niet met de auto rijden die door Hamilton en Button gebouwd is.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:47:10 #235
184465 Migue
Sensuele man
pi_83855764
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:28 schreef M.Melandri het volgende:
Petrov en Chandhok waren ook al gewoon paydrivers hoor en Senna was marketingtrucje om geld binnen te halen maar is dus mislukt.
Zijn naam is dan ook de enige reden dat hij Formule 1, of GP2 reed.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:00:31 #236
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_83859880
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:47 schreef Migue het volgende:

[..]

Zijn naam is dan ook de enige reden dat hij Formule 1, of GP2 reed.
Zo slecht deed hij het niet hoor voor iemand met zo weinig ervaring
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_83860699
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:00 schreef nils7 het volgende:

[..]

Zo slecht deed hij het niet hoor voor iemand met zo weinig ervaring
Chandhok is ook een rookie. Toen Klien in Barcelona 1 VT mocht rijden was hij gelijk al een halve seconde sneller dan Senna.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 01:18:25 #238
184465 Migue
Sensuele man
pi_83873002
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:00 schreef nils7 het volgende:

[..]

Zo slecht deed hij het niet hoor voor iemand met zo weinig ervaring
Wat precies de reden is dat hij niet in de GP2 Series of Formule 1 thuishoort, want zijn prestaties in de GP2 en Formule 1 waren alsnog ondermaats.
pi_83873603
quote:
McLaren ditches blown diffuser for now

By Jonathan Noble Friday, July 9th 2010, 21:19 GMT

Jenson Button, McLaren, Silverstone 2010McLaren has abandoned its exhaust-blown diffuser for the rest of the British Grand Prix weekend, AUTOSPORT can reveal, after a difficult first day of running with the concept at Silverstone on Friday.

The Woking-based team had high hopes that the update package it brought on to the car for this weekend's race would help lift its performance to take the fight to pre-event favourites Red Bull Racing.

However, both Lewis Hamilton and Jenson Button failed to get comfortable with the new handling and set-up of the revised MP4-25 at Silverstone - with Hamilton running off-track several times as he took the car to the limit.

Button admitted that the car had not felt good with the new parts - and that the team needed to invest much more effort in making them work.

"Today's been a little bit trickier than expected in the car," said the reigning world champion.

"First of all I couldn't get a set-up for the car with the new package, but it improved at the end of the day, but there's still a lot of work we need to do. We are not where we'd like to be. The car is very tricky in a few places around the circuit.

"We've definitely made some improvements in certain places, but we don't have the right balance yet. I haven't had a perfect day today, which is disappointing because even on a Friday it's good to see so many people out there."

With Hamilton ending the day more than 1.5 seconds adrift of the best time from Red Bull Racing, McLaren felt that its chances of a decent result in the British GP would be best served with using the package it knows best.

Late on Friday night, McLaren mechanics were seen wheeling the updated floors out of the Silverstone paddock as work began on revising the cars back to the configuration that has been used up until this race - with the standard exhaust set-up.

Sources have revealed that McLaren understands where improvements can be made with the package, and revisions will be developed to ensure the exhaust-blown diffuser is back on the car for the German Grand Prix.

McLaren had come into the weekend viewing the British GP as a critical weekend in its title challenge - with the performance of the blown diffuser likely to give it a benchmark on its ability to take the fight to Red Bull Racing.

Although removing the blown diffuser is a setback for McLaren's hopes at Silverstone, the performance of the car in recent races means the outfit still has the chance of taking a decent haul of points with the older exhaust concept.

The exhaust-blown diffusers are far from straightforward to integrate into the cars, and Mercedes GP found it had to compromise its version of the design in Valencia a fortnight ago when it encountered overheating problems caused by the exhaust gases.
autosport.com
  zaterdag 10 juli 2010 @ 23:16:43 #240
61946 Googolplexian
Think Harder!
  maandag 12 juli 2010 @ 18:55:09 #241
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_83968360
http://www.gpupdate.net/n(...)enkomst-met-renault/


Wellicht dat de combinatie Lotus - Renault volgend jaar terugkeert.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:39:33 #242
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83975941
http://www.ferrari.com/English/Ferrari_TV/Pages/FerrariTVPlayer.aspx?serverId=18167&c=Video

Video chat met Alonso (4 parts)

Wie vertaalt effe?

edit : niet alles is Italiaans / Spaans
Calm down, please!
pi_83991444
Nog meer mensen BBC forum gezien van zondag? Zaten ze bij de BRDC op Silverstone met wat publiek, en Jake vroeg aan een klein kindje hoe die het vond en of ie nog een vraag had.. Zegt ie "I wanna ask Eddie Jordan where he buys his clothes"

Buiten dat het gewoon goed en leuk gemaakt is bij BBC is het gewoon een uiterst grappige groep ook
Where facts are few, experts are many.
pi_83995628
Fernandes acquires Team Lotus name
quote:
Lotus Racing boss Tony Fernandes is in the process of acquiring the rights for the traditional Team Lotus name – opening up the possibility for a formal renaming of the outfit for next season.

Team Lotus was bought by former F3000 driver David Hunt at the end of 1994, but plans to move it on quickly as a going concern failed to come to fruition and the operation folded. The name was briefly allied to Pacific GP in 1995, and Hunt and two partners have held on to it ever since.

When Fernandes started his F1 project this time last year he had to use the Lotus Racing name, but he has been in contact with Hunt recently, and a deal is finally in the pipeline.

The return of the Team Lotus name will in effect mean that there are no loose ends and provide a formal link not just with the past but also with Classic Team Lotus, the historic car operation run by Colin Chapman’s son Clive.
Eindelijk een echte voortzetting van Team Lotus?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:11:08 #245
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83997652
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:31 schreef Atreidez het volgende:

...

Buiten dat het gewoon goed en leuk gemaakt is bij BBC is het gewoon een uiterst grappige groep ook


En bekwaam! Die Brundle sta ik echt van te kijken hoeveel energie die man heeft

Echt binnen 5 minuten van vooraan tot achteraan de grid inclusief interviews & uitleg
Calm down, please!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:52:49 #246
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_84010932
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:31 schreef Atreidez het volgende:
Nog meer mensen BBC forum gezien van zondag?
Hoe kun je dit zien? Is dat niet met zo'n kabeldienst ("press the red button")?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:04:40 #247
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_84013871
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Hoe kun je dit zien? Is dat niet met zo'n kabeldienst ("press the red button")?
Usenet of torrents
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:08:42 #248
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84014066
Hoe zit het trouwens met tijdswinst door (te) wijd uit de bocht komen? Ik zag dit Schumacher een paar keer doen, en Alonso ook. Misschien/waarschijnlijk waren dit gewoon foutjes, maar ik kan me voorstellen dat je er tijdswinst kan uithalen (hogere snelheid?). Is dit gewoon strafbaar?
The line is a dot to you!
pi_84017812
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:08 schreef kepler het volgende:
Hoe zit het trouwens met tijdswinst door (te) wijd uit de bocht komen? Ik zag dit Schumacher een paar keer doen, en Alonso ook. Misschien/waarschijnlijk waren dit gewoon foutjes, maar ik kan me voorstellen dat je er tijdswinst kan uithalen (hogere snelheid?). Is dit gewoon strafbaar?
Je bedoelt dat ze bij het uitkoment van de bocht naaste de baan gaan? Zo ja, als er meer dan 2 wielen buiten de witte lijn zitten in het strafbaar. Maar de FIA deelt er (bijna) nooit straffen voor uit. En het kan tijdswinst opleveren, maar je banden worden er wel vuil van.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:54:18 #250
34586 kepler
No bounce, no play
pi_84019517
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:26 schreef .Henry het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze bij het uitkoment van de bocht naaste de baan gaan? Zo ja, als er meer dan 2 wielen buiten de witte lijn zitten in het strafbaar. Maar de FIA deelt er (bijna) nooit straffen voor uit. En het kan tijdswinst opleveren, maar je banden worden er wel vuil van.
Je banden worden ook vuil als je een chicane afsnijdt. Het lijkt me dat je door het te wijd uitkomen ook veel tijd kan winnen, maar ik heb nog nooit een straf voor uitgedeeld zien worden...

Dat namelijk toen ook zo in Spa 08, tussen Raikkonen en Hamilton. Na de beruchte chicane ging Raikkonen een paar bochten te wijd (naast de baan), maar hierdoor had hij meer snelheid en kon hij Hamilton inhalen. Hier werd toen helemaal niet over gesproken
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')