abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:05:34 #151
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_83163158
quote:
Ferrari haalt voormalig hoofdingenieur McLaren
22 juni 2010

Pat Fry, die vorige maand na zeventien jaar trouwe dienst afscheid nam van het team van McLaren, treedt volgende week in dienst bij aartsrivaal Ferrari. De Italiaanse renstal heeft de komst van de 46-jarige Brit dinsdagochtend bevestigd.

Fry is sinds 1987 werkzaam in de Formule 1. Hij begon als engineer bij Benetton en maakte in 1993 de overstap naar het team van McLaren, waar hij begon als hoofd van het testteam en zich in de loop van de jaren wist op te werken naar de functie van hoofdingenieur. Bij Ferrari krijgt Fry de rol van assistent technisch directeur, waarmee hij direct onder Aldo Costa, de technische baas van Ferrari, komt te werken.

De overstap van Fry van McLaren naar Ferrari zal gevoelig liggen. Drie jaar geleden waren beide teams nog betrokken bij een groot spionageschandaal.
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_83164058
Tja, een stap terug. En als je de plannen niet mag stelen, dan koop je toch gewoon de man die die plannen gemaakt heeft
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:52:10 #153
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83165854
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:22:52 #154
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83175266
Goede slag van Ferrari .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_83188955
halverwegehetaantalpostsvandittopictvp
pi_83191416
Ik zit komend weekend op de Canarische Eilanden.. Ik hoop dat ze ergens een engels cafe hebben met BBC
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:31:45 #157
34586 kepler
No bounce, no play
pi_83198119
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:51 schreef Atreidez het volgende:
Ik zit komend weekend op de Canarische Eilanden.. Ik hoop dat ze ergens een engels cafe hebben met BBC
ik in Noorwegen, en volgens mij heb ik geen BBC daar...
The line is a dot to you!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 juni 2010 @ 16:34:15 #158
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83198232
Ho-Pin Tung heeft van de FIA een superlicentie gekregen. Wel is deze voorwaardelijk voor vier Grands Prix.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:45:28 #159
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83198767
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ho-Pin Tung heeft van de FIA een superlicentie gekregen. Wel is deze voorwaardelijk voor vier Grands Prix.
Mocht tijd worden! En nu?
Calm down, please!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 juni 2010 @ 16:51:57 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83199026
Voorlopig niets
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_83200250
Even een samenvatting van de beslissingen van de WMSC

  • Pirelli nieuwe bandenleverancier
  • 107 % regel terug, alleen geldig in Q1
  • Safetycar in laatste ronde betekent niet meer inhalen
  • Onnodig langzaam rijden is verboden
  • Achtervleugels zijn beweegbaar, alleen voor de race en om in te halen tijdens de race
  • Coureurs mogen de aerodynamica niet veranderen
  • Minimum gewicht 640 kg
  • Er wordt pas een 'fuelsample' genomen als de auto terug in de pits is gereden
  • Ho-Pin Tung heeft een tijdelijke superlicence (4 wedstrijden)
  • Er wordt een voorstel gedaan om een licentiesysteem in te voeren voor F1 team personeel
  • The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
      woensdag 23 juni 2010 @ 18:20:35 #162
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_83203205
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 17:17 schreef sasquatsch het volgende:
    Even een samenvatting van de beslissingen van de WMSC

  • Safetycar in laatste ronde betekent niet meer inhalen
  • Ik wil als test de Green-White-Checkered regel weleens in de F1 zien. Een alles of niets laatste ronde is gegarandeerd spektakel.
      woensdag 23 juni 2010 @ 18:27:10 #163
    61946 Googolplexian
    Think Harder!
    pi_83203468
    Achtervleugels zijn beweegbaar, alleen voor de race en om in te halen tijdens de race
    Coureurs mogen de aerodynamica niet veranderen

    Beeetje tegenstrijdig, dit?
    Calm down, please!
    pi_83203541
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 17:17 schreef sasquatsch het volgende:
  • Coureurs mogen de aerodynamica niet veranderen
  • Hoe kun je die achtervleugels dan beweegbaar maken. En F-Duct principe wordt ook door coureur geregeld, net zoals nu voorvleugel wat dus ook verdwijnt.

    Ben kennelijk niet de enige die verbaast is..
    Where facts are few, experts are many.
    pi_83212488
    De FIA commisaris zou danvia een knop de achtervleugel anders zetten, een computer berekend wanneer een coureur binnen een seconde van zijnvoorganger zit, en geeft de toeappsing dan vrij. de vleugel wordt weer normaal gezet zodra de coureur remt. klinkt erg high tech
      woensdag 23 juni 2010 @ 21:23:15 #166
    184465 Migue
    Sensuele man
    pi_83214021
    Is dat serieus?
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 18:28 schreef Atreidez het volgende:

    [..]

    Hoe kun je die achtervleugels dan beweegbaar maken. En F-Duct principe wordt ook door coureur geregeld, net zoals nu voorvleugel wat dus ook verdwijnt.

    Ben kennelijk niet de enige die verbaast is..
    F-duct wordt hier dan ook mee verboden. Hoe dat zit met de achtervleugel snap ik ook niet, maar die regel overruled natuurlijk die eerdere in dit geval.
    pi_83232562
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 18:27 schreef Googolplexian het volgende:
    Achtervleugels zijn beweegbaar, alleen voor de race en om in te halen tijdens de race
    Coureurs mogen de aerodynamica niet veranderen

    Beeetje tegenstrijdig, dit?
    De beweegbare achtervleugels zijn de uitzondering.
    quote:
    With the exception of the parts necessary for the driver adjustable bodywork, any car system, device or procedure which uses driver movement as a means of altering the aerodynamic characteristics of the car is prohibited from 2011.
    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
      donderdag 24 juni 2010 @ 11:03:50 #168
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_83234244
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 10:17 schreef sasquatsch het volgende:

    [..]

    De beweegbare achtervleugels zijn de uitzondering.
    [..]
    Technisch gezien mag je dan ook niet sturen. Door je wielen te bewegen verander je de aerodynamica
    The line is a dot to you!
      donderdag 24 juni 2010 @ 12:31:49 #169
    307874 Bolleke_666
    humping and a pumping
    pi_83238008
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
    Voorlopig niets

    Staat iig leuk op z'n cv lijkt me.
    behind every successful person is a substantial amount of coffee.
      donderdag 24 juni 2010 @ 13:19:09 #170
    184465 Migue
    Sensuele man
    pi_83239741
    Hij heeft het ook nodig om het op deze manier te verkrijgen, want met zijn prestaties krijgt hij nooit een Super Licentie.
    pi_83240218
    Tung zal wellicht gaan testen in een van de vrije trainingen.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 juni 2010 @ 00:15:13 #172
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_83267998
    Altijd onderweg naar het avontuur
      Redactie Frontpage / Sport zondag 27 juni 2010 @ 13:40:00 #174
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_83355682
    Lotus' 500ste Grand Prix, of niet?

    Dit weekend rijdt het merk Lotus haar 500e Grand Prix in de Formule 1. FOK!user sasquatsch vroeg zich af of dit klopt en gaat met een special in op de geschiedenis van het roemruchte merk.
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_83446875
    quote:
    Gerenoveerde A1-Ring weer in beeld voor Grand Prix
    De Grand Prix van Oostenrijk keert mogelijk binnen afzienbare tijd terug op de Formule 1-kalender. Dat bericht brengt de Kleine Zeitung. De A1-Ring was in 2003 voor het laatst gastheer van een Formule 1-race.

    Met behulp van Red Bull-baas Dietrich Mateschitz is in 2008 begonnen met een renovatie ter waarde van 70 miljoen euro, inclusief een nieuw pitgebouw en nieuwe tribunes. In de paddock van Valencia viel de naam van de A1-Ring regelmatig, zo meldt Kleine Zeitung. Bernie Ecclestone zou op zoek zijn naar een alternatief voor een Aziatische race. Dit duidt mogelijk toch op problemen voor de nieuwe Grand Prix van Zuid-Korea.

    bron: www.f1today.nl
    OMG ik zeg DOEN!!!!
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')