Zou best een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:43 schreef nils7 het volgende:
Assen!
Onzin. Ja het is smal, maar dat is geen reden voor afwijzing. De laatste jaren zijn er veel aanpassingen geweest om auto's te accomoderen (iets waar de motorcoureurs niet zo blij mee zijn, helaas). Het circuit is een stuk breder dan Valencia, en met een paar aanpassingen zijn er legio inhaalmogelijkheden.quote:
Heb race begin wel gezien, maar toen het tegen 3 uur werd waren de engelsen me aan t wegkijken bij t grote scherm omdat de voorbeschouwing van Eng - Dui begon. Toen de barman zei dat ik Duits was moest ik bijna vluchtenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:51 schreef Atreidez het volgende:
Ik zit komend weekend op de Canarische Eilanden.. Ik hoop dat ze ergens een engels cafe hebben met BBC
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Ja het is smal, maar dat is geen reden voor afwijzing. De laatste jaren zijn er veel aanpassingen geweest om auto's te accomoderen (iets waar de motorcoureurs niet zo blij mee zijn, helaas). Het circuit is een stuk breder dan Valencia, en met een paar aanpassingen zijn er legio inhaalmogelijkheden.
Bovendien zijn de faciliteiten modern, de toegangswegen goed geregeld en genoeg tribunes.
Stekkenwal is nog steeds verkant! Maar ja het is inderdaad nogal jammer, ik vind dat ze het goed gedaan hebben, het karakter van het circuit is er nog. Bijvoorbeeld de Ruskenhoek, die is na een paar jaar toch weer in oude glorie hersteld. Waar zie je dat nogquote:Op dinsdag 29 juni 2010 @ 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Ik vind het gedeeltelijk wel jammer, want het was een echt motorsportcircuit met verkanting en verraderlijke bochten. Dat is nu wat weg helaas
De oude Noordlus ligt er nog! Vandaag nog eventjes doorheen gereden met de motorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Ik vind het gedeeltelijk wel jammer, want het was een echt motorsportcircuit met verkanting en verraderlijke bochten. Dat is nu wat weg helaas
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef bodylotion het volgende:
[..]
De oude Noordlus ligt er nog! Vandaag nog eventjes doorheen gereden met de motor
Je bedoelt de Ostereichring. Pas sinds de nieuwe (Tilke-) layout heet het A1-ring.quote:
Assen is volgens mij niet echt geschikt voor de Formule 1. Ik weet niet of je de champ car race op Assen hebt gezien, maar er werd toen nul keer ingehaald. Assen heeft niet echt bochten voor snelle open wheel auto's om in te halen. Als de F1 er zou komen zou ik het geweldig vinden. Assen is altijd mooi dichtbij voor ons. De faciliteiten zijn er echt perfect, genoeg parkeerruimte, aansluiting op een grote weg, fatsoenlijke en veel zitplaatsen. Helaas is de layout er waarschijnlijk niet geschikt voor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Ja het is smal, maar dat is geen reden voor afwijzing. De laatste jaren zijn er veel aanpassingen geweest om auto's te accomoderen (iets waar de motorcoureurs niet zo blij mee zijn, helaas). Het circuit is een stuk breder dan Valencia, en met een paar aanpassingen zijn er legio inhaalmogelijkheden.
Bovendien zijn de faciliteiten modern, de toegangswegen goed geregeld en genoeg tribunes.
Klopt. Kwam toen voornamelijk omdat de Push-to-pass knop niet gebruikt mocht wordenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:41 schreef Waffle het volgende:
[..]
Assen is volgens mij niet echt geschikt voor de Formule 1. Ik weet niet of je de champ car race op Assen hebt gezien, maar er werd toen nul keer ingehaald.
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:40 schreef Waffle het volgende:
Ik heb helaas de superleague formula race niet gezien, maar werd daar eigenlijk nog wat ingehaald?
quote:
Voor motoren is de baan erg veilig. Voor de F1 zijn grotere grindbakken/uitloopstroken nodig.quote:
Geweldig iddquote:
Hij knalt ook gewoon dat gas in, niks traction controlquote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 20:30 schreef kepler het volgende:
Fantastisch eerste rondje van Schumacher![]()
Verstappen was hier ook altijd heel goed inquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Geweldig iddna bocht 1 heeft hij nog maar amper wat rijders te pakken. In de races laat hij bij vlagen nog steeds prachtige dingen zien alleen de snelheid over 1ronde moet duidelijk omhoog.
Dan ligt dat dus duidelijk aan de generatie coureurs.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:40 schreef kepler het volgende:
[..]
Verstappen was hier ook altijd heel goed in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |