ik vind 'm mooi!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:37 schreef PeRi het volgende:
Even in de herhaling als tvp, mijn notd!
[ afbeelding ]
OPI - I'm Fondue Of You en Konadplate M70, gestempeld met CG - Robotica.
Herome heeft goedequote:Op zondag 2 mei 2010 @ 19:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kan iemand een goede nagelverharder aanraden die ik hier gewoon in Nederland kan kopen?
Opi is te koop bij de Douglas ofzo?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Herome heeft goedeOPI is ook in Nederland te krijgen, OPI Envy, die vond ik zelf ERG goed, maar vrij prijzig.
Hier hebben ze het bij de Sephoraquote:Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Opi is te koop bij de Douglas ofzo?
Tof, thanks.. Ik zal wel even op de site kijken dan. RenRen ook bedankt.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:55 schreef Holyme het volgende:
Daph, mooie kleur, aparte naam
Miss--moana, hier zit geen Douglas (ergens maar goed ook haha), maar ik mis dus niet veel met hun kleuren dan
PaarsBeestje, op OPI's site kun je vinden waar in je buurt het verkocht wordt.
Hij stond op on hold door paypal die maakte het pas na een bepaalde datum over, maar nu hebben ze het bijna al 3 weken dus lijkt me wel dat het verstuurd kan worden. Bij die andere bestelling hadden ze ook niet alle lakjes en die hebben ze toch ook verstuurd en het bedrag via paypal terug geboektquote:Op zondag 2 mei 2010 19:42 schreef PeRi het volgende:
Sorry Moana, met 'on hold' heb ik nooit ervaring gehad. Zou denken dat je order nog niet compleet is. Het enige wat je kan doen is wachten denk ik.
Als ze je order duurder gaan maken, moeten ze je daar wel eerst van op de hoogte stellen of eventueel al cancelen, lijkt me.
Ywquote:Op zondag 2 mei 2010 @ 19:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tof, thanks.. Ik zal wel even op de site kijken dan. RenRen ook bedankt.
Pretty!!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:18 schreef Daph_ het volgende:
Eveneens in de herhaling:
[ afbeelding ]
China Glaze Blk-Bila-Bong
Mooie shimmer zeg!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:37 schreef PeRi het volgende:
Even in de herhaling als tvp, mijn notd!
[ afbeelding ]
OPI - I'm Fondue Of You en Konadplate M70, gestempeld met CG - Robotica.
Heel tofquote:Op zondag 2 mei 2010 20:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! Deze is écht super mooi zeg. Die gaat gelijk op mijn wishlistquote:Op zondag 2 mei 2010 20:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
3 weken geleden?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:57 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hij stond op on hold door paypal die maakte het pas na een bepaalde datum over, maar nu hebben ze het bijna al 3 weken dus lijkt me wel dat het verstuurd kan worden. Bij die andere bestelling hadden ze ook niet alle lakjes en die hebben ze toch ook verstuurd en het bedrag via paypal terug geboekt![]()
Maar denk niet dat ze die bestelling duurder gaan maken want heb hem ver voor die tijd besteld voordat het bekend werd. En die andere is wel verzonden.....Even moed in praten, ik wil zo graag die bestelling daar zitten echt de lakjes in die ik al zo lang wil hebben
Oeh wat een aparte kleurquote:Op zondag 2 mei 2010 20:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:35 schreef Mehehelzs het volgende:
tvphoop dat mijn td lakjes ook snel binnenkomen!
Awww hoe kan dat dan ineens? We; fijn dat je andere hebt kunnen uitzoeken, maar tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Even spammen
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Wat doe jequote:Op zondag 2 mei 2010 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Awww hoe kan dat dan ineens? We; fijn dat je andere hebt kunnen uitzoeken, maar toch.
Even spammen
Homesalequote:Op zondag 2 mei 2010 20:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat doe jeik durf niet te kijken mijn geld.
Ik heb al gereageerd.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Homesaleallemaal zeer goedkoop and special price for you pretty lady
.
Ahh.... wat zielig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar een foto van de andere twee mag wel....
Don't come closer, I might hurt you
Ach gutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar jij dacht laat ik er maar meteen 2 nemen?
All good things are wild and free.
he wat sneu van die ene zeg! Maar heel veel geluk met het andere stel, kittens zijn zoooo leuk! De mijne zijn alweer 7 maanden maar nog steeds zo ondeugendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een F&F topic?
I had a signature once. It was awful.
sjit ik kliktequote:Op zondag 2 mei 2010 20:06 schreef MissJ het volgende:
wie heeft voor mij de link van de store op ebay van verkoper beautyzone007 (ofzo)? Kan 'm niet vinden..
gevonden!
link is http://stores.shop.ebay.nl/Top-nail-shop
ooh wat is die mooi zeg!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
arm poesje, wel leuk dat je nu 2 lieve broertjes hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik draag vandaag IDK
[offtopic] Gister ging ik redelijk spontaan een optreden doen in mijn favoriete kroeg, super leuk was dat ik tussen iedereen in zat op een bar kruk Foolish Games van Jewel te zingen. De spotlights deed mn nagellak goed recht en heel veel mensen zagen dus de holo en gaven er complimenten overAchteraf kwamen allemaal mensen vertellen dat ze dachten dat ik playbackte omdat ik net als Jewel klonk, een man vond me "een bloedmooie vrouw en ze kan nog zingen ook"
een vrouw was "gewoon f*cking jaloers" en allemaal van dat soort complimentjes, écht iedereen kwam wat leuks zeggen. Ik zit nog in een rush
![]()
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:27 schreef Diconnected het volgende:
Want volgens mij was de nieuwe nog niet geopend
Wow, niet echt mijn ding, maar echt prachtig en strak gezetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |