Voornamelijk Xarnya, maar jij mag je ook aangesproken voelenquote:
That's sick, man.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb one piece na 2 episodes gestopt
Nee, vorig jaar heb ik een aantal boxsets gekocht en die in 1x afgekeken in mijn vakantie (met wat hazeslaapjes tussendoor). Was iets van een week aan anime met in totaal een 15 uur aan slapen.
Hm,ja ik lurk en tvp hier maar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Voornamelijk Xarnya, maar jij mag je ook aangesproken voelen
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voornamelijk Voornamelijk Voornamelijk Voornamelijk Voornamelijk
Jaaaaaaaaaa dus waarom is het plaatje nog de oude versie ascendary?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:43 schreef Qunix het volgende:
Volgende week beginnen er een hoop nieuwe series.
Ja, ik dus. Ik bedoel, wij dus.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef zquing het volgende:
Mijn record staat op 16uur Greys op 1 dag
Dit is gewoon v2 van de lente. Die stond op chartfag's site.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa dus waarom is het plaatje nog de oude versie ascendary?
Chobits is nice.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:04 schreef Tomoya het volgende:
Chobits was best wel goed en het einde viel me niet zo tegen. Pantsu~ en chi~.
Finallyquote:Op zondag 28 maart 2010 13:33 schreef Qunix het volgende:
Higashi no Eden: Gekijouban I The King of Eden - Movie by Dattebayo & gg Fansubs
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:33 schreef Qunix het volgende:
Higashi no Eden: Gekijouban I The King of Eden - Movie by Dattebayo & gg Fansubs
Download staat aanquote:Op zondag 28 maart 2010 13:33 schreef Qunix het volgende:
Wil je misschien wat chocolade?quote:
Die heeft iemand anders alquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kan je wel een dildo geven, misschien dat dat helpt?
Wat moet ik er met 2quote:Op maandag 29 maart 2010 13:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die heeft iemand anders al
Vind je One Piece niet leuk?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef gniffie het volgende:
Laaste aflevering cross game.![]()
Nu komt er enkel wekelijks FMA uit wat nog leuk is
Ik was even bang dat je me ging verlaten.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die heeft iemand anders al
Ik zou zomaar in de verkeerde kunnen schietenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef zquing het volgende:
Moet je 't ook niet hier posten he
Maar wanneer is de meet dus
hoewel ik de suprise buttsecks meet wel wil overslaan
quote:
Nooitquote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je me ging verlaten.
Komt er weer een meet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef zquing het volgende:
Moet je 't ook niet hier posten he
Maar wanneer is de meet dus
hoewel ik de suprise buttsecks meet wel wil overslaan
Ik lust best bier.quote:
Weerquote:
Rosebier en kriek gieten we er wel inquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:38 schreef Ascendancy het volgende:
Precies daar komt het al.
Quir quing en ik zijn stoere mannen. Wij gaan niet met een wijndrinkende dame zitten bieren.
Als je breezers drinkt is er misschien nog iets te regelen.
als in je zal er ook zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:50 schreef Quir het volgende:
QUIRRRRRRRRRRRR!
quote:
Maar ik weet niet of ik kan komen, ligt eraan of ik geld en zin heb of niet.quote:
Wijn is goorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:38 schreef Ascendancy het volgende:
Precies daar komt het al.
Quir quing en ik zijn stoere mannen. Wij gaan niet met een wijndrinkende dame zitten bieren.
Als je breezers drinkt is er misschien nog iets te regelen.
Utrecht is handig, maar ik vrees dan verplichtingen te hebben...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:38 schreef zquing het volgende:
[..]
Weer
Hij is er nog nooit geweest. Goed ik zeg nu vrijdag 16 april, utrecht. En hierbij moet iedereen die wil komen die datum vrijhouden
Ik ben meer voor de pure sterke drank zoals whiskey en wodkaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Rosebier en kriek gieten we er wel in
whisky ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:51 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben meer voor de pure sterke drank zoals wiskey en wodka
dat is alleen maar leukquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:02 schreef Xaryna het volgende:
Ik kan alleen helemaal niet tegen alcohol
Ik zal kijken of ik tijd heb.
Eh?!quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:02 schreef Xaryna het volgende:
Ik kan alleen helemaal niet tegen alcohol
Ik zal kijken of ik tijd heb.
Wat dan?quote:
Hij ziet jou in haar voor zich, zo bedoelt hij het.quote:
owjah, natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:38 schreef Quir het volgende:
Iedereen weet overigens dat het whisky is.
Zonder mij is het geen feestje.quote:
Zijn wij niet uitgenodigdquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:53 schreef Xaryna het volgende:
Nee! Ga jezelf maar volgieten op de biermeet, ik hou thuis mijn eigen feestje
3 mannen, jaquote:
maar wel gezelligequote:Op woensdag 31 maart 2010 13:02 schreef Xaryna het volgende:
Whiskey:
Ireland
United States of America
Whisky:
Canada
Scotland
Japan
[..]
3 mannen, ja![]()
iets met love nogietsquote:Weet iemand nog een leuke, simpele en korte anime met een highschool life en romantiek van max 24~25 afleveringen?
Inderdaad, en laat dat nou net mijn punt zijn - wij zijn sterker dan jij bent.quote:
Toradora?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:02 schreef Xaryna het volgende:
Weet iemand nog een leuke, simpele en korte anime met een highschool life en romantiek van max 24~25 afleveringen?
Ik heb tieten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Quir het volgende:
[..]
Inderdaad, en laat dat nou net mijn punt zijn - wij zijn sterker dan jij bent.
love hina ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef zquing het volgende:
[..]
maar wel gezellige
[..]
iets met love nogiets
Of Love love, die was ook vermakelijk.quote:
Heb ik de manga van gelezenquote:
Onze mankracht gebundeld gaat er dan ook voor zorgen dat die bij ons komen, doos.quote:
Will you knock that off? Ik moet ze nog kijken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:16 schreef rakotto het volgende:
Waarom was er een homonculus met the brigde brigade toen de deur open ging om aan te vallen?
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Met andere woorden.. Je gaat heel veel taart inslaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Onze mankracht gebundeld gaat er dan ook voor zorgen dat die bij ons komen, doos.
Ik dacht dat je al gekeken had.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Will you knock that off? Ik moet ze nog kijken.
Geen probleem hoor, maar let je er in het vervolg op?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, maar let je er in het vervolg op?
sorryquote:
Clannadquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:02 schreef Xaryna het volgende:
Weet iemand nog een leuke, simpele en korte anime met een highschool life en romantiek van max 24~25 afleveringen?
Dank jequote:Op donderdag 1 april 2010 10:48 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Clannad
Kanon 2006
EF a tale of memories/melodies
Toradora!
School Days
Kimi no Todoke
Love Hina
Toki wo Kakeru Shoujo (film)
Taka 152-153quote:Op donderdag 1 april 2010 21:26 schreef rakotto het volgende:
Naruto special van de vorige week toch? Vandaag is er toch niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Writer Jun Maedaquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:33 schreef Qunix het volgende:
Angel Beats... Ik snap er geen klote van... Denk dat ik hem ga droppen.
De anime is te intelligent voor jouquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:33 schreef Qunix het volgende:
Angel Beats... Ik snap er geen klote van... Denk dat ik hem ga droppen.
Hoezo de beste?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:15 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Writer Jun Maeda
Studio P.A. Works
Het zou de beste anime van het seizoen moeten zijn. Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar ik wacht het wel af.
Kan niet fout gaan, als je kijkt naar de mensen die het maken. Rainbow, dunno about that.quote:Op zondag 4 april 2010 00:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo de beste?
Ik ga wel kijken maar het verhaal van Rainbow is imo veel intrigerender.
Wat is er zo bijzonder aan P.A. Works als studio dan? Ze hebben nog maar weinig animaties gedaan en zijn zeker niet 1 van de beste.quote:Op zondag 4 april 2010 10:33 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Kan niet fout gaan, als je kijkt naar de mensen die het maken. Rainbow, dunno about that.
Hmm, verkeerd gelezen. Partially produced Mushishi, darker than black en FMA enzo. Nevertheless, nog steeds goede animatie, imo. Muziek is ook niet zo slecht, maar we zien wel hoe het verder gaat.quote:Op zondag 4 april 2010 10:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan P.A. Works als studio dan? Ze hebben nog maar weinig animaties gedaan en zijn zeker niet 1 van de beste.
Key heeft bijzondere dingen gemaakt, maar bijvoorbeeld air vond ik niet zo indrukwekkend als dezelde soort series van bijvoorbeeld SHAFT.
Ze hebben dus tussenstukjes geanimeerd voor bones. En bones maakt op dit moment imo de beste animaties. Kijk naar Xamd en soul eater.quote:Op zondag 4 april 2010 11:37 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Hmm, verkeerd gelezen. Partially produced Mushishi, darker than black en FMA enzo. Nevertheless, nog steeds goede animatie, imo. Muziek is ook niet zo slecht, maar we zien wel hoe het verder gaat.
Volgens AniDB zijn er op dit moment nog geen subs voor.quote:
Hij is nog niet uit. 7e pas. Japanse tijd/datum.quote:Op zondag 4 april 2010 15:20 schreef lelouch het volgende:
[..]
Volgens AniDB zijn er op dit moment nog geen subs voor.
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=7389
Geen hoi?quote:
Nja, hoi dan maar.quote:
TMD-Raze... check!quote:Op maandag 5 april 2010 00:51 schreef rakotto het volgende:
[ontopic]Hopelijk FMA:B straks[/ontopic]
Aladin? Een blauwe Mr Popoquote:Op zondag 4 april 2010 17:11 schreef rakotto het volgende:
Hoe heet die anime ook alweer met die neger geest, die een beetje op Mr. Popo lijkt? Ik ben de naam ff kwijt.Het kwam vroeger wel op tv hier en zou graag D/L linkjes willen vinden.
quote:Op maandag 5 april 2010 12:32 schreef lelouch het volgende:
[..]
Aladin? Een blauwe Mr Popo![]()
Oh, dat is geen anime..
Weet je nog meer behalve dat er een neger met lippen in zat?quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef rakotto het volgende:
[..]Nee, hij was zwart en had zoemba lippen.
Cyborg 009 ???quote:Op zondag 4 april 2010 17:11 schreef rakotto het volgende:
Hoe heet die anime ook alweer met die neger geest, die een beetje op Mr. Popo lijkt? Ik ben de naam ff kwijt.Het kwam vroeger wel op tv hier en zou graag D/L linkjes willen vinden.
iznogudquote:Op maandag 5 april 2010 15:02 schreef rakotto het volgende:
Geen Cyborg 009.![]()
En hij vloog op een vliegend tapijt als ik me niet vergis en had een witte tulband om.
Nostalgie!!! BAAAAAAAAH!!!quote:
Ja toen was ik 5quote:Op maandag 5 april 2010 20:19 schreef rakotto het volgende:
Waar ik het over heb was wel ergens in 1994 ofzo hé.
was ook 7 . maar ken indd ook alleen maar alfredquote:Op maandag 5 april 2010 21:34 schreef Tomoya het volgende:
Pfff, alleen Alfred Jodocus Kwak ken ik van die tijd. Volgens mij was er toen ook Gundam.
Kimi ni Todoke helemaal gevolgdquote:Op donderdag 1 april 2010 10:48 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Clannad
Kanon 2006
EF a tale of memories/melodies
Toradora!
School Days
Kimi no Todoke
Love Hina
Toki wo Kakeru Shoujo (film)
http://www.getpersonas.com/en-US/persona/85508 for firefoxquote:Op woensdag 7 april 2010 11:00 schreef Xaryna het volgende:
Wat is dat toch met mannen en K-On! ? Mijn vriend is er ook al zo'n enorme fan van
Ik zou mio gevenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:00 schreef Xaryna het volgende:
Wat is dat toch met mannen en K-On! ? Mijn vriend is er ook al zo'n enorme fan van
Hij ookquote:
Ik gebruik geen firefoxquote:Op woensdag 7 april 2010 11:29 schreef wdn het volgende:
[..]
http://www.getpersonas.com/en-US/persona/85508 for firefox![]()
Bakakame: coalguys.
Ik gebruikt trouwens flexget tegenwoordig. Dood simpel en sommige torrents zijn al gedownload voordat ik deluge heb geopend
Ze zijn cute en het is vooral grappigquote:Op woensdag 7 april 2010 11:00 schreef Xaryna het volgende:
Chrome had ik al gepostquote:Op woensdag 7 april 2010 12:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij ookHij heeft haar zelfs als desktopachtergrond
[..]
Ik gebruik geen firefox
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Chrome had ik al gepost
Andere browsers zijn voor saaie mensen
Nee, het is echt niet voor mij weggelegd.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:00 schreef Xaryna het volgende:
Wat is dat toch met mannen weeaboos en K-On! ? Mijn vriend is er ook al zo'n enorme fan van
vast wel, niet mijn seriequote:Op woensdag 7 april 2010 13:42 schreef Quir het volgende:
Ha, Quing, ik weet zeker dat jij K-ON! ook gay vindt.
*pats Quing on the head*quote:
Don't say lazy.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:10 schreef wdn het volgende:
Er zat trouwens weer goede muziek in de OP en ED van K-ON
Ik ben niet saai, ik ben speciaalquote:Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Chrome had ik al gepost
Andere browsers zijn voor saaie mensen
Wat is een weeaboo?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, het is echt niet voor mij weggelegd.
Ik dacht dat Quir onze Otaku was, maar nu is hij ook een weeabooquote:Op woensdag 7 april 2010 15:17 schreef wdn het volgende:
Someone who is obsessed with Japan/Japanese Culture/Anime, etc. and attempts to act as if they were Japanese, even though they're far from it. They use Japanese words but usually end up pronouncing them wrong and sounding like total assholes. You can find alot of these faggots clogging up the forums of Gaia Online, hanging out in the international aisle of the supermarket, or crowding the manga section of your local bookstore. Synonym of wapanese.
en nog 13 definities zijn hier te vinden:
http://www.urbandictionary.com/define.php?defid=952612&term=weeaboo
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:20 schreef wdn het volgende:
2005 was datNiet 2004
En nee, daar is niks van bekend.
Ga weg, ecchi-kijkend tuig.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Quir onze Otaku was, maar nu is hij ook een weeaboo
Geen Beck of Welcome to the NHK?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Don't say lazy.
1 van de tofste ED's voor een slice of life anime ever.
Want The Prince of Tennis is niet gay.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:33 schreef gniffie het volgende:
Waarom vindt iedereen gay-on zo leuk?![]()
Echte kerels kijken sports anime
Prince of tennis is de enige fatsoenlijke serie met meer dan 100eps(op pokemon na)quote:Op woensdag 7 april 2010 18:34 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Want The Prince of Tennis is niet gay.
en One piece, Legend of the Galactic Heroes, Gintama dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:53 schreef zquing het volgende:
[..]
Prince of tennis is de enige fatsoenlijke serie met meer dan 100eps(op pokemon na)
Maar 't is tofquote:Op woensdag 7 april 2010 18:53 schreef Quir het volgende:
Het klinkt gay.
Dat rulez, de nieuwe manga ookquote:Op woensdag 7 april 2010 18:34 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Want The Prince of Tennis is niet gay.
Das mijn vriendinquote:
Maar jij kijkt mee, vieslap.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Das mijn vriendin
Sports anime. Als er iets kut en cliché is....
Geen ookiku, giant killing en major?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef Qunix het volgende:
Hakuouki Shinsengumi Kitan is veel belovend... Beetje weg van Berserk.
Nu Arakawa Under The Bridge kijken, daarna Ichiban Ushiro no Daimaou, K-ON2 en tot slot One Piece
Arakawa Under The Bridge geniaalquote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef Qunix het volgende:
Hakuouki Shinsengumi Kitan is veel belovend... Beetje weg van Berserk.
Nu Arakawa Under The Bridge kijken, daarna Ichiban Ushiro no Daimaou, K-ON2 en tot slot One Piece
Is dat nieuwe anime?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geen ookiku, giant killing en major?![]()
nurt
ookiku ook nieuw seizoenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:17 schreef Ge4ce het volgende:
Giant Killing is nieuw, Major nieuw seizoen...
Suzuka is niet kut en niet clichequote:Op woensdag 7 april 2010 19:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Das mijn vriendin
Sports anime. Als er iets kut en cliché is....
De opening klikt niet, die stemmetjes..quote:
Check je de raw ofzo?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:32 schreef lelouch het volgende:
[..]
De opening klikt niet, die stemmetjes..
De ending is wel okeMaar nee ik kijk het niet
Senkou no Night Raid ziet wel leuk uit!![]()
"So Superkawaii desu ne ^_^ xD xD"quote:
Nee ik heb er een blog over gelezen.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check je de raw ofzo?
Die verwacht ik ook morgen...
Maar je kunt niet wegkijken?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:54 schreef gniffie het volgende:
Okee dit is echt fucked up, wie dit kijkt is echt pervers
toen die zussen hun bh's gingen showen ging het me toch echt te ver, daarvoor had ik niet echt een idee waar het over ging.quote:
Nana, Beck, K-ON hebben allemaal geweldige en geniale muziek.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:14 schreef .Cake. het volgende:
Hmm, ik ga dat K-ON denk ik wel even checken. Ben een self-proclaimed basfanaticus en hou wel van een gitaartje in z'n algemeen, ben benieuwd hoe ze dat in een anime over weten te brengen.
Maar ik vroeg me af, wat vinden jullie over t algemeen van de muziek in anime? Ben ik de enige die vind dat er af en toe geniaal spul langskomt? Naast alle vage bagger die helaas ook aan de orde komt uiteraard. Of ben je dan een totale nerd als je dat vindt? (dan ben ik maar een totale nerd)
Ik heb het gekeken en zag de serie zelf als parodie. En met dat in gedachten is hij nog best wel heel goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:48 schreef tyroz het volgende:
Binnenkort maar es ff Kampfer bekijken. Kan het toch niet volhouden om het niet te kijken.
Dat zou ook leuk zijn, ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef zquing het volgende:
weet iemand trouwens hoe je makkelijk mkv's op je xbox kan bekijken?
Nog nooit goed werkend gekregenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:58 schreef rakotto het volgende:
Tversity stream misschien?
Je xbox weggooien en gewoon streamen vanaf je pc/laptop.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef zquing het volgende:
Maar dan moet ik iedere keer mn laptop uit mn dockinstation halen, kan op dat ding maar 1 externe monitor plakkenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je xbox weggooien en gewoon streamen vanaf je pc/laptop.
PS# Media Server...quote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef zquing het volgende:
heck mijn lijstje eens:quote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef Quir het volgende:
Zo, er zit weer een stuk meer tussen dat ik bereid ben een kans te geven dan in de vorige seizoenen. Wat een namen ook allemaal.
Angel Beats
Hakuoki: Shinsengumi Kitan
Romance of the Three Kingdoms
RAINBOW - Nisha Rokubo no Shichinin
House of Five Leaves
Senko no Night Raid
Ichiban Ushiro no Dai Maou
Arakawa under the bridge
De eerste groep ga ik sowieso een kans geven, de tweede als jullie er iets goeds over te vertellen hebben. Iemand iets slechts over de eerste of goeds over de tweede te vertellen, dus?
En Angel Beats volg ik ook maar... (toch welquote:Op woensdag 7 april 2010 20:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Arakawa Under The Bridge geniaal![]()
Ichiban Ushiro no Daimaou is behoorlijk vaag...
Nou Nouquote:Op donderdag 8 april 2010 18:32 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar dan moet ik iedere keer mn laptop uit mn dockinstation halen, kan op dat ding maar 1 externe monitor plakken
Xbox kan ook PS3 Media Server.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:41 schreef zquing het volgende:
Nu voor de xbox, om 't extra moeilijk te maken, zonder netwerkconnectie
Apart en geweldig.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Tomoya het volgende:
Iemand Bakemonogatari gezien? Hoe was het?
Ik en velen hier.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Tomoya het volgende:
Kijken.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Tomoya het volgende:
gg is goedquote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef Tomoya het volgende:
Lijkt me duidelijk wat ik de komende weken ga kijken.
gg, lijkt me prima toch?
Anime?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Ascendancy het volgende:
Pokemon heartgold![]()
Nu bij de pokemon leage.
Zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:59 schreef Quir het volgende:
Ja, zo, ik heb nog helemaal niets gekeken sinds mijn vorige post, maar ik kom toch even interessant doen.
Ik heb de laatste 5 topics geen anime meer aangeraaktquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:59 schreef Quir het volgende:
Ja, zo, ik heb nog helemaal niets gekeken sinds mijn vorige post, maar ik kom toch even interessant doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |