Verschillende kaartjes werkt hetzelfde. Al roept iedereen hier natuurlijk dat DSTT kut is en R4 niet zo. Echte verschillen zijn er niet denk ik.. ja misschien degelijkheid van de kaartjes zelf en misschien in combinatie van bepaalde firmware is de een iets sneller dan de ander. Die paar seconden zijn natuurlijk verwaarloosbaar als het allemaal werkt.quote:Op zondag 4 april 2010 17:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan iemand mij het verschil tussen een DSTTi kaartje en een R4i Gold kaartje voor de DSi XL uitleggen?
Ah, merci. Ik was al aan het zoeken, maar nergens staat er een vergelijking, alleen maar tussen NDS en NDSi kaartjes..quote:Op zondag 4 april 2010 17:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Verschillende kaartjes werkt hetzelfde. Al roept iedereen hier natuurlijk dat DSTT kut is en R4 niet zo. Echte verschillen zijn er niet denk ik.. ja misschien degelijkheid van de kaartjes zelf en misschien in combinatie van bepaalde firmware is de een iets sneller dan de ander. Die paar seconden zijn natuurlijk verwaarloosbaar als het allemaal werkt.
Wario Ware: DIYquote:Op zondag 4 april 2010 17:51 schreef msnk het volgende:
Komen er nog wat lekkere titels uit binnekort?
Wil dit zeggen dat je het hier niet over dergelijke kaartjes mag hebben? En als dat zo is, wil je dan je antwoord, wat er schijnbaar dus stond, dan misschien ff via een PM naar me sturen?quote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef boem-dikkie het volgende:
TR reporter had gelijk. Alhoewel niet inhoudelijk wel over het kaartje aan het praten. Sorry en dom.
We hebben laatst onze regels veranderd m.b.t. die kaartjes. Dus het is wat hypocriet als ik als moderator vervolgens over die kaartjes ga lullen hier op het forum. Was me even ontschoten.quote:Op zondag 4 april 2010 21:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wil dit zeggen dat je het hier niet over dergelijke kaartjes mag hebben? En als dat zo is, wil je dan je antwoord, wat er schijnbaar dus stond, dan misschien ff via een PM naar me sturen?
En uit je post begrijp ik dat er iemand dus een melding heeft gemaakt, dat we het hier over dergelijke kaartjes hebben en dat dat niet mag?Undercover Nintendo medewerker ofzo? Pfff..
Ik was dan ook echt verbaasd toen ik je post zagquote:Op zondag 4 april 2010 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We hebben laatst onze regels veranderd m.b.t. die kaartjes. Dus het is wat hypocriet als ik als moderator vervolgens over die kaartjes ga lullen hier op het forum. Was me even ontschoten.
Ja. Ik zie trouwens net dat de karakters van prof layton ook allemaal een twitter hebben.quote:Op zondag 4 april 2010 21:41 schreef _Flea_ het volgende:
Is er al meer bekend over de nieuwe Layton welke in het najaar uitkomt?
Hoe kom jij aan de nieuwe Wario Warequote:Op woensdag 14 april 2010 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou eindelijk weer eens een game voor de DS die ik wil spelen! De nieuwe Wario Ware. Vanavond maar eens spelen. Ik denk echter dat het niet lang leuk blijft...
Waar blijft toch Dragon Quest VI
ZOMG WAREZquote:Op woensdag 14 april 2010 11:14 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan de nieuwe Wario Ware
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ZOMG WAREZKloteamerikanen ook met hun releasesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wacht wel op de EU release over 2 weken, nu toch geen tijd.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
Als je geen gba games hebt, is er niet echt een noodzaak om de oude lite te halen tenzij je op koopjesjacht wilt gaan op internet of bij tweedehands zaken, en als je het grotere scherm geen noodzaak vind kun je ook voor de normale DSi gaan(bij spellen die gedeeltelijk tot geheel met de touch screen gespeeld moeten worden maakt de XL wel uit vind ik).quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:05 schreef Semz0r het volgende:
Thnx!
Hmm is dat grotere scherm echt veel fijner dan?
Want het is natuurlijk wel een voordeel als gba games gebruikt kunnen worden..
Denk ik
Oke ik ga er eens goed over nadenkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je geen gba games hebt, is er niet echt een noodzaak om de oude lite te halen tenzij je op koopjesjacht wilt gaan op internet of bij tweedehands zaken, en als je het grotere scherm geen noodzaak vind kun je ook voor de normale DSi gaan(bij spellen die gedeeltelijk tot geheel met de touch screen gespeeld moeten worden maakt de XL wel uit vind ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |