Ik ben nog bezig met M&L 2quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met Mario & Luigi 3, maar ik ben in een stom gedeelte gekomen
Is dat Bowsers Inside Story? Daar ben ik vanavond ook mee begonnen. Grappig spel zeg!quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met Mario & Luigi 3, maar ik ben in een stom gedeelte gekomen
Yup, dat is Bowser's Inside Story. Die is inderdaad echt hilarisch, dat roep ik al wekenquote:Op zondag 13 december 2009 21:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat Bowsers Inside Story? Daar ben ik vanavond ook mee begonnen. Grappig spel zeg!
Vind hem tot nu toe erg leuk. Uurtje bezig. 2D platformen met turn-based vechten! Maar het draait vooral om timing wat het toch erg interactief maakt.quote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, dat is Bowser's Inside Story. Die is inderdaad echt hilarisch, dat roep ik al wekenMaar goed, hij is dus niet perfect aangezien er een vervelend stukje in de game zit
Zit zelf ook al weken op een rotstukje waar ik niet echt verder kom:quote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, dat is Bowser's Inside Story. Die is inderdaad echt hilarisch, dat roep ik al wekenMaar goed, hij is dus niet perfect aangezien er een vervelend stukje in de game zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Zelda is weer als vanouds super
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
quote:Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zit zelf ook al weken op een rotstukje waar ik niet echt verder kom:Pas maar op, in zelda moet je ook blazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Zelda is weer als vanouds super
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Heb het al gemerkt ja, gelukkig hoef je dat bij Zelda niet binnen een bepaald tijdsbestek te doen zoals bij M&L3, blaas nog namelijk niet in een rechte lijn waardoor de aanvallen bij M&L3 maar voor een kwart effectief zijnquote:Op zondag 13 december 2009 22:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Pas maar op, in zelda moet je ook blazen
Valt ook wel mee hoor, zuipen en gamen tegelijk werkt toch niet.quote:Op zondag 13 december 2009 22:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Pas maar op, in zelda moet je ook blazen
Grmblll...wanneer kom ik bij dat "vervelende" stukje.quote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zat er na een uur of 10. Maar goed, dat vervelend stuk kan ook door mij komen.quote:Op maandag 14 december 2009 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grmblll...wanneer kom ik bij dat "vervelende" stukje.
Ik kan je wel overtuigen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:43 schreef RaymanNL het volgende:
Zit heel erg te twijfelen om Zelda te halenHeb het eerste deel de DS nooit uitgespeeld vanwege die kut tempel die je constant moet herbezoeken. Maar bij de Dixons is de game maar 35 euro en min personeelskorting is dat wel een koopje
Maar ben zo bang dat ik de game weer laat liggen
Iemand die mij kan overtuigen
Ik heb d'r zin an.quote:Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan je wel overtuigen.
Zelda is al sinds Link to the Past niet meer veranderd. Steeds krijg je levels waar je gesloten deuren hebt die je pas kunt openen met het wapen/gadget die in dat specifieke level te krijgen is. We kennen ze ook allemaal al. Power bracelet, Boomerang, Grappling Hook, etc. Daarnaast zit er in de DS versie natuurlijk weer van die geforceerde DS gameplay waarbij je de stylus moet gebruiken terwijl iedereen weet dat gewone controls voor een Zelda game veel beter werken.
En dan begin ik nog niet over de eentonigheid van de wereld, het eeuwige backtracken en de huilie van een Zelda.
Nou, die wil ik hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan je wel overtuigen.
Zelda is al sinds Link to the Past niet meer veranderd. Steeds krijg je levels waar je gesloten deuren hebt die je pas kunt openen met het wapen/gadget die in dat specifieke level te krijgen is. We kennen ze ook allemaal al. Power bracelet, Boomerang, Grappling Hook, etc. Daarnaast zit er in de DS versie natuurlijk weer van die geforceerde DS gameplay waarbij je de stylus moet gebruiken terwijl iedereen weet dat gewone controls voor een Zelda game veel beter werken.
En dan begin ik nog niet over de eentonigheid van de wereld, het eeuwige backtracken en de huilie van een Zelda.
Dat Bernie niet luistert, vooruit, maar jij ook al niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |