abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 december 2009 @ 19:53:27 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75587948
Ik ben nog steeds bezig met Mario & Luigi 3, maar ik ben in een stom gedeelte gekomen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_75588503
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met Mario & Luigi 3, maar ik ben in een stom gedeelte gekomen
Ik ben nog bezig met M&L 2
Tap tap tap
pi_75588576
Net de fire temple boss verslagen, die was echt gaaf
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_75588686
Als enige ter wereld waarschijnlijk net begonnen aan Phoenix Wright: Trials & Tribulations. Zelda moet maar wachten tot het nieuwe jaar.
pi_75588796
ik ben ook bezig met Zelda.

Ben net bezig en nu op weg naar die Ice hatseflats
Xbox Live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_75591071
De mijne komt hopelijk morgen!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_75592907
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dat Bowsers Inside Story? Daar ben ik vanavond ook mee begonnen. Grappig spel zeg!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 13 december 2009 @ 21:31:58 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75592995
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:30 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Is dat Bowsers Inside Story? Daar ben ik vanavond ook mee begonnen. Grappig spel zeg!
Yup, dat is Bowser's Inside Story. Die is inderdaad echt hilarisch, dat roep ik al weken Maar goed, hij is dus niet perfect aangezien er een vervelend stukje in de game zit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_75593234
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Yup, dat is Bowser's Inside Story. Die is inderdaad echt hilarisch, dat roep ik al weken Maar goed, hij is dus niet perfect aangezien er een vervelend stukje in de game zit
Vind hem tot nu toe erg leuk. Uurtje bezig. 2D platformen met turn-based vechten! Maar het draait vooral om timing wat het toch erg interactief maakt.
pi_75595046
Ben bezig alle starcoins te halen in NSMB.
pi_75595972
Zelda! Eindelijk na lang wachten is er de nieuwe game... heb het eerste stukje gespeeld nu, maar de batterij van mijn DS was op, dus moet effe mijn oplader inschakelen en verder... maar tot nu toe ziet het er weer erg leuk uit allemaal.
pi_75596735
quote:

[..]

Zit zelf ook al weken op een rotstukje waar ik niet echt verder kom:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Zelda is weer als vanouds super
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_75596939
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Zit zelf ook al weken op een rotstukje waar ik niet echt verder kom:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Zelda is weer als vanouds super
Pas maar op, in zelda moet je ook blazen
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_75597142
Eindbaas is moeilijk....
pi_75597688
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:43 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Heb het al gemerkt ja, gelukkig hoef je dat bij Zelda niet binnen een bepaald tijdsbestek te doen zoals bij M&L3, blaas nog namelijk niet in een rechte lijn waardoor de aanvallen bij M&L3 maar voor een kwart effectief zijn
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_75599948
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:43 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Valt ook wel mee hoor, zuipen en gamen tegelijk werkt toch niet.
pi_75603758
quote:
Grmblll...wanneer kom ik bij dat "vervelende" stukje.
  maandag 14 december 2009 @ 10:15:50 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75605223
quote:
Op maandag 14 december 2009 08:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Grmblll...wanneer kom ik bij dat "vervelende" stukje.
Ik zat er na een uur of 10. Maar goed, dat vervelend stuk kan ook door mij komen.
pi_75611459
Zit heel erg te twijfelen om Zelda te halen Heb het eerste deel de DS nooit uitgespeeld vanwege die kut tempel die je constant moet herbezoeken. Maar bij de Dixons is de game maar 35 euro en min personeelskorting is dat wel een koopje Maar ben zo bang dat ik de game weer laat liggen Iemand die mij kan overtuigen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 14 december 2009 @ 13:46:35 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75611557
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:43 schreef RaymanNL het volgende:
Zit heel erg te twijfelen om Zelda te halen Heb het eerste deel de DS nooit uitgespeeld vanwege die kut tempel die je constant moet herbezoeken. Maar bij de Dixons is de game maar 35 euro en min personeelskorting is dat wel een koopje Maar ben zo bang dat ik de game weer laat liggen Iemand die mij kan overtuigen
Ik kan je wel overtuigen.

Zelda is al sinds Link to the Past niet meer veranderd. Steeds krijg je levels waar je gesloten deuren hebt die je pas kunt openen met het wapen/gadget die in dat specifieke level te krijgen is. We kennen ze ook allemaal al. Power bracelet, Boomerang, Grappling Hook, etc. Daarnaast zit er in de DS versie natuurlijk weer van die geforceerde DS gameplay waarbij je de stylus moet gebruiken terwijl iedereen weet dat gewone controls voor een Zelda game veel beter werken.

En dan begin ik nog niet over de eentonigheid van de wereld, het eeuwige backtracken en de huilie van een Zelda.

pi_75612080
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zelda is al sinds Link to the Past niet meer veranderd. Steeds krijg je levels waar je gesloten deuren hebt die je pas kunt openen met het wapen/gadget die in dat specifieke level te krijgen is. We kennen ze ook allemaal al. Power bracelet, Boomerang, Grappling Hook, etc. Daarnaast zit er in de DS versie natuurlijk weer van die geforceerde DS gameplay waarbij je de stylus moet gebruiken terwijl iedereen weet dat gewone controls voor een Zelda game veel beter werken.

En dan begin ik nog niet over de eentonigheid van de wereld, het eeuwige backtracken en de huilie van een Zelda.

Ik heb d'r zin an.
Dankje Roy
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_75612827
Ik heb de phantom hourglass ook nooit afgemaakt vanwege dat eeuwige teruggaan naar die temple. Mijn hoop was alleen dat het dit keer toch weer leuk zou worden... Tot nu toe vind ik het ook leuk, maar voorzie wel dat je steeds weer terugmag naar de tower. Ik zie wel weer hoelang ik het volhoud.
pi_75613167
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou, die wil ik hebben
Tap tap tap
  maandag 14 december 2009 @ 15:05:29 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75614113
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou, die wil ik hebben
Dat Bernie niet luistert, vooruit, maar jij ook al niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')