Ik ook. Ik heb er over gedacht om de GBA versie te kopen eerst maar ik wacht wel.quote:
Waarom dat dan?quote:
Heb beide Golden Suns hier nog liggen, geweldige games inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Vond de versies op de GBA echt geweldig om te spelen. Gebrek aan kwalitatieve hoogstand als dat van Fire Emblem werd meer dan goed gemaakt door het sfeertje dat het spel huisvestte, mede door de ongelofelijk mooie graphics.
Jaquote:
Big Bang Mini blijft leuk. Mijn zusje heeft er uren (zo niet, dgen) mee gespeeldquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:17 schreef Reggie200 het volgende:
Mijn neefje wordt van de week 6 en hij krijgt van z'n ouders een DS en dan wil hij natuurlijk ook graag nog wat spelletjes erbij.
Ik heb zelf ook een DS maar ik ben totaal niet op de hoogte van games voor kinderen van die leeftijd.
Heeft er iemand nog leuke suggesties?
Natuurlijk ten eerste de echte toppers uit eigen huis: New Super Mario Bros en Mario Kart DS.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:17 schreef Reggie200 het volgende:
Mijn neefje wordt van de week 6 en hij krijgt van z'n ouders een DS en dan wil hij natuurlijk ook graag nog wat spelletjes erbij.
Ik heb zelf ook een DS maar ik ben totaal niet op de hoogte van games voor kinderen van die leeftijd.
Heeft er iemand nog leuke suggesties?
Ja, vandaag. Maar VGP had hem vrijdag al verzondenquote:Op zondag 14 maart 2010 13:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Is Pokemon Heart Gold al uit in het Engels dan?
Wacht maar tot het allerlaatste liedje, dat duurt helemaal uuuuuuren.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Godver de godver wat is dat derde fluitstuk in het Ocean stuk fucking irritant zegben echt al een uur aan het proberen....
Tis me nog niet gelukt trouwens.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:11 schreef Marble het volgende:
[..]
Wacht maar tot het allerlaatste liedje, dat duurt helemaal uuuuuuren.
Bedankt voor je post, herinnert me er aan dat ik Zelda nog moet uitspelenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Godver de godver wat is dat derde fluitstuk in het Ocean stuk fucking irritant zegben echt al een uur aan het proberen....
GBA deel gespeeld...ik heb de hype ook nooit begrepen.quote:
OMFGquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:01 schreef SToRM81 het volgende:
Binnenkort meer info over de opvolger van de DS, de 3DS:
[ afbeelding ]
Ik ben aanboordquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:48 schreef Jesse_ het volgende:
Dus voor maart 2011 een nieuwe handheld die:
-3d zonder bril
-backwards compatible met DS en DSi
-verder aangekondigd wordt op de E3
Is de hype train al vertrokken?
Eindelijk. Ik heb al vanaf dag 1 een DS en zat al wel weer een tijdje te wachten op een nieuwe handheld. Dat het 3d is en Gamecube graphics aankan betekent cht dat dit een opvolger is. Laat maar komen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:58 schreef Jesse_ het volgende:
Speculaties:
1) Two screens, with virtually no seam between them when open
2) Screens are higher resolution, but exact resolution is unknown
3) Powered by nVidia Tegra
4) Roughly as powerful as a Gamecube, and apparently similar to program for
5) Uses carts - believed to be same size as DS/DSi carts, only with different guts
6) Due out in 2010 in at least one territory
7) Accelerometer for motion control
Vreemd. Machtig mooi spel.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
GBA deel gespeeld...ik heb de hype ook nooit begrepen.
Nice. Backwards compatibility altijd een dikke plus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:48 schreef Jesse_ het volgende:
Dus voor maart 2011 een nieuwe handheld die:
-3d zonder bril
-backwards compatible met DS en DSi
-verder aangekondigd wordt op de E3
Is de hype train al vertrokken?
Ik wacht nog evenquote:
Als je kunt importeren (creditcard) is Play een optie:quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:31 schreef Lief-visje het volgende:
Weet iemand hier waar ik ergens het spel tetris ds kan kopen?
bedankt ! Zal eens kijkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je kunt importeren (creditcard) is Play een optie:
http://www.play.com/Games/DS/4-/881146/Tetris-DS/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0
Verder wordt het nogal lastig volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |