was ook 7 . maar ken indd ook alleen maar alfredquote:Op maandag 5 april 2010 21:34 schreef Tomoya het volgende:
Pfff, alleen Alfred Jodocus Kwak ken ik van die tijd. Volgens mij was er toen ook Gundam.
Kimi ni Todoke helemaal gevolgdquote:Op donderdag 1 april 2010 10:48 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Clannad
Kanon 2006
EF a tale of memories/melodies
Toradora!
School Days
Kimi no Todoke
Love Hina
Toki wo Kakeru Shoujo (film)
http://www.getpersonas.com/en-US/persona/85508 for firefoxquote:Op woensdag 7 april 2010 11:00 schreef Xaryna het volgende:
Wat is dat toch met mannen en K-On! ? Mijn vriend is er ook al zo'n enorme fan van
Ik zou mio gevenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:00 schreef Xaryna het volgende:
Wat is dat toch met mannen en K-On! ? Mijn vriend is er ook al zo'n enorme fan van
Hij ookquote:
Ik gebruik geen firefoxquote:Op woensdag 7 april 2010 11:29 schreef wdn het volgende:
[..]
http://www.getpersonas.com/en-US/persona/85508 for firefox![]()
Bakakame: coalguys.
Ik gebruikt trouwens flexget tegenwoordig. Dood simpel en sommige torrents zijn al gedownload voordat ik deluge heb geopend
Ze zijn cute en het is vooral grappigquote:Op woensdag 7 april 2010 11:00 schreef Xaryna het volgende:
Chrome had ik al gepostquote:Op woensdag 7 april 2010 12:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij ookHij heeft haar zelfs als desktopachtergrond
[..]
Ik gebruik geen firefox
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Chrome had ik al gepost
Andere browsers zijn voor saaie mensen
Nee, het is echt niet voor mij weggelegd.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:00 schreef Xaryna het volgende:
Wat is dat toch met mannen weeaboos en K-On! ? Mijn vriend is er ook al zo'n enorme fan van
vast wel, niet mijn seriequote:Op woensdag 7 april 2010 13:42 schreef Quir het volgende:
Ha, Quing, ik weet zeker dat jij K-ON! ook gay vindt.
*pats Quing on the head*quote:
Don't say lazy.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:10 schreef wdn het volgende:
Er zat trouwens weer goede muziek in de OP en ED van K-ON
Ik ben niet saai, ik ben speciaalquote:Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Chrome had ik al gepost
Andere browsers zijn voor saaie mensen
Wat is een weeaboo?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, het is echt niet voor mij weggelegd.
Ik dacht dat Quir onze Otaku was, maar nu is hij ook een weeabooquote:Op woensdag 7 april 2010 15:17 schreef wdn het volgende:
Someone who is obsessed with Japan/Japanese Culture/Anime, etc. and attempts to act as if they were Japanese, even though they're far from it. They use Japanese words but usually end up pronouncing them wrong and sounding like total assholes. You can find alot of these faggots clogging up the forums of Gaia Online, hanging out in the international aisle of the supermarket, or crowding the manga section of your local bookstore. Synonym of wapanese.
en nog 13 definities zijn hier te vinden:
http://www.urbandictionary.com/define.php?defid=952612&term=weeaboo
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:20 schreef wdn het volgende:
2005 was datNiet 2004
En nee, daar is niks van bekend.
Ga weg, ecchi-kijkend tuig.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Quir onze Otaku was, maar nu is hij ook een weeaboo
Geen Beck of Welcome to the NHK?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Don't say lazy.
1 van de tofste ED's voor een slice of life anime ever.
Want The Prince of Tennis is niet gay.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:33 schreef gniffie het volgende:
Waarom vindt iedereen gay-on zo leuk?![]()
Echte kerels kijken sports anime
Prince of tennis is de enige fatsoenlijke serie met meer dan 100eps(op pokemon na)quote:Op woensdag 7 april 2010 18:34 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Want The Prince of Tennis is niet gay.
en One piece, Legend of the Galactic Heroes, Gintama dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:53 schreef zquing het volgende:
[..]
Prince of tennis is de enige fatsoenlijke serie met meer dan 100eps(op pokemon na)
Maar 't is tofquote:Op woensdag 7 april 2010 18:53 schreef Quir het volgende:
Het klinkt gay.
Dat rulez, de nieuwe manga ookquote:Op woensdag 7 april 2010 18:34 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Want The Prince of Tennis is niet gay.
Das mijn vriendinquote:
Maar jij kijkt mee, vieslap.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Das mijn vriendin
Sports anime. Als er iets kut en cliché is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |