Geen ookiku, giant killing en major?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef Qunix het volgende:
Hakuouki Shinsengumi Kitan is veel belovend... Beetje weg van Berserk.
Nu Arakawa Under The Bridge kijken, daarna Ichiban Ushiro no Daimaou, K-ON2 en tot slot One Piece
Arakawa Under The Bridge geniaalquote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef Qunix het volgende:
Hakuouki Shinsengumi Kitan is veel belovend... Beetje weg van Berserk.
Nu Arakawa Under The Bridge kijken, daarna Ichiban Ushiro no Daimaou, K-ON2 en tot slot One Piece
Is dat nieuwe anime?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geen ookiku, giant killing en major?![]()
nurt
ookiku ook nieuw seizoenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:17 schreef Ge4ce het volgende:
Giant Killing is nieuw, Major nieuw seizoen...
Suzuka is niet kut en niet clichequote:Op woensdag 7 april 2010 19:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Das mijn vriendin
Sports anime. Als er iets kut en cliché is....
De opening klikt niet, die stemmetjes..quote:
Check je de raw ofzo?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:32 schreef lelouch het volgende:
[..]
De opening klikt niet, die stemmetjes..
De ending is wel okeMaar nee ik kijk het niet
Senkou no Night Raid ziet wel leuk uit!![]()
"So Superkawaii desu ne ^_^ xD xD"quote:
Nee ik heb er een blog over gelezen.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Check je de raw ofzo?
Die verwacht ik ook morgen...
Maar je kunt niet wegkijken?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:54 schreef gniffie het volgende:
Okee dit is echt fucked up, wie dit kijkt is echt pervers
toen die zussen hun bh's gingen showen ging het me toch echt te ver, daarvoor had ik niet echt een idee waar het over ging.quote:
Nana, Beck, K-ON hebben allemaal geweldige en geniale muziek.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:14 schreef .Cake. het volgende:
Hmm, ik ga dat K-ON denk ik wel even checken. Ben een self-proclaimed basfanaticus en hou wel van een gitaartje in z'n algemeen, ben benieuwd hoe ze dat in een anime over weten te brengen.
Maar ik vroeg me af, wat vinden jullie over t algemeen van de muziek in anime? Ben ik de enige die vind dat er af en toe geniaal spul langskomt? Naast alle vage bagger die helaas ook aan de orde komt uiteraard. Of ben je dan een totale nerd als je dat vindt? (dan ben ik maar een totale nerd)
Ik heb het gekeken en zag de serie zelf als parodie. En met dat in gedachten is hij nog best wel heel goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:48 schreef tyroz het volgende:
Binnenkort maar es ff Kampfer bekijken. Kan het toch niet volhouden om het niet te kijken.
Dat zou ook leuk zijn, ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef zquing het volgende:
weet iemand trouwens hoe je makkelijk mkv's op je xbox kan bekijken?
Nog nooit goed werkend gekregenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:58 schreef rakotto het volgende:
Tversity stream misschien?
Je xbox weggooien en gewoon streamen vanaf je pc/laptop.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef zquing het volgende:
Maar dan moet ik iedere keer mn laptop uit mn dockinstation halen, kan op dat ding maar 1 externe monitor plakkenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je xbox weggooien en gewoon streamen vanaf je pc/laptop.
PS# Media Server...quote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef zquing het volgende:
heck mijn lijstje eens:quote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef Quir het volgende:
Zo, er zit weer een stuk meer tussen dat ik bereid ben een kans te geven dan in de vorige seizoenen. Wat een namen ook allemaal.
Angel Beats
Hakuoki: Shinsengumi Kitan
Romance of the Three Kingdoms
RAINBOW - Nisha Rokubo no Shichinin
House of Five Leaves
Senko no Night Raid
Ichiban Ushiro no Dai Maou
Arakawa under the bridge
De eerste groep ga ik sowieso een kans geven, de tweede als jullie er iets goeds over te vertellen hebben. Iemand iets slechts over de eerste of goeds over de tweede te vertellen, dus?
En Angel Beats volg ik ook maar... (toch welquote:Op woensdag 7 april 2010 20:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Arakawa Under The Bridge geniaal![]()
Ichiban Ushiro no Daimaou is behoorlijk vaag...
Nou Nouquote:Op donderdag 8 april 2010 18:32 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar dan moet ik iedere keer mn laptop uit mn dockinstation halen, kan op dat ding maar 1 externe monitor plakken
Xbox kan ook PS3 Media Server.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:41 schreef zquing het volgende:
Nu voor de xbox, om 't extra moeilijk te maken, zonder netwerkconnectie
Apart en geweldig.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Tomoya het volgende:
Iemand Bakemonogatari gezien? Hoe was het?
Ik en velen hier.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Tomoya het volgende:
Kijken.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef Tomoya het volgende:
gg is goedquote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef Tomoya het volgende:
Lijkt me duidelijk wat ik de komende weken ga kijken.
gg, lijkt me prima toch?
Anime?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Ascendancy het volgende:
Pokemon heartgold![]()
Nu bij de pokemon leage.
Zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:59 schreef Quir het volgende:
Ja, zo, ik heb nog helemaal niets gekeken sinds mijn vorige post, maar ik kom toch even interessant doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |