Zonder mij is het geen feestje.quote:
Zijn wij niet uitgenodigdquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:53 schreef Xaryna het volgende:
Nee! Ga jezelf maar volgieten op de biermeet, ik hou thuis mijn eigen feestje
3 mannen, jaquote:
maar wel gezelligequote:Op woensdag 31 maart 2010 13:02 schreef Xaryna het volgende:
Whiskey:
Ireland
United States of America
Whisky:
Canada
Scotland
Japan
[..]
3 mannen, ja![]()
iets met love nogietsquote:Weet iemand nog een leuke, simpele en korte anime met een highschool life en romantiek van max 24~25 afleveringen?
Inderdaad, en laat dat nou net mijn punt zijn - wij zijn sterker dan jij bent.quote:
Toradora?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:02 schreef Xaryna het volgende:
Weet iemand nog een leuke, simpele en korte anime met een highschool life en romantiek van max 24~25 afleveringen?
Ik heb tieten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Quir het volgende:
[..]
Inderdaad, en laat dat nou net mijn punt zijn - wij zijn sterker dan jij bent.
love hina ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef zquing het volgende:
[..]
maar wel gezellige
[..]
iets met love nogiets
Of Love love, die was ook vermakelijk.quote:
Heb ik de manga van gelezenquote:
Onze mankracht gebundeld gaat er dan ook voor zorgen dat die bij ons komen, doos.quote:
Will you knock that off? Ik moet ze nog kijken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:16 schreef rakotto het volgende:
Waarom was er een homonculus met the brigde brigade toen de deur open ging om aan te vallen?
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Met andere woorden.. Je gaat heel veel taart inslaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Onze mankracht gebundeld gaat er dan ook voor zorgen dat die bij ons komen, doos.
Ik dacht dat je al gekeken had.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Will you knock that off? Ik moet ze nog kijken.
Geen probleem hoor, maar let je er in het vervolg op?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, maar let je er in het vervolg op?
sorryquote:
Clannadquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:02 schreef Xaryna het volgende:
Weet iemand nog een leuke, simpele en korte anime met een highschool life en romantiek van max 24~25 afleveringen?
Dank jequote:Op donderdag 1 april 2010 10:48 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Clannad
Kanon 2006
EF a tale of memories/melodies
Toradora!
School Days
Kimi no Todoke
Love Hina
Toki wo Kakeru Shoujo (film)
Taka 152-153quote:Op donderdag 1 april 2010 21:26 schreef rakotto het volgende:
Naruto special van de vorige week toch? Vandaag is er toch niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Writer Jun Maedaquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:33 schreef Qunix het volgende:
Angel Beats... Ik snap er geen klote van... Denk dat ik hem ga droppen.
De anime is te intelligent voor jouquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:33 schreef Qunix het volgende:
Angel Beats... Ik snap er geen klote van... Denk dat ik hem ga droppen.
Hoezo de beste?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:15 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Writer Jun Maeda
Studio P.A. Works
Het zou de beste anime van het seizoen moeten zijn. Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar ik wacht het wel af.
Kan niet fout gaan, als je kijkt naar de mensen die het maken. Rainbow, dunno about that.quote:Op zondag 4 april 2010 00:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo de beste?
Ik ga wel kijken maar het verhaal van Rainbow is imo veel intrigerender.
Wat is er zo bijzonder aan P.A. Works als studio dan? Ze hebben nog maar weinig animaties gedaan en zijn zeker niet 1 van de beste.quote:Op zondag 4 april 2010 10:33 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Kan niet fout gaan, als je kijkt naar de mensen die het maken. Rainbow, dunno about that.
Hmm, verkeerd gelezen. Partially produced Mushishi, darker than black en FMA enzo. Nevertheless, nog steeds goede animatie, imo. Muziek is ook niet zo slecht, maar we zien wel hoe het verder gaat.quote:Op zondag 4 april 2010 10:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan P.A. Works als studio dan? Ze hebben nog maar weinig animaties gedaan en zijn zeker niet 1 van de beste.
Key heeft bijzondere dingen gemaakt, maar bijvoorbeeld air vond ik niet zo indrukwekkend als dezelde soort series van bijvoorbeeld SHAFT.
Ze hebben dus tussenstukjes geanimeerd voor bones. En bones maakt op dit moment imo de beste animaties. Kijk naar Xamd en soul eater.quote:Op zondag 4 april 2010 11:37 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Hmm, verkeerd gelezen. Partially produced Mushishi, darker than black en FMA enzo. Nevertheless, nog steeds goede animatie, imo. Muziek is ook niet zo slecht, maar we zien wel hoe het verder gaat.
Volgens AniDB zijn er op dit moment nog geen subs voor.quote:
Hij is nog niet uit. 7e pas. Japanse tijd/datum.quote:Op zondag 4 april 2010 15:20 schreef lelouch het volgende:
[..]
Volgens AniDB zijn er op dit moment nog geen subs voor.
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=7389
Geen hoi?quote:
Nja, hoi dan maar.quote:
TMD-Raze... check!quote:Op maandag 5 april 2010 00:51 schreef rakotto het volgende:
[ontopic]Hopelijk FMA:B straks[/ontopic]
Aladin? Een blauwe Mr Popoquote:Op zondag 4 april 2010 17:11 schreef rakotto het volgende:
Hoe heet die anime ook alweer met die neger geest, die een beetje op Mr. Popo lijkt? Ik ben de naam ff kwijt.Het kwam vroeger wel op tv hier en zou graag D/L linkjes willen vinden.
quote:Op maandag 5 april 2010 12:32 schreef lelouch het volgende:
[..]
Aladin? Een blauwe Mr Popo![]()
Oh, dat is geen anime..
Weet je nog meer behalve dat er een neger met lippen in zat?quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef rakotto het volgende:
[..]Nee, hij was zwart en had zoemba lippen.
Cyborg 009 ???quote:Op zondag 4 april 2010 17:11 schreef rakotto het volgende:
Hoe heet die anime ook alweer met die neger geest, die een beetje op Mr. Popo lijkt? Ik ben de naam ff kwijt.Het kwam vroeger wel op tv hier en zou graag D/L linkjes willen vinden.
iznogudquote:Op maandag 5 april 2010 15:02 schreef rakotto het volgende:
Geen Cyborg 009.![]()
En hij vloog op een vliegend tapijt als ik me niet vergis en had een witte tulband om.
Nostalgie!!! BAAAAAAAAH!!!quote:
Ja toen was ik 5quote:Op maandag 5 april 2010 20:19 schreef rakotto het volgende:
Waar ik het over heb was wel ergens in 1994 ofzo hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |