Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Sollicitatie ging goed!!
Mag morgen 3 uur komen proefdraaien!!
Feliiiiii!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:![]()
Sollicitatie ging goed!!
Congratz!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Sollicitatie ging goed!!
Thanx!! Hopen dat ie morgen bij jou ook zo soepel verlooptquote:
14:00quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx!! Hopen dat ie morgen bij jou ook zo soepel verloopt
Hoe laat moet je? Dan zal ik voor je duimen!!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Sollicitatie ging goed!!
Ohw sorry, niet bij stilgestaan... ben daar zelf namelijk helemaal niet gevoelig voor, maar zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef princess-a het volgende:
Gefeliciteeerd LindyHeb je weer geld voor lakjes
Ben ik trouwens de enige die vind dat hier bij 'slordig' gelakte nagels, 'grappige' Parkinson opmerkingen niet grappig vind? Zie ze best regelmatig langskomen namelijk
Mijn mama heeft het en ik kan je vertellen, niks lolligs aan. Eerder hartverscheurend
Niet zielig bedoeld ofzo, wilde alleen even checken of ik de enige ben die het niet lollig vind
Oeh ik vind dieprood erg cocktail! Of olijfgroen en dan martini's drinken!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:04 schreef AmNaBa het volgende:
Moest vanmorgen mijn p2 nagels bijwerken, (be wild) want had geen tijd voor een hele mani. dus na wat restauratie werk 5 min later op mijn werk. Waren ze gelijk al in de stress geschoten of ik wel zou komen.
Nu even eten en dan vanavond weer een nieuwe mani verzinnen.
Van het weekend cocktail avond, dus moet ook alvast coktailnagels verzinnen.
(ook nog afhankelijk van de jurk. (zwart met witte stipjes, of zwart met roze stippen)
dus of het worden gestippelde nagels, of iets met een cocktailglaasje
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance met Color Clob Worth The Risque
Super!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Sollicitatie ging goed!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Sollicitatie ging goed!!
![]()
Sollicitatie ging goed!!
*aangesproken voelt* Ik gebruik de opmerking regelmatig omdat ik altijd trillende handen heb. Ik zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef princess-a het volgende:
Gefeliciteeerd LindyHeb je weer geld voor lakjes
Ben ik trouwens de enige die vind dat hier bij 'slordig' gelakte nagels, 'grappige' Parkinson opmerkingen niet grappig vind? Zie ze best regelmatig langskomen namelijk
Mijn mama heeft het en ik kan je vertellen, niks lolligs aan. Eerder hartverscheurend
Niet zielig bedoeld ofzo, wilde alleen even checken of ik de enige ben die het niet lollig vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
En gefeliciteerd Lindy!!
En OMG!OMG!OMG!Oh wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
Baby's!
![]()
Ik word voor de 6e keer tante!
All good things are wild and free.
En gefeliciteerd Lindy!!
En OMG!OMG!OMG!Oeh, wat leuk!! Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sollicitatie ging goed!!
En gefeliciteerd Lindy!!
En OMG!OMG!OMG!Jij ook gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gefeliciteerd Lindy!!
En OMG!OMG!OMG!WAAAAAAAAAH ik stel me helemaal geen oma bij jou voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi gefeliciteerd
![]()
![]()
Once in a while, I just wanna dance and feel good
I know!! Ik ook niet! Ik ben nog niet eens 41!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAH ik stel me helemaal geen oma bij jou voorhihi gefeliciteerd
![]()
![]()
Welke plate is dat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
En gefeliciteerd Lindy!!
En OMG!OMG!OMG!Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gefeliciteerd Lindy!!
En OMG!OMG!OMG!Gefeliciteeeeeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dus!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAH ik stel me helemaal geen oma bij jou voorhihi gefeliciteerd
![]()
![]()
Wat beeldig mooi zegquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
ja ze had jetlag,quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
2 dagen een pakketje vasthouden![]()
Feli!!
Echt heel erg leuk hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I know!! Ik ook niet! Ik ben nog niet eens 41!maar ze zijn er zķ klaar voor
ik vind het helemaal leuk. En ik was ook nét 21 toen ik Mitch kreeg...
en wanneer komt mini-deb?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt heel erg leuk hoor, ik vind het heel spannend voor je. Ik heb zelf ook een behoorlijke jonge oma (68 en ik ben 22) en we zijn gister met 3 generaties de hele dag wezen shoppen, zo fijn dat dat allemaal nog kan.
hebben ze ze al?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef Guess. het volgende:
Lindytje ,gefeliciteerd suc6 met proefdraaien!
SC,jij ook suc6 morgen!
Mirjam,wat mooi![]()
Puckzzz,omaaaaaaa,wat leuk en wat leuk zo'n jonge omagefeliciteerd
![]()
Vandaag bij het kruidvat de nieuwe lakjes van Catrice,omdat ik met m'n moeder was heb ik maar 2 lakjes meegenomen,moet van de week even terug wat er zitten zulke gave kleuren tussen
ben je ze beu?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:08 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb Brussel van Herome op 1 hand nu, liefde. En woensdag laat ik m'n acryllies eraf halen.
Ja, door het vele lakken en dus ook verwijderen (acetonvrij!) worden de randjes snel lelijk. Dus je ziet de uitgroei heel goed enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shinyquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Pfoe, het heeft even geduurd, maar het zit.
[ afbeelding ]
Zal morgen wel ff picspammen, het zijn iig Suzi en Paris Suedequote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef Lindytje het volgende:
Dank jullie wel voor alle enthousiaste reacties!! Heb de baan (het baantje) nog niet helemaal he... na morgen weet ik meer!!
Puckzzz: Wat tof!!! Gefeliciteerd!!Ik weet zeker dat je een hele leuke oma wordt!
![]()
Mirjam: Mooie Mani!! (was toch van Mirjam?)
SQ: Lakjes?! Foto's!!!![]()
(so hee, wat een-topic is dit!!
)
Bjoetiful!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Pretty!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hier dus wel,m'n moeder moest ff bij het kruidvat zijn en ik kijk richting de catrice stelling....ow had ik het maar nooit gedaan,was gelijk verliefdquote:
die lak is kennelijk echt ongelooflijk populair, maar ik heb geen idee waarom?quote:
Omdattie zo mooi is!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die lak is kennelijk echt ongelooflijk populair, maar ik heb geen idee waarom?
vanmiddag bijna moeten vechten om er nog 1 te kunnen bemachtigen voor een aankomende swap (yay), maar echt overal uitverkocht gewoon
Mooi kleurtjequote:
welke is 16quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:28 schreef Nune het volgende:
Nieuwe kleurtjes van deze week!![]()
[ afbeelding ]
American Apparel - Officequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
welke is 16?
en Bella's choice is, ik heb 'm ook.
in het winkelcentrumquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:27 schreef Daph_ het volgende:
Waar zit de Kruidvat in Eindhoven? Ik wil nieuwe Catrice lakkies!!!
Nooit van gehoord!quote:
Ja waaaaaar?? In de straat van de V&D? of daar bij dat 'winkelcentrum' naast het stationquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het winkelcentrum
Zijn maar 5 straten, kan niet missen
Check bon...en ja idd 30% korting,ow dan zijn ze nu maar 1.75.....ga van de week echt nog even terugquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:59 schreef Mirjam het volgende:
mijn kruidv at moet ze ook hebben ja
dan kunnen we nog even profiteren van die 30% korting
Thanksquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:46 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph,
Als je met je neus recht voor de v&d staat een paar panden naar links toe( v&d ligt op een hoek dus je hebt ook alleen maar panden direct links....
)
Ehmm Snkr heeft ze voor mij meebesteld op http://store.americanapparel.eu/nailpolsh.html !quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nooit van gehoord!
waar komt dat merk vandaan en waar heb jij 'm gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |